Manama

We hebben een aantal aanbieders voor Manama voor je op een rij gezet:

Reviews over Manama

• 9EUGENE BEKKER29-09-2011

It was very hot.

Nobody was on the streets so we mostly stayed in the Air Conditioned hotel and conference center. Perhaps at other times of the year my judgement of Bahrein would be diffirent.

• 7Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Stranden

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 8claudia04-07-2009

prachtig land

ik ben hier op familie bezoek en vind het een prachtig land met een super mooie cultuur, weet niet of het wat is als je alleen heen gaat voor vakantie maar als je bij mensen bent die hier wonen is het goed uit te houden, ben hier gekomen in juli en ga in augustus weer weg dus was hier wel de warmste periode van het jaar.

• 10Omgeving
    • 8Cultuur
    • 5Stranden

Alleen gereisd in juli 2009

• 7Patty26-08-2005

In Juni twee weken in Manama geweest. Het is er dan al erg warm. De stranden zijn er vuil. Er zijn veel grote shopping malls met zeer redelijke prijzen. Het eten in exclusieve restaurants in zeer betaalbaar en er wordt alcohol geschonken. De bevolking is vriendelijk. De contrasten zijn groot wat betreft het geloof. Met respect voor de bevolking kun je er een leuke tijd hebben. Aanrader restaurant The Bleu Elephant, vlak bij het Carlton Ritz hotel waar je tegen een kleine vergoeding van het prive strand gebruik mag maken.

• 6Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn