Reviews over Manama

Top !

Marcel,
    1-12-2018

Een mooi hotel gelegen op een mooie plek, eigen strand met uitzicht op de skyline van Manama. Goede ligging om betrekkelijk snel naar de verschillende culturele attracties te gaan en dichtbij het stadscentrum. Kamers zijn ruim, ontbijt prima met vers gezette Nespresso koffie, verwarmd zwembad, ook een speciaal zwembad voor kinderen. Personeel is erg behulpzaam. Dit hotel is een prima keuze.

prima hotel, rustig, niks op aan te merken

ineke,
    31-1-2016

alles was goed, mooie stijlvolle hotelkamer. wifi was matig. Dicht bij wijk Muharraq met souq en leuke bezienswaardigheden. Geen gebruik gemaakt van zwembad of ontbijt. Personeel was vriendelijk. Het was in januari erg rustig.

Mooi gelegen resort

Valentijn,
    23-10-2013

Het hotel ligt mooi gelegen en heeft eigen baai waar enkel de gasten de gasten van het hotel zich kunnen vertonen.

Ruime kamers, late check ook optie.

Vanaf donderdag t.e.m. Wel veel Saudies die zich flink laten gaan en wat minder streng aan geloof denken....

Voor de rest zeker aanrader

goede prijs kwaliteit verhouding

sn0wprincess,
    25-9-2011

Ligt in een bouwput, en het hotel word van buiten gerenoveerd. Vraag een kamer die uitkijkt op het zwembad om geluidshinder te voorkomen. Kamers zijn goed verzorgd en modern. Het ontbijt buffet is goed. Verder mooie sauna en spa faciliteit. Parkeren is lastig als het druk is, valet parking moet je soms lang op wachten. perfect voor een weekendje weg of en zakelijk verblijf

Aardig voor transit niets meer dan dat

Erik & Sandya de Ruijter,
    15-4-2011

Hier gedropt op kosten Gulf Air vanwege vluchtuitval. Bij check-in wordt je paspoort geconfisceerd en teruggeven bij check-uit (vanwege gasten die drankjes en telefoon weigeren te betalen???), had wat beter uitgelegd mogen worden.

Ligging is matig, Juffair wijk ligt kilometers van serieuze winkel-wijken. Op loopafstand alleen een beperkt wijk-winkelcentrum.

Kamers zeker niet slecht, redelijk ruim en met haardroger en bad/douche. Nu ja, als dat zou werken; bad-stop was foetsie. Handdoeken ook maar dat laatste werd snel door housekeeping hersteld. Allemaal beetje oud en versleten.

Restaurant acceptabel, buffetten op 2-3 ster niveau. Zwembad ook, redelijk groot en weinig last van de naastgelegen wat louche spa/massageclub.

Aardig voor stopover en slapen, verwacht er verder niet teveel van.

Manama scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews