Vakantiehuis Dolce Vita

23 reviews over Vakantiehuis Dolce Vita in het Nederlands

Met jonge kinderen

Katja
17-9-2017

Het huis ligt prachtig aan een heerlijk meer waarin gezwommen kan worden

Het heeft een prachtig uitzicht over de omgeving.

De aangrenzende camping organiseerde leuke dinge zoals skateboard les en pijlschoten.

Er zit een heerlijk restaurantje op 5 min. Lopen waar je heerlijk verse vis kan eten voor weinig geld.

het huis ligt in een leuke omgeving waar genoeg te ondernemen is .

Het huis is zeer compleet en comfortabel ingericht .

Het was een heerlijke vakantie.

Genoten!

Anke
8-9-2017

Wij, gezin met 2 jongens van 4 en 2 jaar, hebben hier een geweldige vakantie gehad. De ligging is gewoonweg perfect. Iedere dag meerdere malen een plons in het meer met de kindjes of spelen bij de dichtbij gelegen speeltuin was geweldig. Er is een goed restaurant op 50m van het huisje met een dagelijks wisselende kaart waar je voor een habbekrats kunt eten (dit hebben we dan ook bijna dagelijks gedaan;-) . Het huisje heeft alles wat je als gezin nodig hebt en is voorzien van de nodige luxe. Het is centraal gelegen tussen allerlei toffe bezienswaardigheden. Kortom je kunt hier heerlijk in de natuur genieten van de rust en je hoeft je niet te vervelen; zoveel leuks in de buurt te doen! Tsjechië heeft ons positief verrast met zijn schoonheid en vooral ook de vriendelijke Tsjechen die ontzettend hulpvaardig zijn ook al spreken ze gebrekkig Engels en/of Duits. Wij gaan zeker nog eens terug.

Anke, Jef, Kobe en Jan

Geweldig

Erik en Yolande
23-9-2016

Een late reactie, dit omdat ik dacht hem al geplaatst te hebben. We waren vroeg in het seizoen, toch mooie dagen gehad. Na wat opstartproblemen een prachtige tijd gehad. Het huisje is fantastisch, ruim en comfortabel. De omgeving is schitterend, superlatieven schieten tekort. Leuke persoonlijke touch vond ik de spelletjes kist, maakt het gemoedelijk. De houtkachel geeft een knusse sfeer. Al met al heerlijke weken gehad. We komen graag nog eens terug, er valt nog zoveel te beleven en te ontdekken.

mooi huisje in een prachtige omgeving

Tim en Veerle
6-9-2016

Wij hadden in augustus geluk met het weer. Meestal rond de 25 graden. Het huisje is prachtig en voorzien van alle nodige comfort die je op reis nodig hebt: Comfortabele bedden, propere toilet en badkamer met bad, douche, lavabo. In de living vinden we een satelliet-tv met verschillende nederlandstalige zenders, een akoestische gitaar, kasten met reeds aanwezige prullaria die ooit van pas komen: vliegenmepper, woordenboek Tsjechisch/Nederlands, schroevendraaier, ... Kortom een heleboel dat je zelf niet hoeft mee te zeulen. Verder was er ook een boot en luchtmatras aanwezig om op het meer te dobberen. Aan het terras zaten wel wat wespen waardoor we daar een wespenval (ook dat is aanwezig) hebben gehangen en de tafel naar het balkon hebben verhuisd. Zowel op het terras als balkon heb je de hele dag zon.

Verder biedt de omgeving enorm veel mogelijkheden: Reuzengebergte, Adrspach (wel nogal druk), Kuks, Hradec Kralove, Nachod, Vrchlabi, Tsjechisch Paradijs, Harrachov, bunkercomplex van Stachelberg, ...

Een aanrader!

Wat hebben wij genoten van onze vakantie en verblijf in Dolce Vita. Het huisje heeft op alle fronten voldaan aan onze wensen. Schoon, en van alle noodzakelijke gemakken voorzien. Het weer was prachtig dus wij hebben weinig binnen gezeten. Vanaf het balkon kun je genieten van een schitterend uitzicht over het meer. In het weekend kun je wat last hebben van de muziek (tot in de vroege uurtjes) die afkomstig is van de naastgelegen camping. In de omgeving is genoeg te doen en te beleven. Wij hebben o.a. het zwembad in Trutnov, dierentuin in Dvúr Králové, rotsen van Adrspach en de rodelbaan in Pec Podsnezkou bezocht.

Geweldige stek, geweldig huis

Yvonne Kurz
27-1-2015

Prachtige omgeving, zeker als je van ongerepte natuur houdt en lekker afkoelen in een meer.

In de buurt van een camping wat in de weekeinden zo nu en dan voor gezellige muziek kan zorgen.

Voor jong en oud geschikt.

Fantastische lokatie, heerlijk huis!

Mathijs
4-8-2014

We hebben het erg naar ons zin gehad op onze vakantie waar wij zo naar hadden uitgekeken. Het huisje heeft meer dan onze verwachtingen voldaan!

Lokatie is top, de uitrusting van het huis is voor wat je nodig hebt op orde. Bij aankomst viel op dat de schoonmaakploeg haar taak goed waarneemt, weinig op aan te merken..top!. Sanitair is fris en netjes.

Het huis aan een prachtig meertje welke met 3 minuten lopen is te bereiken. Bij het meertje zijn wat kinderatracties en een barretje.

Wij vonden het ook prettig dat er dingen als vuilniszakken, wc papier, alu folie, zout e.d.aanwezig waren. Zijn zaken die mensen soms vergeten..:-)

TV heeft het alleen gedaan op Ard Zdf, euronews,rtl dld en cnn. Ach..wat geeft het:het is zomervakantie! Maar wel een aandachtspunt, want in tijden van mindere weersomstandigheden zouden bezoekers meer willen zien dan alleen nieuws. Ik vermeld dit aandachtspunt het wel in de beoordeling.Graag hopen wij weer terug te mogen komen in dit fijne vakantiehuis!

Geweldige plek!

Rian en Luc
25-9-2013

In de zomervakantie zijn we een week in Dolce Vita geweest. Het was een geweldige week. Het huis ligt in een prachtige omgeving. In een natuurpark aan een mooi meer. We hebben veel tijd doorgebracht aan het water en in en om het park kun je heerlijk wandelen of fietsen.

In de omgeving zijn leuke dorpjes om te bezoeken en het reuzengebergte, dichtbij, is genoeg te beleven.

Het is een plek waar voor jong en oud genoeg te beleven en te genieten is. Wij hebben ons zeer vermaakt en gaan zeker nog eens terug. Er is nog genoeg te zien en te doen. En het huisje is echt fantastisch, van alle gemakken voorzien. Heel gezellig ingericht en een prachtig terras waar we ieder avond genoten hebben van de bbq en de lange avonden.

Mooi huis op een prachtige locatie

Mirjam
14-8-2013

Wij hebben met vier personen een week lang mogen vertoeven in vakantiehuis Dolce Vita en hebben genoten! Het huis was prima voor elkaar, goed meubilair, vaatwasser, wasmachine, voldoende ruimte. Kortom prima. Ook de locatie was erg mooi. Het huis ligt in de buurt van een camping, dus de eerste avond schrokken we wel even van de omroepinstallatie van de camping, maar dat bleek alleen voor die avond te zijn, omdat er iets te doen was. Later die week was er een avond livemuziek op de camping, maar dat vonden wij niet hinderlijk. We hebben die avond heerlijk op het terras gezeten en genoten van de muziek. We hebben het getroffen met het weer, het was bijna elke dag rond de 30 graden. Dus elke dag naar het meer geweest om heerlijk af te koelen. Goede temperatuur van het water. Verder is er in de omgeving veel te zien en veel te doen. Je kan er ook heerlijk uit eten voor weinig geld. Een prachtige vakantie gehad en wij gaan zeker nog weer een keer naar Tsjechië. Wat een prachtig land!

Wat een verademing om ruimte om je heen te hebben!

Ina & Johan Bruinsma
14-8-2013

Dolce Vita doet z'n naam eer aan, het leven is hier heerlijk om te vertoeven met een bijzonder mooi uitzicht vanuit het huis op de omgeving. Al wandelend, en of met de fiets kun je de omgeving prachtig verkennen, ook Trutnov is op loopafstand makkelijk te doen. Alle voorzieningen zijn in het huis aanwezig voor een ontspannen en gemoedelijk verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dolce Vita in Trutnov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.