Vakantiepark Casa Cantiga

9,1

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,0

146 reviews over Vakantiepark Casa Cantiga in het Nederlands

Fantastisch, hier heb je echt vakantie!

Riny, 5-12-2017
  • Onderkomen10

In september hebben wij met ons zoontje van bijna 2 kar oud twee weken mogen genieten van onze vakantie bij Casa Cantiga Cantiga waar we verbleven in cancinha cancao. Vanaf het moment dat we aankwamen voelden we ons hier thuis en was het echt vakantie. De avondmaaltijd en drankjes stonden voor ons klaar. Sandra en Maurice waren ook dagelijks beschikbaar voor vragen en tips over de omgeving. Er waren veel kindjes in de leeftijd van one zoon die zich daardoor prima vermaakte bij de zandbak, op de trampoline, bij de beestjes, met de Duplo etc. Er is ontzettend veel speelgoed aanwezig en ook in ons huisje stond al speelgoed voor hem klaar, heel attent. De pizza avond was ook erg gezellig. De omgeving vonden we ook mooi, hebben veel leuke uitstapjes gemaakt. Kortom: echt een aanrader als je op zoek bent naar een kleinschalige en kindvriendelijke bestemming.

Geweldige locatie en huis Casa da Joana

Danie, 6-11-2017
  • Onderkomen9

Er was voldoende ruimte en faciliteiten voor iedereen. In het huis en buiten ontbrak werkelijk niets. Alles was aanwezig en er mocht zelf gebruik worden gemaakt van de extra spullen buiten. Ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan. Top top en nog eens top

Ruim opgezette, intieme, gezellige Casa

Hans Haack, 28-10-2017
  • Onderkomen8

Hele leuke opzet met allerlei verschillende soorten accomodaties op het terrein . Alles goed verzorgd en gezellige sfeer. Leuke eigenaren die er alles aan doen om je een goed verblijf te geven.

Gastvrijheid ten top

Claudia, 26-10-2017
  • Onderkomen8

Een heerlijk plek om te vertoeven met jonge kinderen. Prima huisjes met een eigen terras, een fijn zwembad met gemeenschappelijke zitplek waar je makkelijk andere gasten kunt ontmoeten als je wilt. Veel te doen in de omgeving. Stranden zijn mooi maar niet geschikt om te zwemmen voor kinderen door hoge golven. Eigenaren zijn zeer gastvrij en geven veel tips over activiteiten in de omgeving. Een aanrader dit plekje!

Geweldig genoten met ons gezin ☀️

Ron en Monique van der Knaap-Tanke, 24-10-2017
  • Onderkomen8

Mooi vakantie park met verschillende accomodaties. Zeer leuk aangekleed, het hele park wordt netjes schoon gehouden. De eigenaren Maurice en Sandra zijn elke dag aanwezig. Ze voorzien je van activiteiten in de buurt via app. De accommodatie ligt op 10 minuten rij afstand van Alcobaça. Heel veel leuke plekjes om te bezoeken. Echt de moeite waard om vanuit casa cantiga dit deel van Portugal te ontdekken!

Perfecte vakantie met kinderen!

Mark, 7-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 3 en 1 jaar. Er zijn heel veel speel mogelijkheden.

We hebben hier echt een vakantie gevoel gehad, leuke mensen ontmoet en vrienden gemaakt en gaan zeker nog een keer terug.

Maurice en Sandra bedankt voor de gastvrijheid.

Groetjes Mark, Nicole, Senn en Mika.

• Onderkomen9

Wij hebben geweldig genoten van ons verblijf op Casa Cantiga. De eerste helft van onze vakantie hebben we doorgebracht op een van de glamping accomodaties. Alles was super goed verzorgd en we hadden echt een buitenleef gevoel. Onze zoon van 3,5 kon helemaal zelf naar de geitenweide en de sporthal lopen. Ook de badkamer en afwasgelegenheid op zo'n 30m afstand waren keurig verzorgd. De tweede helft verbleven wij in de casa gelijk naast het gebouw waar ook de wasmachine stond. Het voordeel aan dit verblijf is dat het iets centraler gelegen ligt (en minder koud in de nacht). Het enige minpunt vonden wij het koude water van beide zwembaden. Dit had vooral te maken met de lage nachttemperaturen voor de tijd van het jaar. Maurice, Sandra en Elisabete stonden altijd voor elkaar en losten al onze kleine probleempjes snel en met een lach op.

enorm genoten, heerlijke locatie!

Rob Zoeteweij, 25-9-2017
  • Onderkomen9

Prima en schoon appartement met geweldig dakterras en subliem uitzicht. Leuke en behulpzame eigenaren.

Geen negatieve dingen te melden.

Écht vakantie!

Familie Wiegman, 24-9-2017

Wat een heerlijke plek!

Hoewel wij nooit eerder lang op één plek verbleven, vonden we de drie (!) weken bij Casa Cantiga eigenlijk te kort.

In de cabins op de Glamping ervaar je vrijheid en rust en leef je lekker buiten. Aan alles is gedacht en Maurice en Sandra vragen regelmatig na of dat écht zo is. Ook hebben ze leuke tips voor het ontdekken van de omgeving of voor feesten of festivals die dan zijn. Zelf organiseren ze daarnaast ook nog van alles in en om het de Casa.

De kinderen vonden het hebben van een eigen huisje gaaf en sliepen er heerlijk. Omdat het 's nachts erg afkoelt, is het een heerlijke temperatuur in de cabins. De bedden zijn fijn, de douche heerlijk en alles is schoon en netjes.

We hebben heel veel gezien en gedaan, maar bij de Casa zelf was er voor de kinderen genoeg te beleven. Van het spelen met andere kinderen, tot zwemplezier en het knuffelen van alle dieren.

Ook is het heel fijn dat er in de gezamenlijke ruimte materiaal is wat geleend mag worden: windschermen, buitenspeelgoed, een rugdrager, enz.

Wij komen hier heel graag nog eens terug!

Voortreffelijk

Familie van de Grint, 23-9-2017
  • Onderkomen9

Het huis met tuin en zwembad is ronduit fantastisch. Lekker veel ruimte, alle luxe voorhanden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Casa Cantiga in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Casa Cantiga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Casa Cantiga scoort een 9.12 uit 10 op basis van 147 reviews.