Vakantiepark Casa Cantiga

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

168 reviews over Vakantiepark Casa Cantiga

• 10Elke18-01-2020

Parel in Portugal; fantastische plek voor gezinnen

Parel in Portugal; oase voor een heerlijk verblijf voor zowel volwassenen als kinderen! De perfecte en unieke combinatie van mooie accommodaties met privacy, omringd door natuur, kleinschalige opzet, sfeervol aangelegd terrein, leuke dieren voor kinderen, speelgelegenheden buiten en binnen, 2 prachtige zwembaden met omliggende gezellige lounge plekken, vele faciliteiten (toeristische informatie, zwem- en strandspullen die geleend mogen worden), gezellige gezamenlijke pizza- en Portugese avonden, aanbod van enkele activiteiten (zoals een wandeling), alles keurig onderhouden en boven alles de zeer vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren die je hartelijk welkom heten en je graag helpen. Vanaf aankomst voel je dat aan alles is gedacht, zeker ook voor kinderen. Ook de omgeving is fantastisch betreffende strand&zee, cultuur, natuur, lekker eten & leuke steden. En op Casa Cantiga voelt het steeds weer als thuiskomen na een dagtrip.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    10Nina17-11-2019

Fantastische plek in mooie omgeving

We hebben het super naar ons zin gehad op Casa Cantiga! We zijn hier 2 weken in de herfst geweest met onze dreumes van 1 en kleuter van 4 en iedereen had een heerlijke vakantie. De kindjes lekker spelen met de dieren, in het speelbos, in het zwembad, bij de trampoline en boomhut, of in de speelhal. En wij hebben heerlijk uitgerust bij het huisje op het mooie terras. Er is veel moois te doen en te zien in de buurt (wel een auto nodig), op maximaal een half uurtje rijden zijn leuke plaatsjes en mooie stranden. De tips die je krijgt per what's app zijn ook heel fijn. Heel erg vriendelijke eigenaren en mooie huisjes met alles aanwezig (zelfs speelgoed voor de kindjes). 1 of 2x per week is er de mogelijkheid om gezamenlijk te eten, hier hebben we ook van genoten. Erg gemoedelijke sfeer en we komen heel erg graag nog een keer terug! Sandra en Maurice bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Yp11-09-2019

Erg goed. Ook service/begeleiding.

Echt fantastisch verblijf voor een paar gezinnen / groep

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Danny02-09-2019

Helemaal super zeker een aanrader.

Zomervakantie met gezin (2 kinderen). Heerlijke plek zeer goed verzorgd, ontbrak echt aan niets. Ook fijn stukje van de kust af dus wat warmer, want sosm ietwat koude wind in de avond aan zee. Kust is max. 20 minuten, zeer goed bereikbaar en stranden en rust genoeg. Vlakbij plaatsje Alcobaca met supermarkten en enkele leuke restaurants.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Elvira en Rick16-08-2019

Alweer fantastisch, weer thuiskomen!

Dit was onze derde keer al bij Casa Cantiga. We hebben het weer enorm naar ons zin gehad. De gastvrijheid en service zijn fantastisch zoals altijd. Sandra en Maurice geven je alles wat je nodig hebt, niets is hun teveel. Mijn ouders waren nu ook mee. Ze hebben genoten van Portugal en de locatie. Op de casa zelf is ook van alles te doen voor jonge en oud. Het huisje is perfect . Alles is aanwezig en is brandschoon. De ruimte is heerlijk groot. Tuin geeft veel privacy, echt heerlijk met elkaar kun je dan zijn.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Stefan Reijgwart07-08-2019

Heerlijk, de kinderen konden uren samen spelen

een week hier verbleven in een ruime woning waar wij met z'n 4en verbleven maar had makkelijk ook met 6 tot 8 personen kunnen zijn.

mooi aangelegd complex 10.000m2 dat rondom hekken heeft. de kinderen kunnen hier zoveel verschillende dingen doen, van in het speelbos spelen, tot in een grote hal tot aan kavia's en geiten eten geven en dan vergeet ik de trampoline en de boomhut voor het gemak :)

de zwembaden zijn niet groot maar groot genoeg voor de hoeveelheid mensen (10 accommodaties maximaal)

de georganiseerde avonden samen eten waren super gezellig en zijn zeker aan te raden.

de eigenaren zijn super vriendelijke en behulpzaam, elke dag weer kreeg ik leuke tips en activiteiten op mijn telefoon van ze doorgestuurd.

in de buurt is er tussen 20 min en 1 uur rijden zo ontzettend veel te doen, dat een week prima is maar langer zou ook makkelijk kunnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jordi Witteman05-08-2019

Kinderenparadijs

Fantastische plek voor kinderen. Heel kleinschalig maar met alle faciliteiten. De zwembaden zijn top. De accommodaties ook. Er zijn talloze activiteiten te doen en je krijgt tijdens je verblijf leuke tips voor tripjes! Kortom helemaal geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jeroen16-06-2019

Fantastisch !!

Wat een geweldige en unieke locatie ... in een woord fantastisch !!

Leuk uitstapje naar Peniche en de grotten van Mira 😀

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8John van Maastricht06-06-2019

Heerlijk ontspannen omgeving en faciliteiten

Wat een uitzicht vanuit een goed ingericht appartement! Begint met een zeer hartelijk ontvangst van de eigenaren. Al voordat we op reis gingen werden we goed geïnformeerd over de locatie en alles eromheen. Vanaf bed of aan de tafel, altijd een geweldig uitzicht op de oceaan. In een kleinschalig complex met alle privacy!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Alexander Kraijenoord06-05-2019

Heerlijke meivakantie op fijn vakantiepark

Wat een heerlijk vakantieverblijf! Vanaf de ontvangst tot het vertrek zijn we hartelijk ontvangen door Sandra en Maurice, waardoor we ons echt welkom en op vakantie voelden. Het is een fijn vakantiepark met mooie faciliteiten. Het verwarmde zwembad met als het iets frisser is overdekking, de midgetgolfbaan, de geitjes, de cavia's en in de speelhal kon je heerlijk uit de wind badmintonnen tot na het donker. Wij waren er in de meivakantie en hebben heerlijk van de zon genoten op de verschillende terrassen. Op het heetst van de dag schaduw en 's morgens en 's avonds juist in het zonnetje zitten. Ons huisje koelde 's avonds lekker af, zodat we heerlijk hebben geslapen.

In de omgeving is ontzettend veel te doen en te zien, daar staat op de website voldoende genoemd ;-) Cultuur, sport, lekker eten, noem maar op! Spectaculair waren de golven van Nazaré waar we met het trappetje heel dichtbij kwamen. Lissabon en Obidos waren prachtig om te zie

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

16 tips over Vakantiepark Casa Cantiga

• Debbie Hameetman, 04-05-2014

Leuk om te doen in de buurt: karten, kloosters bezoeken, taartjes eten, de eigenaren geven ook goede tips wat er op dat moment te doen is in de buurt (staat op het bord bij het zwembad) en organiseren zelf ook van alles (pizza avond, wandeltochten etc).

• Petra van Garderen, 24-09-2013

Wij zaten in de tenten met prachtig terras vlak bij het zwembad. We konden in de grote buitenkeuken koken en hadden de beschikking over goed sanitair en een hele grote koelkast.

• Peter van den Broek, 17-07-2013

Heerlijk koffie drinken onder de platanen naast het klooster bij Alcobaca. Genieten van de rustige stranden boven Nazare. De pizza en BBQ avond De levende kip PIRI PIRI De Portugese gastvrijheid

1 vraag over Vakantiepark Casa Cantiga

• Bas, 21-06-2013

Voor hoeveel personen geschikt?

Goedendag, Wij zijn met een reisgezelschap: 4 volwassenen en 3 jonge kinderen (2 - 4 jaar). Is deze accommodatie groot genoeg?

Bij voorbaat dank.

groet, Bas

Peter van den Broek, 17-07-2013

Ja, er is sinds kort ook een groter huis beschikbaar

Vakantiepark Casa Cantiga info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen