Vakantiepark Casa Cantiga

Vakantiepark Casa Cantiga

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,7

Laatste review

Gastvrij en authentiek, aanrader!

Fam. Braeken,
29-10-2018
  • Activiteiten9

We voelden ons hier heel erg welkom. Sandra en Maurice zijn erg gastvrij en nemen alle tijd voor allerlei tips in de regio. Een regio waar overigens legio mogelijkheden zijn van wandelen in de bergen tot strandbezoek of cultuur. We verbleven in Casa no pomar welke ruim van opzet is en compleet qua inrichting. Sfeervol en heerlijke terras. De kinderen vonden de kippen in de tuin geweldig dus iedere dag eieren zoeken en een rondje over het park langs de cavia's en de geiten. Op het centrale terras liggen stapels klappers met info over de regio, maar er komen ook allerlei tips via whatsapp, handig! Je kunt gebruik maken van een broodjesservice. Leuk zwembad dat vanaf 2019 wordt verwarmd. Een auto heb je hier wel nodig.

157 reviews over Vakantiepark Casa Cantiga in het Nederlands

Gastvrij en authentiek, aanrader!

Fam. Braeken,
29-10-2018
  • Activiteiten9

Leuk, gezellig en veel aktiviteiten.

Martine Holtmaat,
15-10-2018
  • Activiteiten9

Prachtig nieuw vakantiepark. Zeer netjes en schoon. Veel te doen voor kinderen.

Ruime opzet, dus veel privacy.

Super geweldig!

Jolein zijlstra,
15-10-2018
  • Activiteiten9

Alles aan casa cantiga is geweldig! Het kleinschalige en zeer mooi aangelegde park, de eigenaren, de omgeving, onze tentas tocas en de fantastische sfeer! Ik kan het iedereen met jonge kinderen van harte aanbevelen!

Paradijs# vakantie#gastvrij#niks ontbreekt# boeken

Paulo &Manuela en Miquel,
19-8-2018

11-08-2018- 19-08-2018

Als je bij Casa Cantiga de poort in rijdt dan is het al een feestje!! De eigenaren zijn zo gastvrij en vriendelijk, aan alles is gedacht!! In Portugal zijn er in de maanden juli en aug veel feesten, de eigenaren houden je op de hoogte wat er te doen is in de buurt, dit is zeker een aanrader om eens een feest te bezoeken.

Wij verbleven met zijn drieën in Casa Canconeta, een heerlijk huisje !! In de omgeving is veel te doen, één week is te kort!!

Wij hebben heerlijk genoten van Casa Cantiga. Een paradijs op een top locatie!!

fijne vakantie

L.,
5-8-2018
  • Activiteiten9

We hebben het heerlijk gehad in de twee weken die we verbleven in Casa Cantiga. Alle ingrediënten voor een fijne vakantie waren aanwezig: prachtige stranden (20 minuten) leuke plaatsen zoals Alcobaca (klein lief stadje op 10 minuten), mogelijkheden om te wandelen, cultuur, zon, aardige mensen en lekker eten. De eigenaren, Maurice en Sandra, waren behulpzaam en gastvrij. De dagen vlogen voorbij en vooral van het zwembad werd dankbaar gebruik gemaakt. Daarnaast genoot onze dochter van 9 jaar van de cavia's, de trampoline en de speel-kameraadjes. Twee keer per week aten we mee , pizza en Portugees buffet, en dat waren gezellige avonden met overige gasten. Ons huisje, Casa Canto, was prima. Het was wel wat donker en het terras heeft iets minder zon dan andere terrassen van huisjes, maar in de tweede week, toen er een hittegolf was, kwam dat juist goed van pas. Het huisje bleek heerlijk koel, ook ' s nachts.

Heerlijke gezinsvakantie

Amstel,
31-7-2018
  • Activiteiten9

Casa Cantiga is een prachtig kleinschalig vakantiepark en ideaal voor gezinnen met (jonge) kinderen. Onze 2 zoontjes van 2 en 4 hebben zich hier prima vermaakt. Vooral de zwembaden, de speeltuin met trampoline en de speelhal waren favoriet. Ook de cavia's en geitjes voeren was erg leuk. Wij hadden Casinha Canconeta en dat was een heel leuk en knus huisje. De kinderen hadden een groot stapelbed wat natuurlijk fantastisch was. De eigenaren Sandra en Maurice zijn ontzettend gastvrij en ook hun dochter verdient de complimenten voor de ontvangst en rondleiding. Ook erg leuk de persoonlijke ontvangst met een lekkere Pastel de Nata!

In de omgeving is ook genoeg leuks te doen. We zijn o.a. naar de grotten van Mira de Aire geweest, maar ook vele mooie baaien en stranden, Nazaré, Alcobaca en vele andere mooie plaatsjes. Lissabon zijn we helaas niet meer aan toegekomen maar ook dat kan natuurlijk qua afstand prima. Huurauto is wel noodzakelijk.

Heerlijk met jonge kinderen

G. Raaijmakers,
8-7-2018
  • Activiteiten8

Fantastische vakantie accomodatie. Mooie huisjes, mooi aangelegd, fijne zwembaden. Zeer gastvrije eigenaren.

Voor ons niet fenomenaal

Kuifje,
30-5-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten8

Een leuk kleinschalig en kindvriendelijk vakantieparkje.

Maurice en Sandra zijn ontzettend lieve mensen die trots zijn op hun park en voor iedereen hartelijk en behulpzaam zijn.

Leuk, de pizza en dineravonden die zij 1 keer per weerk organiseren waarbij je andere vakantiegangers kan ontmoeten.

Het zwembad is ook prima.

Als je van kamperen houdt is dit zoals ze het noemen een prachtige plek als "Glamping".

Wij waren dan ook wat verbaasd en teleurgesteld dat ons luxe huisje ook aan kamperen deed denken. Ik moet erbij zeggen dat het weer niet mee zat, koud, soms regen een enkele dag zon. Maar toch, als je de vaatwasser moet zoeken omdat ie zo klein is dat er slechts 4 borden en bekers in kunnen. De douche met 4 personen niet na elkaar gebruikt kan worden omdat het hete water dan halverwege op is, de slaapkamer binnen net zo koud is als buiten. Als alles klam en vochtig aan voelt, tja dan is het toch tegenvaller.

Sandra en Maurice (eigenaren), eigenaar, 2-6-2018
Beste Gasten, bedankt voor jullie review. We vinden het jammer dat jullie tijdens jullie vakantie niet de genoemde punten met ons hebben besproken, dan hadden we mee kunnen denken aan een oplossing. Een extra kacheltje erbij of meer power in de douche was te regelen geweest. Hopelijk kijken jullie toch met plezier terug aan Casa Cantiga, de gastvrijheid van Portugal en een fijne vakantie.

Echt een top vakantie!

Marielle van de Ven,
9-5-2018
  • Activiteiten10

We hebben met een hele groep vrienden een hele fijne tijd gehad. We werden hartelijk ontvangen door Sandra en Maurice. Ons verblijf was perfect, aan alles was gedacht. S’avond en s’nachts koelt het echt af maar daar waren op voorbereid. De omgeving is prachtig, de mensen aardig en de temperatuur voor de tijd van het jaar prima. Het was echt een top vakantie!

Een aanrader voor gezinnen met kids

Familie Kuindersma,
9-5-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Wij hebben genoten van onze vakantie bij Casa cantiga. Wij hadden glamping cabin O Medronho geboekt. We hadden een frisse start van de week qua weer maar dat mocht de pret niet drukken. Sandra en Maurice zijn heel gastvrij en denken graag mee. Met een elektrisch kacheltje konden we het in onze cabin heerlijk warm krijgen. En later kwam zoals normaal voor de tijd van het jaar de zon terug. Voor de kinderen was het een waar speelparadijs. Vooral het bosje, de trampoline, zwembad en speelschuur waren favoriet. De omgeving is prachtig en vooral de stranden zijn erg gaaf. Ook bij minder mooi weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Casa Cantiga in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Casa Cantiga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.