Vakantiepark Casa Cantiga

fijne vakantie

L.
5-8-2018
  • Onderkomen9

We hebben het heerlijk gehad in de twee weken die we verbleven in Casa Cantiga. Alle ingrediënten voor een fijne vakantie waren aanwezig: prachtige stranden (20 minuten) leuke plaatsen zoals Alcobaca (klein lief stadje op 10 minuten), mogelijkheden om te wandelen, cultuur, zon, aardige mensen en lekker eten. De eigenaren, Maurice en Sandra, waren behulpzaam en gastvrij. De dagen vlogen voorbij en vooral van het zwembad werd dankbaar gebruik gemaakt. Daarnaast genoot onze dochter van 9 jaar van de cavia's, de trampoline en de speel-kameraadjes. Twee keer per week aten we mee , pizza en Portugees buffet, en dat waren gezellige avonden met overige gasten. Ons huisje, Casa Canto, was prima. Het was wel wat donker en het terras heeft iets minder zon dan andere terrassen van huisjes, maar in de tweede week, toen er een hittegolf was, kwam dat juist goed van pas. Het huisje bleek heerlijk koel, ook ' s nachts.

Heerlijke gezinsvakantie

Amstel
31-7-2018
  • Onderkomen9

Casa Cantiga is een prachtig kleinschalig vakantiepark en ideaal voor gezinnen met (jonge) kinderen. Onze 2 zoontjes van 2 en 4 hebben zich hier prima vermaakt. Vooral de zwembaden, de speeltuin met trampoline en de speelhal waren favoriet. Ook de cavia's en geitjes voeren was erg leuk. Wij hadden Casinha Canconeta en dat was een heel leuk en knus huisje. De kinderen hadden een groot stapelbed wat natuurlijk fantastisch was. De eigenaren Sandra en Maurice zijn ontzettend gastvrij en ook hun dochter verdient de complimenten voor de ontvangst en rondleiding. Ook erg leuk de persoonlijke ontvangst met een lekkere Pastel de Nata!

In de omgeving is ook genoeg leuks te doen. We zijn o.a. naar de grotten van Mira de Aire geweest, maar ook vele mooie baaien en stranden, Nazaré, Alcobaca en vele andere mooie plaatsjes. Lissabon zijn we helaas niet meer aan toegekomen maar ook dat kan natuurlijk qua afstand prima. Huurauto is wel noodzakelijk.

Heerlijk met jonge kinderen

G. Raaijmakers
8-7-2018
  • Onderkomen9

Fantastische vakantie accomodatie. Mooie huisjes, mooi aangelegd, fijne zwembaden. Zeer gastvrije eigenaren.

Voor ons niet fenomenaal

Kuifje
30-5-2018
  • Onderkomen4

Een leuk kleinschalig en kindvriendelijk vakantieparkje.

Maurice en Sandra zijn ontzettend lieve mensen die trots zijn op hun park en voor iedereen hartelijk en behulpzaam zijn.

Leuk, de pizza en dineravonden die zij 1 keer per weerk organiseren waarbij je andere vakantiegangers kan ontmoeten.

Het zwembad is ook prima.

Als je van kamperen houdt is dit zoals ze het noemen een prachtige plek als "Glamping".

Wij waren dan ook wat verbaasd en teleurgesteld dat ons luxe huisje ook aan kamperen deed denken. Ik moet erbij zeggen dat het weer niet mee zat, koud, soms regen een enkele dag zon. Maar toch, als je de vaatwasser moet zoeken omdat ie zo klein is dat er slechts 4 borden en bekers in kunnen. De douche met 4 personen niet na elkaar gebruikt kan worden omdat het hete water dan halverwege op is, de slaapkamer binnen net zo koud is als buiten. Als alles klam en vochtig aan voelt, tja dan is het toch tegenvaller.

Sandra en Maurice (eigenaren), eigenaar, 2-6-2018
Beste Gasten, bedankt voor jullie review. We vinden het jammer dat jullie tijdens jullie vakantie niet de genoemde punten met ons hebben besproken, dan hadden we mee kunnen denken aan een oplossing. Een extra kacheltje erbij of meer power in de douche was te regelen geweest. Hopelijk kijken jullie toch met plezier terug aan Casa Cantiga, de gastvrijheid van Portugal en een fijne vakantie.

Echt een top vakantie!

Marielle van de Ven
9-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben met een hele groep vrienden een hele fijne tijd gehad. We werden hartelijk ontvangen door Sandra en Maurice. Ons verblijf was perfect, aan alles was gedacht. S’avond en s’nachts koelt het echt af maar daar waren op voorbereid. De omgeving is prachtig, de mensen aardig en de temperatuur voor de tijd van het jaar prima. Het was echt een top vakantie!

Een aanrader voor gezinnen met kids

Familie Kuindersma
9-5-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben genoten van onze vakantie bij Casa cantiga. Wij hadden glamping cabin O Medronho geboekt. We hadden een frisse start van de week qua weer maar dat mocht de pret niet drukken. Sandra en Maurice zijn heel gastvrij en denken graag mee. Met een elektrisch kacheltje konden we het in onze cabin heerlijk warm krijgen. En later kwam zoals normaal voor de tijd van het jaar de zon terug. Voor de kinderen was het een waar speelparadijs. Vooral het bosje, de trampoline, zwembad en speelschuur waren favoriet. De omgeving is prachtig en vooral de stranden zijn erg gaaf. Ook bij minder mooi weer!

• Onderkomen8

We hebben vier nachten geslapen in de cabins ‘O figo’, een heerlijke plek om de omgeving te verkennen.

De kinderen waten blij dat ze een eigen stek hadden. De buitenkeuken is van alle gemakken voorzien en de eigen badkamer en afwasmogelijkheid waren ook groot, schoon en een fijne aanvulling.

We waren er vroeg in het seizoen en overdag was het al aardig warm en kon er gezwommen worden, maar ‘s avonds koelde het behoorlijk af.

Op het terrein is volop speelgelegenheid voor de kinderen, zowel binnen als buiten. Het zwembad is rondom omheind en jonge kinderen kunnen niet zomaar bij het water komen. Bij het zwembad verschillende mogelijkheden om in zon en schaduw te zitten. Spelende kinderen in de grote hal kunnen gemakkelijk voor overlast zorgen, het galmt best.

Fantastisch, hier heb je echt vakantie!

Riny
5-12-2017
  • Onderkomen10

In september hebben wij met ons zoontje van bijna 2 kar oud twee weken mogen genieten van onze vakantie bij Casa Cantiga Cantiga waar we verbleven in cancinha cancao. Vanaf het moment dat we aankwamen voelden we ons hier thuis en was het echt vakantie. De avondmaaltijd en drankjes stonden voor ons klaar. Sandra en Maurice waren ook dagelijks beschikbaar voor vragen en tips over de omgeving. Er waren veel kindjes in de leeftijd van one zoon die zich daardoor prima vermaakte bij de zandbak, op de trampoline, bij de beestjes, met de Duplo etc. Er is ontzettend veel speelgoed aanwezig en ook in ons huisje stond al speelgoed voor hem klaar, heel attent. De pizza avond was ook erg gezellig. De omgeving vonden we ook mooi, hebben veel leuke uitstapjes gemaakt. Kortom: echt een aanrader als je op zoek bent naar een kleinschalige en kindvriendelijke bestemming.

Geweldige locatie en huis Casa da Joana

Danie
6-11-2017
  • Onderkomen9

Er was voldoende ruimte en faciliteiten voor iedereen. In het huis en buiten ontbrak werkelijk niets. Alles was aanwezig en er mocht zelf gebruik worden gemaakt van de extra spullen buiten. Ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan. Top top en nog eens top

Ruim opgezette, intieme, gezellige Casa

Hans Haack
28-10-2017
  • Onderkomen8

Hele leuke opzet met allerlei verschillende soorten accomodaties op het terrein . Alles goed verzorgd en gezellige sfeer. Leuke eigenaren die er alles aan doen om je een goed verblijf te geven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Casa Cantiga in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Casa Cantiga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Casa Cantiga scoort een 9.07 uit 10 op basis van 153 reviews.