Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

212 Reviews over Casa Cantiga

• 8Age Sjoerd18-06-2022

Een heerlijk verblijf

Een heerlijke plek om met (kleine) kinderen door te brengen. Echt geheel op kinderen ingericht, zowel de accomodatie als het terrein. Attente eigenaar en veel is mogelijk. Een eet en drinkmogelijkheid zou het nog leuker/gezelliger maken. Ga in Alcubaca naar de speeltuin achter het roze huis en eet in de naastgelegen eetgelegenheid een bitoque.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Jasper en Sanne12-06-2022

Heerlijke vakantieplek!

Samen met onze twee kleine kinderen hebben we genoten van de ontspannen sfeer, het mooie zwembad, de diertjes en het vele speelplezier op de quinta. Bijzonder gezellig en heerlijk vonden we de pizza- en Portugese avonden! In de omgeving is veel te zien en te doen zoals de mooie zandstranden en authentieke, sfeervolle stadjes zoals Alcabaca, Tomar en Obidos. Tot slot niet te vergeten de gastvrijheid van eigenaren Maurice en Sandra! We komen hier zeker nog eens terug!

• 9Giuseppe Aprigliano11-06-2022

Een geweldig verblijf

Ons verblijf bij Casa Cantiga was een groot succes. Mijn vrouw, kinderen en ik hebben het er erg naar onze zin gehad. Er was veel te doen, zodat je jezelf nooit hoeft te vervelen. Zeker voor de kinderen een geweldige ervaring. Het ligt ook erg mooi met erg veel culturele mogelijkheden. De eigenaars van het verblijf waren erg attent en vriendelijk. Ze gaven veel tips voor activiteiten en dachten erg met je mee. Ik zou Casa Cantiga aan een ieder willen aanraden. Zowel mensen met kinderen als mensen zonder kinderen. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Fam van Toor15-05-2022

Heerlijk genoten! Echt een aanrader :-)

Heerlijk verblijf, warm welkom van Maurice, je voelt je meteen thuis! Goed begin van een vakantie!

We hebben 10 dagen genoten met ons gezin (3 kinderen 13,12 & 10 jaar). We zaten in Casa no Pomar. Prima met drie kinderen en twee volwassenen. Voldoende privacy, maar ook genoeg vermaak op het terrein. Heerlijk (warm) zwembad, bubbelbad, sauna, midgetgolf, trampoline, speelbos, spelletjes, geiten, kippen (elke dag een vers eitje) etc.. Maurice en Sandra hebben aan alles gedacht! En geven elke dag goede tips.

Maurice heeft twee leuke mountainbike tochten gemaakt voor ons, die goed te volgen waren met een goede GPS! Kids thuis met goede WiFi (iedereen blij).

In de omgeving genoeg te doen. Van cultuur tot strand, natuur en karten (super begeleiding vanuit Casa Cantinga). En een dagje Lissabon (en omgeving) is ook goed te doen.

Kortom echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

• 9Wanda08-05-2022

Heerlijk

Heerlijke plek! Mooi, sfeervol, uitnodigend, gezellig, verzorgd tot in details. Kinderen kunnen naar hartenlust spelen en ontdekken.

• 9Lotte04-05-2022

Ideale vakantieplek met kleine kinderen

Met drie kleine kinderen (twee van 3 en een 5 jaar) een heerlijke vakantie gehad. Aan alles is gedacht om een zorgeloze vakantie te hebben met kleine kinderen. Geen gezeul met spullen, alles is aanwezig (autostoeltjes, speelgoed, strandspullen ed). De locatie is met diertjes, speeltuin (binnen en buiten) en zwembad ideaal om je de hele dag te vermaken. Maar ook de omgeving biedt voldoende voor leuke uitstapjes. Leuke ‘table d’hote achtige’ avonden, ook bij de kinderen favoriet!
    De eigenaren Sandra en Maurice zijn heel toegankelijk en gastvrij. Kortom, hele dikke aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 9P. van Schoot21-02-2022

Unieke locatie in de wintermaanden!

Een mooi moment om in februari de zon te ontmoeten! Even helemaal niets en rustig tot jezelf te komen. Een prachtig verblijf en mooie accommodatie. Een van de pluspunten is de sporthal! Lekker basketballen, tennissen, badminton, biljarten, poolen, sjoelen en nog vele andere spelen te doen en natuurlijk een heerlijke duik in het zwembad! Fantastisch gebied om heerlijk hikingtochten te maken, mountainbike tochten over de ruwe bospaden heen- prachtig natuur en een vriendelijke omgeving. Mooie tip: de zee bij Nazaré - in dit gedeelte van de zee ligt onderwater een canyon van 3 km diep, waardoor op het Noordstrand (Praia do Norte) de hoogste golven van de wereld bijeen komen. Surfersparadise! Uniek om te zien! Al met al.. was een heerlijke week. De gastheer Maurice en gastvrouw Sandra bedankt voor de gesprekken en jullie positieve energie!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jolien04-12-2021

Ideale verblijf met kleine kindjes!

We hadden een superleuke tijd in casa cantiga! Hele vriendelijke eigenaars. Prachtig huisje dat voorzien was op echt alles. We kwamen niets tekort. Veel speelruimte voor onze peuter, leuk dat er ook een binnenspeelruimte is. Het park ligt in een fantastische omgeving en dicht bij mooie stranden. Eigenaars geven veel tips over goeie adresjes en plaatsen om te bezoeken.

• 10Stephanie28-11-2021

Het paradijs bestaat; Casa Cantiga!

Casa Cantiga is een prachtige oase waar de eigenaren hun liefde en gastvrijheid voor mensen graag met je delen. Het ontbreekt je aan niets; mooie loungeruimtes met uitzicht op maar liefst 2 zwembaden, een prachtige tuin, een overdekt speelparadijs, een trampoline, mini-midgetgolf en niet te vergeten een uitstekende woning, je eigen terras voorzien van hangmat, eigen BBQ en tuinset. Alhoewel de casa ingericht is voor gezinnen met jonge kinderen is deze locatie ook zeer aan te bevelen als je houdt van een liefdevolle en smaakvolle locatie waar alles aan wordt gedaan om het jou naar je zin te maken. En ja, je kunt de oase nog verlaten als je van de prachtige natuurgebieden in de omgeving en de schitterende stranden wilt genieten maar het hoeft niet! Hier vind je alles voor een relaxte vakantie.

• 9floor van der Niet22-11-2021

Als God in Portugal.

Na een nogal uitputtende reis kwamen we moe en dorstig aan bij Casa Cantiga. We werden direct hartelijk ontvangen door eigenaar Maurice en hondje Melli. Maurice is een super gastheer, hij neemt echt de tijd voor zijn gasten, beantwoord alle vragen, komt een extra praatje maken en is super lief voor de kinderen. We sliepen in appartement Cancao. Het appartement is knus en huiselijk ingericht, alles werkt, alles is aanwezig en schoon.

Wat ik heel mooi vond om te zien is dat Sandra en Maurice na jaren gewerkt te hebben om deze plek met zorg op te bouwen zij nog steeds bezig zijn om verbeterpunten aan te brengen. Alles ziet er verzorgd en fris uit met oog voor details en professionaliteit. Het eco vriendelijke aspect wordt steeds verder doorgevoerd en geeft (vind ik) nog meer kwaliteit aan je verblijf. Zo is er eco vriendelijke zeep afkomstig van een plaatselijke boer, goede wijn uit de regio en gefilterd water. Het zwembad is schoon en r

• 8Onderkomen

Vakantiepark Casa Cantiga info