Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding

30 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding

• 2019
    9Fam vd Zwan21-10-2019

Een aanrader

We hebben een heerlijk weekend gehad in de boerderij. Doordat de boerderij zo ruim is is het ideaal voor een groep vrienden met kleine kinderen. Er is binnen en buiten veel speelgoed aanwezig voor jong en oud, bij aankomst stond er een mandje met lekkers klaar, kortom echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Sietske18-09-2019

Perfect om met familie ontspannen bij elkaar te zi

Weg van alle drukte in een prachtige omgeving en in een huis waar alles voorhanden is wat je nodig hebt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Familie Dekker04-06-2019

Geweldig plekje voor een vrienden of familie!

Er is eigenlijk geen nee te koop in boerderij de Volharding in Gieterveen. Een mand met lokale producten als pannenkoekenmeel en beschuit staat klaar. Alles is er. De eigenaars verwelkomen je heel hartelijk en vinden het leuk om even een praatje te maken. We zijn al vaker in De Volharding geweest en het voelt als thuiskomen. Met 10 personen kan je er prima bivakkeren; voldoende leefruimte, voldoende slaapgelegenheid, toilet/douche/bad en ook een heerlijke tuin waar kleine kinderen prima losgelaten kunnen worden.
    Als je de fiets mee hebt (of huurt in de buurt) dan is het ook een prima uitvalsbasis voor mooie tochten in de omgeving. En het is er ook heel rustig dus een boek uitlezen kan ook. Annie en Albert, dank voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Familie Visser24-04-2019

Supergezellig familieweekend!

Van 21 t/m 23 december 2018 hebben wij gelogeerd in vakantieboerderij Volharding. Het weer was erg regenachtig, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad door alle faciliteiten in de boerderij! Wat hebben we een prachtig familieweekend gehad! Voor oudere mensen een prima (slaap)kamer waar ze zich als het nodig is even terug kunnen trekken en voor de kinderen een ouderwetse bedstee om in te slapen. Onze kinderen hebben er twee bij twee heerlijk in geslapen! Verder erg gastvrij ontvangen en een prima verblijf gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 10MJ Dam20-03-2019

Prachtig huis met heel veel gezellige ruimte

Een familieweekend met 8 volwassenen in een overcompleet authentiek huis, erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 2018
    10Nomde Meijer06-11-2018

Heerlijke boerderij, alles goed voor elkaar. Top!!

Prachtige boerderij met een heerlijk vrij uitzicht over de landerijen. Alle kamers en douches zijn zeer ruim en comfortabel. Eigenaresse is zeer enthousiast en vertelt graag over de lange geschiedenis van de boerderij. Wij hebben allen genoten van de rondleiding door het museale voorhuis. Daarnaast kun je je ook met slecht weer prima vermaken met o.a. tafelvoetbal, sjoelbakken en tientallen spelletjes. We hebben er een familie weekend gevierd met 8 personen en hebben ons geen moment verveeld. Voor een volgend familiefeest zouden we er zo weer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Familie Geurtsen18-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

We zijn met ons gezin een week op de Volharding geweest en hebben genoten! De ontvangst, de ruimte, de rust, het uitzicht, de sfeer: het was geweldig!! Wij hadden nooit eerder zo'n plek en hopen hier zeker terug te komen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Ad Dekker11-06-2018

Geweldig plekje voor een groep vrienden!

Er is eigenlijk geen nee te koop in boerderij de Volharding in Gieterveen. Mocht er al iets niet in orde zijn, dan wordt dat snel voor elkaar gebracht. Met 10 personen kan je er prima bivakkeren; voldoende leefruimte, voldoende slaapgelegenheid, toilet/douche/bad en ook een heerlijke tuin waar kleine kinderen prima losgelaten kunnen worden. Als je de fiets mee hebt (of huurt in de buurt) dan is het ook een prima uitvalsbasis voor mooie tochten in de omgeving. Annie en Albert, dank voor jullie gastvrijheid! We komen zeker weer.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Familie Stolk11-06-2018

Wat een heerlijke plek. We waren met 2 gezinnen. Kinderen in de leeftijd van 5 t/m 12 jaar. We hebben allemaal ontzettend genoten. Een hartelijk ontvangst, leuke rondleiding, welkomspakket. En verder is echt alles, en meer, aanwezig wat je nodig hebt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Jorith05-06-2018

Heerlijk!

Het vakantiehuisje is heel ruim en de tuin ook. Er is veel binnen en buitenspeelgoed voor kinderen en omdat de slaapkamers aan één kant van het gebouw zitten kan er tegelijk geslapen en gespeeld worden zonder dat het slapen gestoord wordt. Er is veel aanwezig in het huis (van handdoeken, handzeep tot een barbecue buiten) en we werden nog verrast met een aankomstpakket. Erg fijne locatie om met een grotere groep samen te zijn!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding info