Vakantiehuis
9,6

25 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding in het Nederlands

Geweldig plekje voor een vrienden of familie!

Familie Dekker
4-6-2019

Er is eigenlijk geen nee te koop in boerderij de Volharding in Gieterveen. Een mand met lokale producten als pannenkoekenmeel en beschuit staat klaar. Alles is er. De eigenaars verwelkomen je heel hartelijk en vinden het leuk om even een praatje te maken. We zijn al vaker in De Volharding geweest en het voelt als thuiskomen. Met 10 personen kan je er prima bivakkeren; voldoende leefruimte, voldoende slaapgelegenheid, toilet/douche/bad en ook een heerlijke tuin waar kleine kinderen prima losgelaten kunnen worden.
Als je de fiets mee hebt (of huurt in de buurt) dan is het ook een prima uitvalsbasis voor mooie tochten in de omgeving. En het is er ook heel rustig dus een boek uitlezen kan ook. Annie en Albert, dank voor jullie gastvrijheid!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Supergezellig familieweekend!

Familie Visser
24-4-2019

Van 21 t/m 23 december 2018 hebben wij gelogeerd in vakantieboerderij Volharding. Het weer was erg regenachtig, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad door alle faciliteiten in de boerderij! Wat hebben we een prachtig familieweekend gehad! Voor oudere mensen een prima (slaap)kamer waar ze zich als het nodig is even terug kunnen trekken en voor de kinderen een ouderwetse bedstee om in te slapen. Onze kinderen hebben er twee bij twee heerlijk in geslapen! Verder erg gastvrij ontvangen en een prima verblijf gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Prachtig huis met heel veel gezellige ruimte

MJ Dam
20-3-2019

Een familieweekend met 8 volwassenen in een overcompleet authentiek huis, erg gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Heerlijke boerderij, alles goed voor elkaar. Top!!

Nomde Meijer
6-11-2018

Prachtige boerderij met een heerlijk vrij uitzicht over de landerijen. Alle kamers en douches zijn zeer ruim en comfortabel. Eigenaresse is zeer enthousiast en vertelt graag over de lange geschiedenis van de boerderij. Wij hebben allen genoten van de rondleiding door het museale voorhuis. Daarnaast kun je je ook met slecht weer prima vermaken met o.a. tafelvoetbal, sjoelbakken en tientallen spelletjes. We hebben er een familie weekend gevierd met 8 personen en hebben ons geen moment verveeld. Voor een volgend familiefeest zouden we er zo weer naartoe gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

Familie Geurtsen
18-8-2018

We zijn met ons gezin een week op de Volharding geweest en hebben genoten! De ontvangst, de ruimte, de rust, het uitzicht, de sfeer: het was geweldig!! Wij hadden nooit eerder zo'n plek en hopen hier zeker terug te komen!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Geweldig plekje voor een groep vrienden!

Ad Dekker
11-6-2018

Er is eigenlijk geen nee te koop in boerderij de Volharding in Gieterveen. Mocht er al iets niet in orde zijn, dan wordt dat snel voor elkaar gebracht. Met 10 personen kan je er prima bivakkeren; voldoende leefruimte, voldoende slaapgelegenheid, toilet/douche/bad en ook een heerlijke tuin waar kleine kinderen prima losgelaten kunnen worden. Als je de fiets mee hebt (of huurt in de buurt) dan is het ook een prima uitvalsbasis voor mooie tochten in de omgeving. Annie en Albert, dank voor jullie gastvrijheid! We komen zeker weer.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Familie Stolk
11-6-2018

Wat een heerlijke plek. We waren met 2 gezinnen. Kinderen in de leeftijd van 5 t/m 12 jaar. We hebben allemaal ontzettend genoten. Een hartelijk ontvangst, leuke rondleiding, welkomspakket. En verder is echt alles, en meer, aanwezig wat je nodig hebt.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Heerlijk!

Jorith
5-6-2018

Het vakantiehuisje is heel ruim en de tuin ook. Er is veel binnen en buitenspeelgoed voor kinderen en omdat de slaapkamers aan één kant van het gebouw zitten kan er tegelijk geslapen en gespeeld worden zonder dat het slapen gestoord wordt. Er is veel aanwezig in het huis (van handdoeken, handzeep tot een barbecue buiten) en we werden nog verrast met een aankomstpakket. Erg fijne locatie om met een grotere groep samen te zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

zeer goed en ruim

Beatrijs
14-5-2018

Een heerlijk ruim huis met een grote en vooral veilige (want omheinde) tuin. Er is voor kleine kinderen veel binnen-en buitenspeelgoed evenals twee glijbanen en zandbakjes. Inventaris is helemaal compleet, je kan het zo gek niet bedenken of het is aanwezig. Heerlijke dagen met onze familie gehad, zeer aan te bevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Rust en ruimte.

Hulshof
8-5-2018

Het ligt wat afgelegen, maar dat komt de rust ten goede. Je hoort hooguit wat landbouwverkeer. Het uitzicht is grandioos, heel in de verte zie je de bossen van de Hondsrug. Wij waren hier met prachtig, zonnig weer. Dat betekende lekker buiten zitten in de goed omheinde tuin, ideaal met kleine kinderen, die zich kunnen vermaken in de zandbakken, op de glijbanen en in de schommels. Binnen is veel ruimte, bij slecht weer ook speelruimte voor de kinderen. Wie even rustig wil zitten, vindt z'n plekjes.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding in Gieterveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.