Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve

Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve
9,3

103 reviews over Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve in het Nederlands

Met vrienden

Super ontspannen familie weekend met jong en oud!

Renske Postema
9-7-2018

Alles was goed! Schoon, ruimte alles!

Wij komen zeker weer👍

Lisette
3-7-2018

Huis is perfect. Mooie ruim woongedeelte, keuken van alle gemakken voorzien. Dat het slaapgedeelte los is van het woongedeelte hebben wij als zeer prettig ervaren. Wat voor ons de kers op de taart was, is dat iedere kamer voorzien is van een eigen badkamer en wc. Om de accommodatie met twee woorden te benoemen 'Mooi plekken 👌

Was helemaal Super, Gezellig en Top!

Lenny van de Wouw
20-4-2018

De accommodatie was Top!

Alles prima in orde. Schoon, ruim en alles aanwezig.

Net terug van een super paasweekend! Accommodatie 't Veld is voor onze familie, welke uit 5 gezinnen bestaat, de perfecte plek voor ons familie weekend! Door de 5 losse appartementen met elk 2 slaapkamers, een badkamer, woonkamer en keuken was er genoeg ruimte voor privacy! De gezamenlijke woonkamer en keuken zijn erg ruim en compleet, waardoor samen zijn erg prettig was en de kinderen genoeg ruimte hadden om te spelen! Ook de ruimte en faciliteiten buiten waren perfect, waardoor we van alles hebben kunnen doen!! Tot slot wil ik er aan toevoegen dat alles netjes schoon was en het ontvangst met de zelf gebakken cake van de eigenaar heel fijn was!! Echt een aanrader dus!!

Super!

De Vroet
8-3-2018

We zijn hier begin maart met een groep volwassenen met kinderen geweest. Het is een geweldig verblijf. Een fijne grote woonkamer/zaal met banken en lekkere stoelen. Een keuken met van alles erop en eraan. Een aparte ruimte met een klein poolbiljart en leesvoer en zitplaatsen. En in het slaapgebouw nette kamers met fijne, goede bedden en elke kamer een eigen, schone badkamer. En uitstekend verwarmd. Een paar kilometer verderop kun je prachtig wandelen in het bos en hunebedden zien. Vriendelijke mensen en een lekkere tulband als welkom. Wij vonden het hier super!

Personeelsvereniging Walbeekgroep
27-11-2017

In oktober met onze personeelsvereniging (+ partners) een erg gezellig weekend beleefd met ongeveer 50 personen. We vonden het een prachtige locatie waar we alle activiteiten konden doen die we graag wilden. De locatie is schoon en voorzien van een complete keuken en ook de spelletjeskamer werd goed ontvangen. De slaapkamers waren prima, netjes schoon, en voorzien van goede bedden.<De grote tuin is ideaal voor activiteiten. Door ons gebruikt voor lasergamen en voor onze Highland Games.

Echt een mooiplekkie..

Familie Masselink
21-11-2017

Afgelopen weekend genoten bij Mooiplekkie! We hebben daar een super familieweekend beleefd met 30 personen. Mooie omgeving, ruime kamers/ huisjes, complete keuken (fijn zo'n snelle vaatwasser), speelhoek voor jong en oud, gastvrij ontvangst, top gastheer. Alles was er wat je nodig hebt. Echt top! Bedankt!

Perfect!

Vincent Bode
7-9-2017

Prima huisje in een leuk dorpje. Perfect voor kinderen.

We hadden een feestje te vieren

fam. IJzerman
19-8-2017

We hadden met onze (klein)kinderen een prima week in ´t Veld. Schone appartementen, ieder kon zijn eigen gang gaan, maar er was ook een lekker grote kamer waar spelletjes gedaan worden of ´s avonds een drankje worden genuttigd. De ruimte voor ons verblijf was heerlijk ruim waar de kleinkinderen zich prima konden vermaken met de skelters. Natuurlijk mag ook de heerlijke tulband niet ongenoemd blijven.

Ongelofelijk leuk weekend gehad!

Petra
7-7-2017

Wat een super geweldige locatie! Schoon, ruim veel te spelen, gratis skelters, pooltafel, tafelvoetbal etc... We hebben met onze familie met 22 personen erg genoten!! Een zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangst en ook nog een lekkere cake stond er voor ons klaar. De aparte ruimte om te slapen was ook ideaal. Kortom een super weekend gehad, wat eigenlijk wel voor herhaling vatbaar is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.