Vakantiehuis
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve voor je op een rij gezet:

108 reviews over Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve in het Nederlands

Janita,
23-4-2019

Top accommodatie, top locatie! Alles is prima geregeld en er is genoeg vertier voor de kinderen! We hebben genoten!

Gereisd met vrienden in april 2019

Super locatie voor een gezellig weekend met grotere groepen. Het huis heeft een fijne woonkamer en keuken waar genoeg plaats/servies etc. aanwezig is om met zijn allen te zitten. Ook is er een mooie grote tuin met geiten, een kampvuur, pingpongtafel en skelters (voor kinderen). Onze accommodatie was opgedeeld in 5 appartementen, met elk eigen voorzieningen. De bedden liggen super!!! Heerlijk geslapen. Ook de locatie is perfect; op 5 minuten afstand bevinden zich supermarkten, drogisterijen etc. (in Gieten). Daarnaast is het maar een kwartiertje rijden naar Assen, en ook de Hunebedden zijn in 15 minuten te lopen. Ook is er een erg vriendelijke huiseigenaar, die bereikbaar is voor als je hem nodig hebt. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Top, voor herhaling vatbaar!

Ingrid de Vries,
26-3-2019

Prima locatie. We waren met de hele familie. Fijne gezamenlijke ruimte, goede kamers met uitstekende bedden. Gastvrije ontvangst. En ook een zeer schone accommodatie!

Gereisd met vrienden in maart 2019

voor herhaling vatbaar

D. Koens,
16-3-2019

Heel goed te doen voor reunies met familie, vrienden etc.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Een fantastische accomodatie !

Hanny,
7-11-2018

Prima plek. Schoon. Heerlijke bedden. Complete keuken. Allen enthousiast. Echt een aanrader !!

Gereisd met vrienden in november 2018

Super ontspannen familie weekend met jong en oud!

Renske Postema,
9-7-2018

Alles was goed! Schoon, ruimte alles!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Wij komen zeker weer👍

Lisette,
3-7-2018

Huis is perfect. Mooie ruim woongedeelte, keuken van alle gemakken voorzien. Dat het slaapgedeelte los is van het woongedeelte hebben wij als zeer prettig ervaren. Wat voor ons de kers op de taart was, is dat iedere kamer voorzien is van een eigen badkamer en wc. Om de accommodatie met twee woorden te benoemen 'Mooi plekken 👌

Gereisd met vrienden in juni 2018

Was helemaal Super, Gezellig en Top!

Lenny van de Wouw,
20-4-2018

De accommodatie was Top! Alles prima in orde. Schoon, ruim en alles aanwezig.

Gereisd met vrienden in april 2018

Net terug van een super paasweekend! Accommodatie 't Veld is voor onze familie, welke uit 5 gezinnen bestaat, de perfecte plek voor ons familie weekend! Door de 5 losse appartementen met elk 2 slaapkamers, een badkamer, woonkamer en keuken was er genoeg ruimte voor privacy! De gezamenlijke woonkamer en keuken zijn erg ruim en compleet, waardoor samen zijn erg prettig was en de kinderen genoeg ruimte hadden om te spelen! Ook de ruimte en faciliteiten buiten waren perfect, waardoor we van alles hebben kunnen doen!! Tot slot wil ik er aan toevoegen dat alles netjes schoon was en het ontvangst met de zelf gebakken cake van de eigenaar heel fijn was!! Echt een aanrader dus!!

Gereisd met vrienden in april 2018

Super!

De Vroet,
8-3-2018

We zijn hier begin maart met een groep volwassenen met kinderen geweest. Het is een geweldig verblijf. Een fijne grote woonkamer/zaal met banken en lekkere stoelen. Een keuken met van alles erop en eraan. Een aparte ruimte met een klein poolbiljart en leesvoer en zitplaatsen. En in het slaapgebouw nette kamers met fijne, goede bedden en elke kamer een eigen, schone badkamer. En uitstekend verwarmd. Een paar kilometer verderop kun je prachtig wandelen in het bos en hunebedden zien. Vriendelijke mensen en een lekkere tulband als welkom. Wij vonden het hier super!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mooiplekkie.nl - Hondelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.