Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck

Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck
8,7

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Landgoed 't Wildryck voor je op een rij gezet:

286 reviews over Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck in het Nederlands

Mooi net park

Dennis Fledderus, 4-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi net park mooie huisjes veel speel mogelijkheden voor kinderen

Gewéldig!

Carla en de kids, 15-3-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijke vakantiebestemming met sfeervolle woningen. Je voelt je er direct thuis. Voor de kinderen is er van alles te doen en ontdekken. Een middagje op pad met de bosbioloog maakte het vertier compleet! Het park is dichtbij het centrum van Diever waar veel winkels, gezellige restaurants en terrasjes zijn. Prachtige omgeving. Je fietst of wandelt zó vanaf Wildryck de bossen van het Drents Friesewolt in. Een route kaartje kun je halen bij de receptie. Om de dag lekker af te sluiten zeker even neerstrijken in parkrestaurant waar ze veel meer serveren dan alleen pannekoeken. De Erwtensoep met roggebrood is een aanrader hoor ;)

Geweldige locatie

B.M.C. Ruiter, 13-12-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Wie van rust en natuur houdt is hier op zijn plaats. Heerlijke week gehad!!

voor volgend voorjaar alweer geboekt. Kijk er nu alweer naar uit.

super

Ria, 12-12-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

De service en oplossingsgerichtheid van de medewerkers

Wij hadden via internet geboekt en betaald maar dat bleek voor volgend jaar te gelden. Dit hebben ze super opgelost!

• Onderkomen9

Neem wandelschoenen mee het is prachtig om te wandelen.

Voor het huisje heb je echt niets mee te nemen is compleet.

Prettig verblijf

JW, 20-11-2017
  • Onderkomen10

Prettig vriendelijk personeel en uitstekend restaurant, mooi park aan rand van bos en fiets gebied

Heerlijk tot rust gekomen

WvD, 29-10-2017
  • Onderkomen9

Een weekend verbleven op dit park. We hadden huisje nummer 137; in 1 woord perfect. Prachtige ligging; beschut en aan de bosrand, compleet ingericht, schoon en een super mooie badkamer en tweede toilet boven.

Het park is rustig en de omgeving biedt voldoende wandel -en fietsmogelijkheden.

Nette aankomst. Van de faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt. Alles redelijk netjes, tennisbaan heeft wat onderhoud nodig en redelijk veel afval naast de containers omdat deze vol waren. Prima park om te genieten en uit te rusten. Komen graag nog eens terug.

Geweldige midweek gehad!

EF, 23-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We zijn echt zeer enthousiast over dit prachtige landgoed. Heel mooi groen, rustig, mooie grote ruimte om de huisjes. De kinderen hebben genoten van de animatie op het park.

Prachtig park met prachtige huizen

Fam. Langhorst, 19-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een mooi schoon park met prachtige woningen. Heel goed restaurant met normale prijzen. Wij zaten in huisje 22 wat een heerlijke tuin rondom het huis heeft. Het was een zeer gezellige woning met vaatwasser, wasmachine, magnetron en heel veel inventaris. Het park ligt in een schitterende omgeving aan het DrentFrieschewold en 5 km van Dwingeloo.Een geweldige omgeving om te fietsen en te wandelen. Broodjesservice was perfect ! Helaas werkte het weer bij ons niet mee maar wij komen hier zeker nog een keer terug !

Campingplaatsen kleiner dan vermeld op de site

Martin en Christa, 31-8-2017
  • Activiteiten8

De plaatsen zijn nogal verschillend van grootte en bij een grote caravan kom je al gauw voor een andere caravan of tent te staan wat veel problemen geeft bij medekampeerders wat betreft het uitzicht wat dan wordt belemmerd.Jammer dat de site een verkeerd beeld geeft van de afmetingen van de plaatsen want aan 100 m2 kom je zeker niet en ze zijn afgezet met tegels zodat je binnen deze tegels je kampeermiddel en auto moet zetten maar dit zorg voor problemen omdat je de auto niet goed kwijt kan. Sanitair is prima en heerlijk warm op koude dagen. Fijn dat er een afgescheiden gedeelte zit om te douchen zodat de schade, van alles nat, nog enig sinds beperkt blijft.Ook vervelend dat wanneer je 's avonds wil douchen er maar 1 sensor in de doucheruimte zit en je in het donker moet douchen dit geldt vooral in het voor-en naseizoen wanneer de avonden al korter worden. Erg overdreven om 3 kampeeregelementen te krijgen te weten, 1 in de infomap,1 in de map met allerlei informatie voor de kampeerder en 1 in de toiletruimte. Omgeving mooi en park is keurig en schoon, personeel behulpzaam en vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck scoort een 8.74 uit 10 op basis van 286 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: