Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck

7Goed

• 5.9Activiteiten
  • 6.4Eetgelegenheden
  • 7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Landgoed 't Wildryck voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Bij Roompot Landgoed ’t Wildryck verblijf je in een vrijstaand landhuis aan de rand van het bos. Kleine kinderen kunnen op pad met de bosbioloog, naar het zwembad of de speeltuinen. In het restaurant op Landgoed ’t Wildryck geniet je ’s winters van Hollandse erwtensoep. In het centrum van Diever (4 kilometer) vind je veel winkels en terrasjes.

328 reviews over Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck

• 8Jolanda23-10-2020

Heerlijk huisje (nr 107)

Fijn huis, zeer compleet en gezellig ingericht. Direct aan het bos en mtb route gelegen. Jammer dat de sleutel niet klaar lag zoals afgesproken ivm latere aankomst. Zwembad op reservering per uur netjes geregeld gezien huidige omstandigheden.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 2Fam van Rijs17-08-2020

Oud huis en vies

Huisje 144 mooie ligging maar als je€1800.- betaald voor 10dagen verwacht Toch kwaliteit en geen oude meuk. Alsof je in de tijd terug gaat. Veel achterstallig onderhoud en wil je de vaatwasser gebruiken dan moet de stekker van de magnetron eruit en andersom. En als je je fiets in het schuurtje/bijkeuken zet zijn vaatwasser en magnetron onbereikbaar. Het ene raam heeft een hor en het andere weer niet. Badkamer/sanitair zijn echt aan vervanging toe. Met name toilet een smerige rondhangende geur. Kortom houd je van luxe tijdens je vakantie hier helaas niet vindbaar. Bij thuiskomst komen we erachter dat het huisje te koop staat. Interesse??? Nou wij niet. Misschien de reden dat er niks meer aan het huisje gedaan is/wordt. Jammer voor degene die hier zijn vakantie moet doorbrengen.

• 2Onderkomen

• 4Robert13-08-2020

Nooit meer

Huisje gehuurd van 3 tot 17 augustus. Redelijk schoon. Park netjes. !Het weer is ontzettemd warm! -Zwembad gesloten😔 -Snackbar alleen open op bestelling, dus even snel een frietje halen gaat niet😔 -Restaurant en terras gaat open van 1300(!) tot 2000(!) uur. 😔 Een kopje koffie halen kan dus niet voor 1300 uur. - Bediening erg traag😔 Heb zelfs een keer 50 minuten gezeten viordat ik geholpen werd. (Moest ik wel vragen of ze mij wilde helpen). - Animatieteam valt heel erg tegen😔 Niks voor kinderen ouder dan 10 jaar.

Als ik voor €2100.- 2 weekjes op een park zit verwacht ik er wel wat meer van. Op het park zelf is weinig tot niks te beleven.

• 1Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9E. Bergsma05-08-2020

Op vakantie in eigen land, ga naar 't Wildryck!

We verbleven deze zomervakantie op Landgoed 't Wildryck. Als je door de "poorten" van het Wildryck komt waan je je letterlijk in een andere wereld. Wat een sfeervol park. Rust en ruimte en toch in het bos. Tevens een sfeervol restaurant waar je lekker kunt eten van een menukaart met voor elk wat wils. Ook kun je afhalen bij de snackbar. Zeer vriendelijk personeel. Wij waren positief verrast en komen zeker nog eens terug op deze heerlijke plek.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 8E. Veldman03-08-2020

Prima camping

Onze eerste ervaring met privesanitair: prettig! We hebben beide soorten gehad omdat we op twee plekken hebben gestaan. De ronde huisjes waren wel klein, alles wordt nat met douchen. Maar de campingplek was groot. De grotere huisjes waren heel prettig. Maar campingplek was daar kleiner. Soms tot laat luidruchtige medekampeerders, jammer. Fijn fietsen en wandelen vanaf de camping

Gereisd met partner in juli 2020

• 6Gerrit-Jan26-07-2020

Kleine staanplaatsen

We hadden een staanplaats met privé sanitair. Het sanitair heeft vloerverwarming. Niet gedacht het nodig te hebben in juli, maar in de eerste week was het weer slecht, dus kwam het goed uit. Dat was een grote, maar enige pluspunt. De staanplaatsen zijn de kleinste die hebben we gehad. Ons aartkok vouwwagen paste er eigenlijk niet op. Als je wifi op je plek wilt moet je voorkeursboeking doen van 35 euro. Het is een rustige camping met jonge gezinnen en ouderen. Geen pubers gezien. Voor ons zijn de te kleine staanplaatsen een reden om niet terug te komen

• 4Onderkomen

• 8H.P. de Bree26-07-2020

Geweldig park!

Echt een aanrader voor iemand die een luxe woning zoekt in een rustige, mooie omgeving. Prima woning en bedden. Tuin royaal aanwezig. Je moet er niet komen voor vertier of lekker eten op het park maar heel de omgeving om het park heeft genoeg te bieden.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 10Aafke van der Veer17-07-2020

Gewéldig verblijf gehad!

Klantvriendelijk park op een prachtige locatie. Schoon huisje voorzien van alle comfort. Schitterend bos, goede voorzieningen op het park zelf en in de omgeving. Zwembad vanwege Corona maatregelen niet toegankelijk.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2020

• 1M. Overvliet11-07-2020

Waardeloos. Nooit meer.

Veel te kleine plaatsen. Wij konden onze caravan met alleen luifel alleen kwijt door met de achterkant in de struiken te staan. De luifel kon er nog net aan en toen was mijn zag grote plaats vol. Auto en fietsen konden niet op de plek en zelfs voor een drooggekookt was geen ruimte. Ook met je stoel voor de luifel zitten kon niet want dan zat je op het pad. Receptie was alleen s ochtends open terwijl je pas s middags mocht aankomen. Zwembad enz. dicht maar wel het volle pond betalen. Als je caravan langer is als 6 m tot punt dissel dan moet je daar niet zijn en zelfs met n meter minder heb je al problemen als je buurman net even iets meer ruimte nodig had. Ze verkopen je een mooie plaats maar leveren doen ze niet. Misbruik maken van de situatie noem ik dit.

• 1Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 5Familie Henkes08-07-2020

Prachtig aangelegd park, maar de accommodatie ...

We zaten in huis nummer 112. Huis was donker, niet schoon, ondefinieerbare vlekken aan de binnenkant van het toilet, er hing een vreselijk vieze lucht, vieze oude mannenlucht, gedateerde inrichting, idee dat er binnen al lange tijd geen onderhoud is gepleegd. Betaald voor beddenopmaakservice. In het kleinste kamertje beneden, waar je nauwelijks je kont kunt keren, waren ze opgemaakt. Terwijl boven 2 grote slaapkamers zijn. Wij hebben de bedden dus afgehaald en zelf weer boven opgemaakt. Blijkbaar wordt er door Roompot al bij voorbaat van uitgegaan dat er alleen bejaarden op het park vertoeven die moeilijk traplopen. We zijn meerdere malen in andere accommodaties op het park geweest en vinden het een mooi aangelegd park, maar dit keer was het zwaar teleurstellend. Zo erg, dat we eerder naar huis zijn gegaan. In die stank wil niemand zijn vakantie doorbrengen. En dan bedenkend welke huurprijs we voor deze woning betaald hebben ..

• 3Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020