Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck

Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck
8,7

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Landgoed 't Wildryck voor je op een rij gezet:

291 reviews over Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Carin Jochems
7-9-2018
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving. Landhuizen liggen aan een bosrand en zijn vrijstaand. Je bent zo in het bos voor een mooie wandeling. Mooie fietsroutes.

Receptie is behalve op maandag en vrijdag maar tot 13.00 uur open. Ons huisje had wel iets schoner gemogen.

Prima

Mb
1-9-2018
  • Onderkomen8

Prima park. Mooie omgeving.

Ontspanning en voor herhaling vatbaar

Patrick
16-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een heel relaxte vakantie gehad. Rustige omgeving waar je alleen maar vogeltjes hoort fluiten ( de eerste week tenminste). Als je achter op het park zit, is het een lange wandeling naar de speeltuin. Geschikt voor kinderen tot 8 jaar. Voor oudere kinderen weinig te doen.

Leuke camping

Lonneke
21-5-2018
  • Onderkomen8

Wij hadden een campingplek. Het sanitair was prima. Nette camping in mooie omgeving. Het zou fijn zijn als het zwembad water wat warmer is want dat werd snel te koud voor onze kleine van bijna 1 jaar. Verder hebben we het erg naar onze zin gehad.

Mooi park met een hele mooie ligging!

Anouk
23-4-2018
  • Onderkomen7

Ontzettend leuk park waar we een heel goed verblijf hebben gehad. We hadden een huisje vlakbij de bosrand wat voor ons ontzettend handig was i.v.m. dat we onze hond mee hadden. Vanuit daar loop je heel mooi weg. Het enige wat wij jammer vonden was dat het huisje particulier bezit was en er heel veel spullen van hen in het huis lagen, maar dit is natuurlijk niet voor alle huisjes zo. We hebben ook heerlijk gegeten op het park en het personeel is erg vriendelijk!

Mooi net park

Dennis Fledderus
4-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi net park mooie huisjes veel speel mogelijkheden voor kinderen

Gewéldig!

Carla en de kids
15-3-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijke vakantiebestemming met sfeervolle woningen. Je voelt je er direct thuis. Voor de kinderen is er van alles te doen en ontdekken. Een middagje op pad met de bosbioloog maakte het vertier compleet! Het park is dichtbij het centrum van Diever waar veel winkels, gezellige restaurants en terrasjes zijn. Prachtige omgeving. Je fietst of wandelt zó vanaf Wildryck de bossen van het Drents Friesewolt in. Een route kaartje kun je halen bij de receptie. Om de dag lekker af te sluiten zeker even neerstrijken in parkrestaurant waar ze veel meer serveren dan alleen pannekoeken. De Erwtensoep met roggebrood is een aanrader hoor ;)

Geweldige locatie

B.M.C. Ruiter
13-12-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Wie van rust en natuur houdt is hier op zijn plaats. Heerlijke week gehad!!

voor volgend voorjaar alweer geboekt. Kijk er nu alweer naar uit.

super

Ria
12-12-2017
  • Onderkomen9

De service en oplossingsgerichtheid van de medewerkers

Wij hadden via internet geboekt en betaald maar dat bleek voor volgend jaar te gelden. Dit hebben ze super opgelost!

• Onderkomen9

Neem wandelschoenen mee het is prachtig om te wandelen.

Voor het huisje heb je echt niets mee te nemen is compleet.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.