Villa Cavo Mare

Contact

56 reviews over Villa Cavo Mare

• 10Rhona19-10-2019

Fenomenaal!

Zoek je complete rust met volledige privacy, een fenomenaal uitzicht, ruimte om je heen en een villa wat van alle gemakken is voorzien? Dan is dit dé stek om naar toe te gaan! Voor de 2e keer zaten we in villa Romi, een bijzondere plek, thuiskomen eigenlijk. Veel ruimte, jacuzzi in de badkamer, zwembad buiten, zitplekken buiten op 5 verschillende plekken op het terras, geweldig uitzicht, bijna elke dag schoonmaak, keuken is van alles voorzien. Terrein is afgesloten door mechanische poort waar jij de sleutel van hebt. Het enige wat je hoort is vogels en het ruisen van de zee. Eigenaresse Lenia is zeer goed bereikbaar en staat altijd voor je klaar. Wil je op pad met een boot? Zij kent de juiste mensen en zorgt voor een onvergetelijke dag! Niet onbelangrijk voor de kids: goede wifi én Netflix als we tijdens de zonsondergang rustig van een wijntje genoten 😉 We love Cavo Mare!

Met oudere kinderen

• 10arts daniel14-10-2019

Dat uitzicht!

Geweldige locatie en een plekje om volledig tot rust te komen. Goed onderhouden en heel schoonzwembad Geweldig uitzicht over de zee op alle plaatsen, zelfs vanuit de slaapkamer Vriendelijke en behulpzame eigenaar Veel privacy.

• 10John en Alexa30-09-2019

Unieke plek op een mooi eiland, echte aanrader.

Geweldige plek! Uitzicht waar we niet genoeg van konden krijgen. en de combinatie van het zicht op zee en lekkere briesje is moeilijk te evenaren.Wakker worden met uitzicht op zee. Natuur, zee, lekker eten.

Met jonge kinderen

• 10Vader Ramon25-09-2019

Genoten!

We raden het dan ook van harte aan! Genoten vanaf de warme ontvangst tot de laatste seconde van ons verblijf, wat een rust ! cavo mare villas was voor ons een erg fijne en ontspannen ervaring. De service is buitengewoon en de villas zijn prachtig! Het eten is heerlijk met volop keuze. De ligging van het complex is rustig en op loopafstand zijn de zee, winkels gemakkelijk te bereiken. voor ons was cavo mare Villas een speciaal en uniek plekje.

• 10Jacob en Tamara23-09-2019

Prachtig en rustig gelegen accommodatie.

Heerlijke vakantie gehad op Zakynthos. cavo Mare Villas heeft een fantastisch uitzicht. Erg hartelijk ontvangen en alles was tot in de puntjes geregeld. Super schoon huis, mooi verzorgde tuin en erg goed bijgehouden en schoon zwembad. Ook tussendoor werden de bedden en handdoeken verschoond.Zeker een aanrader en ik zou hier graag weer terugkomen.

• 10Sjoerd Bresser20-09-2019

Fenomenaal!

Wat een heerlijke accommodatie. Inrichting, ligging, rustig, mooie tuin, dichtbij centrum Zakynthos, maar toch ver genoeg. Wij zijn pas terug maar hebben nu al heimwee. Foto's kloppen, gastvrouw super attent. Perfect eten in de villa.Lomi Lomi super massage in de villa. :)

• 10Marco meijer18-09-2019

Heerlijke vakantie.

Wij hebben met de hele familie 2 villa's naast elkaar gehuurd en een heerlijke vakantie gehad. De villa's zijn netjes, schoon en knus. Super luxe met een wasmachine, vaatwasser, het mooie zwembad en de buitenkeuken. De bedden liggen heerlijk en de slaapkamers zijn goed koel door de rolluiken en airco. De ligging is ideaal, in 15 minuutjes sta je in Zakynthos stad en 5 ' Tsilivi. Omdat het eiland klein is en de villa's ongeveer in het midden liggen kun je echt elk deel van het eiland snel bereiken. Wij hebben een top week gehad en komen zeker terug .

• 10fam Van dijk16-09-2019

Geweldig!!

Wij zijn van 7 t/m 14 september in de Villa Romi geweest. Wat was dit fantastisch. Schitterende ligging, super uitzicht en alles lekker voor ons zelf. Het huis is van alle gemakken voorzien. In de omgeving is alles binnen korte tijd bereikbaar. We hebben hier een perfecte week gehad. Een dikke aanrader!

• 10Heidi batter12-09-2019

Fantastisch, een dikke 10+

Ik ben hier samen met mijn man , het leek net een droombestemming! Mooie witte Griekse villa's met veel privacy en uitzicht op zee .. service was geweldig en zeer vriendelijk personeel! Ik kan het iedereen aanbevelen om hierheen te gaan! Lomi Lomi massage is een must.

• 10Rossie van Durd10-09-2019

In een woord, geweldig!!

Cavo mare alles wat wij zoeken in een uitstekende accomodatie. Wij verblijven momenteel in een 4-persoons villa en we genieten volop. De villa is van alle luxe voorzien. Het privė zwembad is heerlijk, het water heeft de juiste temperatuur en is heel schoon. De bedjes bij het zwembad liggen heerlijk en er zijn zelfs grote baddoeken aanwezig voor gebruik bij het zwembad. De keuken is van alles voorzien, zelfs een afwasmachine, broodrooster en tosti-apparaat. Iedereen is erg vriendelijk en er wordt aan alle kanten hulp geboden. Je voelt je hier meteen thuis.

Met jonge kinderen

0 tips over Villa Cavo Mare

3 vragen over Villa Cavo Mare

• Hetty, 01-09-2019

Villa romi

Hoi kunnen de buren in de tuin of op t zwembad kijken bij villa romi? I

• Esther, 02-08-2016

laat vertrek

Helaas hebben wij een late vlucht terug naar Amsterdam. Zijn er faciliteiten voor een laat vertrek (bagage- douche mogelijkheid)? En wat is de check-out tijd? Of is het mogelijk de villa wat langer aan te houden?

mo, 28-06-2017

check out is om half elf. wij konden na navraag tot 12 uur blijven in het huis.

• Esther, 30-07-2016

Zwembadhanddoeken

Is het correct dat er Zwembadhanddoeken aanwezig zijn? Scheelt weer kofferruimte.

Moniek, 28-06-2017

Ja er zijn zwembad handdoeken wij hadden met 2 personen 6 handdoekk\en voor 15 dagen, dus prima.

Villa info

• Aantal personen5 tot 6