Villa
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Amousso Beach Villas voor je op een rij gezet:

40 reviews over Villa Amousso Beach Villas in het Nederlands

G-e-w-e-l-d-i-g!

Yvonne en Bas
25-6-2019

Wij zijn nog enorm aan het nagenieten van ons heerlijke verblijf in een villa bij Amousso Beach. Het fijnste was het privézwembad. Wat een luxe! En vervolgens het uitzicht: adembenemend! Het huis is van alle gemakken voorzien; je grijpt niet mis als je zelf zou willen koken. Er is een wasmachine en zelfs een strijkplank met strijkbout. Eén klein nadeel vonden we dat er geen comfortabele bank binnen is (is nl. een bedbank) of zitstoelen buiten (eetkamerstoelen) zijn waar je lekker de avond op kan doorbrengen. Fijn dat Stathis, de eigenaar, goed bereikbaar was via Whatsapp en snel reageert op vragen. De tijd voor de schoonmaak ging altijd in overleg. Echt een geweldige plek voor een onvergetelijk verblijf!

Gereisd Met partner in juni 2019

Adembenemend uitzicht

Anneke
22-6-2019

Super locatie, prachtig uitzicht. Huisje van alle gemakken voorzien. Goede matrassen. Heerlijk zwembad, groot genoeg om ook baantjes te trekken. Gastheer doet heel erg zijn best om het zijn gasten naar de zin te maken.

Excellent!👍

Hans Wiggers
21-6-2019

Fantastische vakantie gehad. Zeker 5☆☆☆☆☆. Mooi gelegen rustig met prachtig uitzicht over de zee. De foto's op de site van touroperator komen overeen met de werkelijkheid.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Eliza was here

Heimwee naar deze prachtige villa op Lefkas..

Alice Mol
20-6-2019

Heerlijke villa met privé zwembad. Prachtig uitzicht! Niet geschikt voor kleine kinderen. Goed restaurant op 300 meter. Eigenaar zeer hulpvaardig.. Prachtig eiland!

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk plekje voor een ontspannen vakantie!

Mirjam
16-6-2019

Schitterend plekje op Lefkas. Mooie villa, waarin alles aanwezig is voor een zonnige vakantie. Verkoelend zwembad en bovenal een prachtig uitzicht!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fantastisch!

Claudia Lindhout
13-6-2019

Een prachtig uitzicht vanuit het huis en alles was mooi schoon. We hebben het hele eiland verkend met een huurauto en het is een prachtig eiland; Vassiliki, Porto Katsiki, Engklouvi, Kathisma geweldig allemaal! Een minpuntje; de wifi in het huis is niet zo goed.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Paradijs

Mildred
29-5-2019

Wij (4 vriendinnen) hebben fantastische week gehad in de prachtige villa met het WoW effect als je het uitzicht ziet!! Stathis , de eigenaar was super vriendelijk en behulpzaam ! Alles wat je nodig had was aanwezig in de mooie villa. Wij hebben top week gehad en het weer was ook perfect ☀️

Paradijselijk mooi!

Geraldine
29-5-2019

Paradijselijk! De villa’s liggen op wat waarschijnlijk de mooiste plek van het eiland is. Prachtige nieuwe villa’s van alle gemakken voorzien. Privé zwembad met uitzicht over zee is fenomenaal. De eigenaar Stathis is heel gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Hij regelde zelfs ons taxivervoer voor een avondje uit. Een auto is een must op Lefkas, ook om naar Amoussa te komen.

Geweldig!

Petra
28-5-2019

Een prachtig uitzicht! Super vriendelijke gastheer

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Top appartement met super uitzicht

J.
25-5-2019

Appartement met eigen zwembad en uitzicht over zee. Schoon en goed onderhouden. Aardige en behulpzame eigenaar. In nabije omgeving meerdere strandjes en restaurants

Gereisd Met partner in mei 2019

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Amousso Beach Villas in Marantochori, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Amousso Beach Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.