Géén boekingskosten

Villa Amousso Beach Villas

GriekenlandLefkas (Levkas)Marantochori

We hebben de beste aanbieders voor Villa Amousso Beach Villas voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 99 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

97 Reviews over Amousso Beach Villas

• 10Maurice & Gabi16-06-2022

Het is een fenomenaal uitzicht. De huizen liggen fantastisch en ook de eigenaar is behulpzaam en geeft goede tips. Wij komen zeker terug.

• 8Milou Kohlen14-06-2022

Een heerlijke vakantie gehad

Ligging en zorg voor natuur een 10. Ligging is geweldig met prachtig uitzicht en de tuin en het zwembad worden elke dag door Stathis onderhouden. Op de achtergrond hoor je de zee. Service, prijs/kwaliteit en kamer een 8. Door Coronamaatregelen werd er om de 3 dagen gepoetst en kregen we schone handdoeken. Eten en kindvriendelijk neutraal. We hebben geen kinderen. Villa was prima in orde. Keuken met alle benodigdheden. Verder 2 slaapkamers en 2 badkamers. Ik miste alleen een föhn. Door de huurauto hebben we veel van het eiland gezien en verschillende geweldig mooie stranden bezocht. Het eten op Lefkas is overal erg lekker met genoeg keuze. Temperatuur tussen de 23 en 28 graden, sommige dagen lichte bewolking dat snel weg trekt. Stathis is een fijne, gastvriendelijke en altijd bereikbare huurbaas die (bijna) elke dag even komt checken of nog alles oké is. We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad en hebben er echt van genoten!

• 8Milou Kohlen14-06-2022

Een heerlijke vakantie gehad

Ligging en zorg voor natuur een 10. Ligging is geweldig met prachtig uitzicht en de tuin en het zwembad worden elke dag door Stathis onderhouden. Op de achtergrond hoor je de zee. Service, prijs/kwaliteit en kamers een 8. Door Coronamaatregelen werd er om de 3 dagen gepoetst en kregen we schone handdoeken. Eten en kindvriendelijkheid neutraal we hebben geen kind. Villa was prima in orde. Keuken met alle benodigdheden. Verder 2 slaapkamers en 2 badkamers. Ik miste alleen een föhn. Door de huurauto hebben we veel van het eiland gezien en verschillende geweldig mooie stranden bezocht. Het eten op Lefkas is overal erg lekker met genoeg keuze. Temperatuur tussen de 23 en 28 graden, sommige dagen lichte bewolking dat snel weg trekt. Stathis is een fijne, gastvriendelijke en altijd bereikbare huurbaas die (bijna) elke dag even komt checken of nog alles oké is. We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad en hebben er echt van genoten!

• 10Wouter10-06-2022

Dit is een toplocatie. Zeer mooi gelegen met wijds uitzicht over de baai en de zee. Alles zeer verzorgd en netjes. Mooie inrichting, bedden, badkamers, wifi, volledig uitgeruste keuken enz...werkelijk alle faciliteiten en comfort. Je mist hier niets. Zeer rustig gelegen. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Mooi en voldoende groot zwembad, ligstoelen. Alles is nog nieuw. Amousso Bay Villa's is een absolute aanrader ! Wij hadden Villa 1 (van de 3) en naar onze mening de beste van de 3. Ligt in het zuiden van Lefkas dus even rijden (een dik uur) vanaf de luchthaven van Preveza. Best wel even de eigenaar bellen als je aankomt dat begeleidt hij je naar deze residentie (hij spreekt goed engels). Wij hadden een auto gehuurd (vooraf geboekt en geregistreerd) en ophaling bij Hertz in de luchthaven verliep zodoende vlot en zonder problemen, de auto stond netjes klaar. Kortom een geweldige locatie en niet twijfelen ! Topper !

• 9arie van der kaai10-06-2022

FANTASTISCHE VILLA OP HEMELSE PLEK

Na avondvlucht op Preveza geland .Huurauto en daarna in het pikdonker richting Mantachori. Het is een simpele route om te rijden, maar door duisternis toch een hele tour(vooral het laatste gedeelte) . Maar... geef niet op! Rond 23:00 uur werden we ontvangen door Stathis de eigenaar. Een korte rondleiding,uitleg en fles wijn. De volgende ochtend ontwaakt in de hemel. Vanuit onze slaapkamer op de eerste verdieping uitzicht op een prachige baai. De villa is volledig en modern ingericht. Alles is aanwezig. Bij het fantastische zwembad ligbedden ,parasols en zelfs een buitendouche. Prachtige planten rondom. Vrij uitzicht over de zee. Eethoek buiten , onder afdakje. Een feest om daar 's ochtends te ontbijten. Op 300m ligt een mooi strand met strandtent(waterschoentjes!). Stathis geeft(via whatsapp) links die heel nuttig zijn. Ècht een prachtig villa op een fantastische plek. PERFECT onderhouden. Bedankt Stathis het was FANTASTISCH!!

• 9Carin18-05-2022

Super

We hebben een week mogen genieten van deze fijne accommodatie. Wat een prachtig uitzicht en een heerlijk groot en diep zwembad. Dat werd heel netjes schoongehouden door de eigenaar. De keuken was erg compleet en er waren 2 badkamers met regendouche. De slaapkamer boven was ruim en een extra balkon. Beneden sliep onze dochter op de slaapbank, waardoor de benedenruimte wat klein was. De ruime tuin met de ligstoelen en de eettafel waren heel fijn. Ook was er buiten een wand met veel kleurrijke bloemen. Er was voldoende ruimte om de huurauto te parkeren. Op ongeveer 400 meter lopen kwam je bij een mooi strandje. De eigenaar was vriendelijk en behulpzaam. Misschien komen we nog eens terug. We hebben genoten.

• 9R Bouma02-05-2022

Paradijs

Mooie villa op prachtige locatie

• 8Natuur
  • 9Manon29-04-2022

Een fantastische vakantie!

8 dagen hebben we in deze prachtige villa gezeten. De foto's op internet waren al prachtig, maar aangekomen bleek dit ook echt waar! Een ontzettend mooie, nette villa, met geweldig uitzicht over de zee. De gastheer is ontzettend vriendelijk en staat altijd klaar. Een absolute aanrader!

• 7Natuur
  • 8Monique04-11-2021

We hebben genoten

We verbleven in dit prachtige verblijf in Oktober 2021. De huisjes hebben een prachtig uitzicht. Gedurende de dag veranderde de lucht steeds van kleur, wat een plaatje! Stathis (de eigenaar) is heel vriendelijk en benaderbaar. Hij gaf ons allerlei tips en konden hem altijd benaderen voor vragen. Omdat we relatief laat zijn gegaan was het heel stil op Lefkas. Veel restaurants waren gesloten, maar voor de rust was het heerlijk en de strandjes waren vrijwel altijd privé. We hebben een heerlijke week gehad.

• 8Natuur
  • 8Roel en Miranda17-10-2021

Wat een uitzicht!

Lefkas is een heel veelzijdig en groen eiland. Overal zijn er mooie kustlijnen. En zo ook was het uitzicht op zee vanuit onze villa fenomenaal. Vanuit ons bed konden we meteen de zee zien en ons privézwembad maakte het helemaal af. De villa's zijn erg rustig gelegen waardoor je helemaal tot rust komt. De eigenaar was vriendelijk en betrokken en kon ons veel tips geven over restaurants, stranden, etc. Bij aankomst stond er een fles wijn uit Lefkas voor ons klaar. Het appartement was mooi ingericht. De stortdouche werkte goed, er was een wasmachine en zelfs een strijkijzer aanwezig. We misten wel een föhn en de vloer was niet heel schoon. Verder was alles wel netjes en schoon. In oktober was er geen restaurant op loopafstand meer open en er was ook geen winkel in de buurt, maar met de auto waren we in een kwartier bij de supermarkt of bij ons favoriete restaurant, The old plane tree. We hebben echt genoten!

Villa Amousso Beach Villas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)

• KiezelstrandBeschikbaar