Villa Amousso Beach Villas

Griekenland, Lefkas (Levkas), Marantochori

9.4Fenomenaal

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Amousso Beach Villas voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

43 reviews over Villa Amousso Beach Villas

• 2019
    10Remcovl17-10-2019

Prachtige huisjes

Vierde keer in huisjes van Stathis. Mooie huizen met een geweldig uitzicht en alles wat je maar wenst. Komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Zus Jelsma07-10-2019

Overweldigend

Een plek waar je door zeezicht en de omgeving totaal tot rust komt. Gevoel dat je thuis komt en waar je graag wil vertoeven met de ruimte in en om het appartement.Het uitzicht vanuit het zwembad over de zee , heb ik nog niet eerder zo kunnen vinden. Geweldige vriendelijk gastheer die heel behulpzaam is bij vragen omtrent stranden enz.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Michelle Roelofs28-09-2019

Fantastisch😍

Heerlijk huis met een mooi groot zwembad. Super 2 weken gehad. Alles was schoon en het fantastische uitzicht verveeld nooit. Precies zoals op de foto’s. Lefkas is een mooi groen eiland met prachtige stranden en mooi binnenland. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jay31-08-2019

Heerlijk huis in prachtige omgeving

Stijlvol en schoon huis, van alle gemakken voorzien. Zwembad is perfect echt een meerwaarde, super uitzicht en keurig onderhouden. Vriendelijke host. Mooie omgeving, auto aanrader! Niet te toeristisch. Via kleine paadjes in directe omgeving mini strandjes om in zee te zwemmen of snorkelen.

Mooie stranden ; kathisma (lekker luxe bedjes, fijn kiezel), kalamitsie ( relaxte sfeer, basic, heerlijk restaurantje, alternatief), porto Kathsiki (heel erg mooi, geen bedjes en flink heet!)

Andere tips: vasiliki; gezellig stadje, restaurant oceans aanrader. Restaurantje op loopafstand van het huis; goed eten, meerdere keren gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Monique26-08-2019

Fantastisch!

Geweldige locatie! Luxe villa’s van alle gemakken voorzien met werkelijk een fantastisch zwembad met uitzicht over de zee! De eigenaar is erg behulpzaam. Op Lefkas is genoeg te doen en te zien. Wij hebben een droomvakantie gehad.

• 9Familie Huisman26-08-2019

Super!

Fantastische plek, geweldig uitzicht en heerlijk zwembad. Alle ingrediënten voor een relaxte vakantie. Mooie (kiezel)strandjes dichtbij. Een aanrader is om met een klein gezelschap boot te huren om nog meer mooie plekjes te verkennen vanaf het water. Auto heb je wel nodig, supermarkt en winkels zijn anders te ver weg. Stathis is behulpzaam, reageert direct op appjes en komt regelmatig langs. Geweldige week gehad.

• 9D.22-08-2019

Geweldig

Een prachtige plek met waanzinnig uitzicht over de zee. Dichtbij kleine strandjes, heel rustig gelegen. Heerlijk om tot rust te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Natasja kuipers21-08-2019

Perfect

In 1 woord geweldig. Zeer mooi huis met alles erop en eraan. Heerlijk zwembad en terras. Fantastisch uitzicht.

• 10Tjeers13-08-2019

Fantastisch!

Aardige gastheer, nette accommodatie, fantastisch uitzicht! Heerlijk eiland Persoonlijk zou ik zeggen ga voor de kleine strandjes. Heerlijke sfeer!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Michiel11-08-2019

Heerlijk en een fantastisch uitzicht!

Wij zijn hier met ons gezin met twee jonge meiden geweest. Wat een heerlijk ( nieuw) huis met een adembenemend uitzicht. We hebben het hier zalig gehad. De huisbaas was erg vriendelijk. Niets was hem te veel om je op je gemak te laten voelen. Wij raden dit zeker aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Villa Amousso Beach Villas info