Camping am Blanksee (Glamping)sterstersterster

8.4Fantastisch

Duitsland, Mecklenburg-Vorpommern, Klein Pankow

8.4Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

43 reviews over Camping am Blanksee (Glamping)

• 2019
    8fam. van Wijk24-09-2019

Heerlijke rustige camping met goede sfeer

Wat een heerlijke rustige camping. Je kunt staan onder de bomen maar wij kampeerden op het open veld, een heerlijk rustig plekje. Vanuit onze tuinstoel genieten van de kraanvogels, roofvogels, sterren kijken omdat het echt donker is. Prachtig. We hebben veel gefietst met tochten van de camping en dan kom je onderweg altijd wel wild tegen. Dit gebied is nog zo heerlijk rustig, de tijd heeft er stil gestaan. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk, behulpzaam, hard werkende mensen. Leuk restaurantje op camping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Agnes20-09-2019

Gastvrij, rust en ruimte.

Wij reserveren nooit en zijn op de bonnefooi naar de camping gereden. Juni is toch rustig, zou je denken. Jeetje Hemelvaart en Pinksteren, hoe kan je het bedenken. Alles was vol en heel Duitsland staat vol. En nu? We werden gastvrij ontvangen en uiteindelijk konden we toch nog ergens staan. Zo lief dat er zoveel moeite voor ons werd gedaan. Ik zeg maar zo, voor alles is een oplossing. Leuke camping, wij houden van rust, dus heerlijk. Veel prachtige vogels gezien!!!! Neem je verrekijker mee. Voor ons geen animaties, zwemparadijs of disco’s. Het zwemparadijs is hier een prachtig meer!!! Super. Vaak gezwommen. Verder veel gewandeld. De douches waren heerlijk warm!!!! Paar keer op de camping gegeten en dat was erg lekker. Prima vakantie en veel gezien in de omgeving. Als je niet van rust houdt, moet je hier niet zijn. Compliment voor de eigenaren!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Henk02-09-2019

Heerlijke vakantie gehad.

Fijne vakantie gehad op camping am Blanksee. Mooie plek in het bosgedeelte. Genoten van de rust, de prachtige natuur, de roep van de kraanvogels en de wandelingen rond het meer. Heerlijk!! We hebben leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving. Hiervoor kregen we goede en nuttige informatie van de eigenaren. De vriendelijke ontvangst en de behulpzaamheid hebben we bijzonder op prijs gesteld. En een pluim voor de zeer schone sanitair!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Carlo18-08-2019

Het viel ons tegen, voor ons niet meer

We werden ontvangen en konden meteen met nog een kampeerder een veelheid aan regels aanhoren en het duurde lang voordat de eigenaresse ons een plek had aangewezen. De camping ligt erg afgelegen en voor ons ontbrak het aan sfeer. Wij stonden op het veld. Er waren voor het hoogseizoen te weinig wc’s (2x) en douches (2x) beschikbaar. De hulpvaardigheid van de eigenaren was matig. Het restaurant was in verhouding aan de prijs. Op het oog lijkt het sanitair schoon, maar als je beter kijkt dan zie je dingen die je niet wil zien. Wij vonden de werkelijkheid en de foto’s op de website niet overeenkomen. Wij waren niet getreurd toen wij bij de camping weggingen........

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Marja04-08-2019

Voor een paar dagen goed te doen

Camping ligt in een afgelegen gebied. Supermarkt op ongeveer 30 min rijden (bij de receptie zijn echter de hoogst noodzakelijke dingen te krijgen). Ruime plekken op het grote veld (zijn ook plekken onder de bomen en bij het meer en die ogen ook ruim). Sanitair wat ons betreft verouderd en douchen met muntjes. Eigenaresse zeer (kind)vriendelijk en behulpzaam. Restaurantje op het kampeerterrein met heerlijke eenvoudige maaltijden. Groot meer aanwezig waar in gezwommen en gevist kan worden (vissen alleen vanaf steiger op andere plekken is het meer niet te bereiken helaas). Klein zandstrand + grasligweide aanwezig. Voor de jongste kinderen tm10 is er een speeltuin aanwezig met schommel, klimtoestel en glijbaan. Zeer rustig/stil qua omgevingsgeluiden. Fietsen en wandelen mogelijk, maar kunnen wij niet beoordelen ivm geen gebruik.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10T Mensen17-07-2019

super vriendelijk, Rust ruimte natuur.

Wie van rust ruimte en natuur houd moet naar camping Blanksee. De camping ligt aan een meer waar je goed kan zwemmen en vissen. Ook kun je er heel goed vanaf de camping Fietsen en wandelen. Fietsroutes zij op de camping verkrijgbaar. Ook een avondje naar de gasttante is bijzonder gezellig.
    Het sanitair ziet er altijd zeer goed en schoon uit. Camping eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben dit jaar voor de 10 keer op deze camping gestaan en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Familie Jansen01-09-2018

Heerlijk

Wat een heerlijke camping! We hebben in de glamping tent een week gecampeerd. Naast dat er links en rechts ook gezinnen met jonge kinderen zaten, is het een fantastische plek om te zijn. Veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Een meer aan de camping vast, met strandje. In de buurt leuke stadjes als Schwerin. De natuur om je heen is heerlijk, Kraanvogels, Zeearenden, Ree’en. Maar boven alles voel je je zeer welkom door het gastvrije ontvangst van Erni en Arjan!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Mark11-08-2018

Fantastisch!

Schitterende kampeerplekken, schoon sanitair, speelvertier voor de kinderen, relaxte sfeer, mooie natuur, gelegen aan een fantastisch meer en dat allemaal onder de toegewijde leiding van Erni en Arjan, die altijd voor je klaar staan. Er is één groot nadeel aan de camping: je wilt er niet meer weg. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Astrid Mensen15-07-2018

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Het was de achtste keer, en het verveeld nog steeds niet. Alleen al de natuur, de rust en ruimte. Daarbij een prima sanitair, hele fijne eigenaren die altijd te bereiken zijn en een gezellige Gaststätte waar je goed kunt eten en drinken. En vergeet het zwemmen in het mooie meer niet. Te veel om op te tellen. Gewoon gaan kijken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Theo en Janneke Drenth07-07-2018

Fantastische camping en omgeving, wat een rust....

Wat een geweldige ligging heeft deze gezellige camping, met enthousiaste vriendelijke eigenaren. Die je met raad en daad bijstaan. De omgeving leent zich prima om mooie fietstochten te maken en te wandelen. Ook zijn er fiets-en wandelroutes verkrijgbaar in de receptie. Er zijn veel meren en leuke stadjes in de directe omgeving. Ook is de Oostzeekust binnen bereik. Sanitair is prima. En de gaststatte heeft een prima kaart en keuken. Wij komen zeker terug om te genieten van alle rust in deze prachtige omgeving waarin je alles vindt, water, bos en vlaktes met landbouwgewassen.

Gereisd met partner in juli 2018

2 tips over Camping am Blanksee (Glamping)

• jose, 27-07-2013

Voor een eenvoudige maaltijd kun je op de camping eten, b.v. Wedges met kip. In de nabij gelegen dorpen kun je ook heerlijk eten. De fietsen kun je rustig meenemen. Je kunt er prima fietsen aan de hand van een aantal fietsroutes die op de camping verkrijgbaar zijn.

• Carla Schoonbeek , 10-08-2013

Neem een rubberboot mee zodat je op het meer kan dobberen.

1 vraag over Camping am Blanksee (Glamping)

• Hans van WAVEREN Leiden NL, 09-08-2019

huren stacaravan

Heeft u op uw camping stacaravans te huur (2 volwassen). De tijd dat wij op vakantie willen is de laatste week van september 1e week oktober. Wat is de prijs? Zijn er nog andere mogelijkheden? Haben Sie auf ihre Camping eine Stehwohnwagen zu vermieten (2 Erwachsenen. Wir möchten diese mieten Ende September - Anfang Oktober (2 Wochen) Was ist denn der Preis. Gibt es noch andere Möglichkeiten?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig