Camping am Blanksee (Glamping)

Camping am Blanksee (Glamping)
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor am Blanksee (Glamping) voor je op een rij gezet:

34 reviews over Camping am Blanksee (Glamping) in het Nederlands

Heerlijk

Familie Jansen
1-9-2018

Wat een heerlijke camping! We hebben in de glamping tent een week gecampeerd. Naast dat er links en rechts ook gezinnen met jonge kinderen zaten, is het een fantastische plek om te zijn. Veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Een meer aan de camping vast, met strandje. In de buurt leuke stadjes als Schwerin. De natuur om je heen is heerlijk, Kraanvogels, Zeearenden, Ree’en. Maar boven alles voel je je zeer welkom door het gastvrije ontvangst van Erni en Arjan!

Fantastisch!

Mark
11-8-2018

Schitterende kampeerplekken, schoon sanitair, speelvertier voor de kinderen, relaxte sfeer, mooie natuur, gelegen aan een fantastisch meer en dat allemaal onder de toegewijde leiding van Erni en Arjan, die altijd voor je klaar staan. Er is één groot nadeel aan de camping: je wilt er niet meer weg. Wij komen hier zeker terug!

Astrid Mensen
15-7-2018

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Het was de achtste keer, en het verveeld nog steeds niet. Alleen al de natuur, de rust en ruimte. Daarbij een prima sanitair, hele fijne eigenaren die altijd te bereiken zijn en een gezellige Gaststätte waar je goed kunt eten en drinken. En vergeet het zwemmen in het mooie meer niet. Te veel om op te tellen. Gewoon gaan kijken.

Vacanceselect

Fantastische camping en omgeving, wat een rust....

Theo en Janneke Drenth
7-7-2018

Wat een geweldige ligging heeft deze gezellige camping, met enthousiaste vriendelijke eigenaren. Die je met raad en daad bijstaan. De omgeving leent zich prima om mooie fietstochten te maken en te wandelen. Ook zijn er fiets-en wandelroutes verkrijgbaar in de receptie. Er zijn veel meren en leuke stadjes in de directe omgeving. Ook is de Oostzeekust binnen bereik. Sanitair is prima. En de gaststatte heeft een prima kaart en keuken. Wij komen zeker terug om te genieten van alle rust in deze prachtige omgeving waarin je alles vindt, water, bos en vlaktes met landbouwgewassen.

Een geweldige camping vol enthousiasme gerund.

Ans en Wim Vonhof
6-6-2018

We waren nog nooit in Noord Duitsland geweest maar we hebben bij Erni en Arjan een fantastische vakantie gehad. Wat een heerlijke camping om te verblijven. Rust en ruimte. Elke avond voor het eten even gezellig een biertje drinken op het terras. Ik heb nog nooit zo'n echtpaar meegemaakt dat zo betrokken is bij hun werk. Ze hebben voor iedereen een belangstellend woordje en de kinderen kennen ze allemaal bij naam. We hebben ons er 3 weken echt thuis gevoeld.

Ook de hele omgeving straalt rust uit. Weg van de hectiek van alledag. Heerlijk gewoon. We hebben een aantal prachtige steden bezocht zoals Schwerin, Wismar en Rostock. Ook wat kleinere prachtige plaatsjes zoals Warnemunde, Waren en Plau am See. En dan is het altijd weer heerlijk om terug te komen op de camping met uitzicht op het meer. Het sanitair wordt een paar keer per dag schoongemaakt. Met eigen ogen gezien. Ook kun je een lekker eten. Elke morgen verse broodjes.

BEDANKT!!

Lekker tot rust komen

Wouter Sternheim
29-5-2018

Mooie rustige camping. Uitermate geschikt voor campers en caravans.

Veel ruimte op een open veld, beperkte ruimte onder de bomen.

De campingfaciliteiten worden zeer goed schoongehouden. De uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam.

De camping heeft een strandje aan een meertje waar je lekker kan zonnebaden, maar ook in de schaduw kan zitten.

Voor kleine kinderen zeer geschikt.

Wij hadden via touroperator een tent gehuurd. De kwaliteit van tent en bed was prima, maar ik vind de term Glamping niet van toepassing op de faciliteiten en de camping. Heb hier dus niet al te hoge verwachtingen van.

zeer goed!

marc en colyne
24-5-2018

zeer aangenaam verblijf. camping ligt direct aan het meer, maar de campingplaatsen niet. je staat onder de bomen of op een groot veld. ruim genoeg. Arjan en Erni zijn zeer vriendelijk eigenaren die het prima voor elkaar hebben. 's ochtend zorgen ze voor vers gebakken broodjes en 's middags kun je er op het terras een lekker biertje drinken en een hapje eten.sanitair zeer schoon. mooi gebied waarin de camping zich bevindt,je kunt er, direct vanaf de camping prima fietsen.verwacht geen fietspaden zoals in Nederland, maar goed te doen.Bij de receptie zijn een aantal uitgestippelde routes te koop. de hond is ook welkom en heeft het daar ook prima naar de zin gehad. zeker voor herhaling vatbaar.

Supervriendelijke ontvangst, mooie omgeving, top!

Marco Buurman
1-10-2017

We hebben genoten van een heerlijke week. Prachtige natuur, lekker eten in de Gaststette, elke morgen verse broodjes. We komen zeker terug!

Super vakantie

Julia
25-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie bij Camping am Blanksee gehad. Eigenaren zijn erg behulpzaam en gastvriendelijk. In de receptie kun je nederlandstalige fietsroutes krijgen en je ziet er van alles we hebben zelfs herten gezien, wat gaaf! In de omgeving valt er ook genoeg te doen. Erg leuk is het "Kletterwald" in Schwerin daar kun je ook goed winkelen. Het sanitair werd elke dag meermaals schoongemaakt en zag er altijd goed uit. Elke ochtend verse broodjes uit het winkeltje. Lekkkker!! en savonds een glas wijn in de gaststette bij Erni (eigenaar) was ook leuk. Op de camping was de sfeer erg gezellig ook speelden alle kinderen gewoon met elkaar maakt niet uit welke taal ze spraken. Gewoon een super vakantie gehad. Erni en Arjan bedankt voor jullie gastvrijheid.

We hebben genoten!

Marco & Gemma
22-8-2017

Een mooie camping. Niet te groot en gemoedelijk. De plekken zijn ruim. Sanitair was heeeel schoon (nog nooit zo schoon op een camping gezien). Douchen is een euro, dan heb je 4 minuten, doordat je de douche tussentijds stop kunt zetten, is het goed te doen. Het privéstrandje aan het meer is netjes en ruim. Je kunt heerlijk zwemmen in het meer. Daar zijn ook 2 stookplekken waar een vuurtje gemaakt kan worden. Vissen op de steiger ging ook prima, er werd geregeld een visje gevangen.

Wat ook fijn is, is dat er een hapje gegeten kan worden op de camping voor een schappelijke prijs. Bij ons was de schnitzel favoriet. Een drankje in de avond deden we ook geregeld.

In de omgeving is van alles te doen. Wat aanraders: Klimbos en de Zoo, Zomerrodelbaan.

Maar last but not least.... de gastvrijheid van Erni en Arjan (eigenaren) is super! Ze doen er alles aan dat je een fijne vakantie hebt. Het zijn aardige en gezellige mensen!

Al met al hebben wij een super vakantie gehad. Voor ons zeker voor herhaling vastbaar!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping am Blanksee (Glamping) in Klein Pankow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping am Blanksee (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.