Aparthotel Verona

155 reviews over Aparthotel Verona

• 2019
    9L27-07-2019

Super !

Ruime appartementen ,simpel maar schoon. HELE aardige mensen. 3-kamer appartement had ook 2 mega balkons. Enige wat niet soepel is ,is de Wi-Fi op de kamers. Beneden doet de Wi-Fi het wel prima. Buiten dat vind ik het geweldig en we gaan in Augustus terug . Inmiddels zijn er renovaties aan de gang ik ben zeer benieuwd

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Lammerink27-07-2016

Redelijk

We zijn hier 8 dagen verbleven, het zwembad was erg mooi en werd goed schoongehouden. Het appartement waar wij verbleven was erg oud en toe aan vervanging!! ( wij hadden een 2 kamer app ). De schoonmaak was prima, behalve dat we zelf ons toilet papier moesten kopen. Het eten bij het Aparthotel zelf was niet goed! Patat die niet gaar was, en ook de echte Hollandse kroketten vielen tegen. De ligging is prima, je staat met 10 tot 15 min op de boulevard! De supermarkt naast het hotel is erg klein en eenvoudig, maar heeft alles dat je nodig bent. Wel hadden we het gevoel dat deze mevrouw, zelf de prijzen bedacht. De ene dag betaalden we minder, en dan weer meer voor dezelfde boodschappen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Andre van Eeuwen06-07-2016

geweldig

We zijn 15 dagen met touroperator naar Marmaris geweest, en verbleven voor de eerste keer bij Verona na al onze ervaringen in Turkije waar we al 8 keer eerder waren, kan ik alleen maar vertellen dat Verona er met kop en schouders boven uitstak, het is een mooi en ruim complex en bestaat uit drie lage gebouwen, een groot en een klein bad die mooi en zeer schoon zijn, de kamers zijn van alle gemakken voorzien, redelijke bedden en de schoonmaak ieder dag en om de dag schoon beddengoed, hele aardige jongens bij de keuken en bar , en de fam die eigenaars zijn zeer vriendelijk , ik kan het iedereen aanraden om hier je vakantie te boeken.

Alleen gereisd in juni 2016

• 10nico abrahams25-06-2016

fantastisch

goed appartement super gepoetst elke dag heel aardig personeel en lekker eten ook van de nieuwe kok en alles betaalbaar enig min puntje was het drukke verkeer dag en nacht.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 6anoniem11-06-2016

twijfelgeval

Dat je niet in gebouw A terecht komt want die is erg gedateerd gebouw B is gerenoveerd en dat is ook wel te zien en dubbele ramen daar in gebouw A niet het geval ik zelf lag in een 3 kamer app. de bedden waren prima maar het geluid overlast verschrikkelijk je doet geen oog dicht en zit je op het balkon dan kun je niet verzoenlijk praten door het geluid van het verkeer dag en nacht gaat dat door dus van slapen komt niet veel, ik weet niet of ik daar nog ooit een keer kom vindt het risico van dat je in gebouw A gestopt wordt te groot daar.

Gereisd met partner in april 2016

• 10van Os26-08-2015

Volgend jaar weer!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in app verona!! We hadden aangegeven niet aan de straat kant te willen slapen maar als we dat wilde moesten we in het ouden gebouw(voor ons ook geen probleem) maar omdat het nieuwe gebouw luxer was mochten wij daarin. Alleen dan wel aan de straat lant. Nou ik kan u zeggen wij hebben er tottaal geen last van gehad! En hebben heerlijk geslapen!! Het eten is heerlijk en kost niet veel. Het personeel is geweldig !! En op kinderen zijn ze helemaal verzot. En het zwembad word elkedag helemaal schoongemaakt en gecontroleerd. Al met al vonden wij het zo geweldig dat we volgend jaar weer terug gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Evelyne8527-06-2015

Amazing!

Fantastische plek om te verblijven! Al 10tallen keren naar turkije geweest,nog nooit zo proper gezeten,kraaknet! Ietsje verder van strand en centrum maar makkelijk bereikbaar met taxi of dolmus. Leuke crew die er alles aan doet om het je naar wens te maken. Animatieteam is hier niet nodig,daar zorgen ze zelf wel voor. Fantastische tijd gehad, een echte aanrader! Thnx verona!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 6J. van der Lugt28-09-2014

Laatste keer Verona

Voor de tweede keer in Verona geweest, maar ook de laatste keer!! Wij hadden een 3 kamer appartement aan de straat kant, ik had al veel gelezen en gehoord over verkeersoverlast, en inderdaad je doet geen oog dicht!! Na drie nachten niet te hebben geslapen, heb ik om een andere kamer gevraagd, het was (zogenaamd vol) zeiden ze, terwijl er in die andere gebouwen, genoeg vrij was. Ik nam al genoegen met een 2 kamer appartement, wou zelfs nog bij betalen maar nee hoor, die appartementen zijn alleen voor de Denen, en de Nederlanders worden in het A gebouw gestopt! Het ziet er niet alleen oud bollig uit, maar Verona beloofd al 3 jaar dat ze gaan renoveren, maar elke keer hebben ze weer een andere smoes, nu hadden ze weer geen vergunning bla bla. Vorig jaar was ik ook met de hele familie en nu dit jaar weer, maar zoals ik nu werd behandeld, kom ik daar nooit meer, volgend jaar weer lekker naar Spanje!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8winkels11-08-2014

geweldig!!!

Top vakantie gehad met onze kinderen. appartement zeer ruim en schoon. elke dag werd er schoongemaakt, bedden opgemaakt en de afwas werd er zelfs voor je gedaan. zwembad was heerlijk om af te koelen. er waren altijd voldoende bedjes om op te liggen. personeel bijzonder vriendelijk. Het restaurant was prima. boulevard was ong. 10 min lopen. prijs/kwaliteit is prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6Janssen07-08-2014

Leuke appartement maar zeker geen 8 waard

2kamerapp. Geboekt met airco 35p.w, kluis 12euro p.w 1 airco in de slaapkamer. App. erg rumoerig. Tussen 7en 7.15 ontzetten veel lawaai. Meerdere bezoekers hierover gesproken en zij hadden er ook erg veel last. Zwembad is prima.er is te kort aan ligstoelen en parasols. Waardoor mensen al S-nachts hun handdoeken neerleggen. Het is werkelijk een gevecht. Receptie 24 Uur open. Klachten worden door de manager niet serieus opgepakt.Afstand boulevard /strand ruim 15 min lopen. oude centrum van Mamaris 30 min. App. Mamaris is erg populair bij de Scandinavië klanten. Verh. Ned. en sacand. 30/70%. Je merkt het ook dat de Scand.voorgetrokken worden. Zij krijgen de betere app.Boek niet in het oude gebouw. Deze is slecht onderhouden. Veel schimmel, douche is zeer krap met een douche gordijn De nieuwe gebouwen worden eerst volgeboekt met de scand.wat overblijft gaat naar andere. App. bevind zich aan de hoofd weg. Super druk en hoop lawaai van de auto's. 24 uur p.d verkeer en hoop getoeter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Aparthotel Verona info