Hotel Grand Faros

Hotel Grand Faros
7,5

528 reviews over Hotel Grand Faros in het Nederlands

Smerige hotel!! Never again!

Marian
1-8-2018

Vieze oude smerige hotel. Kamers worden niet schoongemaakt. Douche lag vieze haren en zand. Handoeken zatten vieze rode vlekken heel goor. Wc pot spoelt niet door tenzij je hele trekker mee trekt. Personeel is heel vaag en niet vriendelijk. Niks te doen in het hotel 1 show per week. Eten moet je snel bij zijn anders is het op en heb je pech word niet bijgevuld. Eten wat overblijf word 2 dagen gewoon weer geserveerd. Strand is ver en er rijd maar 2 x busje 1 uur en 9 uur avond. Hygiëne is ver te zoeken in dit hotel. Motels in Amsterdam zijn nog schoner dan dit. Zeker je hard verdiende geld niet waard!! In de buurt veel schonere en betere hotels! Verder is de zwembad klein en vies word niet dagelijks schoongemaakt! Het was ons eerste vakantie samen en meteen een ramp vakantie. Geld naar de maan en vakantie.

Ramp vakantie!!! NOOIT MEER.

Jazuk Peros
29-7-2018

aangekomen in het hotel kregen we onze kamer Kamer was heel vies. Lakens op de bed hadden allemaal vlekken.Badkamer heel oud en goor. Doorspoelen was helemaal feest de hele knop ging met wc bak en al omhoog. In de douche zelf lag nog zand van de vorige bezoekers.Airco kwam en hele vieze lucht uit alsof het in jaren niet schoongemaakt is.de zwembadisheel klein en water is vies. Kamers worden gelemaal niet schoongemaakt je lakens worden alleen een beetje door elkaar geschud en meer niet. Je moet 2 dagen met je handdoekdoen als je om nieuwe vraag word je boos en zuur aangekeken. Eten was te doen. Alleen na uur is er bijna niks meer. Volgende dag krijg je zelfde eten wat overgebleven was van de vorige dag. Fruit kan nog wel maar vlees vind ik te ver gaan. Voor de strand gaat er maar 2 x per dag een bus. En als het vol is heb je pech want 2 x rijd hij niet. Zelf taxi betalen na stad.Hotel zelf is oud en niks te doen. 1 x per week show van 30min.katten worden hier geschopt door personeel

Leuk

Tilly Wijnhof
10-7-2018

Leuke onverwachte vakantie, die beter beviel als gedacht, leuke excursies gemaakt en het was een leuk en gezellig hotel

Nooit meer

M.adams
14-6-2018

Personeel is zeer vriendelijk en beleefd eten is zeer goed kamers goed alleen s avonds vaak geen warm water.accomodatie mooi met zwembad.Maar een groot nadeel zijn de russen die dit hotel bezoeken waren in grote getalen aanwezig en gedroegen zich zeer onaangenaam.Met het ontbijt en het diner was het vaak geeoon een gevecht om nog iets te krijgen.personeel staat hopeloos toe te kijken en kan niets doen omdat de russen zich meteen beklagen en dat ze all inclusive hebben.maar hun wijze van doen is helaas ver beneden peil en voor de gewone europeaan een niet te tolereren houding.Jammer maar zo zijn 14 dagen vakantie een echte kwelling geweest dus kom hier naar 10 jaar graag gekomen te zijn hier niet meer terug .Ik kan dit hotel dan ook geen positieve waardering geven.

Nooit en nooit meer

Gaby
5-2-2018

Vies hotel: slecht gepoetst ( veel haren in putje badkamer), 3x iemand laten komen omdat airco het niet deed, badlakenservice: badlakens nog te vies om aan te pakken, omgeving zwembad vies. Verouderd hotel met slechte service, slechte animatie. Geen cocktails te verkrijgen, 1x daar gegeten, verder maar gegeten in Marmaris zelf ( misschien zijn wij verwend: altijd 5 sterren resort in Bodrum gehad)

Positief was prive strand bij hotel Yunus: zeer goed verzorgd en zeer goed eten

Prijs - kwaliteit verhouding slecht: prijzig

Didn't like it, this hotel is not worth your money

Mario Tuhcic
26-11-2017

Don't expect anything special from this hotel. It is a very basic accommodation and I don't know where this hotel gets it's 4 stars from!

When I arrived I wasn't even welcomed by the hotel staff, I had to wait 1 hour before I could enter my room. The hotel staff just let me wait in the lobby instead of giving me a guide through the hotel and show me where all the facilities are which I could use.

The room was rather old, the bathroom was quite awful, the shower was old and leaked some water. On my 3th or 4th day the Air conditioning broke.

The location of the hotel is terrible, it is in a residential neighborhood, you don't get that holiday vibe at all. When you go to the beach you have to walk 25 minutes.

The food is very bad, the variation is terrible, you will eat the same boring food that you would eat at home as well everyday.

Concluding, don't go to this hotel if you have other options, this hotel simply isn't worth your hard-earned money.

Leuk hotel, kamer was prima de douche ook, alleen de bedden waren echt slecht.

We hebben lekker gegeten personeel was vriendelijk. Elvis erg grappig. Drankjes vonden we wel prijzig. (Halfpension)

Fijn zwembad.. en niet te ver van het centrum!

Nooit meer!!

Roy
9-9-2017

eigenlijk te veel om over te klagen, o.a koud eten, bijna tot geen variatie, sterk verouderd, personeel met tegenzin behulpzaam, stond in de beschrijving animatie, niet gezien, alleen soms in de avond een showtje van 10 minuten.

etc etc etc, ik ga nooit meer!!

Voor ons geen Grand Faros meer.

Stefan
1-9-2017

Bij aankomst viel het al tegen. Voor 8 dagen kluisje 15euro neerleggen. Hotelkamer klein. Douche oud en klein. Cabine stuk, kraan druppelt. Handdoek voor het zwembad 1euro per stuk betalen. Personeel zegt niet veel. Drankje bij de (zwembad) bar halen en elke x kamernummer doorgeven. Muziek was slecht. Steeds hetzelfde. Weinig sfeer. Eten was redelijk.Busje naar strand is prima. Geen all-in bij het strand. Veel peuken in het zand.Boulevard en haven is prachtig. Personeel hotel werkt hard. De enige die je groet is de man van de beveiliging.

Algemene indruk: We zijn bij meerdere all inclusief hotels geweest maar dit was de slechste. Zoete witte wijn? Extra betalen. Na 23.00uur drinken betalen. Airco maakt veel lawaai.Kapper beneden is er niet. Fitness beneden oud en kapot. Gelukkig waren we maar 8 dagen.Waarom "Grand" Faros? Zo groot is het niet. Wij betalen de volgende x liever iets meer voor een mooie vakantie.

slecht hotel

jary
31-8-2017

de kamers zijn schoon de rest is bar slecht all inclusive nog nooit zo slecht meegemaakt geboekt bij een touroperator, het eten is triest geen variatie animatie niks maar ook niks aanwezig personeel is niet goed allemaal chagrijnig als je een vrouw ben okee dan ben je goed de hele dag door alleen om bepaalde tijden eten geen Engels personeel

kort om heel slecht

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Faros in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Faros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Faros scoort een 7.51 uit 10 op basis van 528 reviews.