Hotel Grand Faros

Laatste review

Nooit meer !

K.buelens,
26-9-2018

Ligging: ideaal, niet ver af van de haven van Marmaris.

Service: met alle begrip dat het seizoen op zijn einde loopt en het personeel lange uren maakt. MAAR! wij werken ook hard om onze vakantie te betalen en dan is een glimlach niks teveel gevraagd. veel zure gezichten en weinig kennis van engels.

Eten: was erg lekker maar weinig variatie. altijd hetzelfde aan desserts en ontbijt

ontbreekt variatie. verder kip, kip en nog eens kip. er mocht wat meer verschillende vlees / vis gerechten bijkomen. Ook werd het avond eten helemaal verpest door het grote aantal russen! uitgehongerde wolven en ruim voor etenstijd al staan aanschuiven met hun bord, werkelijk ongezien.

Kamers: waren erg verouderd en slecht onderhouden. de toilet lekte en lag dagelijks grote plas achter de pot. geen verse lakens gekregen op de 14 dagen tijdens ons verblijf, smerig gewoon! het bed en en kussens bezorgde ons dagelijks nek en rugpijn. je wordt smorgens gebroken wakker.

kindvriendelijk: geen zak te beleven voor grotere kinderen. babys en peuters

kan je wel zelf een beetje entertainen maar op animatie moet je niet rekenen.

zwembad: niets op aan te merken, was netjes en werd dagelijks goed onderhouden.

Hygiene: vreselijk gewoon. niets werd opgeruimd van lege flesjes of bekerjes op

de kamers. Niet 1 keer op 14 dagen werd er met nat gepoetst. je voeten die na het douchen schoon waren, die werden tijdens het rond lopen in de kamer pikzwart. lakens niet 1 keer ververst, enkel wat netjes gelegd op het bed. Handdoeken die zo gezegd op de grond moesten gelegd worden ter vervanging met nieuwe en schone werden opgevouwen en zo gezegd als verse weer op het schapje gelegd!! de douche bevatte schimmelranden alsook in de tegelgroeven. dit liet werkelijk de wensen over.

Ook werd er tijdens ons uitstapje de kastdeur van onze koelkast weg gehaald zonder ons medeweten !! dit rond 22u savonds !!! we wachten nog steeds op een uitleg. zelfs je kamer kent geen privacy op het poets personeel dan na.

Hier komen we NOOIT meer

524 reviews over Hotel Grand Faros in het Nederlands

Nooit meer !

K.buelens,
26-9-2018

Ligging: ideaal, niet ver af van de haven van Marmaris.

kindvriendelijk: geen zak te beleven voor grotere kinderen. babys en peuters

kan je wel zelf een beetje entertainen maar op animatie moet je niet rekenen.

zwembad: niets op aan te merken, was netjes en werd dagelijks goed onderhouden.

Hygiene: vreselijk gewoon. niets werd opgeruimd van lege flesjes of bekerjes op

Hier komen we NOOIT meer

Voor mij hoeft het niet meer

Essie,
14-9-2018

Spijtig genoeg vond ik het hotel niet wat ik nog verwacht had. Jaren geleden was ik daar ook en toen vond ik het daar super.

De kamer was oud en ook de douche is heel oud en niet hygenisch. Onze lakens en handdoeken waren heel vochtig en vond ik heel vies. Ook de schoonmaak liet te wensen over en ze ruimden ook niets op. De trapleuningen waren ook heel vuil en kleverig. Het eten vond ik wel goed maar ik miste toch bij het ontbijt wat variatie. Lagen ook geen appelen of appelsienen. Er was zelfs een kelner die nam een beker en toen hij zich genuttigd had met drank deed hij het onmogelijkste en meest onhygenische daad. Hij zet gewoon zijn beker op de andere bekers. Ik heb dit wel gemeld bij de manager. Daar kreeg hij als straf dat hij de afwas moest doen. Zo iemand moet je meteen ontslagen. Er waren zelfs vieze borden en bekers waar nog lippenstift op zat. Mijn partner is daar ziek geworden en nog meerdere personen waren daar ziek geworden. Dat kwam niet door het eten vermoed ik maar door de slechte hygiene. Ook het zwembad werd niet elke dag schoongemaakt. Rondom het zwembad waren vele kapotte ligbanken en veel te weinig parasols en die waren dan ook nog stuk. Ik kwam er vroeger heel graag maar nu niet meer. Ik heb maanden geleden in een ander hotel gelogeerd dat maar 3 sterren had en daar was alles tip top in orde. Dat hotel scoorde heel goed. Daar mag grand faros eens een voorbeeld van nemen.

Dit hotel raden wij niemand aan.

Ben,
12-9-2018

De omschrijving van de reisorganisaties welke dan ook was helemaal verkeerd er stonden dingen in die er niet waren. All inclusieve klopte niet er was van drank alleen maar bier [zonder alcohol ] wijn en wodka de rest moest je gewoon betalen. Wij vonden het zwembad goed de kamers waren schoon maar de badkamer was sterk verouderd kraan en knop van het toilet zaten los de kit randen vol met schimmel. Wij vonden het personeel er slordig en vies uitzien ze liepen wel zeker 3 dagen met het zelfde shirt helemaal onder de vlekken.Er werd ook niet goed om gegaan met de hygiëne er waren vuile borden,lippenstift nog aan de kopjes alles was vies. Er zijn veel mensen ziek geworden in dit hotel.Er was geen afwasmachine ze deden de afwas met de hand. Er zat in mijn toetje een ijzeren draadje dit was van een metalen schuursponsje.Ontbijt was om half acht maar ze bakten een eitje voor jou pas om 8 uur het personeel ging eerst zelf eten.

D-reizen

Smerige hotel!! Never again!

Marian,
1-8-2018

Vieze oude smerige hotel. Kamers worden niet schoongemaakt. Douche lag vieze haren en zand. Handoeken zatten vieze rode vlekken heel goor. Wc pot spoelt niet door tenzij je hele trekker mee trekt. Personeel is heel vaag en niet vriendelijk. Niks te doen in het hotel 1 show per week. Eten moet je snel bij zijn anders is het op en heb je pech word niet bijgevuld. Eten wat overblijf word 2 dagen gewoon weer geserveerd. Strand is ver en er rijd maar 2 x busje 1 uur en 9 uur avond. Hygiëne is ver te zoeken in dit hotel. Motels in Amsterdam zijn nog schoner dan dit. Zeker je hard verdiende geld niet waard!! In de buurt veel schonere en betere hotels! Verder is de zwembad klein en vies word niet dagelijks schoongemaakt! Het was ons eerste vakantie samen en meteen een ramp vakantie. Geld naar de maan en vakantie.

Ramp vakantie!!! NOOIT MEER.

Jazuk Peros,
29-7-2018

aangekomen in het hotel kregen we onze kamer Kamer was heel vies. Lakens op de bed hadden allemaal vlekken.Badkamer heel oud en goor. Doorspoelen was helemaal feest de hele knop ging met wc bak en al omhoog. In de douche zelf lag nog zand van de vorige bezoekers.Airco kwam en hele vieze lucht uit alsof het in jaren niet schoongemaakt is.de zwembadisheel klein en water is vies. Kamers worden gelemaal niet schoongemaakt je lakens worden alleen een beetje door elkaar geschud en meer niet. Je moet 2 dagen met je handdoekdoen als je om nieuwe vraag word je boos en zuur aangekeken. Eten was te doen. Alleen na uur is er bijna niks meer. Volgende dag krijg je zelfde eten wat overgebleven was van de vorige dag. Fruit kan nog wel maar vlees vind ik te ver gaan. Voor de strand gaat er maar 2 x per dag een bus. En als het vol is heb je pech want 2 x rijd hij niet. Zelf taxi betalen na stad.Hotel zelf is oud en niks te doen. 1 x per week show van 30min.katten worden hier geschopt door personeel

Leuk

Tilly Wijnhof,
10-7-2018

Leuke onverwachte vakantie, die beter beviel als gedacht, leuke excursies gemaakt en het was een leuk en gezellig hotel

Nooit meer

M.adams,
14-6-2018

Personeel is zeer vriendelijk en beleefd eten is zeer goed kamers goed alleen s avonds vaak geen warm water.accomodatie mooi met zwembad.Maar een groot nadeel zijn de russen die dit hotel bezoeken waren in grote getalen aanwezig en gedroegen zich zeer onaangenaam.Met het ontbijt en het diner was het vaak geeoon een gevecht om nog iets te krijgen.personeel staat hopeloos toe te kijken en kan niets doen omdat de russen zich meteen beklagen en dat ze all inclusive hebben.maar hun wijze van doen is helaas ver beneden peil en voor de gewone europeaan een niet te tolereren houding.Jammer maar zo zijn 14 dagen vakantie een echte kwelling geweest dus kom hier naar 10 jaar graag gekomen te zijn hier niet meer terug .Ik kan dit hotel dan ook geen positieve waardering geven.

Nooit en nooit meer

Gaby,
5-2-2018

Vies hotel: slecht gepoetst ( veel haren in putje badkamer), 3x iemand laten komen omdat airco het niet deed, badlakenservice: badlakens nog te vies om aan te pakken, omgeving zwembad vies. Verouderd hotel met slechte service, slechte animatie. Geen cocktails te verkrijgen, 1x daar gegeten, verder maar gegeten in Marmaris zelf ( misschien zijn wij verwend: altijd 5 sterren resort in Bodrum gehad)

Positief was prive strand bij hotel Yunus: zeer goed verzorgd en zeer goed eten

Prijs - kwaliteit verhouding slecht: prijzig

Leuk hotel, kamer was prima de douche ook, alleen de bedden waren echt slecht.

We hebben lekker gegeten personeel was vriendelijk. Elvis erg grappig. Drankjes vonden we wel prijzig. (Halfpension)

Fijn zwembad.. en niet te ver van het centrum!

Nooit meer!!

Roy,
9-9-2017

eigenlijk te veel om over te klagen, o.a koud eten, bijna tot geen variatie, sterk verouderd, personeel met tegenzin behulpzaam, stond in de beschrijving animatie, niet gezien, alleen soms in de avond een showtje van 10 minuten.

etc etc etc, ik ga nooit meer!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Faros in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Faros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.