Hotel Samba

154 reviews over Hotel Samba

• 2018
    8Rudolf Mohrman21-02-2018

Geweldig

Mooie kamer genoeg entertainment en alles inclusief. Top

Alleen gereisd in oktober 2017

• Oude reviews

7echtpaar28-12-2017

prettig verblijf

goed hotel ietwat gedateerd, personeel heel vriendelijk, behulpzaam. Eten goed. Er wordt hard gewerkt op het hotel te moderniseren.

Gereisd met partner in december 2017

• 4Gerwin scheppink19-11-2017

Gewoon slecht

Kamers redelijk , eten ziet er op oog redelijk uit ! Maar is allemaal te koud !!! Absoluut niet goed In de eetzaal komt het stof uit de ventilatie roosters ! Smerige bende Nooit weer dit hotel absoluut geen aanrader

Gereisd met partner in november 2017

• 8Nancy B01-11-2017

Zwembad gesloten

Alhoewel veel kinderen aanwezig in hotel en stralende zon bleef het zwembad gesloten tijdens de herfsvakantie. Dat was een grote domper want al de rest was wel ok

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 7Melissa11-10-2017

Prima

Mijn vriendinnen en ik van 17 jaar gingen voor het eerst alleen op feest vakantie naar Lloret. Via reisorganisatie hebben wij all inclusive bij hotel Samba geboekt. We hadden eerlijk gezegd niet veel verwacht van dit hotel omdat het aan jongeren werd aangeboden. De kamers waren schoon en prima qua ruimte. Badkamer was niet heel groot maar wel modern en schoon. kamers werden iedere dag opgeruimd en bedden werden opgemaakt. Elke dag werden er ook nieuwe handdoeken gebracht.

Ontbijt hebben wij niet veel van meegekregen omdat wij dan thuis kwamen van het stappen, zelfde geld voor lunch. Diner was wel oke maar simpel, weinig variatie, en niet heel veel keuze.

Wat wel irritant was, was dat als je een drankje wilde halen je in ruil van je glas je pasje moest inleveren. Als je dus je pasje vergat kon je geen drinken halen bij de bar. Sfeer bij het zwembad was gezellig, groot zwembad, speeltuin voor de kinderen, muziek en een bar!

ligging: Naar het strand ongeveer 10 minuten lopen, nadeel was dat het hotel op een heuvel ligt. Dat was wel vervelend wanneer het warm was of als je moe was. Lopen naar de strip ongeveer 7 minuutjes. Supermarkt tegenover hotel, dus dat was heel fijn!

Kortom, qua kamers een prima hotel. Personeel was vriendelijk. ik zou wel terug komen bij dit hotel maar geen all-inclusive boeken omdat wij hier vrij weinig van hebben gebruikt.

Laura Arce, Guest Relations Manager, 19-10-2017

Hello Melissa, Thank you for your comments and opinion. We are happy to know that you had a nice time and a pleasant stay. Please feel free to keep in touch with us by e-mail and social media. Willing forward to welcoming you back again soon

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Debbie Pol07-10-2017

Heerlijke vakantie gehad

Na het lezen van de revieuws was ik wel een beetje bezorgd waar ik terecht zou komen. Eenmaal aangekomen viel het me reuze mee. De kamer was oud en aan een opknapbeurt toe, maar het was wel schoon. Wij zaten op 4 hoog en het uitzicht was prachtig. Ik kon over Lorret kijken met uitzicht op zee. Vooral genoten van de zonsopkomst. Zwembad is ook oud en aan een opknapbeurt toe, maar ook deze was schoon. Er waren voldoende ligbedden, maar er waren er wel heel veel kapot. Wij waren eind september en het was niet zo druk. Ik kan me voorstellen dat in het hoogseizoen een bedje bemachtigen wat lastiger is. Het eten was qua smaak best goed, alleen wel heel vaak lauw. Dat is jammer. Wel heel veel keus, en er is altijd wel iets te vinden wat je lekker vind. Wij hadden all inclusief en de drankjes en cocktails vond ik erg lekker. De snacks viel tegen. Vooral chips, en de sandwitches was gewoon een droge boterham met een plakje kaas.

Laura Arce, Guest Relations Manager, 19-10-2017

Hello Debbie, First of all I would like to thank you for taking the time to review our hotel. We work to please our guests and your opinions are what always help us to improve. We hope to welcome you again at Samba Hotels very soon. Best regards.

Gereisd met partner in september 2017

• 2Senem06-10-2017

“nooit meer, mensen kom hier niet”

Ik en mijn partner waren er voor een weekje. Verschrikkelijk. De badkamer was zo vies, schimmels overal. We hebben de bedden zelf verschoond. Het begon al bij aankomst. Receptioniste gaf ons de sleutel en bekijk het maar. Ontbijt was niet te doen, broodjes zo goor!! Ik begrijp niet hoe mensen over het hotel positief kunnen schrijven. Het eten is niet te vreten, we hebben telkens buiten gegeten. Ligging is perfect, Lloret is leuk voor vakantie. Maar wat een verschrikkelijke hotel, ga hier niet naar toe!! Hygiëne een dikke nul!! WiFi nergens alleen op 1 plek. Kom op, All inclusive hotel? Nooit meer hotel Samba

Laura Arce, Guest Relations Manager, 19-10-2017

Hello Senem, First of all I would like to thank you for taking the time to review our hotel. I am very sorry to know the hotel did not meet your expectations during your stay. We work to please our guests and your opinions are what always help us to improve. I forwarded your complaints to the central quality service to ensure an improvement. Best regards.

Gereisd met partner in september 2017

• 1Laura26-08-2017

Verschrikkelijk

Spanje is een prachtig land om op vakantie te gaan. Als je met vrienden wil gaan is Lloret de Mar een van de beste bestemmingen om te gaan vooral om het uitgangsleven daar. Maar Hotel Samba RAAD IK IEDEREEN AF, of je nou met vrienden, familie of alleen gaat. Ik ben samen met mijn vriendin voor 'all inclusive' gegaan voor een aardig bedrag. HET WAS HET NIET WAARD! Het eten was zo slecht dat we na een paar keer niet meer in het hotel gingen eten. Borden werden niet goed gewassen en ik zag een kakkerlak in het restaurant. Het personeel is zo onvriendelijk en agressief, dat je je niet meer welkom voelt daar. Ze lossen nooit je problemen op bij de receptie. Er zijn overal regels voor. Het zwembad is vies en binnen de bepaalde tijden open. Het restaurant mag je maar 1 keer binnen per etenstijd. Het drinkwater wat je bij 'all inclusive' krijgt is niet schoon! Het rook naar chloor. We gingen elke dag liters water sjouwen van het supermarkt naar het hotel. De airco deed het bijna niet en de kamer werd heel slecht 'schoongemaakt'. Er zijn nog veel meer slechte dingen wat ik hier kan benoemen, maar helaas geen plek meer heb. Ik kan geen een positief punt benoemen wat van toepassing is op dit hotel. Kortom, alles wat je daar krijgt is van een lage kwaliteit en maakt je vakantie alles behalve leuk, ook al zijn de prijzen bij dit hotel redelijk laag zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7mariovnh24-08-2017

Valt mee, maar niet voor herhaling vatbaar

Goed: lekker eten en goede variatie, leuke animatie aan het zwembad en 's avonds aan de bar, kuisdienst kamers is ok, kapotte lift nog dezelfde dag hersteld, mooi uitzicht aan de zuidkant van het hotel, lekkere snacks aan het zwembad. Slecht: kamer is een beetje te klein voor 3 personen, lekkende kraan van wc zorgt voor waterverspilling, lawaai, en slechte functie van wc; liftsysteem slecht afgesteld waardoor volle liften halt houden op elke verdieping wat lange wachttijden aan de lift tot gevolg heeft, elke nacht rond 5u gewekt door lawaaierige jongeren die in nabijgelegen kamers massaal aanwezig zijn, zwembad niet meer toegankelijk na 20u, de bodem van zwembad was heel vuil en werd niet gekuist. afstandsbediening van tv is geblokkeerd en niemand kan daar bij helpen, na lang zoeken zelf de oplossing op internet gevonden druk langdurig op het knopje "TV" dan kan je zappen. (niet evident als je het niet weet)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 4LDBH19-08-2017

Nooit meer Hotel Samba, Lloret de Mar wel geweldig

Hotel Samba,

Op de foto’s die op de site van touroperator stonden leken de kamers ruim en geschikt voor 4 personen per appartement. Toen wij hadden ingecheckt en aankwamen op onze kamer schrokken wij ons kapot, wij waren er vanuit gegaan dat we een 2-kamerappartement hadden geboekt(met 2 kamers dus). Dat bleek niet zo te zijn, wij sliepen met zn vieren naast elkaar in een kamer van 12m2.! Dit was niet onze bedoeling, wij zijn misleid door de mooie foto’s die wij tijdens het boeken te zien kregen. Helaas hadden wij geen poot om op te staan en was klagen geen optie. Het personeel is ook niet echt gastvrij na de vakantiegangers toe.

Het eten was niet goed, maar als je voor all-inclusive hebt geboekt moet en zal je van het eten nemen gezien de prijs (€800,- incl. vlucht, per persoon). De patat was lauw, de broodjes keihard. Het drinken daarin tegen viel echter mee, de hoeveelheid alcoholische drank die ze bijv. bij een mixdrank inschenken is erg veel. De alcoholische versnaperingen viel ook erg goed in de smaak bij de vele Engelsen en Oostblokkers in Hotel Samba. Dat draaide wel eens uit op dronken taferelen.

De ligging is op zich prima en Lloret de Mar is zelf geweldig voor jongeren, mooie discotheken en vriendelijke mensen. Echt een aanrader is de cocktailbar rechts van het strand, lekkere cocktails en een relaxte sfeer daar.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Party service, Post service, Ticket service, Tours

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden