Géén boekingskosten

Camping Park Albatros Village

ItaliëToscaneSan Vincenzo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Park Albatros Village voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 2009 reviews
+74/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 2009 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In het Italiaanse Toscane ligt een van de grootste familiecampings van de regio: Park Albatros. Dit is een echte vakantiebestemming voor het hele gezin. De camping is van alle gemakken voorzien, zodat je tijdens je vakantie nergens omkijken naar hebt. En de kinderen? Die hebben de tijd van hun leven. Wil jij deze zomer ook op vakantie naar Park Albatros in San Vincenzo? Lees dan met ons mee.

Familiecamping Park Albatros ligt aan de Etruskische kust, vlakbij San Vincenzo. De camping beschikt over een privéstrand, op ongeveer 800 meter lopen. Het landschap om de camping heen bestaat voornamelijk uit landbouwgrond, maar de camping zelf is groen en bosrijk. Een warme Toscaanse zomer breng je hier door in de zon én de schaduw.Park Albatros is helemaal ingericht op families. Zo vind je op de camping drie ondiepe lagunebaden, speciaal voor de allerkleinsten. Ook zijn er twee diepe zwembaden, die erg in trek zijn bij de wat oudere kinderen. Zij vermaken zich ook heel goed op het avonturenparcours van de camping. Hier klimmen en klauteren ze als apen door de bomen heen.Willen je kinderen andere vakantievriendjes leren kennen? Dan lukt dat ze zeker in de miniclub of in de avond tijdens de minidisco. En anders staat er ’s middags en ’s avonds altijd een animatieteam voor ze klaar. In het hoogseizoen kunnen ze helemaal los gaan op het springkussen dat dan is opgezet. Verder vind je op de camping volop sportieve faciliteiten als een voetbal- en volleybalveld, tafeltennistafels en een jeu de boules baan.Er is een centraal plein op Camping Park Albatros met onder andere een supermarkt, ijssalon en een bar. Ook vind je hier verschillende restaurants waar je à la carte kunt eten. Een Italiaanse pizzeria mag daartussen natuurlijk niet ontbreken. Geniet van een heerlijke steenovenpizza of een portie pasta met een glas wijn erbij. Voor de snelle hap is er een snackbar aanwezig en in het hoogseizoen wordt er ook regelmatig een gezellige avondmarkt georganiseerd waar van alles te doen is.

Accommodaties

Wil je het liefst op een luxe zonvakantie? Boek dan een van de stacaravans op Park Albatros. Er zijn verschillende typen stacaravans beschikbaar. Alle stacaravans op Park Albatros beschikken over airconditioning en een eigen veranda met barbecue. De luxere stacaravans hebben ook nog een eigen vaatwasser en televisie met Nederlandse zenders. Bedlinnen en handdoeken zitten bij de prijs inbegrepen. Hou er wel rekening mee dat huisdieren niet zijn toegestaan in de accommodaties. Naast in een huuraccommodatie kun je hier ook verblijven met je eigen tent of caravan. Dan kun je met een gerust hart je trouwe viervoeter meenemen, aangezien huisdieren op het terrein wel zijn toegestaan.Reviewers op Zoover geven aan dat de camping ruim opgezet is, maar ook flink groot is. Wil je voorkomen dat je lang moet lopen naar het zwembad? Geef dat dan aan tijdens je boeking. Een fiets huren of gebruik maken van het treintje dat over de camping rijdt in het hoogseizoen is ook mogelijk.

Ligging van Park Albatros, San Vincenzo

Park Albatros ligt in een centraal gebied in Toscane, vlakbij veel bezienswaardigheden. De stad San Vincenzo ligt op een steenworp afstand en is erg geschikt om een dag naartoe te gaan. Ook ligt de camping vlakbij Piombino, waar je de boot naar Elba kunt pakken. Vrijwel de hele kustlijn in de buurt van Park Albatros bestaat uit zandstrand. Er zijn dus ook mogelijkheden om wat verder weg naar het strand te gaan.Het dichtstbijzijnde vliegveld ligt in Pisa, op ongeveer 90 kilometer afstand. Vanuit Utrecht is het ruim 1.400 kilometer rijden naar deze vakantiebestemming in Toscane. Zin om een excursie te maken naar een grote stad in de buurt? Bij Park Albatros regelen ze onder andere excursies voor je naar Rome, Elba en Florence.Wil jij nu je zomervakantie naar Park Albatros boeken? Let’s go!

Contact

2009 Reviews over Park Albatros Village

• 9Bianca24-09-2022

Top camping!

Wij verbleven van 9 augustus tot 23 augustus op de camping.. We zaten in de serengeti XL van Vacansoleil, deze safaritent was super! Heel ruim, schoon en goede airco.. Ook zeer centraal gelegen vlakbij het zwembad en de andere faciliteiten.. Camping is heel schoon! Zwembaden erg mooi en schoon. Altijd wel een plekje te vinden bij het zwembad. Er worden leuke dingen georganiseerd voor jong en oud, ook in de avond. Pizza’s bij de afhaal zijn goed, verder niet bij de restaurants gegeten op de camping dus daar kan ik geen mening over geven. Wel een hele goede pizzeria in de buurt, als je de camping af rijd ga je linksaf op de rotonde en dan aan de rechterkant iets in het bos.. Echt top! Wel alles iets verder weg dus wil je naar een dorpje dan zal je de auto moeten nemen.. Leuke plaatsjes in de buurt San Vincenzo, piombino.. Florence iets verder maar prachtig! Mooi strand Vada beach, 45 min. Al met al gewoon een heerlijke vakantie gehad!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Marlies28-08-2022

Top vakantie

Een hele mooie schone camping. Wij hadden geboekt bij vacansolei. Prima en nette stacaravan. Zwembad vonden onze jongens van 4 en 6 erg leuk. Leuke glijbaan erbij. Afhaal eten was goed en snel. Je kunt het bestellen via de app. In de directe omgeving wel wat minder te doen. Strand viel wat tegen. Maar dat maakt het zwembad wel weer goed. Er is altijd wel een bedje te vinden op het zwembad, ook later op de dag wel.

• 4Lena26-08-2022

Tegenvaller, voor ons niet meer

Na 1,5 week altomincio nog 1,5 week bij albatros geweest. Beide HU, dus dezelfde verwachtingen....maar Albatros nooit meer!

• Drukte met auto's overal en continu op het park. Treintje denderde ook met een rotvaart door de straat.
    • Geen WiFi en zelfs 4G barslecht
    • 2x in het restaurant gegeten, maar het eten werd beide keren met tussenpozen van een half uur geserveerd, zit je dan met je gezelschap in fases te eten.
    • Personeel veelal onverschillig, laatste avond ronduit onbeschoft "geholpen" door een arrogante meid bij de ijssalon met een hoop gezucht en gebaar want mevrouw begreep me niet (ik vroeg niks anders dan een hoorntjes ipv bakje) echt schandalig.
    • oud gedateerd huisje, plastic fantastic (grand500 3 kamers)

• erg leuk zwembad voor kleine kinderen
    • leuke omgeving, dichtbij het strand

Heel erg leuke week met het gezin en vrienden gehad, maar voor ons de laatste keer Albatros.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Karin23-08-2022

Grote camping met prachtig zwembad

Mooie nette verzorgde camping met prachtig zwembad. Er worden handdoeken gelegd maar altijd wel plek Het is een grootte camping maar wij hebben daar geen hinder van gehad. Zaten ook wel centraal op de camping. Geen overlast ervaren van de live muziek ed. Stopt om 23.30. Personeel; sommige heel vriendelijk, sommige wat minder. Supermarkt slecht aangevuld. En bij de bakker lang wachten (maar 1 in de supermarkt)

De restaurants op de camping zijn niet echt geweldig. Take away was wel goed.

De mini disco begint mijns inzien te laat (21u). Leuke mooie speeltuin voor jong en oud.

Wil je wat van de omgeving zien zul je een stuk moeten rijden. Wel erg mooie omgeving zoals Siena, Lucca, Pisa, Volterra, Dibaratto watervallen en evt Florence. dichtbij is Piombino en Follonica de moeite waard.

Restaurant net buiten de camping heerlijke pizza’s. Casa Rosso niet aan te raden. Verder heerlijk gegeten bij ‘l peccato in Piombino

• 7Eetgelegenheden
  • 9Ellen22-08-2022

Fantastisch!

Wij hadden een mobilehome gehuurd via HU zelf. Een hele mooie, nette caravan van alle gemakken voorzien. Het is een grote camping (dit weet je als je gaat boeken, lijkt me) maar door de inrichting van de camping hebben we dit totaal niet als vervelend en groot ervaren. Overal doen de medewerkers hun best om het campingterrein schoon te houden en je een fijne vakantie te bezorgen. Onze kinderen zijn onder de tien jaar en hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad (nog nooit z'on fijn zwembad gezien) en de speeltuin. Maar ook voor oudere kinderen is het, volgens ons, een hele leuke camping. Het enige minpuntje was het strand. Dit viel wat tegen. Maar gelukkig waren er genoeg mooie stranden met de auto te bereiken. Ook in de omgeving vele mooie dorpjes en steden te bezoeken.

• 7Suzanne22-08-2022

Grote, prima camping wat ver van leuke steden

We verbleven in een stacaravan van Vacsnselect (cosy 4/6). De stacaravan is verouderd, redelijk schoon. Inventarislijst of klapper met info is niet aanwezig, inventaris is een bij elkaar geraapt zootje. Medewerkers vacanselect zijn goed bereikbaar en heel relaxt. Hele grote camping, mooie zwembaden waar altijd wel een plekje ergens te vinden is (per 2-3 bedjes ook een parasol)., zeker bij het Olympisch bad. Helaas zijn alle baden maximaal 1,20 m diep, dat viel onze kinderen wel tegen. De entertainment is in het Olympisch bad erg aanwezig (wb geluid) door bv aquagym. De twee keren dat onze kinderen mee deden asn de tieneractiviteiten waren deze slecht georganiseerd en zijn ze er mede daardoor niet meer geen gegaan. Andere entertainment hebben wij overgeslagen. Op t park ook een klimparcours, maar op 30 minuten rijden een leuker en goedkoper parcours (giardino suspeso). Campingwinkel is heel groot en echt niet duur!

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Fam. De Vries19-08-2022

Geweldige vakantie gehad!

Groot! Alles aanwezig. Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8N.O.12-08-2022

Geweldige zwembaden, prima verblijf

Afgelopen 10 dagen in een mobile home van Roan verbleven. Verblijf keurig in orde, schoon en van alle gemakken voorzien. Park is gigantisch groot, mooi aangelegd in de bossen, opgeruimd. Nadeel vond ik de vele auto's die er reden. Anderzijds heb je echt wel een auto nodig om in de omgeving ergens te komen. De betere stranden en dorpjes liggen zeker niet op loop- of fietsafstand. De zwembaden zijn fantastisch. Zoals ik hier lees zijn er veel mensen die last hebben van het handdoekje leggen, maar hoe laat wij ook in het zwembad aankwamen, altijd was er wel ergens een plekje met parasol. Ik keek erg uit om naar Italië te gaan vanwege het eten, maar eerlijk gezegd valt dat enorm tegen. Geen uitgebreide pasta- of pizzakaart in welk restaurant dan ook. Op de camping is het eten zomaar matig. Winkel prima, vermaak voldoende, klimbos leuk. Druk zeker, maar niet als vervelend ervaren. Al met al een fijne vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Wendy10-08-2022

Fantastische camping! Mooi & heel schoon!

Wij verbleven 14 dagen in een stacaravan van Hu. Huisje was echt super netjes. Ze maken perfect schoon, zelfs het servies wordt helemaal opnieuw afgewassen bij nieuwe mensen. Bedden netjes opgemaakt en na een week krijg je schoon beddengoed. Er komt zelfs geregeld een veegwagen over de camping. De camping is prachtig en voor jong en oud. Iedere avond live muziek tot 23.00. Zeker geen camping met geluidsoverlast! Grote supermarkt. Fijne zwembaden en genoeg bedjes. Er wordt zeker handdoekje gelegd, maar iedere x als we kwamen hadden we wel bedjes op ieder moment van de dag. Wat ik echt super vond, is dat ze over de hele camping speakers hebben, dat als zich een calamiteit voordoet of een kind kwijt is, het over de camping wordt omgeroepen. Meerdere keren was er een kind gevonden en werden de ouders omgeroepen. Leuke dorpjes in de buurt, leuke strandtenten en mooie stranden in de buurt. Veel eetgelegenheden in de buurt. Top!

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Mariska08-08-2022

Te druk!

Verwacht dat het druk zou zijn, maar dit sloeg alles. Te veel mensen voor de faciliteiten. Overal lange wachttijden. Geen ruimte om te bewegen in het zwembad. Geen glijbanen, geen activiteiten voor pubers, behalve een disco. De caravan was gelukkig wel prima.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar