Camping Park Albatros Village

Score uit 1976 reviews

• 7.1Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Contact

1976 reviews over Camping Park Albatros Village

• 8Ferry13-01-2020

Mooie (grote) camping met voldoende faciliteiten

Albatros is inderdaad een hele grote camping. Het is net een dorp waar alle faciliteiten zijn zoals een grote supermarkt, 3 restaurants, meerdere zwembaden en een ijssalon. Wij zaten aan de rand van het park waardoor het zwembad ongeveer 10-15 min lopen was. Ondervangen door fietsen te huren voor 100 euro. Daarmee is alles goed te doen. Zwembaden zijn super voor kleinere kinderen. Wij hebben een van 5 en een van 2 en die konden zich goed vermaken. Altijd een ligbedje in het hoogseizoen is ook erg prettig. Strand is 15 min lopen. Mooi zandstrand. Plaatsjes zijn wat verder rijden, supermarkt ook circa 10 minuten. Stacaravan was schoon, wel wat gedateerd maar mooi een veranda ervoor. Door de grote bomen veel schaduw op de camping, gezien het klimaat erg prettig. In de zomer soms wel 35 graden. Al met al een camping met echt alles er op, je moet alleen van massaal houden. Wij iets minder maar hebben het wel leren waarderen gedurende

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2019
    9Ingrid16-11-2019

Topcamping

Prachtige camping. Super netjes, mooi aangelegd en heel veel faciliteiten. Wekelijks is er een markt. Er is heel veel animatie, voor alle leeftijden. Wij waren hier met 3 kinderen van 4, 9 en 11. De zwembaden zijn heerlijk. Heerlijke lagunebaden, waar je heel ontspannen kunt dobberen. Er zijn ook 2 diepere baden, leuk voor oudere kinderen. Wij zaten in een bungalowtent. Het sanitairgebouw is super schoon. Iets wat ik altijd erg belangrijk vind.

Veel bekende bezienswaardigheden zijn wat verder rijden, zoals historische plaatsjes Pisa, Siena, Florence etc. Prachtig. Maar dicht in de buurt is ook genoeg te zien. Zoals de Baai van Baratti (ga met zonsondergang, dan is parkeren geen probleem en adembenemend), Populonia, het archeologische park van Populonia (echt de moeite waard, met wandeling door heuvelachtig gebied om uit te komen bij ruïnes van de Etrusken of met een treintje door mijnen).

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3Johan13-11-2019

Treurnis

Niet naar toegaan. Oude versleten rommel voor de hoofdprijs. Kapotte horren, gaten in de muren, afgebladderde kastjes. Blamage.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Daniëlle23-08-2019

Super camping!

Super mooie en grote camping. Huisje van Roan was fantastisch. Erg ruim en van alle gemakken voorzien. De 2 dames die ons incheckte gaven ons een super welkom gevoel! We werden zelfs met een golfkarretje persoonlijk naar ons huisje gebracht! Camping is massaal maar dat wisten we vooraf. Als je je hierop instelt is dat niet erg. Kinderen hebben een top tijd gehad in alle zwembaden en speeltuinen! De keuze is enorm! Echt een top vakantie gehad. Huisje 18 van roan is qua ligging en privacy echt heel fijn!

• 9Staat v/h sanitair

• 7Esther23-08-2019

Nooit meer eten bij Alfredo

Hou rekening ermee dat dit een hele grote camping is. Supermarkt en eten van take away is prima. We hadden wel een slechte ervaring met restaurant Alfredo. Bediening was er nauwelijks en slecht. Na 40 min. kwam pas iemand de drankjes opnemen. Die 20min later (nadat we ons beklag hadden gedaan) werden gebracht. Dat ging eerst nog twee keer fout met verkeerde drankjes. De pizza was goed maar het vlees was taai of te rauw. Kortom een duur betaald restaurant, met slechte service en eten. Het was extra jammer want we vierden de verjaardag van onze dochter, ook daar werd niets mee gedaan. Ipv een feestelijk etentje was het een grote teleurstelling. Het ijsje in de ijssalon maakte het gelukkig weer een beetje goed.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Mulder22-08-2019

Prima camping, ook voor de hond.

Prachtig en ruim opgezet. Itt campings waar de stacaravans hutje mutje staan. Voldoende eetgelegenheden en terrassen. Veel vermaak voor kinderen. Mooie shop. Doet wat center parcs achtig aan vind ik. Drukte passend bij de grootte van de camping. Geen last gehad van herrie of zo. Supermarkt alles aanwezig. Ook Nederlandse producten als hagelslag enz. Prijs is prima. Kun je niet voor naar super in de buurt rijden. Er is op bepaalde avonden een marktje op de camping. Erg leuk en gezellig. Wij hadden een hond mee. Denk niet dat we deze ervaring nog een keer krijgen. Zo geweldig. Ze mogen overal mee tot aan zwembad toe. Er is een deel met ligbedjes waar de hond mee mag. Dat vind ik echt super.....

Strand is kwartiertje lopen. Goed te doen. Rest is alleen met auto te doen.

De caravan van onze touroperator was echt ver beneden de maat voor het bedrag dat je betaald. Aan klachten werd niks gedaan. Kennen we niet dus wellicht alleen hier.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8karin19-08-2019

top camping

prachtig zwenbad vriendelijk personeel

• 9Chris19-08-2019

Wat ons betreft: TOP vakantie!

Eigenlijk snap ik het totaal cijfer van een 7 totaal niet voor deze camping! Wat ons betreft een super camping waarop alles perfect georganiseerd en onderhouden is.

Ja het is een drukke camping, maar hierdoor is er ook heel erg veel te doen! Men doet snel wat met eventuele klachten (bijv. Tegen handdoekje leggen). Op de camping is het allemaal goed voor mekaar, verkeer wordt goed georganiseerd, op drukke plekken in bijvoorbeeld restaurants wordt snel opgeschakeld met personeel. Het zwembad is dusdanig groot dat je eenmaal liggend in 1 van de grote lagunabaden niet zo veel meer merkt van de drukte. ligbedden hebben wij altijd makkelijk kunnen vinden.

Het animatieteam is erg divers en heeft een professionele uitstraling. De zee konden wij in een kwartiertje makkelijk bereiken, anders plenty stranden in de nabije omgeving. Vooral de spianchi blanche thv Vada zijn erg mooi. Voor het bezoeken van een grote stad is het wel wat ver. Top

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8vero19-08-2019

very good

zwembaden zijn heel leuk, alles wat nodig is voor kinderen is hier terug te vinden

• 8marja18-08-2019

prima

in de omgeving niet heel veel te doen. je moet er wat verder voor rijden.supermarkt zou langer open mogen zijn. de rest prima

Gereisd met partner in augustus 2019

161 tips over Camping Park Albatros Village

• NL, 02-01-2019

Wij zijn bij de baai van baratti geweest. Gratis met de bus vanuit de camping heen geweest. Was een prima baai met veel golven maar vond ik zelf wel leuk. Misschien wat minder geschikt voor kleine kinderen want loopt ook heel snel af. iets verderop is wel een mooi strand bij dezelfde baai, met allerlei stoeltjes. wij zijn veel naar "spiaggi bianche" geweest. een prachtig strand, ongeveer een half uur rijden met parkeerplaats en huur bedden en parasol enzo

• Kejan, 30-11-2018

In omgeving is wél genoeg te doen. Je hoeft echt niet ver te rijden: Piombino (13 km, volg daar wandelroute via bordjes), Suvereto (16 km, mooi historisch centrum, één van de mooiste dorpjes van Italië), Campiglia Marittima (11 km, typisch Toscaans dorpje, schitterende huizen), Castagneto Carducci (22 km, middeleeuws dorpje), enz. Niet alleen de grote steden in Italië zijn interessant... Wil je wel wat verder? Ga naar Volterra. En tijdens een regendag kun je naar Museo Piaggio in Pontedera.

• jolande, 06-05-2014

bezoek Lucca en huur fietsen (volwassene eur. 3,- en kids eur.2,- p/uur) fiets op de muur rond lucca duurt ongeveerl 30 minuten . parkeer auto voor Eur. 0,20 p/uur op p-plek Palatucci Giovanni (piazzale) 5 min. lopen naar de muur meteen recht de Informatica (VVV) waar je een stad van de kaart kan halen en dan 2e straat recht inlopen 500 m links de fiets verhuur. je kunt na fietsen de stad verkennen adhv je stadskaart. Stacaravan Canvas was prima met kleine vaatwasser en oven.

672 vragen over Camping Park Albatros Village

• janneke, 21-10-2019

voetbalveld

Kan iemand ons vertellen of er een voetbalveld aanwezig is? we hebben 1 foto gevonden van een klein zand veldje, is dat het? bvd!

• Melanie , 02-09-2019

Grote plek voor tent

Wie kan mij informatie geven welke nr kampeerplek groot genoeg >100 m2 is voor onze tent en bijzettentje. Mag best een zonnig plekje zijn hoor. 🌞 Ik hoop van jullie te horen.

• Gerard Horstman, 27-08-2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 12 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés2

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa