Camping Le Marze

99 reviews over Camping Le Marze

• 2019
    3Albert10-09-2019

Luidruchtige camping.

De camping is mooi gelegen in een dennenbos (veel krekels!). De camping is zeer luidruchtig, deels door muziek vanaf de camping zelf en deels door een nabijgelegen tentenkamp waar grote groepen verblijven. Formeel zou het na 23:00 uur stil moeten zijn op de camping, in de praktijk dendert de muziek door tot minimaal middernacht, zeer storend! Op de camping verblijven veel honden, er is zelfs een honden parcours. Ook dit zorgt voor veel onrust, honden die al vroeg in de ochtend worden uitgelaten en dan op elkaar aanslaan. Dit nog los van het feit dat niet alle hondenbezitters de poep netjes opruimen. Onze huurtent stond tegenover een was/douche ruimte, dit leek praktisch maar zorgde ook voor veel onrust. Onrust ook veroorzaakt door schoonmaakpersoneel dat al voor 7 uur hardop met elkaar praten. Kortom voor de rust hoef je niet naar deze camping te komen!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam. Lenting08-08-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar

Fijne camping waar we zeker nog een keer willen verblijven. Grote plekken. Veel schaduw. Strand op 15 minuten loopafstand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige restaurants waar je goed kunt eten. Assortiment campingwinkel redelijk uitgebreid. Sanitair gedateerd, wel schoon. Worden een aantal keren per dag schoongemaakt. Zwembad stelt niets voor. Opzetbad, klein. Badmuts verplicht. Grote zonneweide bij zwembad. Tot 24.00 uur vrij luide muziek. Van de campinggasten wordt verwacht dat zij tussen 23.00 - 07.00 uur rustig zijn Kennelijk valt de muziek van het animatieteam hier buiten. Bij aanmelding geen campingregels ontvangen, waardoor onduidelijk welke regels er worden gehanteerd. Bij navraag receptie werd het een en ander duidelijk.

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6C.houtveen27-07-2019

Wel leuk maar nooit meer

In eerste gezicht mooie camping leuke dingen te doen, mag wel meer. Maar in de avond irritant disco voor tieners en kinderen. Die van tieners ging tot 24:00 door. muziek viel soms mee. De wc’s mogen wel schoner. Maar ik zag niet vaak de schoonmaakster.ik trof de wastafels soms met krekels en insecten aan. Ik trof een wc muur met een gebruikte wc papier er op aan. De douche zijn wel keurig. De hamburgers in het restaurant waren niet te eten. Het klimbos is mooi, heeft goede opbouw en is leuk. De borden op het park mag duidelijker, ik wou een fiets huren op het bord stond het niet duidelijk en ik ging dus maar lopen waar ik dacht dat ik naar toe moest.helemaal omgelopen.het was best dichtbij. Zeren benen. En op de site stond dat de strand dicht bij was. Nee.er stond dat er een trampoline was.nee veder werd er stond er niet dat zwemmust verplicht is in zwembad. Zwembad is saai. Veder had er bv een extra speeltuin bij gemogen.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Marc Brink26-07-2019

Prima camping

Fraaie camping. Mooi gelegen op 500 m van het strand. Schone toiletten en prima voorzieningen, zoals voetbalveld, klimpark en Wifi. Zwembad is wat klein, maar prima om af te koelen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Oppelaar30-01-2019

Prima

leuke plaats , mooie natuur, vriendelijke mensen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9eva29-01-2019

top camping

mooie camping met zeer vriendelijk personeel

Alleen gereisd in juni 2018

• 8Dhr.Stoop29-01-2019

Ontspanning en vermaak in het prachtige Toscane

Activiteiten en tripjes met een Nederlandse reisorganisatie aanwezig op de camping!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Antonie19-01-2019

Geweldig

Echte geweldige vakantie gehad met op top taxi service van de reisleiding ter plaatse

Alleen gereisd in juli 2018

• 8Henk18-01-2019

heerlijke gezinsvakantie

Lekker ruime plaatsen, we hadden voor onze oudste een extra tentje geboekt bij Labyrinth, die stond er al. Onze hele tent was al klaar toen we aankwamen, met verse koffie. De reisleiding kwam ons later op de dag uitleggen wat er allemaal mogelijk is met surfen, zwembaden, excursie (Florence en Rome), ze gingen pannekoeken bakken met de kinderen. Wij hadden een relaxte vakantie, wat doen en een boekje lezen, de kids hebben zich prima vermaakt. We hebben maar een paar keer gekookt, want het restaurant op de camping heeft een prima kaart. Wat mij betreft gaan we weer, het gezin wil ook wel een ander land. wordt vervolgd haha,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8H.feenstra18-01-2019

Topvakantie, we gaan dit jaar met meer vrienden.

We kwamen met de bus aan, de reisleiding wachtte ons op met koffie en thee, daar was ik wel aan toe. Onze tenten waren ook gereed na de koffie en smiddags hebben ze ons verteld welke uitjes en excursies wij allemaal konden doen. Uiteindelijk zijn we naar Rome en de thermalbaden gegaan met de excursies, mooi stappen met de groep in de discotheek (we werden gebracht en gehaald) en twee dagen surfles gehad. Dit jaar gaan we met z'n achten en willen we naar Florence, een bootreis maken naar de eilanden en de terrassen s avonds onveilig maken. Overdag lekker langs het mooie zwembad met een biertje.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Camping Le Marze info