Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gezellige drukte in Italië op Camping Sabbiadoro. Het zwembad is aan de kleine kant maar gelukkig is het strand op loopafstand. In de winkel kun je vers stokbrood kopen of andere dagelijkse benodigdheden. Ga met de boot naar het mooie, maar drukke Venetië. Wil je wat minder drukte? Overweeg dan een bezoek aan Grado.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sabbiadoro voor je op een rij gezet:

89 Reviews over Sabbiadoro

• 8Frank15-08-2022

Goed! Fijne camping

Wij hebben 2 weken op de camping gestaan met onze eigen caravan. Het was een leuke camping met een super net zwembad die van 13:00 tot 15:00 dicht was. De zee op loopafstand was heerlijk. De sanitair gebouwen werden de hele dag door schoon gemaakt, TOP. Dikke pluim voor de schoonmaaksters. Op de hoek zit een goed restaurant waar je lekker kunt eten, niet de goedkoopste. Mocht je een dagje naar Venetië willen dan kun je tickets boeken en vertrekken via Punta Sabbioni. Dat is inclusief parkeren en je vaart per boot naar het centrum van Venetië.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Roos13-08-2022

Vakantie 2022

Camping verdeeld in 2gedeeltes, wij stonden op deel bij het strand. Dit gaf een fijner kampeer gevoel dan het 1e gedeelte (erg dicht bijelkaar)Zwembad prima maar klein voor zoveel mensen, ligbedje bemachtigen is lastig. Geen parasollen. Wij moesten een drukke weg over om bij het zwembad te komen, ongeveer 7min. lopen. Strand op 10min. lopen bereikbaar, massaal maar lekker water en prima voor kinderen (loopt erg langzaam af). Supermarkt op de camping prima, veel supermarkten en resto’s in de buurt aanwezig. Broodjes bij locale bakker (5min. lopen) gehaald. Wel duur maar verser dan de broodjes in de supermarkt. Animatie veel, veel te doen. Alleen dagelijkse mini disco om 21:15 was voor ons veel te laat (kids 5 en 2jaar). ‘S avonds veel lawaai van naast gelegen camping (bella Italia) ging tot laat door. Overdag krekels, maar na 2dagen hoor je die niet meer. Toeristisch gebied! Veel jongeren. Geen mooie natuur in de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7van Beek05-08-2022

Gezellige, kindvriendelijke camping

Fijne vakantie gehad hier. Het zwembad was wel snel vol voor het aantal mensen en misschien wat weinig ligstoelen. Maar geen geruzie over een parasol want die waren er niet. Ideaal dat t zwembad op t heetst van de dag dicht ging, zo konden mensen niet de handdoek de hele dag laten liggen. Wij kwamen met een caravan, dan zijn de straatjes wel erg smal. Onze plek was dik prima kwa formaat met veel schaduw. Hadden ‘Pitch maxi Nord’ geboekt. Dus verbleven aan de kant van het zwembad. Het animatie team deed elke avond goed hun best en maakte er een gezellig feestje van, onze jongens (3,6,9) wilden elke avond gaan. Sanitair verouderd maar altijd schoon!

• 6Eetgelegenheden
  • 3Bert beckers05-08-2022

Oude saaie camping

Zwembad dicht tussen middag. Kinderen mogen niks geen ballen gooien niet springen geen parasols geen zitjes . Erg druk en klein en 's.avonds kun je eigenlijk alleen stad wel leuk maar ook geen 10 dagen!! Geen vermaak. Samengevat jammer van geld en nooit weer!! Altijd jammer dat vacansoleil het weer smeuïger maakt op hun site zodat je erin trapt!!

• 1Eetgelegenheden
  • 3Wolthuis04-08-2022

Niet de vakantie die we voor ogen hadden.

camping veel te groot. Niets te doen op de camping. Te ver weg van alles. Zwembad veel te klein voor het aantal mensen. Zwembad ging dicht tussen 13.00 uur en 15.00 uur echt een nadeel. Ons huisje was heel vies. Wij komen hier nooit weer…

• 2Eetgelegenheden
  • 5René30-08-2019

Gillend weg

Wat een enorme camping... Plaatsen erg (veel te) dicht op elkaar. Het krioelde er van mensen. .. Komende van een rustige camping aan het meer van Lugano vonden we het verschrikkelijk... Wat een mensen... We wilden het liefst gillend weer weg maar kwamen voor één overnachting (tussenstop).. en hadden het geluk dat er een plekje over was. Dus toch maar gedaan... Personeel op zich vriendelijk, maar ik zag er te veel van .. teveel mensen die werken... Mijn vakantie gevoel daardoor volledig weg... Vanwege het korte verblijf dus mogelijk niet helemaal een zuiver beeld maar de eerste indruk zal duidelijk zijn. Wij zouden hier geen meerdaagse vakantie boeken!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Glenn29-08-2019

Prima camping nabij een mooi strand en zee

Wij als gezin (kinderen 6, 8 en 11) hebben ons hier prima vermaakt. Moet ik wel bij zeggen dat de nabijheid van de mooie zee en strand hier een forse bijdrage aan leveren. Wat wij persoonlijk wel gemist hebben is een beetje gezellig horeca op de camping, denk hierbij aan een gezellige bar of terras bij het zwembad en animatie. Wij hadden een maxi plaats geboekt en vonden de afmetingen hiervan wat aan de kleine kant (qua m2 prima maar de vorm, langgerekt, wat minder praktisch) Dat je de auto ook op de plek kwijt moest is ook niet heel handig hierbij. Al met al een prettig verblijf gehad.

• 5Zfl12-08-2019

Never nooit meer

Wij stonden op een grote staanplaats . De plek is redelijk alleen sta je dan tussen de mobile homes. Bijna alleen maar duitsers en italianen. Weinig nederlandse kinderen om mee te spelen. Wij zijn hier met 4 kids van 4 8 10 en 11. We staan op een hoek en dagelijks wordt de glasbak geleegd wat een enorme klere herrie maakt al om 5.15. Er zijn ook slangen die gezellig een bezoekje om de tent maken. Mensen mogen honden mee en helaas ruikt het frequent naar de hondenuitwerpselen.

Sanitair is netjes en schoon. Ook voldoende ruimte. Zwembad is overvol en klein maar prima voor de kinderen . Kinderbad is onveilig met enge, losse slechtonderhouden glijbaan. Kinderanimatie te laat en te veel herrie.

Strand dichtbij en ijs bij de SLURP heerlijk. Neem geen broodje aan voor je pizza, kost al snel 1.50 per sneetje....achteraf!

Aquagym is irritant en sluit niet aan bij het publiek. Kortom nooit meer terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Tessa28-07-2019

Leuk voor een keer

Mooie camping, zeer vriendelijk personeel. We zaten in een touroperator tent onder de bomen, veel schaduw gelukkig. Alleen zaten er een soort insecten in die bomen die 24 uur non stop een soort krekelgeluid maakten, dit was zo nadrukkelijk aanwezig dat ik na een paar dagen er behoorlijk gek van werd.. dat was een groot nadeel. Ook het zwembad is relatief erg klein voor zoveel mensen. Strand is lopend goed te bereiken maar overvol, heel erg massaal. Dagje Venetië met de auto en dan met de boot is goed te doen. Voor ons was het een keertje leuk maar gaan niet meer terug.

• 8Familie Protsman13-06-2019

Leuke vakantie!

Hele grote camping. Vele nationaliteiten bezoekers. De camping is verdeeld over 2 delen. Op het ene gedeelte staan alle stacaravans, tenten en huurtenten. Dit gedeelte is het dichtst bij de zee. Door de (vrij drukke) weg over steken bij het zebrapad kom je op het andere gedeelte van de camping. Hier is ook de (vrij uitgebreide) campingwinkel en het zwembad. Ook een restaurant waar ze heerlijke familiepizza's maken! Het sanitair op de camping wordt goed schoongehouden. Meerdere keren per dag. Vanaf de camping loop je zo het gezellige dorp in . Ook is er een levendige boulevard te vinden. Met de trein is Venetië goed te bereiken voor een dagtrip.

Camping Sabbiadoro info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar