Camping Sabbiadoro

53 reviews over Camping Sabbiadoro in het Nederlands

Geweldig!

Fam. Steenkist
31-7-2017

Wij waren op camping Sabbiadoro eind juli 2017 en hebben genoten. Bert en Janny waren het touroperator echtpaar, beter krijg je het volgens ons niet, wát een gouden duo!! TOP!! Heel fijn ontvangst, toen we tot twee keer toe ingesloten dreigden te worden door een caravan en daarna door een camper hebben Bert en Janny heel kordaat ingegrepen. Super! De tent was erg compleet en zeer schoon, veel ruimte in de tent. Het sanitair op de camping is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Heerlijk, erg kindvriendelijk zandstrand op loopafstand. Niet gelijk bij de strandopgang tussen iedereen gaan liggen maar rechtsaf slaan, eindje doorlopen en ineens is het strand heerlijk rustig. Zwembad is ruim, echter niet voor een camping van deze omvang. Je mag er niet met speeltjes oid in helaas. Daardoor vonden onze kinderen het wat saai. Maar even lekker afkoelen kan goed. Venetië is zeer goed te bereiken met de trein. Rijd naar Latisana, de trein gaat 13 over elk uur, kaartje op het station kopen, auto kun je gratis achter het station, vlakbij de Lidl parkeren. Een uurtje met de trein en je stapt midden in Venetië uit. Top! Wij zijn vroeg gegaan. Daardoor was het op SanMarco nog niet zo druk. Dat was prettig. Ga lekker een hapje eten in één van de achteraf straatjes: erg lekker en niet duur. Al met al een heerlijke week gehad op camping Sabbiadoro in een tent van touroperator!

Oude reviews (archief)

Heerlijke vakantie gehad!

Sanne Boschma
4-10-2016

Fijne camping, met grote plaatsen voor een tent. Voor onze kleine van 1 jaar veel te doen. Erg gezellige plaats en alles is op loopafstand van de camping.

Wij hebben erg genoten op deze camping.

Drukke camping!

Fifi
2-10-2016

Erg drukke camping met kleine plaatsen en niet direct aan zee. Kan wel je spullen achter laten op het strand , wat je vast kan leggen aan een paal . Stadje is wel gezellig met verschillende restaurants en een lange winkelstraat.

We hebben een aantal aanbieders voor Sabbiadoro voor je op een rij gezet:

Actieve camping in leuke omgeving

gjdenhartog
12-8-2016

De camping is enorm, en daardoor is er veel te doen. Ook in de omgeving is veel te doen. Elke avond is er in Sabbiadoro wel een live-optreden, op het strand of in de winkelstraat. De winkelstraat is lang en wel een eindje lopen. Advies om fietsen te huren. Bij de fietsenverhuur aan de overkant van de rotonde kun je voor 30 euro per week een fiets huren.

Het strand is 5 minuten lopen.

Er is veel schaduw op de camping. De toiletgebouwen worden erg goed schoongehouden. Voor 3 euro kun je een wasje draaien.

Op het strand kun je strandbedden huren voor 15-18 euro per dag.

super vakantie gehad

TKO
14-2-2016

Als je van zon en zee vakanties houdt is dit allicht de plek. Leuk zwembad en gezellig stadje. De kinder animatie is op deze camping goed geregeld (voor kids van 0-12). Leuke winkel op de camping met uiteraard vers brood. Venetië is op een uur rijden. Camping plekken zijn klein. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Zoek je een camping met een mix aan nationaliteiten dan zit je hier ook goed.

Mooie camping

H
17-8-2015

Deze camping is redelijk mooi, het zwembad is te klein voor de camping.

Het strand bij de camping is fantastisch met een langzaam aflopend zandstrand( 250m) vanaf de camping.

De boulevard en het centrum zijn gezellig druk met veel winkeltjes en restaurantjes.

Wij zaten in een touroperator-tent, veel ruimte bij de tenten en persoonlijke aandacht.

Het nadeel is dat de camping word gescheiden door een drukke weg, dus wij moesten via een zebrapad ( waar alle auto's voor stoppen) naar het zwembad en het centrum van de camping.

Het sanitair was redelijk maar kan beter.

Wel voor herhaling vatbaar.

voor herhaling vatbaar

willembleeker
10-8-2015

via vacans soleil een mobile home geboekt, wij hadden geluk en hadden bij onze mobile home een redelijk groot terras.

anderen hadden vaak een klein terras.

auto kon tegenover de caravan worden geparkeerd zodat wij echt alle ruimte hadden, helaas heeft niet iedereen deze ruimte

Bij de caravan hadden we 6 kuipstoelen en 2 ligbeddeb, vooral de (stoffen) ligbedden waren ideaal.

Camping is dicht bij strand waar voor ons een parasol was gereserveerd. Ligbedden konden we bij huren.

Afstand naar centrum is heel goed te doen, en het is een behoorlijk lange winkelstraat zodat je je daar absoluut niet hoeft te vervelen.

Animatie hebben we geen gebruik van gemaakt is m.n. gericht op kleine kinderen.

Water was schoon en werd meerdere malen per dag getest.

Toiletgebouwen hebben we geen gebruik van gemaakt maar leken op ons gedeelte schoon, groot en modern.

Personeel vonden wij vriendelijk en behulpzaam. Op 1 na maar die hebben wij gebombardeerd tot het zoontje van de baas.

Leuke camping.

Marjon van Lier
4-8-2015

Gezellige camping. Elke dag is er wat te doen voor de kinderen.

Strand is erg dichtbij. Vriendelijk personeel. Sanitair is goed onderhouden. Meerdere keren per dag schoon gemaakt.

Zelf hadden we een mobile home voor 4 personen. Met douche en wc. Dekens en kussens aanwezig. Je kan ook het linnengoed erbij reserveren.

In de voortent een keukentje met koelkast. Omdat we met meerder gezinnen waren hadden we tijdens de reservering gevraagd om dicht bij elkaar te boeken.

Tuinmeubilair met 4 kuipstoelen en tafel en 2 ligstoelen. Geen parasol die heb je niet echt nodig de meeste accomodaties staan onder de bomen.

Auto bij de tent dus er blijft weinig ruimte over om te zitten. Dit is het enige minpuntje van onze vakantie van drie weken.

Zwembad gaat tussen 13.00-15.00 dicht. En in de avond om 19.00 uur. Ligbedden zijn aanwezig.

In de buurt veel supermarkten bv lidl en spar. Waar we elke ochtend broodjes kochten. Op de camping zelf is er ook een supermarktje.

Afschuwelijk

Ingrid
3-8-2015

Zeer grote camping. Erg onvriendelijk personeel. Zwembad zeer beperkt geopend en heel vies troebel water. Overvol met vooral asociaal publiek, zeer kleine plekken. Koelvakken die je kunt huren, koelen amper. Sanitair wordt met veel chloor te lijf gegaan maar iedere keer weer erg smerig. Wij zouden twee weken blijven maar na een week gevlucht. Voor ons nooooooit meer.

prima camping, mooie ligging

Beek
15-5-2015

We zijn vorig jaar hier 2 weken geweest. Camping is prima. We hadden een 4 pers mobile home gehuurd met de keuken in de voortent. Mobile Home binnen was erg klein, vooral de bedden. Je zit buiten inderdaad straks naast de auto (en de buren) maar dat hadden we van te voren ook wel gelezen. Zwembad viel wat tegen, lijkt op de foto's veel groter dan in het echt. De schans is alleen voor kleine kinderen want je komt in ondiep water uit. Wel goede badmeerstercontrole. De afstand naar de zee is prima te lopen, wel drukke weg oversteken. Erg positief vonden wij de winkelstraat op loopafstand. Veel winkels, de moeite waard om 's avonds heen te lopen voor bv een heerlijk ijsje. Ook een leuk kinderpretpark op de route naar de winkels. Tijdens ons verblijf waren er maar een handjevol nederlanders. Aquapark is heel dichtbij (niet te lopen), is leuk maar wel duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Sabbiadoro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sabbiadoro in Lignano Sabbiadoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sabbiadoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sabbiadoro scoort een 7.5 uit 10 op basis van 70 reviews.