Camping Sabbiadoro

Vette pech in september 2018

Jan de Bruin
11-9-2018

Vette pech in september.

In de aanloop naar en tijdens WK politie honden van 13-16 september de camping vanaf 10 sept vol met hyper-nerveuze mechelsche herdershonden en hun asociale baasjes. Grote aanhangers met soms wel 4 lawaaierige honden die de hele dag en nacht opgesloten zitten. Stalen deuren van de hokken die open en dicht geslagen worden. Honden die op de camping plaatsen hun behoeften doen. Heb niemand op zien ruimen. De hele nacht gebonk en gejank. Vanaf 6 uur 's-ochtends lawaai van de verzorging en hevig geblaf. Vóór 7:00 uur vertrek in karavaan van de meute.

De camping zelf adverteerde met gratis verblijf voor de honden tijdens de wedstrijden, héél Europa was vertegenwoordigd. Ze stonden overal met campers en in de bungalows.

Waarom niet alles ondergebracht in de dependance aan de overkant van de weg.

Wij komen hier vaker maar dit was een afknapper. Normaal gesproken worden de rusttijden strikt gehandhaafd m.i. op het belachelijke af. 's-Avonds na 23:00 patrouilleert een nachtwacht en die maant de mensen tot stilte en dreigt zelfs met uitzetting als men niet luistert. Heb één keer meegemaakt dat een groepje gasten uit een niet nader te noemen Balkanland de volgende morgen onder politie begeleiding van de camping werd verwijderd omdat ze hun huiselijke twisten niet in stilte konden voeren. Maar nu heb ik die nachtwacht nog niet gezien. Kennissen van ons overwegen vervroegd te vertrekken vanwege de herrie, een ander stel waarvan de vrouw bang is voor honden gaan vandaag weg. Klachten worden gebagatelliseerd, jammer dat de directie de belangen van de campinggasten niet heeft meegewogen rond de organisatie van dit evenement.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

john
3-9-2018

Geen grote camping maar wel gelegen bij alle faciliteiten zoals winkels, supermarkten en resto's.

Strand grotendeels betalend door de ligstoelen en paraplu's. De camping heeft ook een groot vrij publiek gedeelte van het strand, wat soms sardientjes in blik gevoel gaf, maar ach welk strand is dat niet in de zomer.

Eten drinken, shoppen de prijzen vallen goed mee. Voor kleinsten is er Parco Junior gratis inkom, maar elke attractie is betalend 1 jeton per persoon = 1euro

Camping zelf wij zaten in het gedeelte zonder zwembad, heerlijk rustig en de huisjes waren en zijn heer netjes en hygiënisch. Personeel vriendelijke is vlak bij het strand met een leuke strandbar.

Aan de overkant het gedeelte met zwembad, maar te klein voor de hoeveelheid bezoekers. Supermarkt lekker brood en de dagelijkse dingen en niet zo duur.

Van supermarkt is de PAM aan te raden voor echte Italiaanse producten Lidl is meer noord Europees gericht, wel spijtig.

Meer dan de moeite waard!

Joost Baijens
27-8-2018

Prima camping, mooie omgeving en alles in de buurt. Het strand en het dorp op loopafstand. veel goede restaurants en ijssalons, leuke winkeltjes. Alle supermarkten zijn aanwezig. De camping is groot, maar dat heb je niet in de gaten.

Vacanceselect

Enorm genoten op deze camping

Louise
18-8-2018

Deze camping last-minute geboekt, waardoor de grote kampeerplaatsen niet meer beschikbaar waren. De plek die we nu hadden was klein (55m2), maar onze caravan met luifel en het tentje van onze kids konden er staan. Voor de auto was geen plek meer, deze stond elders op de camping. De grotere plekken zouden perfect zijn geweest. Ondanks dat de camping mega groot is, hadden wij niet het gevoel op een hele grote camping te zitten. Het sanitair was uitstekend, de hele dag liepen er schoonmaaksters. Veel wasmachines (nooit wachten als je eens een wasje wilde draaien). Animatieteam was fantastisch. Zwembad niet groot, maar wel lekker van temperatuur, als je een ligbedje kon bemachtigen dan kon je je er prima een middag vermaken. Het strand was er heerlijk, schoon, warm zeewater en het liep heel langzaam af. De omgeving is er vrij nieuw, weinig culturele bezienswaardigheden. Veel supermarkten in de omgeving. Fietsen mee is wel aanrader.

Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Mvr. De Bruijn
11-8-2018

Camping met goed onderhouden sanitair en ook de camping zelf wordt keurig netjes schoon gehouden. Zowel de stad als de zee op loopafstand. De bedjes en parasols stonden al klaar op het strand , er is een speciale zone op het strand gereserveerd voor de camping gasten, daardoor heb je altijd de beschikking over een ligbedje en een parasol. Ook zijn er toiletten en douches aan het strand en zelfs een zone waar de honden welkom zijn. Zo’n goede voorziening heb ik nog nooit eerder gezien. Een net zwembad wat misschien iets groter had gemogen ,maar was ook heerlijk om te vertoeven.

Verder ook een prachtig waterpark in de buurt .Helemaal top!

Nooit meer!

Tineke
5-8-2018

Vreselijk drukke, grote camping! Allemaal hutje mutje op elkaar, voor de stacaravan niet over de hele breedte een terras, voor het slaapkamerraam al het terras van de buren.

Totaal geen privacy, terras van de buren zat een meter naast de onze met wat kale struiken ertussen.

Veel harde muziek bij zwembad en speeltuin.

Zwembad is tussen 13 uur en 15 uur dicht en is veel te klein voor het aantal bezoekers van de camping.

Strand en centrum dichtbij maar heel toeristisch en druk, in file naar het strand lopen.

Deze camping was niks voor ons, gillend naar huis.

Veel te massaal!

v Gemerden
5-8-2018

Ben je opzoek naar drukte en massa’s mensen dan is dit echt een camping om naar toe te gaan. Wij vonden het vreselijk en zijn na een nacht vertrokken.

Het zwembad is veel te klein voor het aantal gasten.

Sanitair is schoon, is zeker een pluspunt!

Naar de zee loop je met een minuut of 10, ook daar is het overvol.

Kortom, wil je een vermaakt worden en massa’s mensen dan is dit een prima camping

Chrissie
17-7-2018

Super leuke camping met veel Italianen omdat dit stuk nog niet heel bekend is bij de Nederlanders. Maar een gezellige leuke mooie zonnige vakantie gehad. Dichtbij het strand en bij de hele lange winkel en restaurant straat.

Fantastische camping en omgeving

Dienie
28-6-2018

Prachtige camping in de bossen dus heerlijke schaduw op loopafstand van het strand en van de stad. We gaan dit jaar weer, we kunnen niet wachten🤗

Geweldig!

Fam. Steenkist
31-7-2017

Wij waren op camping Sabbiadoro eind juli 2017 en hebben genoten. Bert en Janny waren het touroperator echtpaar, beter krijg je het volgens ons niet, wát een gouden duo!! TOP!! Heel fijn ontvangst, toen we tot twee keer toe ingesloten dreigden te worden door een caravan en daarna door een camper hebben Bert en Janny heel kordaat ingegrepen. Super! De tent was erg compleet en zeer schoon, veel ruimte in de tent. Het sanitair op de camping is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Heerlijk, erg kindvriendelijk zandstrand op loopafstand. Niet gelijk bij de strandopgang tussen iedereen gaan liggen maar rechtsaf slaan, eindje doorlopen en ineens is het strand heerlijk rustig. Zwembad is ruim, echter niet voor een camping van deze omvang. Je mag er niet met speeltjes oid in helaas. Daardoor vonden onze kinderen het wat saai. Maar even lekker afkoelen kan goed. Venetië is zeer goed te bereiken met de trein. Rijd naar Latisana, de trein gaat 13 over elk uur, kaartje op het station kopen, auto kun je gratis achter het station, vlakbij de Lidl parkeren. Een uurtje met de trein en je stapt midden in Venetië uit. Top! Wij zijn vroeg gegaan. Daardoor was het op SanMarco nog niet zo druk. Dat was prettig. Ga lekker een hapje eten in één van de achteraf straatjes: erg lekker en niet duur. Al met al een heerlijke week gehad op camping Sabbiadoro in een tent van touroperator!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sabbiadoro in Lignano Sabbiadoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sabbiadoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.