Camping Sabbiadoro

ItaliëFriuliLignano Sabbiadoro

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Sabbiadoro voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 84 reviews
+49/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 84 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gezellige drukte in Italië op Camping Sabbiadoro. Het zwembad is aan de kleine kant maar gelukkig is het strand op loopafstand. In de winkel kun je vers stokbrood kopen of andere dagelijkse benodigdheden. Ga met de boot naar het mooie, maar drukke Venetië. Wil je wat minder drukte? Overweeg dan een bezoek aan Grado.

Tonen op kaart

84 Reviews over Sabbiadoro

• 5René30-08-2019

Gillend weg

Wat een enorme camping... Plaatsen erg (veel te) dicht op elkaar. Het krioelde er van mensen. .. Komende van een rustige camping aan het meer van Lugano vonden we het verschrikkelijk... Wat een mensen... We wilden het liefst gillend weer weg maar kwamen voor één overnachting (tussenstop).. en hadden het geluk dat er een plekje over was. Dus toch maar gedaan... Personeel op zich vriendelijk, maar ik zag er te veel van .. teveel mensen die werken... Mijn vakantie gevoel daardoor volledig weg... Vanwege het korte verblijf dus mogelijk niet helemaal een zuiver beeld maar de eerste indruk zal duidelijk zijn. Wij zouden hier geen meerdaagse vakantie boeken!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Glenn29-08-2019

Prima camping nabij een mooi strand en zee

Wij als gezin (kinderen 6, 8 en 11) hebben ons hier prima vermaakt. Moet ik wel bij zeggen dat de nabijheid van de mooie zee en strand hier een forse bijdrage aan leveren. Wat wij persoonlijk wel gemist hebben is een beetje gezellig horeca op de camping, denk hierbij aan een gezellige bar of terras bij het zwembad en animatie. Wij hadden een maxi plaats geboekt en vonden de afmetingen hiervan wat aan de kleine kant (qua m2 prima maar de vorm, langgerekt, wat minder praktisch) Dat je de auto ook op de plek kwijt moest is ook niet heel handig hierbij. Al met al een prettig verblijf gehad.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Zfl12-08-2019

Never nooit meer

Wij stonden op een grote staanplaats . De plek is redelijk alleen sta je dan tussen de mobile homes. Bijna alleen maar duitsers en italianen. Weinig nederlandse kinderen om mee te spelen. Wij zijn hier met 4 kids van 4 8 10 en 11. We staan op een hoek en dagelijks wordt de glasbak geleegd wat een enorme klere herrie maakt al om 5.15. Er zijn ook slangen die gezellig een bezoekje om de tent maken. Mensen mogen honden mee en helaas ruikt het frequent naar de hondenuitwerpselen.

Sanitair is netjes en schoon. Ook voldoende ruimte. Zwembad is overvol en klein maar prima voor de kinderen . Kinderbad is onveilig met enge, losse slechtonderhouden glijbaan. Kinderanimatie te laat en te veel herrie.

Strand dichtbij en ijs bij de SLURP heerlijk. Neem geen broodje aan voor je pizza, kost al snel 1.50 per sneetje....achteraf!

Aquagym is irritant en sluit niet aan bij het publiek. Kortom nooit meer terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Tessa28-07-2019

Leuk voor een keer

Mooie camping, zeer vriendelijk personeel. We zaten in een touroperator tent onder de bomen, veel schaduw gelukkig. Alleen zaten er een soort insecten in die bomen die 24 uur non stop een soort krekelgeluid maakten, dit was zo nadrukkelijk aanwezig dat ik na een paar dagen er behoorlijk gek van werd.. dat was een groot nadeel. Ook het zwembad is relatief erg klein voor zoveel mensen. Strand is lopend goed te bereiken maar overvol, heel erg massaal. Dagje Venetië met de auto en dan met de boot is goed te doen. Voor ons was het een keertje leuk maar gaan niet meer terug.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Familie Protsman13-06-2019

Leuke vakantie!

Hele grote camping. Vele nationaliteiten bezoekers. De camping is verdeeld over 2 delen. Op het ene gedeelte staan alle stacaravans, tenten en huurtenten. Dit gedeelte is het dichtst bij de zee. Door de (vrij drukke) weg over steken bij het zebrapad kom je op het andere gedeelte van de camping. Hier is ook de (vrij uitgebreide) campingwinkel en het zwembad. Ook een restaurant waar ze heerlijke familiepizza's maken! Het sanitair op de camping wordt goed schoongehouden. Meerdere keren per dag. Vanaf de camping loop je zo het gezellige dorp in . Ook is er een levendige boulevard te vinden. Met de trein is Venetië goed te bereiken voor een dagtrip.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Jan de Bruin11-09-2018

Vette pech in september 2018

Vette pech in september. In de aanloop naar en tijdens WK politie honden van 13-16 september de camping vanaf 10 sept vol met hyper-nerveuze mechelsche herdershonden en hun asociale baasjes. Grote aanhangers met soms wel 4 lawaaierige honden die de hele dag en nacht opgesloten zitten. Stalen deuren van de hokken die open en dicht geslagen worden. Honden die op de camping plaatsen hun behoeften doen. Heb niemand op zien ruimen. De hele nacht gebonk en gejank. Vanaf 6 uur 's-ochtends lawaai van de verzorging en hevig geblaf. Vóór 7:00 uur vertrek in karavaan van de meute. De camping zelf adverteerde met gratis verblijf voor de honden tijdens de wedstrijden, héél Europa was vertegenwoordigd. Ze stonden overal met campers en in de bungalows. Waarom niet alles ondergebracht in de dependance aan de overkant van de weg. Wij komen hier vaker maar dit was een afknapper. Normaal gesproken worden de rusttijden strikt gehandhaafd m.i. op het belachelijke af. 's-Avonds na 23:00 patrouilleert een nachtwacht en die maant de mensen tot stilte en dreigt zelfs met uitzetting als men niet luistert. Heb één keer meegemaakt dat een groepje gasten uit een niet nader te noemen Balkanland de volgende morgen onder politie begeleiding van de camping werd verwijderd omdat ze hun huiselijke twisten niet in stilte konden voeren. Maar nu heb ik die nachtwacht nog niet gezien. Kennissen van ons overwegen vervroegd te vertrekken vanwege de herrie, een ander stel waarvan de vrouw bang is voor honden gaan vandaag weg. Klachten worden gebagatelliseerd, jammer dat de directie de belangen van de campinggasten niet heeft meegewogen rond de organisatie van dit evenement.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8john03-09-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Geen grote camping maar wel gelegen bij alle faciliteiten zoals winkels, supermarkten en resto's. Strand grotendeels betalend door de ligstoelen en paraplu's. De camping heeft ook een groot vrij publiek gedeelte van het strand, wat soms sardientjes in blik gevoel gaf, maar ach welk strand is dat niet in de zomer. Eten drinken, shoppen de prijzen vallen goed mee. Voor kleinsten is er Parco Junior gratis inkom, maar elke attractie is betalend 1 jeton per persoon = 1euro Camping zelf wij zaten in het gedeelte zonder zwembad, heerlijk rustig en de huisjes waren en zijn heer netjes en hygiënisch. Personeel vriendelijke is vlak bij het strand met een leuke strandbar. Aan de overkant het gedeelte met zwembad, maar te klein voor de hoeveelheid bezoekers. Supermarkt lekker brood en de dagelijkse dingen en niet zo duur. Van supermarkt is de PAM aan te raden voor echte Italiaanse producten Lidl is meer noord Europees gericht, wel spijtig.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Joost Baijens27-08-2018

Meer dan de moeite waard!

Prima camping, mooie omgeving en alles in de buurt. Het strand en het dorp op loopafstand. veel goede restaurants en ijssalons, leuke winkeltjes. Alle supermarkten zijn aanwezig. De camping is groot, maar dat heb je niet in de gaten.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Louise18-08-2018

Enorm genoten op deze camping

Deze camping last-minute geboekt, waardoor de grote kampeerplaatsen niet meer beschikbaar waren. De plek die we nu hadden was klein (55m2), maar onze caravan met luifel en het tentje van onze kids konden er staan. Voor de auto was geen plek meer, deze stond elders op de camping. De grotere plekken zouden perfect zijn geweest. Ondanks dat de camping mega groot is, hadden wij niet het gevoel op een hele grote camping te zitten. Het sanitair was uitstekend, de hele dag liepen er schoonmaaksters. Veel wasmachines (nooit wachten als je eens een wasje wilde draaien). Animatieteam was fantastisch. Zwembad niet groot, maar wel lekker van temperatuur, als je een ligbedje kon bemachtigen dan kon je je er prima een middag vermaken. Het strand was er heerlijk, schoon, warm zeewater en het liep heel langzaam af. De omgeving is er vrij nieuw, weinig culturele bezienswaardigheden. Veel supermarkten in de omgeving. Fietsen mee is wel aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Mvr. De Bruijn11-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Camping met goed onderhouden sanitair en ook de camping zelf wordt keurig netjes schoon gehouden. Zowel de stad als de zee op loopafstand. De bedjes en parasols stonden al klaar op het strand , er is een speciale zone op het strand gereserveerd voor de camping gasten, daardoor heb je altijd de beschikking over een ligbedje en een parasol. Ook zijn er toiletten en douches aan het strand en zelfs een zone waar de honden welkom zijn. Zo’n goede voorziening heb ik nog nooit eerder gezien. Een net zwembad wat misschien iets groter had gemogen ,maar was ook heerlijk om te vertoeven. Verder ook een prachtig waterpark in de buurt .Helemaal top!

Camping Sabbiadoro info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar