Hotel Skiathos Palace

Hotel Skiathos Palace

9.3Fenomenaal

Griekenland, Sporaden, Skiathos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 728p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

• Aan zee
  • Kinderopvang

25 reviews over Hotel Skiathos Palace

• 2019
    9Ineke Koldenhof-Wesseling11-06-2019

Geweldige vakantie gehad!!

Het is een prachtig groen eiland. Wij vinden het de mooiste die wij tot nu toe gezien hebben. Het hotel is hoog gelegen . Daar moet je echt wel rekening mee houden. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt. En wat een uitzicht heb je dan. Geweldig. Het eten en de kamer is meer dan prima. De receptie een dikke 10. Voor de wifi hebben wij niet betaald. Hij viel af en toe wel eens weg maar het was voor ons geen enkel probleem. Skiathos stad zou ik zeker een keer gaan bezoeken. Tradiotioneel en heel veel leuke winkels. Als ik dan toch nog een aanmerking mag maken dan is dat de prijs van de koffie en de cappucino. 3,50 voor de koffie en 5,00 voor een cappucino. Dat vinden wij stevig.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Diane07-05-2019

Parel op Skiathos.

Werkelijk een fantastisch hotel! Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Het is erg schoon, ruim en fris en modern ingericht. Ik vind de Grieken sowieso erg lieve mensen, maar in dit hotel vind ik de mensen echt super lief. Niets is ze teveel. Of het nu om de receptie, de bediening of om de housekeeping gaat, allen zijn ze vriendelijk en voelt het echt. Daar ben ik zelf erg gevoelig voor. Het ontbijt is prima. A la carte is top. Wel een beetje prijzig, maar is het wel waard. Het zwembad en ligbedden zijn prima. Prachtig onderhouden tuinen. Als ik echt moet zeuren, dan vind ik de bedden wat hard, maar ook dat was snel opgelost met een extra deken onder het laken. Wij kregen een gratis upgrade naar kamer met zeezicht. Fantastisch! Ook de gratis massage👍🏼👍🏼👍🏼

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9l.strooband06-12-2011

Goed hotel

Hotel ligt op de flanken van een heuvel, dus een prachtig uitzicht over zee, vooral van af het zwembad. De nog niet gerenoveerde kamer was goed. Het personeel was vriendelijk en alles was goed schoon. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Dinneren op het dakterras was voor Griekse maatstaven vrij aan de prijs, maar met een mooie zonsondergang toch de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8sandra_4625-09-2011

Mooi hotel

Zeer mooi hotel,maar dan moet je wel een gerenoveerde kamer hebben. Wij hadden een standaard kamer geboekt maar deze opgewaardeerd naar een gerenoveerde kamer, wegens astma en allergieën. Daardoor hebben wij hier een schitterende vakantie gehad. Zijn nog in het niet gerenoveerde gedeelte wezen kijken, maar dit is echt oud!! Hier ligt vlekkerige vloerbedekking en op de gangen al ruikt het muf! Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en goed! Avond eten op het dakterras HEERLIJK! Bij het zwembad kun je goed zitten en goed zwemmen. In de bar zijn de consumpties duur, en ook internet is erg duur. Personeel vriendelijk! Min puntje het hotel ligt 15 km uit het centrum. Er gaat een paar keer per dag een busje van het hotel naar het centrum, maar een auto is zeer aan te raden!

Gereisd met partner in september 2011

• 8Jeroen23-08-2011

Toendertijd prima hotel

Hotel Skiatos Palace is een prima hotel prachtige rustige locatie. Dichtbij het strand. Vervoer naar Skiathos stad prima met hotelbus geregeld. (Dit is natuurlijk wel een aantal jaren geleden).

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Raoul Stangenberger10-10-2009

Vergane glorie

Een ietwat oud hotel dat een verwaarloosde indruk achterlaat. Wij hadden hier een Executive Seeview room.

Plus: Mooie kamer, goed bed, mooi groot balkon met ligbedden en zitje Goede badkamer Mooi zwembad Mooi uitzicht Fantastische stranden (maar dat heeft niets met dit hotel te maken :-)

Min: Veel te hoog, als je slecht te been bent, niet doen! Ontbijt is eentonig, saai en ongeinspireerd klaargemaakt, geen variatie Drank is duur vergeleken met de stad of andere hotels Oud, verweerde indruk Ik hoorde veel klachten van mensen die niet een executive room hadden of een moderne kamer.

Overall advies: Niet doen!

Gereisd met partner in september 2009

• 7B&W09-09-2009

Geen 5 ster hotel

Wij zijn net terug van Skiathos Palace. Als je van strand houdt is de ligging perfect. Zo niet, dan zit je in de middle of nowhere. 3x per dag een gratis shuttle naar de stad: 10:00, 16:00 en 20:30, maar enkele reis! Dus terug met een taxi (euro 12,00) of de bus. Het zo aanbevolen roof top restaurant grill? Niets nemen wat gegrild is want het is allemaal zo taai als wat. Porties zijn erg groot, dat weer wel. Kamers zijn vies. Zeezicht krijg je, maar misschien heb je dan geen balkon. Onbijtbuffet heel erg uitgebreid en goed. Avond buffet idem, maar was niet onze smaak. Er is geen lift; veel trappen dus niet toegankelijk. Weinig activiteiten mogelijk voor kinderen. Geen apart kinderzwembad. Prijzen bar zijn aan de hoge kant. Wij gaan hier zeker niet meer heen. En dit is naar onze mening geen 5 sterren hotel. Verre van dat.

Gereisd met partner in september 2009

• 6Erik03-08-2009

standaardkamer was een forse tegenvaller

Van 21 juli 2009 tot 28 juli 2009 verbleven wij in dit hotel. We hadden een standaard kamer geboekt, maar dat was achteraf een slecht idee. De kamer was oud en vies. Alle meubilair was beschadigd en er waren verschillende schimmelplekken op het plafond, de muren en het douchegordijn in de badkamer. Tevens hingen er waterdruppels aan het badkamerplafond Ook hing er een muffe geur in de kamer. We hebben onze klachten kenbaar gemaakt en gevraagd of we naar een andere kamer zouden kunnen verkassen, maar dit was niet mogelijk omdat alles vol zou zitten. Wel werd beloofd dat onze klachten verholpen zouden worden, maar het enige dat men gedaan heeft is het wegvegen van de waterdruppels. We hebben inmiddels begrepen dat de duurdere kamer wel goed en schoon waren. Ik zou toekomstige bezoekers dan ook willen adviseren om geen standaardkamer te nemen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Ralph Smit29-06-2009

Prachtige ligging en gewoon goed

Als je bij de boeking min. de moderne kamer met zeezicht besteld heb je hier een prachtige vakantie,idd niet de gewone kamers want dan heb je zeker geen prettig verblijf, ik was hier al van op de hoogte dus hebben wij een heerlijke vakantie gehad.Het blijft een groot hotel dus voor een gezellige cq persoonlijke sfeer zul je toch een kleiner complex moeten zoeken.De liging is echt fantasties en ligt ook meer naar de mooie kant van Skiathos huur wel direct een auto want de liging is op de berg en het vervoer van en naar de stad/stranden beperkt zich tot langs de hoofdweg en de leukste stranden liggen buiten dit bereik huur de auto bij avis deze geven betere deals dan de meeste touroperators.Het ontbijt is goed maar variatie kan beter.Wat ik persoonlijk wel schandalig vondt was de prijs van een cappacino aan de bar 4euro!!! De service is wel weer heel goed, het zwembad en de tuin zijn zeer verzorgd.Het aantal sterren is wel teveel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8peggy en gijs26-05-2009

fantastisch uitzicht en omgeving!!

hotel skiatos palace is een prima hotel prachtige rustige lokatie, bedden echter slecht voor je rug was enige min punt, gaan er zeker weer eens vakantie vieren. Vervoer naar skiatos stad prima met hotelbus geregeld.

Gereisd met partner in mei 2009

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht