Hotel aan zeeWeer vandaag24°16°

25 reviews over Hotel Skiathos Palace in het Nederlands

Parel op Skiathos.

Diane
7-5-2019

Werkelijk een fantastisch hotel! Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Het is erg schoon, ruim en fris en modern ingericht. Ik vind de Grieken sowieso erg lieve mensen, maar in dit hotel vind ik de mensen echt super lief. Niets is ze teveel. Of het nu om de receptie, de bediening of om de housekeeping gaat, allen zijn ze vriendelijk en voelt het echt. Daar ben ik zelf erg gevoelig voor. Het ontbijt is prima. A la carte is top. Wel een beetje prijzig, maar is het wel waard. Het zwembad en ligbedden zijn prima. Prachtig onderhouden tuinen. Als ik echt moet zeuren, dan vind ik de bedden wat hard, maar ook dat was snel opgelost met een extra deken onder het laken. Wij kregen een gratis upgrade naar kamer met zeezicht. Fantastisch! Ook de gratis massage👍🏼👍🏼👍🏼

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed hotel

l.strooband
6-12-2011

Hotel ligt op de flanken van een heuvel, dus een prachtig uitzicht over zee, vooral van af het zwembad. De nog niet gerenoveerde kamer was goed. Het personeel was vriendelijk en alles was goed schoon. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Dinneren op het dakterras was voor Griekse maatstaven vrij aan de prijs, maar met een mooie zonsondergang toch de moeite waard.

Gereisd Met partner in juni 2011

Mooi hotel

sandra_46
25-9-2011

Zeer mooi hotel,maar dan moet je wel een gerenoveerde kamer hebben. Wij hadden een standaard kamer geboekt maar deze opgewaardeerd naar een gerenoveerde kamer, wegens astma en allergieën. Daardoor hebben wij hier een schitterende vakantie gehad. Zijn nog in het niet gerenoveerde gedeelte wezen kijken, maar dit is echt oud!! Hier ligt vlekkerige vloerbedekking en op de gangen al ruikt het muf! Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en goed! Avond eten op het dakterras HEERLIJK! Bij het zwembad kun je goed zitten en goed zwemmen. In de bar zijn de consumpties duur, en ook internet is erg duur. Personeel vriendelijk! Min puntje het hotel ligt 15 km uit het centrum. Er gaat een paar keer per dag een busje van het hotel naar het centrum, maar een auto is zeer aan te raden!

Gereisd Met partner in september 2011

Toendertijd prima hotel

Jeroen
23-8-2011

Hotel Skiatos Palace is een prima hotel prachtige rustige locatie. Dichtbij het strand. Vervoer naar Skiathos stad prima met hotelbus geregeld. (Dit is natuurlijk wel een aantal jaren geleden).

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

best te doen

Rene Reimersdahl
24-6-2011

Hotel ligt aan het mooiste strand van skiatos (10 min lopen of beachbus).De niet gerenoveerde kamers zijn gedateerd maar schoon. Echter de overgang van renovatie deel naar klassiek deel laat je schrikken. Servicebus gaat alleen heen naar de stad(stadsbus kost 2 p/p). Ontbijt - variatie & kwantiteit uitstekend maar kwaliteit minnetjes. Eettip: the green meadow (Troulos)15 min lopen

Gereisd Met partner in januari 2011

Vergane glorie

Raoul Stangenberger
10-10-2009

Een ietwat oud hotel dat een verwaarloosde indruk achterlaat. Wij hadden hier een Executive Seeview room.

Plus: Mooie kamer, goed bed, mooi groot balkon met ligbedden en zitje Goede badkamer Mooi zwembad Mooi uitzicht Fantastische stranden (maar dat heeft niets met dit hotel te maken :-)

Min: Veel te hoog, als je slecht te been bent, niet doen! Ontbijt is eentonig, saai en ongeinspireerd klaargemaakt, geen variatie Drank is duur vergeleken met de stad of andere hotels Oud, verweerde indruk Ik hoorde veel klachten van mensen die niet een executive room hadden of een moderne kamer.

Overall advies: Niet doen!

Gereisd Met partner in september 2009

Geen 5 ster hotel

B&W
9-9-2009

Wij zijn net terug van Skiathos Palace. Als je van strand houdt is de ligging perfect. Zo niet, dan zit je in de middle of nowhere. 3x per dag een gratis shuttle naar de stad: 10:00, 16:00 en 20:30, maar enkele reis! Dus terug met een taxi (euro 12,00) of de bus. Het zo aanbevolen roof top restaurant grill? Niets nemen wat gegrild is want het is allemaal zo taai als wat. Porties zijn erg groot, dat weer wel. Kamers zijn vies. Zeezicht krijg je, maar misschien heb je dan geen balkon. Onbijtbuffet heel erg uitgebreid en goed. Avond buffet idem, maar was niet onze smaak. Er is geen lift; veel trappen dus niet toegankelijk. Weinig activiteiten mogelijk voor kinderen. Geen apart kinderzwembad. Prijzen bar zijn aan de hoge kant. Wij gaan hier zeker niet meer heen. En dit is naar onze mening geen 5 sterren hotel. Verre van dat.

Gereisd Met partner in Wed Sep 09 2009 15:36:44 GMT+0000 (UTC)

standaardkamer was een forse tegenvaller

Erik
3-8-2009

Van 21 juli 2009 tot 28 juli 2009 verbleven wij in dit hotel. We hadden een standaard kamer geboekt, maar dat was achteraf een slecht idee. De kamer was oud en vies. Alle meubilair was beschadigd en er waren verschillende schimmelplekken op het plafond, de muren en het douchegordijn in de badkamer. Tevens hingen er waterdruppels aan het badkamerplafond Ook hing er een muffe geur in de kamer. We hebben onze klachten kenbaar gemaakt en gevraagd of we naar een andere kamer zouden kunnen verkassen, maar dit was niet mogelijk omdat alles vol zou zitten. Wel werd beloofd dat onze klachten verholpen zouden worden, maar het enige dat men gedaan heeft is het wegvegen van de waterdruppels. We hebben inmiddels begrepen dat de duurdere kamer wel goed en schoon waren. Ik zou toekomstige bezoekers dan ook willen adviseren om geen standaardkamer te nemen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 03 2009 15:19:45 GMT+0000 (UTC)

Verkeerde kamer. Dat dus nooit meer.

Herman
9-7-2009

Ligging is absoluut prachtig. Evenals de tuin met het zwembad. Personeel is heel vriendelijk. Maar het gebouw zelf is van het Stalinistische soort. Al lang niets meer aan gedaan met vies afgetrapt tapijt. En omdat we via internet geboekt hadden werden we meteen verbannen naar het oude gedeelte (geen grote touroperator achter ons). Wat een droevenis. De gemiddelde studentenkamer ziet er frisser uit. Het eiland zelf maakt overigens veel goed.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige ligging en gewoon goed

Ralph Smit
29-6-2009

Als je bij de boeking min. de moderne kamer met zeezicht besteld heb je hier een prachtige vakantie,idd niet de gewone kamers want dan heb je zeker geen prettig verblijf, ik was hier al van op de hoogte dus hebben wij een heerlijke vakantie gehad.Het blijft een groot hotel dus voor een gezellige cq persoonlijke sfeer zul je toch een kleiner complex moeten zoeken.De liging is echt fantasties en ligt ook meer naar de mooie kant van Skiathos huur wel direct een auto want de liging is op de berg en het vervoer van en naar de stad/stranden beperkt zich tot langs de hoofdweg en de leukste stranden liggen buiten dit bereik huur de auto bij avis deze geven betere deals dan de meeste touroperators.Het ontbijt is goed maar variatie kan beter.Wat ik persoonlijk wel schandalig vondt was de prijs van een cappacino aan de bar 4euro!!! De service is wel weer heel goed, het zwembad en de tuin zijn zeer verzorgd.Het aantal sterren is wel teveel.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skiathos Palace in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skiathos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.