Hotel Golden Port Salou

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°3°
Hotel Golden Port Salou
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Port Salou voor je op een rij gezet:

301 reviews over Hotel Golden Port Salou in het Nederlands

Fantastisch mooi

Familie Bot uit Vlaardingen,
29-10-2018

Écht een aanrader! We hadden dit 4*Hotel al begin Febr'18 geboekt via touroperator, met kinderkorting en vroegboekkorting! We hadden halfpension en het eten was zéér gevarieerd en van goede kwaliteit 😍

Golden Port Salou is een Top Hotel, we hadden 8 dagen de familie suites. Dus niet in het hoofdgebouw, maar t pand tegenover (nieuwbouw). Op de kamer hadden we een ruime kluis te huur voor bijv. al je elektronica. 2 ruime kamers, keuken en zithoek, ruim balkon met wasrek, grote tv's, gratis koelkast met Nespresso koffie op de kamer. Speeltuintje/minigolf/voetbalveld, lounche, buitenbar en veel ligbedden, veel buitenzwembaden, 1 gratis binnenbad met jacuzzi en 1 binnenbad met betaalde Spa. Nederlandse receptie, fietsverhuur.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

aanrader!

Phil,
20-9-2018

niks mis mee. wifi alleen ruk maar is bijzaak. zeer goed eten mooi verzorgd hotel. Laat je niet misleiden door foto met zwembad want die is zo groot niet. maar baden zat. aanrader met en zonder kinderen.

Gereisd met partner in september 2018

A.Rutten,
16-9-2018

Wat gedateerde kamers maar eten en drinken super,fijn personeel vriendelijk en gastvrij .Hier gaan we nog vaker genieten zeer uitgebreid a.i.

Gereisd met partner in september 2018

Kies een ander hotel.

Josje,
14-8-2018

Het ontbijt en 1 vriendelijke meneer achter de bar. De medewerkers van het animatie team zijn wel erg vriendelijk. Het andere personeel spreekt geen Engels, niet vriendelijk. Er kan geen lach vanaf. Bedwansen in het matras. Betaling in restaurant en bar kan niet op rekening gezet worden. Algehele hygiene hotelkamer bijzonder matig. Schimmel in het zwembad. Gladde tegels bij het zwembad.

Gereisd zakelijk in augustus 2018

Gereisd met vrienden in september 2017

Rafaela,
10-8-2018

Beste hotel van Salou.

Mooi hotel, heerlijk eten, genoeg zwembaden, mooie grote kamers, leuke animatie, zeer kindvriendelijk en zeer vriendelijk en fijn personeel. Wij komen hier al jaren, steeds met dezelfde groep mensen. Je ziet ieder jaar dezelfde mensen terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Algemene conclusie: Erg goed.

Frits en Gertie,
1-7-2018

Goed hotel, schoon en netjes ingericht. Goede maaltijden en vriendelijk personeel. Prijzen van de drankjes redelijk. Nadelen: all inclusive (was ons overigens bekend!), veel engelse gasten en ook hier weer badlaken terreur aan het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig! Wanneer mogen we weer?

Laura,
1-7-2018

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel en het eten is echt heerlijk en uitgebreid. Elke avond leuk entertainment. Onze dochter van 5 was niet weg te slaan bij het animatie team. Mooie rustige ligging. Met een kwartiertje lopen ben je in het bruisende Salou. Minpunt was het te koude zwembad en de kamer had ruimer gemogen. Deze was vrij klein voor 3 personen. Met een andere kamer (familiekamer) zouden we zo weer gaan. We praten nog regelmatig over deze fantastische vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super hotel

Mario en Rita Derks,
4-6-2018

eten was perfect ,kamers zijn zeer netjes en schoon maar in het hoofdgebouw zijn de kamers wel zeer gehorig . in het nieuwe gedeelte is het super. het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam , niets is voor hen teveel.

Gereisd met partner in mei 2018

Zolang er een bepaald slag engelse komt is het ove

Theo,
3-6-2018

Mooi hotel met nieuw terras en net restaurant.

Gereisd met partner in mei 2018

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Port Salou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Port Salou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.