Reviews over La Fresneda

Super !

Sabine Langenaerde,
    17-8-2018

Dit is echt een zalige camping.

Rust, natuur, heel mooi uitzicht vanuit onze kampeerplaats, heel net sanitair .

Jet en Joost zijn heel gastvrij, de map die ze bij het aankomen geven is zeer handig en staat boordevol leuke en mooie uitstappen.

We verbleven 2.5 weken daar en het was nog te kort om alle mooie dingen te doen :-)

De paëlla op zaterdagavond is lekker, met een goed wijntje erbij op een gezellig terras.

In La Fresneda zelf zijn we enkel keren bij Lo Coscoll gaan eten, lekker tapas en ook hun paëlla is heel lekker.

Wie houdt van mooie natuur, rust, quality time met het gezin zonder geleefd de worden door de animatie,is hier zeker aan het goede adres.

Het is hier al eens vermeld geweest: het enige nadeel is dat je naar huis moet .

¡Sobresaliente!

Ada & Wijgert,
    31-7-2018

Wat een prachtige camping! Sfeervol tot in details (bv. tegelwerk in sanitaire ruimtes) en op en top verzorgd. Zo’n schone hebben nog niet gehad.

En dan de plekken, de map met info, de gastvrije eigenaren. Vanaf het eerste moment weet je je welkom! Dit was voor ons de eerste keer hier, maar zeker niet de laatste! Bedankt, Jet & Joost!

Tip tegen vliegenplaag in Europa

Rinma,
    24-7-2018

Helemaal TOP camping,.!!

echter dit jaar in heel Spanje ( of Europa?) een.overdosis aan vliegen, dus tip: haal voor vertrek even 20 meter vitrage bij de IKEA en een overdosis knijpers zodat u dit rondom de scheerlijnen van uw ( voor) tent kan spannen om zo vliegenvrij te kunnen eten. ( Citroenen.met kruidnagel erin schijnt ook te helpen zegt men)

Perfecte camping in een prachtige omgeving.

H. van Eck,
    19-6-2018

Na 5 jaar weer terug geweest naar deze prachtige camping. Het is er nog even netjes en keurig verzorgd. De sfeer tussen de kampeerders is vriendelijk en vertrouwd maar niet klef.

De beroemde Map blijft een fantastische uitvinding. Alles wat er te ondernemen is bij de hand (en voor liefhebbers van wandelen/fietsen, natuur en oude dorpjes is er veel te ondernemen, de omgeving is echt schitterend en onbedorven.)

Eigenaren Jet en Joost zijn enorm hulpvaardig als het eens ergens mee tegenzit, dat is ook fijn om te weten (en te ervaren).

¡Hasta luego!

Hans en Annette,
    21-5-2018

Erg mooie en schone camping

Vooral de welkomsmap met routes en bezienswaardigheden is fantastisch anders hadden wij de gieren niet gevonden

La Fresneda scoort een 9 uit 10, op basis van 25 reviews