Sorteren

Reviews over Salir de Matos

Geweldig !

Ria en Hen
    23-10-2018

We zijn inmiddels al voor de derde keer op deze quinta geweest. Het is een geweldige plaats om te verblijven, mooi , schoon en gezellig huisje , prachtige tuin met zwembad, mogelijkheid voor BBQ en Ap en Lily zijn zeer gastvrije eigenaren. Van hieruit zijn ook vele leuke plaatsen te bezoeken en de kust is niet ver weg. De stad Lissabon is tevens een mogelijkheid en het middeleeuwse stadje Obidos .Op korte afstand is er al een supermarkt en in Caldas de Rainha zijn er goede restaurants en winkels.

Wat een mooi plekje!

Fam. Tjin-a-tsoi
    18-9-2018

Wat een heerlijk plekje! Prachtige tuin met hele mooie bloemen. Super goed onderhouden. Een hele rustgevende omgeving. We werden heel hartelijk ontvangen door Ap en Lily. Het appartement zag er ontzettend mooi en verzorgd uit. Alles is brandschoon en heel mooi ingericht. We hebben heel veel tips en adviezen van Ap en Lily gekregen over wat er in de buurt te doen is en waar je heerlijk kon eten. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. We hebben drie kinderen van 10, 14 en 16 jaar. Was een beetje huiverig of ze het niet te stil vonden, maar ze hebben zich prima vermaakt. Er is voldoende te doen in de omgeving. Caldas da Rainha is een heel gezellig dorp in de buurt. Prachtige stranden waar ze heerlijk hebben gesurft, gezwommen en Jet skiën. Ze hebben hun favoriete restaurantjes uitgekozen en met shoppen hebben ze zich ook vermaakt. Al met al een hele mooie tijd bij jullie gehad Ap en Lily. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

ineke Smink
    17-9-2018

Wij zijn nu voor de tweede keer bij Quinta Sao Domingos ,omdat het een heerlijk plekje is om tot rust te komen . En super leuke en mooie plekjes in de buurt.

En Hele vriendelijke gastheer en gastvrouw

Aanrader!

Laura Meulebeek
    17-9-2018

Het verblijf op de Quinta van Ap en Lily was heerlijk, het was onze eerste vakantie met onze kleine meid van 10 maanden, en het is ons hier super goed bevallen!

Genoeg te doen in de omgeving, en heerlijke tuin, terrassen en zwembad om bij terugkomst van een uitje weer te relaxen.

We zijn erg tevreden, bedankt voor de gastvrijheid!

Super

Conny
    21-8-2018

Soms kom je op een plek waar alles klopt. Wij hadden dit geluk. Wat een geweldige plaats om te zijn. Het appartement is sfeervol ingericht, het terras ruim en gezellig. De doorkijk naar de vallei is prachtig. De tuin wordt goed onderhouden en is prachtig. Het hele terrein heeft een bepaalde sfeer waar we blij van werden. Buiten dat er een enorme map met informatie in het appartement ligt, staan Ap en Lily altijd klaar met goede suggesties.

Ondanks dat de dagen niet altijd warm begonnen of eindigden hebben we het heerlijk gehad. Bij Ap en Lily kom je thuis en daar heeft katje Gompy ook aan bijgedragen.

Salir de Matos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews