Sorteren

Reviews over Lofer

Zeer goed hotel

Telgen
    14-9-2018

Mooi en niet te groot hotel. Iedere dag super goed schoongemaakt.

Hotel liegt dichtbij t centrum en de gondel.

Mooi zwembad met klein ligweide, ligbedden en stoelen.

Iedere dag varieert eten ook voor kinderen.

Super mooie omgeving met veel mogelijkheden voor uitstapjes.

Een heel fijn adres met een hele aardige eigenaar

Nico Zander
    15-8-2018

We hebben hier 9 heerlijke dagen gehad, mede dankzij Maria Steiner, die heel aardig en behulpzaam is Het appartement was op de begane grond, schoon en met een heerlijke veranda. Pechtlgut ligt middenin het dorpje Lofer, wat een heel gezellig dorpje is. We zaten vlakbij de kabelbanen en het mooie zwembad van Lofer. Beiden konden we gratis benutten, door onze Saalachcard. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar .

Erg vriendelijke eigenares

Zon
    17-7-2018

Het was een heerlijk appartement, dicht bij het openbare zwembad van Lofer en de ski liften die je gratis mocht gebruiken. Beide 5 minuten Lopen ongeveer. Onze kinderen vonden de fiets echt fantastische. Elke ochtend gingen ze met de jeepsi broodjes halen bij de bakker om de hoek. De kamer is netjes en met de pas die je bij je verblijf krijgt kun je veel leuke uitstapjes doen. Echt een ideale plek ook met kinderen. Lofer is een klein, rustig en heel gezellig dorpje.

Being perfectly sheltered for hiking and recover.

Rob Uilenbroek
    16-7-2018

Hiking (and skiing) can start direct from the location. After return is relaxing easy in the piece full environment of the accommodation and in your apartment.The sauna is a good place to get rid of stressed muscles. What can be improved is the quality of the restaurants in the environment if you return hungry from action.

Geweldig, heerlijk.

sabine
    12-3-2018

We zaten in apartement 315, begane grond achterzijde. Het was een geweldig apartment, heerlijk nieuwe badkamer met vloerverwarming, fijne slaapkamers en bedden en goede keuken. Niks gemist. Heerlijk op loopafstand van de lift en de spar zit ook op 500 meter ofzo. Perfect. Helaas is het heel populair dus bijna altijd vol.

Lofer scoort een 8,6 uit 10, op basis van 165 reviews