We hebben een aantal aanbieders voor Lofer voor je op een rij gezet:

vakanties Lofer

We hebben een aantal aanbieders voor Lofer voor je op een rij gezet:

Reviews over Lofer

• 9m van der hulst02-03-2010

geweldig voor gezin met kinderen

Leuk plaatsje, zonder poespas. l gemoedelijk, zeer vriendelijke mensen. Geen aprs ski wat ik als voordeel zie. We zijn met kleine kinderen en dan wil ik liever geen dronken ballen om me heen. S'avonds is het dorp uitgestorven, maar de kinderen slapen vroeg dus geen probleem voor ons. Het gebied is prima voor de beginners en gevorderden. Klein fun park voor de boarders. Ski school Sturm is een aanrader. Overwegend nederlands sprekend en heel veel geduld met de kleintjes. Op de piste ook nog eens heel betaalbaar. Een groot bord eten gem. 6 euro. Als je boekt, doe dit dan zelf via internet en niet via de reisorganisaties. Er zijn veel FEWO's en goedkoop ook. Gem 500 euro voor 8 dagen met 4 personen, niet verder dan 2 km van de piste. Parkeren bij de gondel, ongeveer 4 minuten rijden. Wij zijn via vrij uit geweest. Een groot drama, dat door de plaatselijke VVV goed is opgelost en ons een mooi FEWO heeft toegewezen. Wij hebben alvast voor volgend jaar gereserveerd !!

• 1Après ski
    • 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

februari 2010

• 8Mayke van Dijk11-07-2015

fijn skigebied voor mensen met kinderen

Niet heel groot maar heel overzichtelijk dus voor beginners of familie's echt een aanrader

• 9Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

januari 2015

• 9Marjorie23-02-2015

Gezellig dorpje en mooie omgeving

Lofer is een gezellig dorpje. De omgeving is prachtig. De pistes liggen er altijd mooi bij en worden goed onderhouden. Doordat het skigebied niet zo groot is, is het een prettig gebied om met kinderen op wintersport te gaan. Mensen zijn aardig en restaurants op de pistes zijn goed. Ook om te wandelen is het een mooi plekje.

• 7Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 9Zorg voor natuur

december 2014

• 9Eric & Marilyn Boone- Bolle10-12-2016

fantastisch!

Prachtige omgeving! Vlakke wandelingen in het dal met prachtige omgeving. Mooie dorpskern met tal van leuke plaatsen en terrassen! Boven met de kabelliften wachten heel mooi uitgestippelde wandelwegen met verschillende berghutten voor een stop met prachtig uitzicht op de omringende bergen! Heerlijk vertoeven!

• 10Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 10emeel26-03-2014

Prachtige omgeving

Lofer is een klein plaatsje te midden van de prachtige natuur. Perfecte uitvalsbasis om te wandelen (ook hardlopen!), fietsen en skiëen. Skigebied is relatief klein, maar prima voor gezinnen met jonge kinderen of beginnende skieers.

• 6Skigebied gevorderden
    • 3Après ski
    • 10Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn

maart 2014

• 9reinjongsma28-12-2009

leuk autenthiek oostenrijks dorpje

Lofer is een gezellig dorpje waar de tijd, in de goede zin van het woord, stil gestaan lijkt te hebben. Mooie oude gebouwen, voldoende restaurants en gezellig skiegebied. Apresski is aanwezig maar verwacht geen grote feesten. Verder jammer dat twee grote hotels in het centrum leeg staan,...... Wij hebben genoten in Lofer en zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Sfeer in stad
    • 7Après ski

Gereisd met partner in december 2009

• 8Bleys-Bellens15-07-2007

Prachtige omgeving, veel mogelijkheden ook in de onmiddelijke omgeving. Gezellige terrasjes, zowel zomer als winter een aanrader!

• 8Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2006

• 10m van der hulst02-03-2010

lofer is super voor gezinnen

Tegekke week gehad. Super gebied voor gezinnen met kleine kinderen. Geen apres ski, s'avonds uitgestorven. Toerismusverbond heeft ons goed geholpen aan een mooie accomodatie. Alles zeer betaalbaar. gem. 6 euro voor een bord eten op de piste. Skipas voor gezin voordelig. 352 euro voor 4 personen voor 6 dagen !!

• 9Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

maart 2010

• 6matthias steinbauer14-03-2013

gemütliches ort

schön, gemütlich und ruhig! Gerne wieder

• 6Après ski
    • 9Cultuur

februari 2013

• 8J. van Weperen16-08-2007

Zeer prettig dorp(je), aangenaam klimaat en hele vriendelijke mensen. Kamperen op Camping Park Grubhof was zo aangenaam dat we ipv vier dagen, twee weken bleven. Voor kinderen was de Erlebnis wandeling naar de Loferer Alm goed te doen en een echte belevenis. De omgeving biedt bovendien heel veel mogelijkheden: wandelen, zwemmen in meertjes (oa. Pillersee op 30 min.), Salzburg ligt op 45 km, de GrossGlockner op 70 km, Kitzbuhel op iets van 60 km. Een prima plek om met t gezin nog eens naar toe te gaan!

Gereisd met familie in augustus 2007

10 van de 168 reviews gezien