Sorteren

Reviews over Lofer

Mooi beginners dorp, rustig

Sabine
    16-3-2018

Leuk dorp, klein, beperkt aantal restaurants. Je moet 2 gondels nemen om naar boven te gaan. Ski scholen zijn goed en leuk. Het hoofdrestaurant waar alle lesjes gingen eten kom de druk in de voorjaarsvakantie 2018 niet aan . Maar overzichtelijk gebied voor beginners

Super het was compleet af

Justmaried
    2-10-2017

Dat het een heel mooi plaatsje is met vele mogelijkheden

Je kunt er fietsen wandelen in de winter skieen en wildwatervaren

En bergbeklimmen

Geweldig gebied

Jeanette
    10-3-2017

Top gebied. Vriendelijke mensen. Top piste team. Goede almhutten voor eten en drinken. Apres-ski valt tegen, is niet echt heel gezellig.

Er is s'avonds geen gelegenheid voor de oudere kinderen om naar toe te gaan.

Jammer dat er veel panden leeg staan in dorp en op de berg.

Mooie omgeving

Ans Nuijten
    7-1-2017

Waren hier in de zomer.

Gezellig dorp.

Mooie omgeving.

Denk dat het een prima ski bestemming is

fantastisch!

Eric & Marilyn Boone- Bolle
    10-12-2016

Prachtige omgeving! Vlakke wandelingen in het dal met prachtige omgeving. Mooie dorpskern met tal van leuke plaatsen en terrassen! Boven met de kabelliften wachten heel mooi uitgestippelde wandelwegen met verschillende berghutten voor een stop met prachtig uitzicht op de omringende bergen! Heerlijk vertoeven!

Lofer scoort een 8,6 uit 10, op basis van 165 reviews