vakanties Lofer

Reviews over Lofer

?,
    30-12-2018

Derde keer Pechtlegut. Nu weer voorzijde met het uitbouwtje. Alles weer zeer goed. Uitzicht op bakker en slager en de pistes op loopafstand. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Laatste dag deed ze zelfs onze was in de wasmachine. Top. De WiFi soms wat minder.

Mooi hotel in prachtige omgeving en top skigebied

Marloes,
    29-12-2018

We verbleven in een hotelkamer waarbij de bank bed was voor onze kinderen van 4 en 7. Dit was goed te doen. We waren alleen in 1 ruimte met z'n allen. We hadden een all-inclusief verblijf. Dit betekende tussen 13:00-17:00 gratis (niet alcoholische) drankjes en cake/ taart/ crostini's (net was ze gemaakt hadden) wat er was. Helaas was er s middags geen beleg voor op de broodjes. Iedere dag gezwommen. Omdat je hier slaapt, heb je recht op gratis depot bij skischool herbst of sturm. 's Ochtends dus niet sjouwen met je spullen! Wandelen naar de gondel is te doen met de kids. Daarnaast kun je gratis een wandelwagen lenen of een rugzak pakken waar je e kind in mee kunt dragen. Ideaal om de omgeving te verkennen. Je moet wel met de gondel 2x omhoog. Je gaat niet zo snel terug als je iets vergeten bent of dat je spullen nodig hebt. Op piste vaak met geld betalen.

Prefect, winter 2019 weer!

Harold Klink,
    2-12-2018

Keurig pension met zeer gastvrije eigenaren. Prima ontbijt en perfecte locatie t.o.v. de piste, nog geen 5 minuten lopen.

Zeer goed hotel

Telgen,
    14-9-2018

Mooi en niet te groot hotel. Iedere dag super goed schoongemaakt.

Hotel liegt dichtbij t centrum en de gondel.

Mooi zwembad met klein ligweide, ligbedden en stoelen.

Iedere dag varieert eten ook voor kinderen.

Super mooie omgeving met veel mogelijkheden voor uitstapjes.

Een heel fijn adres met een hele aardige eigenaar

Nico Zander,
    15-8-2018

We hebben hier 9 heerlijke dagen gehad, mede dankzij Maria Steiner, die heel aardig en behulpzaam is Het appartement was op de begane grond, schoon en met een heerlijke veranda. Pechtlgut ligt middenin het dorpje Lofer, wat een heel gezellig dorpje is. We zaten vlakbij de kabelbanen en het mooie zwembad van Lofer. Beiden konden we gratis benutten, door onze Saalachcard. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar .

Lofer scoort een 8,2 uit 10, op basis van 165 reviews