Reviews over Troisvierges

Camping Troisvierges, voor herhaling vatbaar!!

Fam. v. Linder,
    15-8-2018

Nette camping, verrassend! We hadden nog een paar dagen over voordat we weer naar huis zouden gaan en vonden deze camping (wel vooraf geboekt). Camping ziet er keurig uit, grote met heggen gescheiden plekken. Sanitair is wel wat ouder maar hele grote douches en lekker warm water. Bediening met token met punten maar is meer dan voldoende. Met token kun je ook afwassen, heet water dus niet veel nodig. Zwembad en speeltuin zijn van gemeente waar je als campinggast gratis gebruik van mag maken, ziet er keurig uit! Bij het zwembad is een restaurant en snackbar, duurt even voordat je je eten hebt maar smaakt heerlijk en is niet duur. Aan de receptie wordt Frans, Duits, Engels en Nederlands gesproken, geen winkel maar wel verse broodjes op bestelling. Bij de receptie is een terras waar je voor zeer schappelijke prijzen een drankje en ijsje kunt bestellen. Op sommige dagen wordt er op een houtgestookte over pizza's gebakken voor 8 euro per stuk

van der Goot,
    15-8-2018

Wat een leuke camping, met ontzettende lieve eigenaren die er echt alles aan doen om het je naar je zin te maken! Keihard werkende mensen zijn het. Toen wij aan kwamen begon het keihard te regenen we konden onze tent dus niet opzetten want het ging nog wel een tijdje door.. Wij besluiten om daar pizza te eten ( wat hij zelf maakt en wat echt heerlijk is ) en om af te wachten wat de regen gaat doen. Komt de eigenaar naar ons toe en zegt tegen ons dat dit geen doen is en dat we gebruik mogen maken van 1 van zijn door reis kamers en dat we dan de volgende dag rustig de tent kunnen opzetten. Super toch!! De kinderen vonden het daar ook geweldig en wij ook!

Zeker voor herhaling vatbaar!

van der Gaag,
    7-8-2018

Wat een leuke vakantie was dit! De eigenaren van de camping doen er alles aan om het je naar de zin te maken, tevens werken ze allemaal keihard. Zo ook de schoonmaakster, alleen jammer dat de campinggasten er op zijn zachtst gezegd een puinhoop van maken. Voor de kinderen is er genoeg te doen op de camping en er zijn leuke dingen in de omgeving te doen.

Hebben gretig gebruik gemaakt van het zwembad ivm de hoge temperaturen. De pizza's, de broodjesservice, ijsjes en het ontbijt zijn een aanrader. Al met al, heerlijk genoten!

Voor herhaling vatbaar

Ad,
    18-2-2018

Een nette camping. Ze bezorgen je korting op de toegang van het zwembad als je de kaartjes op de camping koopt. Van Troisvierges op de Vennbahn komen is nog wel een ding. Bij het station met 10% omhoog hakt er direct in. Ook onderweg (mogelijk door afsluiting van een paar tunnels i.v.m. vleermuizen) kwamen we nog twee stukken met een stijgingspercentage van 10% tegen. Wel mooie natuur voor een uitstapje naar Burg-Reuland. De VVV aan een pleintje bij het station heeft info over wandel- en fietsroutes. Wij wandelden het Natuurpad Cornelys Millen. De zwarte ooievaar hebben we helaas niet gezien. Ze bakken pizza op de camping maar de wachttijd kan wel oplopen door de beperkte capaciteit van de oven.

Super!

Fam. Koers,
    28-10-2017

Onze huwelijksreis hier doorgebracht in kamer 12: aparte woon- en slaapkamer en enorme badkamer met bubbelbad. Bij aankomst lagen er bloemblaadjes op de salontafel in de vorm van letters "I love you" en bloemblaadjes op het bed. We hebben de eerste avond pizza's op de kamer besteld, en daar kregen we champagne bij. De andere avonden (1 week lang) hebben we in het restaurant gegeten en dat ging nooit vervelen: heerlijk eten en veel keuze! Heel vriendelijk personeel, een heerlijk bed en mooie omgeving voor wandeltochten en uitstapjes. Aanrader!

Troisvierges scoort een 7,5 uit 10, op basis van 21 reviews