We hebben een aantal aanbieders voor Praia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Praia voor je op een rij gezet:

Reviews over Praia

Dé multiculturele stad van Kaapverdië...

Jacqueline
    20-12-2013

Tijdens onze rondreis over de Kaapverdische eilanden hebben wij Santiago als het meest multiculturele eiland ervaren. Praia als hoofdstad van Santiago is daar een typisch voorbeeld van. Het krioelt er van verschillende Afrikaanse en niet-Afrikaanse rassen en culturen.

Praia is tevens de grootste stad van de Kaapverdische eilanden en wellicht ook de drukste. Deze drukte hebben wij destijds wel als gezellig druk ervaren, al leek de stad helaas niet altijd en overal even veilig (maar welke grote (hoofd)stad is dit nu wel?)

In de stad zijn een aantal leuke restaurantjes, terrasjes en barretjes te vinden en in de omgeving een paar heerlijke stranden...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 18 1998 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Plateau van Praia: een prima plek om te verblijven

Desiree
    20-2-2011

Wij verbleven in hotel Praia Maria op het plateau. Hoewel Praia geen wereldstad is kan je er prima een dag of twee doorbrengen. De markt is heel interessant, erg druk met veel exotische producten.

Ook de Sucupira market is best aardig om overheen te lopen, veel kleiding en toeristenzooi, maar toch wel aardig.

Gereisd Met partner in januari 2011

Saaie en grote stad op verder wel prachtig eiland

Marc van Lanen
    28-12-2008

Wat me tegenviel aan Praia (als hoofdstad en veruit de grootste stad van de kaapverdische eilanden) is dat er nauwelijks vertier is. Er zijn, zeker in vergelijk met andere CV steden erg weinig restaurantjes/terrasjes of cafeetjes. Ook nauwelijks cultuur

Het eiland santiago is overigens wel prachtig, mooie ribeira's en veel wandelmogelijkheden. Maar in Praia niet lang verblijven zou ik zeggen.

Gereisd Met vrienden in december 2008
Praia scoort een 5,4 uit 10, op basis van 9 reviews