Marghera

We hebben een aantal aanbieders voor Marghera voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Marghera voor je op een rij gezet:

Reviews over Marghera

Perfect voor citytrip naar venetie!

Elske,
    28-8-2018

Huisje, restaurant, zwembad, bubbelbaden en de bus naar het centrum was allemaal top!

Gereisd met partner in juli 2018

Ok voor enkele dagen

Bereke 100,
    28-8-2017

De camping was niet heel erg groot maar alles was voldoende aanwezig, vriendelijke personeel. Het zwembad was ok. De huisjes waar piepklein en jammer dat er geen ijskastje was voor eventueel wat drinken koel te bewaren. Het water van de douche in het stacaravannetje was ijskoud. Ook was het jammer dat er geen aparte stoelen/bankjes/tafel was per caravannetje waardoor deze gedeeld dienden te worden met je buur! Het vervoer met de shuttlebus naar Venetië was goed geregeld alhoewel je dit wel voordien als moest reserveren, zoniet had je geen plaats meer. Wij hebben éénmaal het openbaar vervoer moeten terugnemen en dan moest je nog ongeveer een kwartiertje wandelen bij aankomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor een paar nachtjes

GermaineH,
    16-5-2017

De camping oogt gezellig, bij binnenkomst ziet het er goed uit. Met een vriendin hier twee nachten verbleven en dat was ook genoeg. Veel jongeren in groepen, maar als je daar van houdt dan is het een leuke camping. Het zwembad is echt groot, hier passen veel mensen in! Handig, want het is een aardig grote camping. Onze accommodatie was netjes met een mooi badkamertje/goede airco (pas op dat je hem wel uitzet 's nachts want anders bevries je).

De bungalow miste alleen wel een kleine kookgelegenheid + kookgerei. Dat was gemakkelijk geweest. Ook was er geen koelkastje om bijvoorbeeld vleeswaren en drinken in te bewaren (oplossing: emmers met koud water verversen).

In de omgeving veel te doen, even zoeken naar de bushalte (15-20 minuten lopen) maar dan ben je ook zo in Venetie stad of in Marghera (wat echt onderschat wordt! Is namelijk tof stadje waar je ook leuk kan winkelen). Naar horen zeggen waren de sanitairgebouwen erg smerig, maar daar hadden wij dus geen last van. Eten op de camping: lekker, snel en goedkoop!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima adres om snel in hartje Venetië te zijn.

Petra Smeenk,
    11-10-2016

B&B ligt in voorstad van Venetië, auto gratis parkeren achter het hek. Eigenaresse spreekt Engels en is zeer behulpzaam. Je krijgt een plattegrond van haar mee. 5 Minuten lopen naar treinstation en vandaar uit sta je met 10 minuten in het centrum. Prijs treinkaartje enkele reis € 1.25 pp. (oktober 2016). Kamer is ouderwets ingericht maar het past op deze locatie. Koelkastje en kluisje op de kamer. Ruime badkamer met douche. Ontbijt is prima. Op 5-10 minuten lopen supermarkt en enkele restaurantjes.

Gereisd met partner in oktober 2016

Zeer goede hotel prijs/qualiteitverhouding

bri560,
    23-9-2016

Zeer goede ontvangst van de receptionisten, prima kamers, goede gevuld ontbijt (voor italiaanse begrip) en natuurlijk de perfect plek om te gaan naar venezia met de bus (10 mn.) Nummer 6 en 6L

Gereisd met partner in september 2016
Marghera scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews