Sorteren

Reviews over Legoli

Heerlijk plekje!

Simone
    11-9-2016

Atretino is ons heel goed bevallen. Het appartement was schoon en goed uitgerust (bijvoorbeeld ruim voldoende pannen, en zelfs een groot wasrek).

Bij de agriturismo waren diverse zitjes gemaakt, zowel in de zon als in de schaduw. En het uitzicht bij het zwembad was adembenemend!

Atretino ligt midden in de natuur. Het is er heerlijk rustig. Het dichtbij gelegen stadje Peccioli heeft ouderwetse charme, maar een moderne supermarkt.

Antonio en Francesca, die Atretino nog niet zo lang runnen, zijn hartelijk en behulpzaam (zonder opdringerig te zijn). Op verzoek zorgen ze elke morgen voor vers brood en koken ze ´s avonds zeer smakelijke diners.

Echt een aanrader dus!

We misten een lekkere bank in ons appartement. Er waren twee keukenstoelen, een houten bankje en een bed, maar geen plek om echt prettig te zitten op de paar regenachtige avonden die we gehad hebben. Achteraf denk ik: we hadden één van de tuinstoelen binnen moeten zetten gedurende ons verblijf...

Fantastisch!!

Priscilla
    26-7-2016

Wat een prachtige locatie! We hebben genoten van de geweldige gastvrijheid van Antonio en Francesca (pas een half jaar runnen ze het). Wat een lieve mensen. Ons appartement was ruim, schoon en heel leuk ingericht (net opgeknapt). Het was heerlijk vertoeven aan het zwembad met een waanzinnig uitzicht. Rustig gelegen, maar dichtbij grote steden. We gaan terugkomen (misschien mogen de mannen en kids dan ook mee ;-).!

Geweldige ligging!

anoukvanleeuwen
    7-5-2016

Wat een fijne plek om Toscane te ontdekken! Met de auto kan je o.a. Florence, Pisa, Lucca en Volterra makkelijk bereiken. De agriturismo zelf ligt prachtig in het heuvellandschap met 's avonds allemaal twinkelende lichtjes in de omringende heuvels.Het fijne is dat het rustig gelegen is, maar niet geïsoleerd. De bedden waren prima en de keuken in het appartement ruim voldoende ingericht. Attent: een mandje met zeepjes en een afwassetje (met afwasmiddel e.d.) stonden bij aankomst gratis voor ons klaar. Ook een pluspunt: 's ochtends heerlijk vers brood! Vriendelijke mensen! We hebben hier een fijn verblijf gehad.

Super!

Ava
    26-4-2016

We vieren hier momenteel onze vakantie en genieten volop! Eigenaren Francesca en Antonio zijn hier nog maar een paar weken geleden begonnen maar ze zijn enorm gastvrij en zorgen ervoor dat het ons aan niks ontbreekt. We genieten volop van de prachtige locatie, het heerlijke eten en hebben al veel leuke plekken in de omgeving ontdekt. Zelfs onze kinderen hebben het goed naar hun zin. Tip: ga lekker koffie drinken of eten bij Ferretti in Peccioli, echt een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Thomas vd Valk
    18-2-2016

Een paar jaar geleden zijn we hier al eens op vakantie geweest. Het is ons enorm bevallen. Het zwembad met het mooie uitzicht en de handige ligging vonden wij pluspunten.

We hebben voor aankomende zomer geboekt en Atretino wordt nu door een Italiaanse familie gerund. Die gaan ook nog eens dagelijks Toscaanse gerechten voor ons gaan klaarmaken en proeverijen organiseren. We hebben er zin in!

Legoli scoort een 6,7 uit 10, op basis van 6 reviews