Sorteren

Reviews over Casalguidi

Schitterend verblijf

Tijs
    26-9-2018

Ruime huisjes op een fantastisch domein met alles wat je nodig hebt.

Een topplek voor een hele fijne vakantie

Anne de Jager
    2-7-2018

Omdat ons de eerste keer zo goed was bevallen zijn we opnieuw naar deze supermooie en rustige plek gegaan. En opnieuw hebben we een zeer relaxte, ontspannen en fijne vakantie gehad. Naast de mooie plek, het leuke en zeer goed onderhouden zwembad en goed onderhouden megatuin is ook de service super en persoonlijk... Op deze plek kan je niet anders dan tot rust komen en alles achter je laten...

Genieten

Karlien
    9-6-2018

Hele fijne Borgo waar de kinderen hebben genoten van de speelmogelijkheden en de 2 zwembaden. Als ouders kwamen wij hier tot rust in de prachtige tuin rondom de appartementen. Het appartement was van alle gemakken voorzien, ruim, schoon, smaakvol ingericht en de bedden waren goed!

Wij hebben genoten van een heerlijke week bij Borgo Casalvento.

Heerlijk ontspannen in prachtige omgeving

Monique van Wensem
    9-6-2018

Wat een heerlijke plek! Mooi huis van alle luxe voorzien. Prachtig zwembad met jacuzzi voor extra ontspanning. En veel te doen in de omgeving. Echt een aanrader!

Ontzettend mooie accommodatie!

familie Driesschen
    15-5-2018

We zijn hier voor de tweede keer geweest en hebben wederom een hele fijne vakantie gehad. De appartementen zijn zeer ruim, schoon en smaakvol ingericht. De tuin is prachtig, uiteraard door de goede zorg van Max. Kinderen kunnen zich er prima vermaken met voetballen, tafelvoetballen, tafeltennissen, zwemmen of spelen in de speeltuin. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden zodat je niet bang hoeft te zijn dat er geen plek is. Door de bomen zijn er voldoende schaduwplekken. In de omgeving liggen vele mooie steden die meer dan de moeite waard zijn om te bezoeken, bijvoorbeeld Florence, Lucca en Pisa. Barbara en Max staan altijd voor je klaar en doen er alles aan om de kwaliteit op een hoog niveau te houden. We gaan hier heel graag voor een derde keer naar toe!

Casalguidi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 14 reviews