Reviews over Monsampolo del Tronto

Klein dorpje met alle elementaire voorzieningen.

Maurice Vliegen
    11-1-2017
    Informeer je goed over openingstijden.

Leuk dorpje

Nijland
    13-9-2015
    Charmant dorpje, met gezellig dorpsplein bij de kerk. Weinig tot geen eetgelegenheid, wel een leuke bar met aardig personeel. Vier kleine musea, waaronder een oud klooster met moderne kunst, erg mooi! Ook een museum met mummies, de moeite waard. Allervriendelijkst personeel bij tourist office.

Perfect gelegen

Andre&Irene
    20-7-2015
    Monsampolo del Tronto is perfect gelegen. Dicht bij zee voor gemakkelijk strand bezoek en ook dicht genoeg bij de bergen om lekker te kunnen wandelen

leuk pittoresk dorpje

Lillian Backx
    3-6-2015
    typisch italiaans dorpje, boven op een heuvel, steile, smalle weggetjes. Veel oudere inwoners, wel wat voorzieningen: slager, buurtsupermarktje, bar, pizzeria

Leuk stadje met een gezellige bar

Miep en Douwe
    17-5-2015
    Zeer vriendelijke bediening in de bar met heerlijke koffie met lekkere brioche crema.
Monsampolo del Tronto scoort een 9,1 uit 10, op basis van 18 reviews