Monsampolo del Tronto

We hebben een aantal aanbieders voor Monsampolo del Tronto voor je op een rij gezet:

Reviews over Monsampolo del Tronto

Leuk dorpje

Nijland,
    13-9-2015

Charmant dorpje, met gezellig dorpsplein bij de kerk. Weinig tot geen eetgelegenheid, wel een leuke bar met aardig personeel. Vier kleine musea, waaronder een oud klooster met moderne kunst, erg mooi! Ook een museum met mummies, de moeite waard. Allervriendelijkst personeel bij tourist office.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijke rustiek dorp

Derk,
    18-9-2013

Monsampolo del Tronto is een klein dorp, met een eeuwenoude historie, gelegen in een mooi landschap.

Het dorp ademt sfeer en biedt een biedt aantal fraaie historische plekken. De mensen zijn vriendelijk en doen hun best hun gasten optimaal te bedienen. Een ideale locatie om het drukke leven te ontvluchten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Gezellig dorpje met vriendelijke inwoners

angelo57,
    18-6-2012

Monsampolo is echt een klein dorpje met een klein supermarktje en een pizzeria. De plaatselijke bar heeft een leuk terrasje waar je altijd een hapje krijgt als je iets te drinken bestelt. De inwoners zijn vriendelijk en proberen ja aan alle kanten te helpen.

Gereisd met partner in mei 2012

Klein authentiek dorp

Johan Verschoor,
    17-10-2011

Geen toeristische trekpleister maar dat wil je ook niet; een heerlijk authentiek Italiaans dorp boven in de heuvels met zeer vriendelijke mensen. Je hebt hier alleen een kleine buurtsuper, een apotheek, de sigarenboer, een slager en de lokale bar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Autentiek Italië!

Jako,
    23-9-2008

Als je het echte Italië zoekt, dan heb je het hier gevonden: ontbijten in de lokale bar, een praatje maken met de eigenaar van de buurtsuper, je door de slagerin laten adviseren over het beste vlees voor je 'arrosto', met de kinderen tussen de Italianen bij de pineta (=speelplaats onder de hoge en schaduwrijke pijnbomen) uitrusten, de grote stranden van San Benedetto del Tronto, Martinsicuro, Grottammare binnen handbereik, de prachtige Sibillini-bergen en de Piano Grande (hoogvlakte)... De natuur is zo veelzijdig! Niet te vergeten de middeleeuwse dorpen en de stadjes Ascoli Piceno en Fermo daar in de buurt, met gezellige zomerdorpsfeesten... De dorpsbewoners zijn zeer gastvrij: na 2 dagen herkennen ze je en groeten ze je, alsof je er al jaren woont, en ze laten je zelfs hun huis zien of hun zelfverbouwd fruit of groente proeven! De vele restaurants in de buurt (helaas heeft het dorp alleen een afhaalpizzeria, die dan wel heel erg goed is) zijn zeer goed en betaalbaar.

SUPER BESTEMMING

Gereisd familie in juli 2008