Sorteren

Reviews over Monsampolo del Tronto

Schitterend

Gerard
    14-8-2018

Wij zijn hier een weekje geweest en zijn bijzonder gecharmeerd van de omgeving, het verblijf en het warme gevoel wat wij eraan over hebben gehouden.

Peter en Vanessa doen er alles aan om de gasten het La Dolce Vita gevoel te geven.

Leuke gasten ontmoet en eerlijke gesprekken aan de lange tafel gehad.

De kinderen hebben direct aangegeven volgend jaar terug te willen.

Italie je hebt ons hart gewonnen.

Italiaanse verleiding!

Heleen Klijn
    22-7-2018

Hoed u voor de verleiding?

Tijdens onze vakantie langs de Adriatische kust, deden we de kleine camping van Villa Bussola aan.

Gastvrijheid is hier het handelsmerk. De unieke combi van Vanessa en Peter, een mooie mix van Italiaans temperament en Hollandse gemoedelijkheid, maakt dat je je meteen thuis voelt.

Onbetaalbaar uitzicht vanaf de hoogste top van de olijfgaard.

Wegdoezelen met een boek in één van de hangmatten.

Een fantastische maaltijd, bereid door Vanessa, mooit eerder zo lekker gegeten.

Lieflijke dorpjes, het mooiste plein van Italië en prachtige natuur, allemaal in de omgeving van Villa Bussola.

Onweerstaanbare verleiding om terug te keren naar deze plek is onvermijdelijk, wanneer je eenmaal over de drempel van Villa Bussola bent gestapt.

Onvergetelijke vakantie gehad

D & T
    10-7-2018

Een hele mooie en fijne plek om je vakantie door te brengen. Agriturismo met mini camping in een agrarisch gebied. De mini camping, in olijven boomgaard, biedt mooie plekken met rust en uitzicht. Eén speciale plek boven op de heuvel die 360º uitzicht biedt. De eigenaren Vanessa & Peter staan altijd klaar om hun gasten alles te vertellen van de mooie omgeving. Zij hebben leuke insider tips en adressen die je absoluut niet mag missen.

Peter's wijnproeverij is een belevenis op zich en Vanessa's kookkunsten zijn niet te evenaarden. Kortom wij hadden een geweldige vakantie en wij kunnen enkel zeggen ga ook eens kijken.

Pareltje in Le Marche

Floor
    19-6-2018

Een ontzettend fijne plek waar wij een heerlijke vakantie gehad hebben. De kinderen hebben het nu, een jaar later, nog steeds over deze vakantie en wij gaan hier zeker nog een keer naar toe! De omgeving is prachtig, Peter en Vanessa ontzettend gastvrij en gezellig en de kust hier is ook geweldig. Wij zaten in het appartement wat ook van alle gemakken is voorzien. Kortom: een aanrader!

Geweldig ik ga in september weer

fam van der Sterre
    7-5-2018

Fantastische vakantie gehad met zeer gastvrije en service gerichte eigenaren.

Heerlijk Italiaanse gerechten gegeten, bereid door Vanessa echt een aanrader!

Gemoedelijk sfeer, prima plek om te onthaasten en geheel tot rust te komen.

Monsampolo del Tronto scoort een 9,1 uit 10, op basis van 18 reviews