We hebben een aantal aanbieders voor Corinaldo voor je op een rij gezet:

Reviews over Corinaldo

Nog zo'n pareltje in Le Marche

Paul,
    9-7-2017

Erg bekoorlijk pittoresk plaatsje; goed voor je trouwfoto's. Niet teveel toeristen dus des te beter voor die trouwfoto's. Stadje is erg geod onderhouden. In de nabijheid zijn er nog meer van leuke plaatsjes maar Corinaldo is wel de topper

Gereisd met partner in mei 2017

Cultuur en natuur

arno_lenders,
    7-1-2017

Corinaldo is een dorp (stadje) met veel cultuur. Onder andere is het geboortehuis van Maria Goretti hier te vinden. Verder valt op dat het centrum nagenoeg autovrij is. Alleen locals rijden hier rond. Opvallend is dat deze locals erg gastvrij zijn.

In de gehele omgeving rondom Corinaldo is erg veel natuur te vinden.

Corinaldo kent een paar eetgelegenheden waar je als echte gast wordt ontvangen en verwend.

Gereisd met partner in augustus 2016

Leuk stadje met voldoende horeca.

Hetty van Santvliet,
    27-6-2016

Corinaldo is een burchtstad en ligt dus hoog. Je kan er omheen lopen maar leuker is er doorheen omhoog lopen. Je vindt er kleine pleintjes, mooie straatjes , prachtig stadhuis, de VVV en verrassend leuke terrasjes en restaurants. Maak een foto op de historische trappen met de waterput ( gewilde trouwlocatie!)

Om alvast te kijken neem je een kijkje op de webcam van Corinaldo, dan zie je precies wat ik bedoel!

Gereisd met partner in juni 2016

Historische stad met levendige uitstraling

H van Santvliet,
    24-6-2015

'savonds lekker door de stad flaneren, ijsje eten of op het terras van de kiosk of de bar een Aperol of ijskoude witte wijn nemen met hapjes uiteraard.Daarna lekker slapen in de BenB "il Settimo Borgo ", waar het 's avonds oorverdovend stil is zodat je nachtrust gegarandeerd is.

Gereisd met partner in juni 2015

Heel mooi middeleeuws stadje dat nog steeds bruist

Niels,
    20-5-2015

Tijdens onze vakantie in de Marken hebben we twee keer Corinaldo bezocht. In Italië zelf staat het op nummer 4 van de mooie, kleine middeleeuwse steden. Wat ons betreft zeker een hoge klassering waardig. Als plaatsje misschien nog mooier dan Gradara, dat echter wel weer een mooi kasteel heeft.

Gewoon genieten van een stadswandeling, de mooie panorama's en een echte espresso of cappucino genieten op een van de terrasjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015
Corinaldo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 78 reviews