Reviews over Corinaldo

José Peverelli,
    7-12-2018

Geweldige gastvrouw en gastheer. Fijne sfeer, prachtige omgeving. En heerlijk rustig.

Genoten!

Nancy & Jordy,
    7-12-2018

Een midweek met onze 2 kinderen van 6 en 10 hier geweest in Augustus, wat een heerlijke dagen hebben we gehad, mooi weer, heerlijk eten, lekkere wijntjes en super gezelschap! Claire & Michel zijn geboren om hier hun droom waar te maken, met de volle 100% doen ze echt alles om ervoor te zorgen dat je een topvakantie heb! Mee eten op de bbq avond is een aanrader, wat een uitzicht, wat een sfeer en heerlijk eten bereid door Claire en Michel zelf! Ga zo door! Wij komen zeker terug ( o, ja in maart al weer een weekend!)

Uitmuntend!

Peet,
    7-12-2018

Bij aankomst een heerlijk glaasje prosecco met Italiaanse hapjes. Buitengewoon warm welkom in het Italiaanse landschap van de provincie Le Marche.

Het uitzicht is prachtig en uitgestrekt over de heuvels. Het zwembad ligt aan de rand van de tuin waardoor je een infinity view op de mooie heuvels krijgt al dobberend in het water.

De kamers zijn romantisch en licht ingericht en voorzien van airco, waterkoker, koffiezetapparaat en lees materiaal van de omgeving. Fijn om even terug te trekken in de koelte en te blijven genieten van het uitzicht.

We hebben vaak gegeten bij de B&B aangezien er heerlijk werdt gekookt, daarbij zeer gezellig aan de lange tafel buiten in de bloeiende tuin met uitzicht.

Ik kom zeker terug!

Fantastisch en ongelofelijk gast vrij

Sofia woolderink,
    7-12-2018

We zijn eertstvan het vliegveld opgehaald wat natuurlijk helemaal geweldig was dat is echte service en bij aankomst zijn we super gast vrij ontvangen met een drankje en een prachtige omgeving echt adem beneemend wat zijn ze gast vrij ongelofelijk. En zo lief en de omgeving is echt heel mooi we gaan aankomend jaar zeker terug. De kamers zijn ook echt heel mooie . Nou lieve mensen we hopen jullie in 2019 weer te zien.

Siny en Gert de Olde,
    24-10-2018

Wij zijn in september voor de derde keer in "Il settimo borgo" geweest.

Het was weer een hele fijne vakantie. We hebben met diverse gasten s'avonds in de tuin onder de olijfbomen heerlijk Italiaans gegeten. Herman en Marion kunnen erg goed koken en proberen op allerlei manieren de gasten te verwennen.

Erg fijn is ook dat het mooie stadje Corinaldo op loopafstand ligt.

Corinaldo scoort een 8,9 uit 10, op basis van 78 reviews