Reviews over Corinaldo

Heel leuk stadje met voldoende horeca

Hetty en Ton
    15-11-2017
    Leuk en vooral fotogeniek stadje waar voldoende horeca aanwezig is om een week lang elke avond ergens anders ( en lekker) te eten.

Mooi dorp

Toos van Eersel
    9-10-2017
    Corinldo is een mooi dorp,maar nu in oktober was er niet veel meer te doen,toch de moeite waard.Ook de omliggende dorpen zijn mooi,echt italiaans met weinig toerisme.Wel een goed toerisme bureau

Nog zo'n pareltje in Le Marche

Paul
    9-7-2017
    Erg bekoorlijk pittoresk plaatsje; goed voor je trouwfoto's. Niet teveel toeristen dus des te beter voor die trouwfoto's. Stadje is erg geod onderhouden. In de nabijheid zijn er nog meer van leuke plaatsjes maar Corinaldo is wel de topper

mooi en een gezellige stad, veel te beleven.

fam. Nijhof.
    29-4-2017
    goede restaurantjes en vriendelijke mensen.

Betoverend dorpje

G. Meijer
    20-2-2017

Wat een betoverend prachtig dorp, lijkt wel een sprookje.

schilderachtige straatjes en pleintjes. schitterend uitzicht via de stadsmuur en de trap is echt onbeschrijfelijk.

Corinaldo scoort een 8,8 uit 10, op basis van 78 reviews