vakanties Peschici

Reviews over Peschici

Wij hebben ons heel goed vermaakt maar niet meer.

Aad de Bruijn,
    4-7-2018

Manacore heeft een restaurant en een bar. Het restaurant is zelfs naar Nederlandse begrippen duur. De bar vonden wij top. Twee Italiaanse dames runnen die voortreffelijk. Ook daar waren de prijzen behoorlijk hoog maar wij vonden het dat wel waard. Het strand is top. Wij hadden via touroperator geboekt en dan zit in de prijs inbegrepen een ligbed, stoel en parasol op het strand. Heerlijk.

Goede plek voor een fijne strandvakantie

Fam. Meijer,
    16-8-2016

Positief: Leuke bungalow (nr. 7). Overal horren, dus geen insekten binnen. Airco inclusief. Vriendelijk personeel. Goed zwembad met toezicht. Shuttlebusje naar strand. Vaste plek (2 bedjes en 1 parasol) op het zandstrand inclusief. Groene omgeving (naaldbos), mooie stranden, de stadjes Vieste en Peschici. Een boottocht langs en in de rotsen is leuk.

Negatief: In de omgeving is verder niet zoveel te doen. Animatie van de camping ernaast geeft herrie tot 24.00 uur. Animatie op het park nogal flauw. Men spreekt amper Engels.

Enkel italianen, m.n. gezinnen met jonge kinderen.

Mooie camping, accomodatie nooit meer...

Nathalie,
    2-8-2016

Mooie, onderhouden camping, ook sanitaire blokken werden meermaals per dag onderhouden. Proper zwembad met toezicht, vlakbij privéstrand. Accommodatie geboekt via T.C. (stacaravan), hierover niet te spreken, wij betaalden meer voor een nieuwe caravan, maar kregen de oude versie die echt versleten was. Loshangende keukenkastjes, losliggende vloerbekleding, groezelig, onhygiënisch. sanitair was kapot, waardoor badkamer bij doortrekken van toilet meermaals per dag onder water stond. Dit liep door onder de muur naar de kinderslaapkamer. Caravan was een echte domper.

Verder wel een 10 voor het animatieteam. Op elk moment van de dag spraken ze je vriendelijk aan en ondanks de taalbarrière, probeerden ze een band te scheppen met iedereen!

Campingwinkeltje alles te vinden, maar hanteert bijna dubbele van prijzen. Op 10 minuutjes rijden enkele supermarkten te vinden met verse voeding en zelfs verzorgingsproducten voor baby's.

Erg afgelegen camping, niet echt iets toeristisch te zien. Als wij terug gaan, zal het vermoedelijk naar het dorpje ernaast zijn (Viëste), waar toch iets meer te zien is....

Goed onthaal, rustig en uitgebreid ontbijt

emattyns,
    17-7-2016

Mooie B&B in rustige streek. Als je rust wil, beter buiten schoolvakanties boeken, dan is het zalig slapen en is het rustiger aan het zwembad.

Zeer de moeite waard!

Mattyns,
    14-7-2016

Goede ontvangst, uitgebreid Italiaans ontbijt en lekkere keuken.

Peschici scoort een 8,4 uit 10, op basis van 20 reviews