Reviews over St. Germain les Belles

Anita,
    20-8-2018

Gastvrij ontvangen door Hans en Leonie de eigenaars van de camping. Goed en schoon sanitair. Heerlijk eten in het restaurant. Iedere morgen vers brood. Heerlijk gelegen aan een meertje. Echt een aanrader.

Aanrader!!

Frank Tissink,
    12-8-2018

Heerlijke camping in een werkelijk prachtig gebied. Na een stoffig, rumoerig en heet verblijf in Spanje even bijkomen in deze oase van rust. Een aanrader is de omgeving te verkennen en een dagje naar het meer van Vassivierre te gaan. Tijd heeft daar schijnbaar stil gestaan. Over de camping niets dan lof.

Alice scholte- de weerd,
    15-9-2017

Mooi gelegen camping, goed verzorgde plaatsen met prachtig uitzicht, schoon sanitair en de eigenaren Leonie en Hans zijn ontspannen, gezellig en behulpzaam. Camping wordt veel ten onrechte gebruikt als doorgangscamping waar je overigens geen last van hebt.

Heerlijke plek

Fred Ziel,
    23-7-2017

1e 3 weken van juli op deze prachtige camping gestaan. Een oase van rust. Superschoon sanitair en heerlijke douches. Ruime door coniferen afgeschermde plekken. Het hele terrein wordt ook super onderhouden. Wat we wel jammer vinden is dat de camping ook enorm in trek is bij campers en mensen die deze mooie camping benutten als overnachtings camping. Hier doe je de camping en de hele mooie streek te kort mee. Een langer verblijf is zeker de moeite waard. De camping wordt gerunt door Hans en Leoni met hun geweldige team. Super vriendelijk en veel aandacht voor hun gasten. Zeker een aanrader.

Mooie heerlijke camping

Van Noordt,
    5-10-2016

We hebben voor de 2e keer op deze camping gestaan, de eerste keer was in 2013. We hebben het weer heerlijk gehad, prachtige plek met mooi uitzicht over het meer. Hans en Leonie zijn erg aardige en gastvrije mensen, en de kookkunsten van Hans zijn nog veel beter geworden, we hebben steeds heerlijk en heel gezellig gegeten. Het sanitair is op elk moment van de dag brandschoon en fris. De rust op de camping is ook heerlijk ondanks dat dit door veel mensen als een overnachtingscamping wordt gebruikt, wat overigens erg jammer is want de camping verdient het om voor een langere tijd te staan. We komen zeker terug als we weer in deze regio zijn. En Hans..... het stoofpotje wat je voor ons maakte op onze laatste avond kan zo op de kaart hoor😊

St. Germain les Belles scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews