Pensol

We hebben een aantal aanbieders voor Pensol voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pensol voor je op een rij gezet:

Reviews over Pensol

Midden in het natuurgebied van de Limousin

Jessica de Bey,
    20-7-2015

Pensol is maar een heel klein dorpje zonder winkels en voorzieningen. Niet erg, want de stokbroden en croissants staan elke morgen warm gebakken voor de deur. Op enige afstand zijn leuke dorpjes en stadjes waar genoeg te beleven valt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Rustige plaatsjes

priscilla kortink,
    7-4-2015

We zijn er met de auto naar toe gereden: mooie omgeving en de plaatsjes waren lieflijk en op dat moment dat wij voorbij kwamen in volle rust. Verder zijn we uitsluitend op de locatie gebleven, heerlijk!

Gereisd met vrienden in april 2015

Heerlijke en rustige plek

Ben en Carla,
    26-11-2014

Pensol is een klein dorpje waar verder niets te beleven valt. In de directe omgeving is echter voldoende te beleven. Leuke restaurantjes, mooie dorpjes en steden, mooie natuur, rustige wegen, een recreatiemeer met horeca. Wij hebben op aanraden van Hein een bezoek gebracht aan Oradour sur Glane. De bewoners van dit dorp zijn in de 2e wereldoorlog allemaal vermoord. Dit dorp is te bezoeken en is nog net zo als de Duitsers het destijds hebben achtergelaten. Zeer indrukwekkend.

Gereisd met partner in september 2014

God in Frankrijk!

Judith,
    22-8-2014

In de tuin van Mazieras waan je je op het dak van de wereld, hier kan je eindeloos naar de zonsondergang kijken! Overdag is het zalig vertoeven aan het zwembad, op de binnenkoer is alles voorzien om kleine en grote kids te entertainen. De mogelijkheid tot table d'hôte is zeer welkom en aan te raden. Het is een heel rustige omgeving met voldoende bezienswaardigheden in de buurt. Voor ons een onvergetelijke plek met heel gastvrije eigenaars, hier komen wij zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Idyllisch en nog echt Frans

diana,
    26-5-2014

Goed aan te rijden afstand voor 1 dag, maar ook leuk om een nachtje in de stad Orléans door te brengen. Het beroemde St Emilion is een enorm leuke en mooie dagtocht en zo is er veel ter eventuele afwisseling van je rust.

Gereisd met vrienden in januari 2014
Pensol scoort een 9,2 uit 10, op basis van 25 reviews