Reviews over Pensol

Mooie en rustige vakantie met heerlijk weer.

Mireille hofman,
    23-10-2018

Heerlijke vakantie in het mooie Frankrijk. Vele wandelingen gemaakt in de mooie bossen, mooi natuurgebied met vele meertjes. Echt een rustvakantie waar er geen verkeer is en waar je nog de ongerepte natuur hebt. Aangename gastheer en gastvrouw die zorgen voor privacy en er altijd zijn als je ze nodig hebt. Kortweg aan te raden.

fantastiche vakantie in een mooie regio

Philip Caenen,
    7-10-2018

Voor Anne, David en de kleine gastheer Daan is er niets te veel om de gasten van hun Gites thuis te laten voelen, dit gaat van de verse broodjes voor het ontbijt (aan de gite geleverd) tot de thema avonden (super verse lasagna en pizza) warm aan de gite geleverd. verder kon je altijd vrijblijvend aanschuiven tot de table d'hote voor een 3 gangen menu voor zeer economische prijzen, ook voor de kids was er altijd wat wils.

wij hebben verbleven in hun meest recente Gite die voorzien was van alle comfort: 3 ruime slaapkamers, badkamer; volledig ingerichte keuken, wasmachine, grote leefruimte en terras dat uitkeek op de vijver van het domein

het domein zelf was voorzien van een groot zwembad, een visvijver, veel fietsjes en speelgoed voor de kids,

De streek was zeer rustig (de gite is gelegen in een natuurgebied)

ze was zeer mooi om verkennen met op 30 min rijden verschillende bezienswaardigheden, zwemgelegenheden enz.

we kijken met veel plezier terug naar onze vakantie bij la legerie en we keren zeker nog een keer terug,

Fantastische vakantie!

Familie van der Horst,
    7-10-2018

Wat hebben wij een ontzettend fijne vakantie gehad bij Jacqueline en Albert. Heel erg gastvrij ontvangen en tijdens de gehele week hebben wij deze gastvrijheid gevoeld. Het huisje is van alle gemakken voorzien en aan alles is gedacht. We hebben genoten van de table d'hôtes, de barbecue en de kip uit de oven. Jacqueline en Albert zorgen echt voor dat ultieme vakantiegevoel. Tijdens onze laatste vakantie hebben we nog veel aan Mazieras gedacht, vele accommodaties kunnen niet aan Mazieras en haar gastvrijheid tippen.

Heerlijk tot rust komen in een prachtige omgeving!

Johanna,
    1-10-2018

Zeer mooi vakantieverblijf in een prachtige, rustige omgeving! Vriendelijke gastvrouw en -heer, die alles tot in de puntjes verzorgen en overal aan denken. Heerlijk dat je een aantal keren per week gezellig aan tafel kunt 'aanschuiven' en kunt genieten van een heerlijk diner! Geen vraag is teveel en tips over uitstapjes zijn volop aanwezig of worden 'op maat' voor je uitgezocht. Kortom een super verblijf gehad op Maziéras!

Fantastisch kinderparadijs met rust voor de ouders

Gert,
    1-10-2018

De verwachtingen zijn uiteraard hoog na het lezen van al de voorgaande positieve commentaren. Dus was het uitkijken of deze wel konden worden ingelost.

Voor ons was Maziéras echt genieten, een combinatie van

- Rust in een mooie groene omgeving, waar de koeien op enkele meters van het zwembad staan.

- Warme ontvangst Jacquelin en Albert. Ze laten je op je eigen manier je vakantie beleven, maar zijn wel aanwezig voor de dagelijkse gezellige babbel.

- Lekker eten bij de ontvangstbarbecue en table d'hotes.

- Goed uitgeruste gîtes waar alle basisspullen voorhanden zijn.

- Speelschuur een echt paradijs voor kinderen.

Wij kijken alvast uit naar ons volgend bezoek!

Chloë en Gert

Pensol scoort een 9,2 uit 10, op basis van 25 reviews