Sorteren

Reviews over Liginiac

Heerlijke vakantie

Yvette Lijnbach
    1-9-2018

Wederom een super vakantie gehad . Mooie rustige camping, met grote staanplaatsen. Voor ieder wat wils, zwembad voor groot en klein waar hygiëne en water kwaliteit heel goed in de gaten gehouden word( fijn dat je niet in vies water of hoge concentratie chloor zwemt, speeltuin voor de kleintjes, tafeltennis 2x, volleybal veld, jeu de boules baan. Mooi nieuw en schoon sanitair, en barretje voor een ijsje of drankje. Een paar maal per week is hier frituur af te halen en met enige regelmaat worden er kip of pizza avonden georganiseerd. De kip is heerlijk en de pizza avonden gezellig onder elkaar pizza beleggen. Voor de kinderen wordt er iedere week wel wat georganiseerd smokkelspel, dieren geluiden spel in eigen bos, marsmellows bij het kampvuur. Maar kinderen vermaken zich ook prima met hun vakantie vriendjes doordat 99% Nederlandstalig is. De sfeer is gemoedelijk en zeer gastvrij . Ook in de omgeving is genoeg te doen en te zien.

Leuke kindercamping, omgeving matig

Annemarie
    29-8-2018

Nette camping met ruime plekken. Sanitair was schoon en voldoende. Geen animatie, maar wel werden er wekelijks activiteiten aangekondigd zoals een pizza avond, volleybal of rivier wandelen (deels door gasten zelf georganiseerd). Erg leuk om aan mee te doen!

De omgeving was erg rustig, al snel 15 km (is een half uurtje!) rijden voor een supermarkt of pinapparaat (overal moet je met contant geld betalen). Meeste bezienswaardigheden waren ook op minimaal 45 minuten tot een uur rijden.

Zwembad is wat klein en naast het zwembad weinig ruimte of zelf even op een stoel de kinderen in de gaten te houden. Onze kinderen hebben dan ook bijna niet in het zwembad gelegen, maar vermaakten zich prima op de camping met alle vriendjes en vriendinnetjes of zwemmen bij het meertje op een kwartiertje rijden.

Door de kleinschaligheid met vooral Nederlanders is het snel en makkelijk contact maken. Voor ons prima voor een week, maar niet langer.

Heerlijke camping met leuke gasten én eigenaren!

Hans
    27-8-2018

Prima voor gezin met 2 kinderen van 11 en (net) 14 jaar. Mooie omgeving , rustige camping, erg gezellig. Goed: pizza-avond, rivierwandelen, mountainbiken (o.a. met Johan), eigenlijk alles!

Een super camping,Het voelde als thuiskomen!

Joost Claesen
    26-8-2018

Camping Chantegril is een goed onderhouden camping met ruime plaatsen voor je campeermiddel. Het sanitair is erg netjes en altijd schoon en ruikt de hele dag lekker fris.een mooi zwembad en een gezellige bar voor een koud biertje of wijntje om even te kletsen. Johan en Carla zorgen samen met Pien en Koen goed voor hun gasten. Meerdere keren per week kun je deelnemen aan een uitstapje en is er de mogelijkheid om mee te eten s’avonds. Wij komen graag nog eens terug! Mvg fam.Claesen

Neem een zaklantaarn mee, niet overal verlichting

Janet
    24-8-2018

Camping met hele ruime plekken met veel privacy en prachtig en heel schoon sanitair ( geen verstopte putjes in de douches door met een goot in de doucheruimte te werken!) Als we een nadeel moeten noemen is het hoog aantal Nederlandse gezinnen dat in het hoofdseizoen aanwezig is. Diverse keren gelegenheid om lekker te eten op de camping, pizza avond was erg leuk en lekker! Voor leuke uitstapjes moet je soms een eindje rijden, maar er is voldoende te zien in de omgeving ( er liggen mappen op de camping met informatie. Van het zwembad geen gebruik gemaakt, vandaar geen cijfer gegeven

Liginiac scoort een 7,4 uit 10, op basis van 9 reviews