Sorteren

Reviews over Lormes (Nievre)

Goed vertoeven!

Fam M
    9-8-2018

Mooi campingplekje (safari tent), prachtige omgeving en behulpzame beheerders. Voor de kinderen is er alle vrijheid om te spelen en te ontdekken. Verwacht je geen luxe en een prima prijs-kwaliteit verhouding dan zit je hier goed!

Leuke camping

Anita
    23-7-2018

Fijne camping met leuk zwemmeer/vismeer mer aardige beheerders, heerlijk warm douchewater, mooie plaatsen en wat een prachtige omgeving!

Zeker de moeite om terug te komen.

Marcel Habets
    7-6-2018

Mooie camping, direct gelegen aan het water. Vriendelijke en behulpzame (nieuwe) beheerders. Wij hadden een stacaravan gehuurd, welke al aardig gedateerd is. Echter, voor €220 (5 nachten, 3 personen) mag je geen 5 sterren accommodatie verwachten. En alles was aanwezig, tot een eigen BBQ toe. Onze vrienden betaalden €57 voor 5 nachten met de camper. Ook al geen kapitaal.

Wij hebben genoten van de camping en de omgeving. Op loopafstand van de supermarkt en het dorp, dichtbij de Gorges de Narvau (mooie wandeling). Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt, misschien de volgende keer.

Aan te bevelen? Absoluut.

hans
    5-6-2018

Het is een hele leuke, vriendelijke camping met een fantastisch beheerdersechtpaar. De toiletten worden vaak 3 x per dag schoongemaakt.

Voor de kinderen zijn er skelters, fietsen e.d en er is een prachtig zwem en vismeer.

De omgeving is echt de moeite waard om te ontdekken.

Niet bepaald aantrekkelijke huuraccommodaties

LHB
    6-9-2017

De huuraccomodaties zijn erg gedateerd, de pipowagen ziet er erg verwaarloosd en oud uit, de verf kan de slechte staat beslist niet verbergen evenals de slordige en gebrekkige inrichting mrt een soort bedstee waar je nauwelijks met z'n 2en in kan. De tipi staat volliedig in de schaduw, er is beslist geen zon, en de inrichting oogt beslist niet fris en schoon. Daarnaast zijn de verhuurprijzen aan de erg forse kant, vanaf minimaal €70 voor een nacht is erg veel voor dergelijke accomodaties.

Daarentegen is het sanitair op orde en wordt het goed schoongehouden, jammer dat de gebruikers er zelf een vuile boel van maken.

Kortom een camping met tamelijk kleine plaatsen, er zijn slecht een paar grote plaatsen, het geheel maakt een een wat verwaarloosde indruk, je hebt weinig privacy en de verhuurprijzen zijn aan de hoge kant, prijs/kwaliteit is niet wat je mag verwachten.

Binnen een straal van 35 km is een zeer goed alternatief met goede verhuuraccomodaties tegen een veel redelijker prijs.

Lormes (Nievre) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews