Reviews over Tjele

Mooie natuurcamping

Fam van Melle,
    6-1-2018

Op terugreis terug uit Noorwegen kwamen we langs deze camping nav de positieve reviews en vermelding in campingboek met speciale campings. Het was voor ons een ontspannen verblijf. Het echtpaar van de camping was erg vriendelijk en hielp ons bij een klein akkefietje met de camper.

Voor de kinderen was het varen op het meertje een groot succes. En ook de sauna met midden in de nacht nog afkoelen in het zelfde meer onder de sterrenhemel was erg bijzonder.

Super!

Jorn,
    21-2-2017

- ligging is in een woord Top!! Aan een meer met een klein haventje en allerlei leuke dingen waar je nartoe kunt varen! Dit kan doormiddel van een kano, die kun je zelf meenemen of daar huren.

- Eetgelegenheden: bijna om de dag kun je iets met eten doen op de campig.. van het eten van soep tot het maken van je eigen pizza.

- Sanitair is niet top, maar kan er mee door!

- Ruime plekken en goede stroom.

- Elke avond live muziek!! Super tof!

De muziek is steeds weer anders. Verveelt nooit.

CorGootjes,
    9-8-2016

Breng je muziek(-instrument) mee. Dan heb je nog meer plezier. De mooiste momenten ontstaan als iemand aanhaakt met haar/zijn eigen instrument. Maar ook kinderen ontdekken zichzelf in een eerste optreden en willen volgend jaar weer terugkomen. Internationaal publiek met idem zoveel muziekstijlen.

'Vammen is fijn, in Vammen moet je zijn' (geweest).

Niet alleen een doorgangscamping

AnneliesV,
    12-7-2016

We hebben deze camping gebruikt op onze reis terug uit Noorwegen. Het is er geanimeerd en gezellig, zover wij dat bij een verblijf van één nacht kunnen vaststellen. De eigenaresse spreekt Nederlands, is vriendelijk en wijst ons op een plattegrond twee plaatsen aan. We staan op een veld dichtbij de faciliteiten. Per nacht rekenen we DK198 af. De draai met de caravan om het veld op te rijden is nogal krap. Dat merken we de volgende ochtend ook als we weer vertrekken. Het oogt allemaal vriendelijk en amicaal. Veel Nederlanders maar ook andere nationaliteiten. In het restaurant was 's avonds een gezellige boel, maar wij zijn te moe om daaraan deel te nemen. We houden het wel in gedachte mochten we ooit weer eens in deze contreien komen om mogelijk wat langer te verblijven.

super camping, rust en fijne sfeer veel muziek

janet,
    26-4-2016

Een camping voor mensen die Niet een voorgeprogrammeerd circus willen met (kinder) disco, playbackshows en de bingo. Prachtige natuur, mooie campingplaatsen.

's avonds in de stube bij het haardvuur is het gezellig . Je kan er lekker een boek lezen of spelletjes doen en natuurlijk genieten van de muziek die door de campinggasten wordt gemaakt. Het is makkelijk om hier contact te maken met andere campinggasten.

Zing je zelf of bespeel je een instrument dan is de drempel echt niet hoog om ook een keer iets te laten horen. Elk optreden wordt gewaardeerd.

Een keer in de week is er ook een kindermuziek avond waar kinderen ook mogen optreden.

De ligging aan het meer waar je kan zwemmen kanoën en surfen is natuurlijk fantastisch.

Kortom een hele fijne camping en een unieke ervaring om je vakantie hier door te brengen

Tjele scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews