vakanties Jönköpings

Reviews over accommodaties in Jönköpings

Fijne plek!

Anne,
    24-8-2018

Wij sliepen in één van de stuga’s op de camping. Alles wat je nodig hebt om de camping is aanwezig, daarnaast is alles goed onderhouden en schoon. Erg leuke locatie een meer op loopafstand en veel dagtrips en activiteiten in dr directe omgeving. De campingeigenaren vertellen je er graag over. Zeer vriendelijk! Voor ons een fijn verblijf! En een aanrader.

Eigenaren wel vriendelijk en behulpzaam

Leo van Zanten,
    10-8-2018

Plaatsruimte voldoende, verkeer op hoofdweg en treinverkeer wat vooral s’nachts erg hinderlijk was. Verder wel ok. Gaan niet snel terug

Prima camping voor een goede prijs

Miriam R.,
    9-8-2018

Een zeer rustige natuurcamping in Pippi Langkous gebiedmet uitzicht op een schitterend Zweeds meer, waar je in kunt zwemmen.

De Nederlandse eigenaren zijn zeer behulpzaam en erg vriendelijk.

Caming wordt nog steeds verder opgeknapt. Sanitair is schoon en redelijk toegankelijk voor mensen met een fysieke beperking. Op de camping is een eenvoudig restaurant/snackbar met voornamelijk Nederlandse gerechten.

Je kunt er ' smorgens afbakbroodjes kopen.

Eksjõ is een leuk stadje vlakbij met voldoende inkoopmogelijkheden. In de omgeving kun je fantastisch wild spotten.

Leuke camping aan een prachtig meer

Esther,
    5-8-2018

Mooie rustige camping aan een prachtig meer.

Erg gastvrij.

Iedere ochtend lekkere verse broodjes en een klein restaurant waar je lekker kunt eten.

Ideale familiecamping

Familie Etten,
    29-7-2018

Logisch ingedeelde camping, voorzien van kinder speelplaatsen. Douchen is gratis, sanitair ziet er verzorgd uit. Ze hebben er een speciaal ingerichte badkamer voor kinderen met zowel een badje als een douche, ideaal! Wifi is gratis,echter is dit beperkt tot het hoofdgebouw en met geluk op wat campingplaatsen die er dicht naast zitten.

Verse bolletjes/broden kun je een dag van te voren bestellen,tevens kun je er s avonds terrecht voor een frietje met hamburger. Vooral die laatste is echt een aanrader!

Het meer met zandstrand zit op 150 meter lopen, ook dit is een pluspunt!

Wasmachine en droger zijn aanwezig, echter is er van elk maar 1 wat niet ontzettend handig is.