Sorteren

Reviews over accommodaties in Jönköpings

Prima camping!

Renate
    13-8-2017
    We hebben een paar dagen op deze camping gestaan. De camping is prima, mooie plekken, goed sanitair en een goede sfeer. Het strand van het Sommen meer trekt ook veel dagjes mensen. Hierdoor is het vrij druk op en rondom de camping. Dus wanneer je op zoek bent naar de stilte en rust in Zweden, is dit geen goede plek. Voor ons niet het mooiste stukje Zweden, maar wij hebben het er prima naar onze zin gehad!

Mooi typisch Zweeds hotel

G Lugtenburg
    11-8-2016

Schitterende locatie.

Mooie kamers, schoon, vriendelijk personeel.

Badkamers iets gedateerd en vloer kraakt een beetje, maar dat heeft wel wat....

Eten is super! Er worden veel streek producten gebruikt.

Hotel ernaast is onlangs overgenomen en is wat gedateerd.

Eigenaars zijn erg vriendelijk en hebben hart voor de zaak.

Wij hadden een super week, ook al was er niet veel meer te doen.

Hoogseizoen is augustus al een eind over in Zweden dat is iets waar je rekening mee moet houden.

Mooi hotel op een prachtig plekje

gerrie lugtenburg
    11-8-2016
    Wat een mooi Zweeds hotel. Mooie kamers, vriendelijk personeel, schoon. Ze zijn sinds mei uitgebreid met het hotel ernaast. Eten is echt fantastisch. De vloer kraakt een beetje, maar dat heeft wel wat....

Stugby in het bos gelegen, nabij meer

Annette Leeuwendal
    22-8-2014

Voor watersporters is het hier leuk, kanoën en vissen in de Tidan. Focus op paardrijvakantie en kanovakantie. Er is geen eetgelegenheid of winkel nabij, de ICA in Mullsjö is aan te rijden en heeft ruime openingstijden. Café was gesloten waarschijnlijk door het slechte weer tijdens ons bezoek.

Stugby's zijn OK, echter matrassen erg oud en niet even schoon.

Jönköpings scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51 reviews