Appartement Isla de Lobos

Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
Appartement Isla de Lobos
7,9

5 reviews over Appartement Isla de Lobos in het Nederlands

Goedkoop, rustig en groot!

Kollenburg
17-10-2017

Mooi appartement, adult only.

Net buiten de drukte van het centrum, als je de straat naar beneden loopt (laatste stuk erg stijl) dan sta je aan het strand en de gezellige boulevard.

Prima appartement

Ronald
29-8-2014

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

Slecht, onvriendelijk, niet schoon

marlijn
11-3-2011

Het is slecht ingericht en niet schoon. ben er pas 2 weken geweest. Onvriendelijk personeel, Onvoldoende zonnebedden. geen parasols.

Ik zou er nooit meer naar toe gaan.

12 maart 2011.

Mooie plaatjes en praatjes in de folder, maar het is echt niks, evenals Puerta del Carmen. Puur slecht en rommelig toeristisch, niets authentieks.

Marlijn

2006

wij waren hier voor de 2e keer , het is een fantastisch complexje , zonder amusement.

Keurig schoon , goed ingericht , schoon.

Het jammere deze keer achter het comlex zijn ze de hele dag aan het boren in de rotsen, hierdoor veel stof , wat het personeel met man en macht probeert weg te halen.

Ik zou er zo wel de hele winter willen wonen!!!!!

2005

Ongeloofelijk mooie kamers!

ingericht met rotan en alles is aanwezig, echt een van de mooiste kamers die ik gezien heb! Ligt 100 meter van het strand en op 50 meter kun je ook nederlands eten. Lekker rustig park en een goed alternatief voor bv Kontiki, want het ligt aan de overkant van deze accommodatie!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Isla de Lobos in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Isla de Lobos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.