vakanties l'Escala

Reviews over l'Escala

geweldig een super vakantie gehad

tm sanders,
    18-11-2018

na 3 jaar weer naar het zelfde appartement geweest, weer een goede ontvangst van kontakt persoon Sascha we hebben weer heerlijk genoten van onze vakantie mede door het appartement die van alle gemakken is voorzien.

Mooi appartement met centrale liggingen en van all

Miranda,
    23-9-2018

Positief: Eigenlijk alles! Appartement was werkelijk van alle gemakken voorzien. Spelletjes, leesboeken, complete keuken voorzien van oven, koffiezetapparaat, koelkast, diepvries wasmachine, droger. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat we gemist hebben.

Centrale liggen. Kleine 10 minuten linksaf wandelen naar grote winkel en 10 minuutjes rechtsaf sta je op het strand met een gezellige boulevard. Van strand naar appartement is leuk klimmetje. Dit zal voor een wandelwagen etc iets minder zijn, maar daar hebben wij geen last meer van. Mooi en schoon zwembad waar je ook op een warme avond gebruik van kan maken. Kortom. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad en hebben al weer geboekt voor volgend jaar. Dit zegt genoeg. En vooral het persoonlijk contact met de verhuurster Nawarana is erg persoonlijk en vriendelijk.

Het ontbreken van een airco was misschien het enige minpuntje. Maar het was ongekend warm de eerste week.

Super fijne camping!

Ingrid,
    10-9-2018

Super mooie camping. Alles bij de hand. Strand, rotsen, winkels, restaurants, café, zwembad. Veel leuke uitstapjes in omgeving.

Na 00.00 uur stil op camping. Niet massaal, veel Nederlanders.

Zeker de moeite waard

Ronny Oude Veldhuis,
    6-9-2018

Leuke niet te grote camping in een mooie omgeving. Pas op met een grote caravan als je de camping op komt. Straatjes zijn smal en kunnen auto's op de weg staan. In de baai een zandstrand en aan de andere kant een rots kant waar kan worden gesnorkeld. Sport mogelijkheden voetbal, tennis en andere sporten. Leuk zwembad zonder glijbaan met strenger badmeester. (Geen balletjes boven de 30 personen in het zwembad. Supermarkt op 200 meter voor heerlijk brood. Leuke wielrennen mogelijkheden. 15 km land in waarde kom je in de heuvels. Diverse plaatjes in de omgeving waar iets is te doen.

Een fijn vakantieadres

Rob,
    29-8-2018

Wij zijn net thuis van 10 dagen Pueblo Pinos en wat hebben we genoten! De luxe van een heerlijke douche, fijn bed, een vaatwasser, de wasmachine en voor de kinderen wifi én Nederlandse tv zenders, was alsof we thuis waren maar dan in het gezellige stadje L' Escale!

Het zwembad, bijna letterlijk in de achtertuin, was super en dit alles werd goed onderhouden door een zeer vriendelijke beheerder. Ook Sascha de contactpersoon was erg behulpzaam en het contact met de eigenaren verliep ook erg correct en vlot!

Het appartement is op loopafstand van de gezellige stranden, boulevard en de Spar en een bakker. De grote supermarkten waren ook vlakbij, maar daar moest je wel met de auto heen rijden. Wij hadden ook onze eigen fietsen meegenomen en daarmee konden we goed en veilig naar het oude gedeelte van het dorp fietsen. Al met al een prima accommodatie op een mooie locatie en wie weet komen we ooit nog een keertje terug.

l'Escala scoort een 8,4 uit 10, op basis van 259 reviews