Sorteren

Reviews over l'Escala

Prachtig

G Kleijer
    23-10-2017
    Mooi en gezellig stadje, vooral het oude gedeelte!

Fantastische omgeving

Annemarie Roozendaal
    5-8-2017
    In l'escala zelf is vooral het oude dorp aantrekkelijk en de baai bij St. Marti. Het nieuwe gedeelte is erg op toeristen gericht. Ook het strand van cala Montgo is erg druk. Er is daar wel een top restaurant Oreig, heerlijke sushi, vis etc. Bij st. Marti de Empuries heerlijk gegeten bij Esculapie. Het is zeer de moeite waard om Cadaques en Cap de Creus te bezoeken evenals Pals, een dorpje en Girona is een geweldig mooie stad. Natuurlijk een bezoek brengen aan het Dali museum. Tip, reserveer van te voren kaarten on lineaal en kies een zo vroeg mogelijk tijdstip. Anders is het lang wachten en file lopen!

Leuk dorp

A.Bos
    1-7-2017
    L'escala is een gezellig dorp, zondags grote markt, mooie stranden, veel goede restaurantjes, leuke oude straatjes met winkeltjes, fietsmogelijkheden in de omgeving langs appelboomgaarden en strandjes van Empuries, leuke steden in omgeving Figueres, Gerona en Barcelona. Bereikbaarheid: vliegveld Gerona, met auto 50 km van Frans/Spaanse grens.

Leuke plaats met karakteristiek oud centrum.

Piet
    24-6-2017
    Vriendelijke gastvrije mensen, niet opdringerig, mogelijkheden om te wandelen en te watersporten. Niet ver van Fiqueras en Girona, mooie steden om te bezoeken met o.a. het museum van Dali. Zeer de moeite waard.

Prima verblijf op camping Illa Mateua

Harry Koper
    20-2-2017
    Nette camping en afstand tot strand of L'Escala lopend te doen of op fiets of treinthe. Veel restaurantjes en barretjes. Barcelona goed bereikbaar op een uur met de auto.
l'Escala scoort een 8,3 uit 10, op basis van 256 reviews