Géén boekingskosten

Meer camping info

96 Reviews over La Fresneda

• 9Hanny en Ad10-08-2021

Fijne camping in authentiek Spanje

Na onze ervaringen met een heel groot aantal andere Spaanse campings vinden wij dat de kleinschalige camping La Fresneda van de sympathieke eigenaren Jet en Joost behoort tot een van de beste die je in Spanje kunt treffen.Fraaie omgeving, mooie uitzichten, ruime staanplaatsen, zeer rustig en dat zelfs met de vele Spaanse bezoekers in het weekeinde. Temperamentvol, druk in doen en laten maar heel aardig.Het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt en het terrein zelf met de prachtige variatie aan bomen en struiken wordt goed onderhouden.De directe omgeving in deze streek Matarraña heeft veel te bieden. Geweldig natuurschoon en fraaie authentieke Middeleeuwse dorpjes zoals La Fresneda, Valderrobres, Calaceite, Beceite en nog veel meer.Hier vind je nog het authentieke Spanje met vriendelijke bewoners, zeer betaalbare restaurants en een omgeving die zich uitstekend leent om te wandelen en fietsen.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ada & Henk10-08-2021

Gewoon perfect

Mogelijk door de mindere bezoekers ( Corona ) waren de meeste eetgelegenheden in de streek door de week gesloten en het Picasso centrum in Horta. Helaas slaat dit terug op de beoordeling van de camping, jammer. Hierdoor krijgt de camping zelf niet de juiste beoordeling, op alle punten een 10. De Zooverwebsite zou externe factoren - zoals eetgelegenheden - anders moeten wegen.De paella van Joost op zaterdagavond is meer dan voortreffelijk alsook de traiteur service waar gebruik van gemaakt kan worden.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Henriet de Ruijter19-07-2020

Wat een paradijsje!

Een bijzonder mooie camping in een prachtige omgeving. Kort samengevat: Kleinschalig, persoonlijk, ruimte, rust en schoon!! Dankzij de map, die je bij aankomst in bruikleen krijgt, hebben we ware ontdekkingstochten beleefd. Elke dag was weer een grote verrassing zoveel diversiteit en schoonheid in deze regio. In deze map vind je nauwkeurige beschrijvingen van zwemplaatsen (bij een waterval en in een kloof!!), wandel-, fiets- en autotochten en diverse activiteiten die in de nabije omgeving worden aangeboden. Desgewenst wordt er zelfs voor je gereserveerd. De camping vonden wij fantastisch: kleinschalig, persoonlijke benadering en erg schoon. We waren daarnaast erg blij met de brood- en traiteurservice! Ook de paella-avonden zijn zeer aan te raden. Ben je op zoek naar rust, natuur, wandelen, fietsen en wil je heel veel ontdekken dan moet je hier beslist naar toe.

• 10Naomi & Stefan25-08-2019

Mooier kan haast niet

We hebben in augustus twee weken op deze prachtige camping gestaan en hebben ontzettend genoten. Kleinschalig. Ruime plekken. Gemoedelijke sfeer. Rust. Prachtige sterrenhemel. Schoon en mooi sanitair. Lekker brood. Prachtige omgeving, ongerept, nog weinig toerisme. Onze dochters van 11 en 12 amuseerden zich prima met de andere aanwezige kinderen en met de dochter van de Nederlandse eigenaren. Wat een paradijs!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jos13-08-2019

Zalig

We hebben hier twee weken gestaan en bijna tijd tekort gehad. Wat een prachtige omgeving om lekker Bourgondisch en ook sportief te doen. De camping is een parel, zulke ruime en rustige plekken! Het sanitair is uniek, Jet en Joost hebben een fantastische plek gecreëerd!

• 10Krista07-08-2019

Grandioos!

Fantastisch! De camping is geweldig. Zeer goed verzorgd. Dat de traiteur zes avonden per week je uitgekozen eten brengt is geniaal. En zalig! Overal is over nagedacht. En het sanitair is net een wellness. Zo goed! De douches zijn voortreffelijk. De omgeving is om stil van te worden zo mooi. Er zijn zoveel verschillende dingen te doen, we komen zeker nog een keer terug. Tip; de Via Verde fietsen. Doen!!

• 9Monique30-06-2019

Zeker reserveren!

Deze mooie plek is zeer aan te bevelen. Mooie ruime plekken, sanitair dik in orde. Jet en Joost zijn zeer gastvrij. Er is een leuke wandeling naar het dorp deels door het gezin uitgezet met steenmannetjes.

• 8Eetgelegenheden
  • 9LE GALLET31-05-2019

Très bon accueil,bel emplacement, site magnifique.

ce camping est un havre de paix,de calme et de sérénité. Les propriétaires sont très accueillants et malgré l'obstacle de la langue, essaient de subvenir à tous les besoins des résidents. Les sanitaires sont très propres, les douches spacieuses, ce qui est très agréable. le site est magnifique et le classeur qui est remis à chaque campeur à son arrivée, est très pratique et très bien fait.Il ne manque que quelques dépliants et quelques livres en langue française. La prochaine fois que nous viendrons, nous en ramènerons. Merci pour ce séjour et à bientôt.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Familie Grimberg28-04-2019

Idyllisch. Overweldigend natuurschoon!

Camping La Fresneda is een pareltje. Kleinschalig, Idyllisch, ruime plekken met bijna allemaal een panoramisch mooi uitzicht. De campingeigenaren Jet en Joost zijn erg aardige en betrokken mensen. Niets is ze teveel en ze hebben een aantal reserveringen (telefonisch) voor ons gemaakt. Iedereen krijgt bij aankomst een map met allerlei bezienswaardigheden, wandelingen, rondtochten excursies etc. Op deze wijze hebben we ontzettend veel natuurschoon van de omgeving gezien, in heel veel verschillende riviertjes, beken, meren, onder watervallen gezwommen, wat anders aan ons voorbij was gegaan. Het fietsen over de Via Verde en de canyoningtocht waren geweldig. Ook hebben we hele mooie wandelingen gemaakt door overweldigend natuurschoon en 4WD-routes gereden. Ook de kust is in een uurtje aanrijdbaar. Deze sfeervolle camping en de Matarraña zijn ver weg van massa-tourisme. Met 's nachts prachtige sterrenhemels. Puur geluk!! Zeer aan te bevelen!

• 9Sabine Langenaerde17-08-2018

Super !

Dit is echt een zalige camping. Rust, natuur, heel mooi uitzicht vanuit onze kampeerplaats, heel net sanitair . Jet en Joost zijn heel gastvrij, de map die ze bij het aankomen geven is zeer handig en staat boordevol leuke en mooie uitstappen. We verbleven 2.5 weken daar en het was nog te kort om alle mooie dingen te doen :-) De paëlla op zaterdagavond is lekker, met een goed wijntje erbij op een gezellig terras. In La Fresneda zelf zijn we enkel keren bij Lo Coscoll gaan eten, lekker tapas en ook hun paëlla is heel lekker. Wie houdt van mooie natuur, rust, quality time met het gezin zonder geleefd de worden door de animatie,is hier zeker aan het goede adres. Het is hier al eens vermeld geweest: het enige nadeel is dat je naar huis moet .

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair