Camping La Fresneda

73 reviews over Camping La Fresneda in het Nederlands

Super !

Sabine Langenaerde
17-8-2018

Dit is echt een zalige camping.

Rust, natuur, heel mooi uitzicht vanuit onze kampeerplaats, heel net sanitair .

Jet en Joost zijn heel gastvrij, de map die ze bij het aankomen geven is zeer handig en staat boordevol leuke en mooie uitstappen.

We verbleven 2.5 weken daar en het was nog te kort om alle mooie dingen te doen :-)

De paëlla op zaterdagavond is lekker, met een goed wijntje erbij op een gezellig terras.

In La Fresneda zelf zijn we enkel keren bij Lo Coscoll gaan eten, lekker tapas en ook hun paëlla is heel lekker.

Wie houdt van mooie natuur, rust, quality time met het gezin zonder geleefd de worden door de animatie,is hier zeker aan het goede adres.

Het is hier al eens vermeld geweest: het enige nadeel is dat je naar huis moet .

¡Sobresaliente!

Ada & Wijgert
31-7-2018

Wat een prachtige camping! Sfeervol tot in details (bv. tegelwerk in sanitaire ruimtes) en op en top verzorgd. Zo’n schone hebben nog niet gehad.

En dan de plekken, de map met info, de gastvrije eigenaren. Vanaf het eerste moment weet je je welkom! Dit was voor ons de eerste keer hier, maar zeker niet de laatste! Bedankt, Jet & Joost!

Tip tegen vliegenplaag in Europa

Rinma
24-7-2018

Helemaal TOP camping,.!!

echter dit jaar in heel Spanje ( of Europa?) een.overdosis aan vliegen, dus tip: haal voor vertrek even 20 meter vitrage bij de IKEA en een overdosis knijpers zodat u dit rondom de scheerlijnen van uw ( voor) tent kan spannen om zo vliegenvrij te kunnen eten. ( Citroenen.met kruidnagel erin schijnt ook te helpen zegt men)

Perfecte camping in een prachtige omgeving.

H. van Eck
19-6-2018

Na 5 jaar weer terug geweest naar deze prachtige camping. Het is er nog even netjes en keurig verzorgd. De sfeer tussen de kampeerders is vriendelijk en vertrouwd maar niet klef.

De beroemde Map blijft een fantastische uitvinding. Alles wat er te ondernemen is bij de hand (en voor liefhebbers van wandelen/fietsen, natuur en oude dorpjes is er veel te ondernemen, de omgeving is echt schitterend en onbedorven.)

Eigenaren Jet en Joost zijn enorm hulpvaardig als het eens ergens mee tegenzit, dat is ook fijn om te weten (en te ervaren).

¡Hasta luego!

Hans en Annette
21-5-2018

Erg mooie en schone camping

Vooral de welkomsmap met routes en bezienswaardigheden is fantastisch anders hadden wij de gieren niet gevonden

Niks aan veranderen.

Bert en Jolanda
19-5-2018

Deze camping moet je eens in je leven bezocht hebben.

Wij zijn er voor de tweede keer, 10 jaar geleden waren we ook hier, de natuur is gegroeid , maar de camping heeft niks van zijn charmes verloren. Jet en Joost runnen het hier met passie.

Brood wordt iedere morgen aan je kampeerplek gebracht!

Nadeel van de camping is dat je op een gegeven moment toch weer naar huis moet.

Geweldig

Els en Bertus van der Werf uit Emmeloord
17-5-2018

Wat een mooie plek. We zijn er een week gebleven ondanks het slechte weer. Joost en Jet het was top. Bedankt.

Waww

hilde, kurt en kids
21-7-2017

Een kraaknette camping met oog voor elke kampeerder. Jet en Joost staan altijd voor je klaar, zoeken naar gepersonaliseerde antwoorden op alle vragen (oa fietsroutes voor een echte freak). Toiletten en douches zijn super verzorgd.

Omgeving is top, ook voor een gezin met 3 pubers ! Kortom een aanrader ...

Fantastische camping !

theJetsons
11-7-2017

Wat een fantastische camping om een rustige vakantie door te brengen.Na 23u is het er muisstil. Het was voor ons de eerste keer op La Fresneda, we hadden gereserveerd en kregen plaats 7, een prachtige ruime plaats waar onze tent op kon en de auto kon er ook bij. Het sanitair was altijd netjes in orde, Jet vulde ook steeds de handdoekjes aan en keek alles na. Het sanitairgebouw zelf is heel smaakvol ontworpen, met kleurige tegels en mooie details. Er is WC papier en er is ook zeep bij de toiletten, dat ontbreekt op veel campings, maar La Fresneda heeft dit allemaal wel. Er is een wasmachine en er staan droogrekjes die je mag gebruiken.

In de omgeving kom je weinig toeristen tegen, de wegen zijn goed en er rijdt weinig verkeer. We hebben alle autoroutes gereden die we in het boek van Joost en Jet vonden. De rit naar de Organos de Montoro was de meest indrukwekkende. Hoge bergen, prachtige uitzicht. We kwamen er ook een schaapsherder tegen met zijn kudde. Het dorpje Valderrobres is de moeite om te bezoeken, op zondagmiddag is de hoofdstraat er verkeersvrij en zetten de restaurants en barretjes hun tafeltjes op straat. Alcaniz is een leuk stadje waar ook wel veel winkeltjes zijn, in het midden van de stad is een parador waar je ook op het terras wat kan drinken. We zijn 2x naar de zee gereden in Sant Carles de Rapita. Het was er rustig, we konden makkelijk parkeerplaats vinden. Bij de Bar Nautic in de jachthaven hadden ze heerlijke tapas. Met de auto kon je verderop, bij de delta van de Ebro, veel flamingo's zien. We hebben ook wat kleine lokale marktjes bezocht, op woensdag is het markt in Calaceite waar toch wel wat kraampjes staan, meer dan op de andere markten die we zagen.. We vonden deze regio verrassend mooi, nog ongerept en heel veel mogelijkheden om je vakantie door te brengen. Helaas was het te warm om lange wandelingen te maken, anders hadden we die zeker gedaan. We hebben een heerlijke vakantie gehad op La Fresneda.

Wat is het hier prachtig!

Gijs en Mirjam
1-7-2017

Prachtige camping in een prachtige omgeving! Zoek je rust, natuur, uitzicht, een kleine camping met super schoon sanitair, bergen, authentieke, stille dorp/stadjes, toch prima restaurants dichtbij, goede weggen en weggetjes, dan zit je hier uitstekend. Veel info over de uitermate rustige en uitermate mooie, maar toch onbekende streek in de campingmap die iedereen mee krijgt om rustig op de eigen plek door te nemen. Lekker eten op de camping en zeer goede restaurants op korte afstand. Prachtige wandelingen en mooie auto tochten, waar je haast niemand tegenkomt. We hebben er 3 super fijne weken doorgebracht. Voor herhaling vatbaar. Jet en Joost, bedankt voor jullie zorg en gastvrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fresneda in La Fresneda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fresneda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.