Camping La Fresneda

Camping La Fresneda
9,4

70 reviews over Camping La Fresneda in het Nederlands

Perfecte camping in een prachtige omgeving.

H. van Eck
19-6-2018

Na 5 jaar weer terug geweest naar deze prachtige camping. Het is er nog even netjes en keurig verzorgd. De sfeer tussen de kampeerders is vriendelijk en vertrouwd maar niet klef.

De beroemde Map blijft een fantastische uitvinding. Alles wat er te ondernemen is bij de hand (en voor liefhebbers van wandelen/fietsen, natuur en oude dorpjes is er veel te ondernemen, de omgeving is echt schitterend en onbedorven.)

Eigenaren Jet en Joost zijn enorm hulpvaardig als het eens ergens mee tegenzit, dat is ook fijn om te weten (en te ervaren).

¡Hasta luego!

Hans en Annette
21-5-2018

Erg mooie en schone camping

Vooral de welkomsmap met routes en bezienswaardigheden is fantastisch anders hadden wij de gieren niet gevonden

Niks aan veranderen.

Bert en Jolanda
19-5-2018

Deze camping moet je eens in je leven bezocht hebben.

Wij zijn er voor de tweede keer, 10 jaar geleden waren we ook hier, de natuur is gegroeid , maar de camping heeft niks van zijn charmes verloren. Jet en Joost runnen het hier met passie.

Brood wordt iedere morgen aan je kampeerplek gebracht!

Nadeel van de camping is dat je op een gegeven moment toch weer naar huis moet.

Geweldig

Els en Bertus van der Werf uit Emmeloord
17-5-2018

Wat een mooie plek. We zijn er een week gebleven ondanks het slechte weer. Joost en Jet het was top. Bedankt.

Waww

hilde, kurt en kids
21-7-2017

Een kraaknette camping met oog voor elke kampeerder. Jet en Joost staan altijd voor je klaar, zoeken naar gepersonaliseerde antwoorden op alle vragen (oa fietsroutes voor een echte freak). Toiletten en douches zijn super verzorgd.

Omgeving is top, ook voor een gezin met 3 pubers ! Kortom een aanrader ...

Fantastische camping !

theJetsons
11-7-2017

Wat een fantastische camping om een rustige vakantie door te brengen.Na 23u is het er muisstil. Het was voor ons de eerste keer op La Fresneda, we hadden gereserveerd en kregen plaats 7, een prachtige ruime plaats waar onze tent op kon en de auto kon er ook bij. Het sanitair was altijd netjes in orde, Jet vulde ook steeds de handdoekjes aan en keek alles na. Het sanitairgebouw zelf is heel smaakvol ontworpen, met kleurige tegels en mooie details. Er is WC papier en er is ook zeep bij de toiletten, dat ontbreekt op veel campings, maar La Fresneda heeft dit allemaal wel. Er is een wasmachine en er staan droogrekjes die je mag gebruiken.

In de omgeving kom je weinig toeristen tegen, de wegen zijn goed en er rijdt weinig verkeer. We hebben alle autoroutes gereden die we in het boek van Joost en Jet vonden. De rit naar de Organos de Montoro was de meest indrukwekkende. Hoge bergen, prachtige uitzicht. We kwamen er ook een schaapsherder tegen met zijn kudde. Het dorpje Valderrobres is de moeite om te bezoeken, op zondagmiddag is de hoofdstraat er verkeersvrij en zetten de restaurants en barretjes hun tafeltjes op straat. Alcaniz is een leuk stadje waar ook wel veel winkeltjes zijn, in het midden van de stad is een parador waar je ook op het terras wat kan drinken. We zijn 2x naar de zee gereden in Sant Carles de Rapita. Het was er rustig, we konden makkelijk parkeerplaats vinden. Bij de Bar Nautic in de jachthaven hadden ze heerlijke tapas. Met de auto kon je verderop, bij de delta van de Ebro, veel flamingo's zien. We hebben ook wat kleine lokale marktjes bezocht, op woensdag is het markt in Calaceite waar toch wel wat kraampjes staan, meer dan op de andere markten die we zagen.. We vonden deze regio verrassend mooi, nog ongerept en heel veel mogelijkheden om je vakantie door te brengen. Helaas was het te warm om lange wandelingen te maken, anders hadden we die zeker gedaan. We hebben een heerlijke vakantie gehad op La Fresneda.

Wat is het hier prachtig!

Gijs en Mirjam
1-7-2017

Prachtige camping in een prachtige omgeving! Zoek je rust, natuur, uitzicht, een kleine camping met super schoon sanitair, bergen, authentieke, stille dorp/stadjes, toch prima restaurants dichtbij, goede weggen en weggetjes, dan zit je hier uitstekend. Veel info over de uitermate rustige en uitermate mooie, maar toch onbekende streek in de campingmap die iedereen mee krijgt om rustig op de eigen plek door te nemen. Lekker eten op de camping en zeer goede restaurants op korte afstand. Prachtige wandelingen en mooie auto tochten, waar je haast niemand tegenkomt. We hebben er 3 super fijne weken doorgebracht. Voor herhaling vatbaar. Jet en Joost, bedankt voor jullie zorg en gastvrijheid.

Oude reviews (archief)

Het was weer geweldig.

HeJo
18-11-2016

Na onze heerlijke vakantie in 2015, zijn we deze zomer weer teruggekeerd op La Fresneda, een gevoel van thuiskomen. Wederom een geweldige tijd gehad. Het uitzicht is onveranderd mooi en het onderhoud is top. In de omgeving is veel te bekijken.

Zeer mooi gelegen camping met uitzicht op heuvels en olijfplantages. Erg fijn ingerichte camping: mooie en grote plaatsen, vaak met voldoende schaduw. Mozaïek in de douches! Avontuurlijk spelen voor kinderen. Heel veel informatie over de streek aangereikt door de behulpzame eigenaren. De regio is fantastisch qua aanbod: ruige natuur, mooie dorpen en stadjes, de zee met het mooie strand van de Ebro-delta bereikbaar, allerlei mooie natuurlijke waterpartijen voor baden en zonnen in de buurt, leuke cultuur. Een regio waar beel Spanjaarden naar toe bleken te gaan: de Mataraña.

Als je van fietsen houdt: lekker voor de liefhebber (rust, geaccidenteerd), met de familie op de oude spoorbaan!

De enige minpuntjes zouden kunnen zijn: op de camping is er nauwelijks zwemgelegenheid op een Turks bad na (zo bewaart men de rust) en te voet naar de bewoonde wereld is net wat ver als je brood wil halen of een boodschap.

Ontbijt met een fantastisch uitzicht.

Mirjam
5-9-2016

Camping wordt gerund door Nederlands stel. Heel mooi en in stijl opgeknapt. Het is een terrassencamping tussen de olijfgaarden? Voortreffelijke service ( ze halen brood voor je, serveren een aantal malen per week een maaltijd). Je vindt hier geen vertier, drukte enz. Wel een magnifiek uitzicht over olijfgaarden en bergen 's morgens vanaf je ontbijttafel. Ikzelf kan niets nadeligs noemen. Als het al nadelig is: je moet een auto hebben om boodschappen te doen of in de omgeving uitstapjes te maken. Camping ligt nogal 'in the middle of nowhere' en daar moet je van houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fresneda in La Fresneda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fresneda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Fresneda scoort een 9.39 uit 10 op basis van 85 reviews.