Tijdelijk €25 aanbetaling

Casa Fontelheira (+Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping) voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 295 reviews

• 9.9Natuur

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

295 Reviews over Casa Fontelheira (+Glamping)

• 10Asia04-02-2023

Wat een heerlijke plek is mooie Casa Fontlheira!

Wij hebben een top vakantie gehad op een uitzonderlijk mooie locatie, met een fantastisch uitzicht. Elisa en Max hebben een geweldig paradijsje gemaakt van Casa Fontelheira. Het eten is echt heel erg lekker. Mooie, grote, luxe tenten en villa's met een verwarmd buitenzwembad. Echt een plek om je te ontspannen! In de omgeving is er genoeg te doen. Wil je genieten van een hele mooie omgeving en houd je van rust dan is dit de perfecte plek voor je vakantie. Een grote aanrader dus!

• 9Nanda15-11-2022

Geweldig!!!

Er zijn geen minpunten. Alles is fijn op deze plek. De ligging, de ruimte, het uitzicht, het eten, de massages, de rust en gezelligheid. En Max en Elisa zijn top.

• 9Ruimte
  • 9Yvonne15-11-2022

Ultiem genieten

Ik kwam op bezoek bij vrienden die vaste gasten zijn... Zij hadden niets teveel gezegd; Wat een schitterende plek! De rust, de prachtige tuin, het weidse uitzicht. Adembenemend! En dan de sfeer, heel bijzonder. Ik voelde me direct erg welkom bij Max en Elisa, de gastheren van Casa Fontelheira. Zij zijn zo warm en tegelijk professioneel. Ze verzorgen heerlijke diners waar je lekker aanschuift - als je zin hebt, want niets moet. Eten smaakt nog beter als het gezellig is - en dat was dan ook zo. De energie van Elisa en de oplettendheid van Max maken van iedere activiteit een belevenis. De kinderen worden verwend met sport en creativiteit, en ze voelen zich vrij om lekker hun gang te gaan. Tot slot de accommodatie - waanzinnig! Nu was dit mijn eerste glamping ervaring, maar ik ben om! De tent was sfeervol en compleet ingericht met wel 4 zithoeken en een terras dat visueel 'in de vallei' hangt. Kortom: als je de gelegenheid hebt - DOEN!

• 10Mascha15-11-2022

Super locatie, mooie omgeving en genoeg te doen!

Wat is het hier genieten! Super mooie glamping. Zowel de tenten als de appartementen zijn super mooi. En de tuin... de realiteit is net zo mooi als de foto's! We hebben super leuke 2 weken gehad. Max en Elisa verzorgen alles tot in de puntjes. Heerlijk eten, leuk entertainment voor de kids.... In één woord: fantastisch!

• 10Peter van der Vliet31-10-2022

Waanzinnig lang vrienden/collega weekend

Op het moment dat je aankomt heb je al het WAAUWW effect. Alles ziet er zo keurig verzorgd en schoon uit, dat valt iedereen gelijk op. Tijdens ons verblijf zijn we zo in de watten gelegd door Max en Elisa, niets was teveel gevraagd en onze wij, onze vrienden en collega's, groep, hebben een fantastisch lang weekend beleefd met vele activiteiten van mountainbiken, 4 x 4 tochten en prachtige wandelingen gemaakt door de natuur. Alles geregeld door Elisa. Toen we terug kwamen op het resort stond er een heerlijke cocktail op ons te wachten, met hapjes en chips en werden er verschillende toernooitjes gespeeld met petanque en tafeltennis, heerlijk loungen bij het zwembad en genieten van al het lekkere eten dat werd klaar gemaakt. Van een heerlijk luxe 3 gangendiner tot een gezellige barbecue. Alles was even lekker en niet te vergeten super gezellig. Wij hebben genoten met onze vrienden en collega's en raden het echt iedereen aan!!

• 10Iwan23-10-2022

Zo hoort glamping te zijn!

Prachtige plek! Locatie is top, midden in het noorden van Portugal. Ca. 10 fantastisch gelegen glampings (zoals het hoort) met prachtig uitzicht. Wij hadden Oliveira, gewoonweg geweldig! Daarnaast gezellig voor de kids, zwembadje en heerlijk eten. Ook dagreisjes porto (voetbalwedstrijd ook te gek!), guimaraes en Braga! Topvakantie!

• 9Bas, Marleen en Sofie19-10-2022

Genieten met een grote G!

Fantastische plek, super mooie en complete accommodatie met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Echt Genieten met een grote G!!

• 10Debby29-09-2022

Nog een keertje 😍

Wat een fantastische plek is dit!! Heerlijk kleinschalig en een mooie Glamping tent met alles erop en eraan. Dit is genieten voor de kids, maar ook voor ons. Max en Elisa maken het iedereen naar hun zin, niks is te gek. Hun heerlijke eten, de kids die zich vermaken met elkaar. Zelf pizza maken, weerwolven, sport en spel en nog veel meer. Veel in de omgeving te zien zoals Braga, Guimarães, Porto en uiteraard niet te vergeten de Buggy tour, Canyoning en andere vele leuke dingen. Reden om terug te komen

• 9Jeroen17-09-2022

Fantastische accomodatie

Wij hebben een heerlijke week gehad. Goede ingerichte tent ( van alle moderne gemakken voorzien ) op een mooie plek. Er wordt door de eigenaren Max en Elisa van alles gedaan om de gasten een heerlijke vakantie te bezorgen. Er is heerst een heerlijke ontspannen sfeer op de kleinschalige camping.

• 9Patrick14-09-2022

Genoten!

We hebben een heerlijke week gehad tijdens ons verblijf op Casa Fontelheira. Een prachtig aangelegd kleinschalig domein, waarbij we verbleven in één van de ruime lodge tenten. Van de ontbijtmandjes en het heerlijk bereide avondeten tot de gezellige avonden en het wakker worden in de frisse natuur, we hebben genoten van elke dag!

Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rua do Fontelheiro 58, P-4860-453