Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping)

Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping)stersterstersterster

9.7Fenomenaal

Portugal, Porto, Vila Nune

9.7Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Fontelheira (+Glamping) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

233 reviews over Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping)

• 2019
    9Kimberley Ward10-11-2019

Hier moet je geweest zijn!

Super mooie, gezellige locatie met de perfecte gastheer en vrouw! Ze zorgen voor alles en mede daardoor heb je de perfecte vakantie met je gezin! Je hebt de gelegenheid om nieuwe mensen te leren kennen en meer dan voldoende eigen privacy bij iedere tent. Gezelligheid, lekker eten en drinken, veel plezier voor jong en oud. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Josefina09-10-2019

Uitgerust!

Geweldig🥰🥰🥰 romantisch, heerlijk eten, fantastische omgeving, rust

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Carla & Sijbrand29-09-2019

Je waant je in een Paradijs!

Het is een TOP locatie met prachtige aangelegde tuinen met een fenomenaal uitzicht. Goed restaurant, veel gezelligheid en Max en Elisa doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. De lodge waarin wij verbleven was super de luxe met een prachtige tuin. Je kan elke dag een ontbijtmand bestellen met een lekker ontbijt, hoe heerlijk is dat! De avonden op Casa Fontelheira zijn een feestje, gezellig met de overige gasten aan mooi gedekte tafels genieten van de heerlijke gerechten die Max en Ko bereiden, en ook de barbeque is TOP. Alles is tot in de puntjes verzorgd, een unieke locatie die met veel liefde is opgebouwd, een klein paradijs. Je kunt er heerlijk fietsen op prachtig aangelegde fietspaden. Portugal was fantastisch, de bevolking, het eten, de mooie steden en mooie natuur en alles binnen 50 minuten te bereiken. Max en Elisa wij hebben het heerlijk bij jullie gehad en komen zeker terug! Sijbrand en Carla

Gereisd met partner in september 2019

• 10Susan en Maurice Neijens22-09-2019

Het waren een paar heerlijke en geweldige dagen

Wij zijn een paar dagen heerlijk in de watten gelegd door Max, Elisa en Ko. Met heerlijke diners en een geweldige barbecue. Maar natuurlijk niet vergeten die lekkere goed gevulde ontbijtmandjes. En voor vragen kan je altijd terecht bij Max of Elisa. De tent was een beleving op zich voorzien van alles wat je normaal op een hotelkamer hebt maar dan nu in een prachtige lodgetent. Kortom het was super deze paar dagen zeer zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Beau den Engelsen28-08-2019

Het terrein van de glamping ziet er prachtig uit, de tuin is netjes onderhouden en het zwembad is heerlijk met mooi uitzicht op de bergen. De tenten zijn meer dan luxe en je hebt er alles in. Je kan er goed met kinderen naar toe er is een leuke speeltuin en ze doen leuke activiteiten voor de kinderen. Elisa, Max en Co zijn geweldige mensen en helpen je graag en ze zijn heel gezellig. Het was een fantastische vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Lianne27-08-2019

Gezelligheid ten top! Superplek, superhosts!

Dit is een heerlijke plek om vakantie te vieren! Wij zijn met ons gezin met vier meiden (6,7,17,17 jaar) 10 dagen in de watten gelegd. Voor allemaal was het een topvakantie!

De glamping tent was echt meer dan luxe. Prachtig uitzicht op de vallei en bergen. Twee grote terrassen met comfortabel meubilair. De tent is volledig uitgerust en van alle gemakken en heerlijke matrassen voorzien.

Het terrein is zeer schoon en netjes onderhouden. Lekker zwembad. De georganiseerde maaltijden zijn lekker van smaak en kwalitatief goed. De activiteiten voor de kids zijn leuk. Het plezier was zichtbaar en hoorbaar. En voor wie niet wilde: alles mag, niks moet bij Casa!

Elisa, Max en Ko zijn goed bereikbaar voor vragen en een gezellig praatje. Willen graag weten of iedereen het naar zijn zin heeft. Tonen zich betrokken bij hun gasten. Mensen met een warm hart en top gastvrijheid.

Wij komen zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Larry27-08-2019

Boven Verwachting!

Tja... wat valt er te vertellen over Casa Fontelheira!? Nou....Vanaf minuut 1 bij aankomst (wij zaten vooraf een week in Lagos, Algarve), en warm en hartelijk onthaal! Max en Elisa ( +zoon en medewerkers) weten hoe je gasten het naar de zin maakt en een fantastisch verblijf in één van de safarilodges of appartementen complet maakt! De safarilodges(wij verbleven met z'n zessen in één van grootste op het mooiste plekje ;) ) zijn van alle luxe voorzien, een mooie keuken met genoeg (lees: de nodige) spullen en gerei, heerlijke bedden, fijne badkamer met 2 wastafels, ruime (stort)douche en toilet. Een hele ruime tuin+terras+veranda. Bij aankomst een korte rondleiding en uitleg. Bij de bar mocht je je eigen consumpties pakken, die je in (alle vertrouwen) op een briefje noteerde en achteraf kon en mocht betalen.Het eten was gewoon goed en vooral lekker! Vooral de chocolademousse! ;) De BBQ waar je idd zelf je vlees moest bakken(waardoor er een 'loop' onstaat en je met andere gasten in aanraking komt) was beregezellig. Het zwembad was heerlijk met rondom heerlijke ligbedden en zitje. Kinderen, groot en klein, komen aan aandacht niets te kort. De kleintjes bakken hun eigen Pizza onder leiding van Elisa...Feest! Terwijl de ouders onder het genot van een drankje toekijken. Max en Elisa waren ook aanwezig bij de Wijnproeverij, die gehouden werd bij een biologische zelfstandige wijnboer.. een topmiddag! Zo kan ik nog wel even doorgaan..... Casa Fontelheira..... Bedankt voor een topverblijf!! Wij komen zeker een keer terug!!!! (Note: ik kan mij totaal niet vinden in de azijnzeikerij wat in een paar eerdere reviews te lezen valt. Naar mijn menig is het ook maar hoe je jezelf opstelt :) )Bij deze wil ik nog zeggen.... Natuurlijk kun je ergens kritiek en/of commentaar op hebben. Verwachtingen zijn bij iedereen anders ( gelukkig maar! ) Feit blijft wel, regel of zeg dat ter plekke, en niet achteraf in een lullig reviewtje! Wat als een paal boven water staat , is dat Max en Elisa + medewerkers er alles aan doen om dit op te lossen en/of te regelen! Wat voor deze mensen het aller belangrijkst is , is.... Dat hun gasten een onvergetelijk verblijf hebben waar je bij thuiskomst nog lang van kan nagenieten! Ik wel in ieder geval! Nogmaals!!! Een aanrader!

• 10Yarmilla26-08-2019

Fantastisch!

Fantastische plek! Max en Elisa maken er een feest van!

• 10Marjolijn26-08-2019

Voor 2020 weer geboekt: toplocatie!

Supermooie glamping en 2 huisjes (wij hadden 1 van de huisjes). Alles is tot in de puntjes verzorgd. Broodjes worden voor de deur bezorgd (mits je ze besteld ;-). Tuin is ongelofelijk mooi en goed verzorgd. Welkomstborrel is topinitiatief. Onze dames (12 en 14) konden lekker chillen met andere kids in een veilige en gezellige omgeving!

• 9Nicole26-08-2019

Topvakantie

Wat een prachtige plek voor een heerlijke vakantie met kids! Vanaf moment van aankomen waren ze "op pad" met alle andere kinderen en genoten wij van de prachtige glamping tent (waardoor zelfs een niet-kampeerder gelijk overstag is) met totaal vrij uitzicht over de mooie natuur. Volledige privacy bij de tent en van alle gemakken voorzien! Elise en Max hebben het hier echt heel goed voor elkaar samen met Madelief en Ko, zorgen voor heerlijke maaltijden en veel gezelligheid voor zowel ouders als kinderen gedurende de week! Onze kinderen wilden niet meer weg en gaven de vakantie een 9,5, alleen langer blijven kan er een 10 van maken! Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Eliza was here

11 tips over Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping)

• Mayke Herberts, 30-08-2019

In de zomer is het heerlijk om tijdens een warme dag, na een wandeling in de prachtige omgeving van Vila Nune, een frisse duik te nemen in ons verwarmde zwembad. Aan het zwembad hebben ze comfortabele ligbedden waar je in alle rust een boek leest of geniet van een cocktail. En tijdens de minder warme dagen is het ook lekker om te zwemmen.

Het zwembad is verwarmd en in bijna alle seizoenen te gebruiken.

• Lianne, 27-08-2019

Canyoning was top voor ons gezin met jonge en oudere kids! De wijnproeverij met zwempartij is mooie rivier was heel leuk. Ook voor de kinderen die een duik in het zwembad konden nemen op de quinta. De ontbijtmand die iedere ochtend klaarstond voor de tent maakte dat we ons heerlijk in de watten gelegd voelden en de dag rustig konden starten. Porto is leuk voor een dagtrip.

• Suzanne, 11-01-2014

Huur wel een auto en ga zeker op survival

2 vragen over Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping)

• F, 22-10-2018

Dineren

Weet iemand leuke en goede restaurantjes in de omgeving? Hoe liggen de prijzen voor lunch/diner op het resort?

• Conny, 01-06-2016

Safaritent

Ik vraag mij af, wanneer je in juli/augustus een luxe safaritent huurt, dit dan niet té warm is?

Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping) info

• Aantal sterrenstersterstersterster