Géén boekingskosten
PortugalPortoVila NuneVakantiehuizen Vila NuneVakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping)

Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping)

PortugalPortoVila Nune

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Casa Fontelheira (+Glamping) voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 281 reviews

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Contact

281 Reviews over Casa Fontelheira (+Glamping)

• 10Fam. Kroon17-06-2022

Nog beter dan verwacht!

Onze verwachtingen waren heel hoog gespannen door alle positieve verhalen en reviews, maar in werkelijkheid was het nog beter. De prachtige casa, het geweldige uitzicht, de rust, het heerlijke ontbijt dat aan de deur werd gebracht, het lekkere eten en niet te vergeten de gastvrijheid van Elisa, Max en ko maken van Casa Fontelheira een droombestemming. Naast de leuke tours die zij aanbieden, hebben wij ook gebruik gemaakt van de 'op maat gemaakte tours' van Inside Experiences. Hierdoor is voor ons allemaal een onvergetelijke reis geworden. Bedankt voor alles! We komen zeker nog eens terug!

• 10Familie van Amersfoort08-06-2022

Wat een heerlijke plek, een klein paradijs!

Wij zijn met onze kids van 10 en 11 jaar een weekje in de meivakantie geweest, de eerste week dus het was met een kleine groep gasten heel goed vertoeven en nog vrij rustig. Een uurtje rijden vanaf het vliegveld in Porto, dus zeker goed te doen. Wij hadden een tent gehuurd, Crianca, welke erg mooi is gelegen. In de avonden en nachten koelde het wel af maar met de pelletkachel konden wij de tent goed warm krijgen in de ochtend. Prima vertoeven in deze tijd van het jaar! De locatie en accomodaties zijn werkelijk schitterend, met prachtig onderhouden tuinen. Elisa en Max hebben er werkelijk alles aan gedaan en een pareltje ervan gemaakt! Super gastvrij zijn wij ontvangen en we hebben heerlijk gegeten en gedronken. Ook het ontbijt in de tent elke ochtend was super fijn. De kids vonden het schitterend en hebben zich erg goed vermaakt. Wij komen zeker nog een keertje terug!

• 10Fam. de Lange17-05-2022

Heerlijke plek in prachtig Noord-Portugal

Wij zijn in de meivakantie met ons gezin (twee jongens van 13 en 15) een week bij Casa Fontelheira geweest. Het was een heerlijke week, waarin iedereen zich enorm heeft vermaakt. Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving (eigenaresse Elisa adviseert je graag en kan boekingen voor je maken) en op de camping zelf is het geweldig toeven. In het begin kregen we de jongens nog wel mee op excursies, maar tegen het eind wilden ze het liefst bij de Casa blijven met de andere kids. Dus wij zijn samen de omgeving gaan verkennen. Elisa en Max organiseren van alles: pizza-avonden, BBQ, discozwemmen etc. Maar je mag helemaal zelf weten of je mee wil doen.
    We logeerden in Lodge Verde, een grote tent met alles erop en eraan. In eerste instantie twijfelde ik of het wel warm genoeg zou zijn in de nacht (bij 4 graden), maar met de pelletkachel in de tent is het er heerlijk warm. Al met al een topweek, wij hebben alweer geboekt voor 2023!!!

• 9Natuur
  • 10Michel12-05-2022

Wat een fantastische, gastvrije locatie!

Volkomen worden ontzorgd, verwend worden en genieten....dat typeert toch wel ons verblijf bij Max en Lisa. Wat een prachtig resort! Heerlijk om te zien dat de kinderen na één dag al als één groep met elkaar plezier maakten. En ja, als de kinderen het zo ontzettend naar hun zin hebben.....dan hebben de ouders dat ook is het gezegde. Dat is niet zo moeilijk als er dan nog heerlijk bijna elke avond voor je wordt gekookt en in de avondzon met een lekker glas wijn kunt genieten van het prachtige uitzicht en goed gezelschap van de andere gasten. Kortom, wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

• 10Lonneke12-05-2022

Vakantie voor iedereen!

Wat hebben we genoten! Echt vakantie voor jong en oud. Niet te groot, maar ook niet te klein. De kids (9 en 13 jaar) hadden binnen mum van tijd vriendjes en vriendinnetjes. Zwemmen, pingpongen etc. En zelf ook genieten van de zon, het gezin en leuke gesprekken met andere ouders. Mooie omgeving waar je zowel actief bezig kan zijn, als ook leuke stadjes en dorpjes bezoeken. Dus ook voor de 'oudere' kinderen genoeg te doen. Enige minpuntje is dat de kids eigenlijk niet mee weg willen, die blijven liever met elkaar spelen ;-) Wij gaan volgend jaar weer!

• 10Ester18-04-2022

Nog beter dan we hadden verwacht!

Mijn man en ik zijn in April een week verbleven bij Casa Fontelheira, wij hebben super kunnen genieten van de uitgebreide faciliteiten, het weer, de gastvrijheid van Elisa en natuurlijk de geweldige kookkunsten van chef en mede-eigenaar Max!

Verder is het een prachtig gebied met veel bezienswaardigheden en mocht je er even een dagje niet uitkomen kun je heerlijk genieten bij het verwarmde zwembad!

Wij hebben super genoten en komen zéker nog een keer terug! Bedankt Max & Elisa

• 10Fam. van der Vliet04-04-2022

Prachtig en zeer goed onderhouden paradijsje

Voor het eerst even zonder kinderen genieten van elkaar, de rust en de ruimte die casa Fontelheira biedt. Heerlijk verbleven in een luxe glamping lodge. s Avonds de romantische palletkachel aan in de lodge zodat het heerlijk warm bleef met overdag heerlijke temperaturen van 20 graden. Het domein is prachtig, schoon, zeer goed onderhouden en Max en Elisa begrijpen hun vak. Waardevolle tips over de omgeving, prachtige steden en natuurgebieden in de omgeving en alle ingredienten voor een heerlijke vakantie. Daar waar het s zomers wat drukker met kinderen zal zijn, was het nu even genieten van de heerlijke rust en de prachtige sterrenhemel. Ondanks dat Max en Elisa nog niet veel gasten hadden gehad dit jaar, kookten zij toch heerlijke gerechten voor ons en konden we bij hun thuis aanschuiven of werd het in alle luxe naar de lodge gebracht voor ons. Een super service wat we nog nooit eerder hebben ervaren. Bedankt Max en Elisa!

• 10Annemarie21-09-2021

Ge-wel-dig!!

Alleen maar pluspunten: goeie ligging, schone accommodatie, heerlijk eten, bijzonder gastvrije eigenaars die graag helpen met excursies. We komen zeker terug!

• 9Dieuwke20-09-2021

Heerlijk verblijf in fantastische omgeving!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Casa Fontelheira. Wij zaten in een appartement Casa Branca. Dit appartement is van alle gemakken voorzien. Fantastisch uitzicht vanaf je terras. De kinderen hebben zich vermaakt met alle andere kinderen bij het zwembad. Er worden ook leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Alles is mooi onderhouden en schoon. Omgeving is mooi en genoeg leuke dingen op te ondernemen. Porto is een mooie stad en goed te doen met de auto. De gastvrijheid van Elisa, Max en Luna was super! Kortom echt een aanrader!!!

• 9Jasper19-09-2021

Fijne plek!

Fantastische locatie tussen de bergen in. Uit het niets kom je aan op het terrein en dan valt gelijk op hoe netjes alles eruit ziet. Het uitzicht is waanzinnig en de eigenaren zijn hele lieve mensen.

Het avondeten, dat bereid werd door de eigenaar (Max) was ook erg lekker.

De locatie is qua ligging ideaal voor uitvalswegen naar omliggende steden als Braga, Porto en Guimaraes.

De safaritent was van alle gemakken voorzien en we hebben ook heerlijk geslapen in het bed.

Kortom, een zalige vakantie om nooit te vergeten. Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Ruimte

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar