Vakantiehuis Villa Sophia

Tonen op kaart

87 reviews over Vakantiehuis Villa Sophia

• 10Jules17-01-2020

Waanzinnig

Lieve mensen, rustig gelegen met ontzettend veel accomodaties in de omtrek! Super verblijf en wat een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    10Maaike Huis in 't Veld25-11-2019

Niks moet, alles mag!

Even een weekje er samen tussen uit en genieten van de rust. Doen waar je zin in hebt. Dat hebben we heerlijk kunnen doen. Wat een prachtige plek hebben Renske en Rob gecreëerd! We hadden ons eigen huisje met houtkachel. Genieten van de haard en een boek maar we hebben ook de omgeving verkent. Niks moet maar alles mag geven Rob en Renske aan... En dat klopt! (behalve dan dat wc papier echt niet in de wc mag ;-)!). We komen graag terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Noor21-11-2019

Een kleinschalig paradijsje!

Rust en gezelligheid. dat zijn de twee woorden die opkomen als ik terug denk aan mijn verblijf bij Villa Sophia. Het terrein is erg gezellig ingericht, voldoende privacy en de gastvrouw en heer zorgen dat alles naar wens is, tot Netflix in je appartement aan toe! Villa Sophia is een plek om helemaal tot rust te komen, toch ben je met een huurauto binnen 10 minuten bij de supermarkt, en binnen 15 minuten bij het strand en het centrum van het gezellige Caldas da Rainha.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Thom21-11-2019

Toppp

Heerlijke plek om tot rust te komen. Ruim opgezette locatie, waar je geniet van de ruimte en de omgeving. Heel fijn. De tent is luxe en voorzien van alle gemakken. Alle verblijven staan op zichzelf en genieten van veel privacy, wat op vakantie toch wel prettig is. En het was schoon! Daarnaast zijn Rob en Renske heel lief en gastvrij. Dat maakt het een complete en fijne vakantie. Rob en Rens, merci!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Mirjam27-09-2019

Heerlijk, prachtig en rust

Ze schrijven het al...een paradijs... Dat is het ook. Wat een heerlijke ,mooie plek is dit en wat een rust. Een plek met een prachtig uitzicht. Prima huisje met een fijn terras. Ik heb genoten. Renske, Rob, Soof en Suus jullie zijn geweldig.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Mart25-09-2019

Geweldig

Enorm fijn verblijf. Super locatie, gastvrije eigenaars en een prachtige plek zelf om tot rust te komen. Het verblijf bevat twee gezellige apartementjes en een gigantische woontent voor een hele familie, rustig in de natuur gelegen. Binnen twintig minuten ben je bij de zee, en binnen tien minuten kan je gezellige authentieke Portugese restaurantjes vinden om te gaan eten.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Familie den Haan15-09-2019

Almost to good to be true !!!

Wat een geweldig plekje op aarde ! De rust en schoonheid zijn verbluffend. De gastvrijheid, gezelligheid van Renske en Rob overweldigend. Wat een bezieling ! Super hosts ! Wij willen terug 😃 Het weer: heerlijk om te genieten van de warmte maar niet bloedheet dus ook voldoende energie om dingen te kunnen ondernemen. Het complex een plaatje. Het zwembad perfect. De bloemenpracht adembenemend. Zoveel leuke dingen te bezoeken in de omgeving. Gezellige drukte en geen massatoerisme. Wat een genot om hier 2 weken te zijn geweest. Zoek niet verder hier moet je heen ! Een hapje buiten de deur: voldoende opties en goed betaalbaar. Het leven in dit gedeelte van Portugal is sowieso goed betaalbaar te noemen. Dus: plan je vliegreis naar Lissabon, pak je huurauto en ga een kleine 100 km naar t noorden en wij garanderen je een beleving om nooit meer te vergeten. Rob en Renske tot ooit 😉

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mia Siemerink13-09-2019

Een klein paradijsje in een hectische wereld.

Dat ze alleen wat kleding mee hoeven te nemen, iets warms voor de avond. Alles is verder aanwezig, meer dan voldoende zelfs.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Elly en Jan30-08-2019

Rust, ruimte, gemoedelijk

Een uitstekende combinatie van Brabantse gemoedelijkheid en gastvrijheid en Portugese behulpzaamheid en vriendelijkheid. Dát is waar wij aan terugdenken bij Villa Sophia. Boven op een heuvel, midden in het groen, een oase van rust. Het goede leven!

Renske en Rob, wat hebben we genoten bij jullie: van ons schone, goed ingerichte appartement Villa Vista (inderdaad met een prachtig uitzicht), van het zwembad, van de prachtige bomen en planten, van jullie twee zwerfhondjes Soof en Suus, die zich geen betere adoptiebaasjes hadden kunnen wensen, van de hagedisjes die een onachtzaam spinnetje weten te verschalken. Van.... Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar dat doen we toch maar niet, anders gaat het zometeen nog op een wervende reclametekst lijken. :-)

Lieve Renske en Rob, jullie zijn echt een stel om zo’n kleinschalig resort te runnen. Nogmaals hartelijk dank voor alles. Jullie gaan ons vast en zeker nog vaker zien.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Melanie en Maarten26-08-2019

Geweldige vakantieplek

Villa Sophia is een geweldige vakantieplek. Het terrein is heel mooi, de verblijven zijn sfeervol en het zwembad is heerlijk. Ons huisje was comfortabel en schoon en voorzien van alle gemakken, inclusief prima WiFi. Met de auto ben je in tien minuten bij een grote supermarkt en diverse restaurants. Wat verder weg vind je strand, natuur, oude stadjes en meer. Ook voor onze tienerjongens was er genoeg vermaak in de buurt. En de eigenaars Rob en Renske zijn zeer gastvrij en behulpzaam, met de perfecte balans tussen gezelligheid en rust. Een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

2 tips over Vakantiehuis Villa Sophia

• Nicole Senden, 30-07-2014

Vanuit het huisje dicht bij SanMartinho do Porto (erg leuk), Nazare en Sitio, Alcabaca, en grotten.

• Melling1967, 09-08-2015

Voor goede restaurants kan je veel vinden op * . Wij zijn geweest bij: Baleal (vlakbij Peniche): Bar de Bruno, leuke sfeer, goede hamburgers Salir de Matos: Solar dos Amigos, zeer grote porties, leuke sfeer Nazare: Xapa's en A Tasquinha, authentiek, goede visgerechten (ook vlees) Caldas da Rainha: Novo Mundo, pizzaria/afhaal, lekkere pizza's Nazare: Gelatomania, goede ijssalon met lekker koffie Obidos: Cafe Snackbar (reserveren!) en Petrarum Domus bar

1 vraag over Vakantiehuis Villa Sophia

• Brechtje Vandergraesen , 10-07-2017

Huisdier

Beste Ap en Lily, Jullie huis is prachtig! Zijn er ook honden toegelaten? Wij hebben een superlieve Spaanse waterhond. Alvast bedankt voor jullie antwoord. Brechtje, Jurgen en KiKa ( en Zappa de hond )

Vakantiehuis Villa Sophia info

• Aantal personen2 tot 4