Vakantiehuis Villa Sophia

Meer vakantiehuisinfo

83 reviews over Vakantiehuis Villa Sophia

• 8Mirjam27-09-2019

Heerlijk, prachtig en rust

Ze schrijven het al...een paradijs... Dat is het ook. Wat een heerlijke ,mooie plek is dit en wat een rust. Een plek met een prachtig uitzicht. Prima huisje met een fijn terras. Ik heb genoten. Renske, Rob, Soof en Suus jullie zijn geweldig.

• 10Mart25-09-2019

Geweldig

Enorm fijn verblijf. Super locatie, gastvrije eigenaars en een prachtige plek zelf om tot rust te komen. Het verblijf bevat twee gezellige apartementjes en een gigantische woontent voor een hele familie, rustig in de natuur gelegen. Binnen twintig minuten ben je bij de zee, en binnen tien minuten kan je gezellige authentieke Portugese restaurantjes vinden om te gaan eten.

Alleenreizend

• 10Familie den Haan15-09-2019

Almost to good to be true !!!

Wat een geweldig plekje op aarde ! De rust en schoonheid zijn verbluffend. De gastvrijheid, gezelligheid van Renske en Rob overweldigend. Wat een bezieling ! Super hosts ! Wij willen terug 😃 Het weer: heerlijk om te genieten van de warmte maar niet bloedheet dus ook voldoende energie om dingen te kunnen ondernemen. Het complex een plaatje. Het zwembad perfect. De bloemenpracht adembenemend. Zoveel leuke dingen te bezoeken in de omgeving. Gezellige drukte en geen massatoerisme. Wat een genot om hier 2 weken te zijn geweest. Zoek niet verder hier moet je heen ! Een hapje buiten de deur: voldoende opties en goed betaalbaar. Het leven in dit gedeelte van Portugal is sowieso goed betaalbaar te noemen. Dus: plan je vliegreis naar Lissabon, pak je huurauto en ga een kleine 100 km naar t noorden en wij garanderen je een beleving om nooit meer te vergeten. Rob en Renske tot ooit 😉

Met oudere kinderen

• 10Mia Siemerink13-09-2019

Een klein paradijsje in een hectische wereld.

Dat ze alleen wat kleding mee hoeven te nemen, iets warms voor de avond. Alles is verder aanwezig, meer dan voldoende zelfs.

• 10Elly en Jan30-08-2019

Rust, ruimte, gemoedelijk

Een uitstekende combinatie van Brabantse gemoedelijkheid en gastvrijheid en Portugese behulpzaamheid en vriendelijkheid. Dát is waar wij aan terugdenken bij Villa Sophia. Boven op een heuvel, midden in het groen, een oase van rust. Het goede leven!

Renske en Rob, wat hebben we genoten bij jullie: van ons schone, goed ingerichte appartement Villa Vista (inderdaad met een prachtig uitzicht), van het zwembad, van de prachtige bomen en planten, van jullie twee zwerfhondjes Soof en Suus, die zich geen betere adoptiebaasjes hadden kunnen wensen, van de hagedisjes die een onachtzaam spinnetje weten te verschalken. Van.... Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar dat doen we toch maar niet, anders gaat het zometeen nog op een wervende reclametekst lijken. :-)

Lieve Renske en Rob, jullie zijn echt een stel om zo’n kleinschalig resort te runnen. Nogmaals hartelijk dank voor alles. Jullie gaan ons vast en zeker nog vaker zien.

• 9Melanie en Maarten26-08-2019

Geweldige vakantieplek

Villa Sophia is een geweldige vakantieplek. Het terrein is heel mooi, de verblijven zijn sfeervol en het zwembad is heerlijk. Ons huisje was comfortabel en schoon en voorzien van alle gemakken, inclusief prima WiFi. Met de auto ben je in tien minuten bij een grote supermarkt en diverse restaurants. Wat verder weg vind je strand, natuur, oude stadjes en meer. Ook voor onze tienerjongens was er genoeg vermaak in de buurt. En de eigenaars Rob en Renske zijn zeer gastvrij en behulpzaam, met de perfecte balans tussen gezelligheid en rust. Een absolute aanrader!

Met oudere kinderen

• 10Lily22-08-2019

Fantastisch!!!

Op aanraden van onze kinderen hebben wij Villa Sophia geboekt. Wij verbleven in de bungalow en hebben een heerlijke tijd gehad. Rob en Renske zijn heel lieve en attente mensen. Ons verblijf was schoon met hele goede bedden. De keukenuitrusting kompleet. Bij het zwembad was het heerlijk vertoeven op de luxe bedden met parasol. Villa Sophia is een paradijs waar je de vogels nog kan horen zingen en de prachtige kust is niet ver weg.

• 10Familie Versteegh.11-08-2019

Een echte aanrader!

Dit was de tweede keer dat we voor drie weken hier verbleven. Twee jaar geleden waren we hier voor het eerst. We hebben zowel het huisje als het appartement gehuurd. De nieuwe eigenaren, Rob en Renske, zijn er in geslaagd het verblijf nog beter te maken dan het al was. Fijne, warme, hartelijke mensen die er alles voor doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De omgeving is prachtig. Op korte afstand is er genoeg vertier te vinden. Wij hebben genoten!

• 10Corrie Jacobs12-06-2019

Wij gaan zeker terugkomen!

Wat hebben wij enorm genoten van ons verblijf bij Villa Sophia, het prachtige resort van Renske en Rob. En wat werden wij gastvrij en behulpzaam door hen ontvangen. Wij vonden hier precies waar wij behoefte aan hadden zoals : rust, privacy, prachtige natuur, mooie wandelingen vanuit ons verblijf, ´s ochtends heerlijke duik in verfrissend zwembad, sfeervol ingericht huis Villamar, heerlijke bedden, uitgebreid ingerichte keuken kortom TOP! Op kwartiertje rijden de meest prachtigste stranden en lagunes ontdekt. Ook hebben we erg genoten van de beeldentuin Buddha Eden en het Kasteel Pousada Castelo De Obidos. Wij hebben van een onvergetelijke vakantie op Villa Sophia mogen genieten.
    Echt een aanrader!!! Wij komen ZEKER terug!

• 10Brigitte Van der Pluijm09-04-2019

Wij vonden het fantastisch!

Rob en Renske hebben een heel mooi perceel liggend in de heuvels met uitzicht, zwembad en heerlijke tuin midden in de natuur. Ze verhuren een huisje en een studio op hun terrein en daar komt nog een zeer luxe tent bij binnenkort met vast meubilair en een etage erin. De accommodaties zijn fris ingericht en er is geïnvesteerd in goede bedden, een koffiezetapparaat met cups, lekkere stoelen, fijne handdoeken. Er is een douche met brede, goede straal, keuken met o.a. een diepvries. Kortom alles om het de gasten naar de zin te maken. Ze helpen je met alles. Wij vonden het er heerlijk, verbleven in het huisje. Er is voldoende privacy, je hebt je eigen stek, zonder inkijk van anderen. Er is een gezamenlijke buitenkeuken, je kunt in je eigen ruimte koken of uit eten gaan met restaurants en stadje op 10 minuten rijden, net als het strand. Lissabon is 1 uur rijden, in de directe omgeving aan de zilverkust (Costa de Prata) is ook veel te zien.

2 tips over Vakantiehuis Villa Sophia

• Nicole Senden, 30-07-2014

Vanuit het huisje dicht bij SanMartinho do Porto (erg leuk), Nazare en Sitio, Alcabaca, en grotten.

• Melling1967, 09-08-2015

Voor goede restaurants kan je veel vinden op * . Wij zijn geweest bij: Baleal (vlakbij Peniche): Bar de Bruno, leuke sfeer, goede hamburgers Salir de Matos: Solar dos Amigos, zeer grote porties, leuke sfeer Nazare: Xapa's en A Tasquinha, authentiek, goede visgerechten (ook vlees) Caldas da Rainha: Novo Mundo, pizzaria/afhaal, lekkere pizza's Nazare: Gelatomania, goede ijssalon met lekker koffie Obidos: Cafe Snackbar (reserveren!) en Petrarum Domus bar

1 vraag over Vakantiehuis Villa Sophia

• Brechtje Vandergraesen , 10-07-2017

Huisdier

Beste Ap en Lily, Jullie huis is prachtig! Zijn er ook honden toegelaten? Wij hebben een superlieve Spaanse waterhond. Alvast bedankt voor jullie antwoord. Brechtje, Jurgen en KiKa ( en Zappa de hond )

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4