Géén boekingskosten

Vakantiehuis Villa Sophia

PortugalCosta de LisboaSalir de Matos

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Villa Sophia voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 97 reviews

Meer vakantiehuis info

97 Reviews over Villa Sophia

• 10Loes van Strien09-05-2022

Perfect, prachtig, gastvrij

Een heel fijn en klein verblijf. Perfect voor gezinnen. Rob en Renske zijn gastvrij en er is altijd ruimte voor een praatje. Ze kennen de omgeving goed en weten goed in te schatten welke tips welkom zijn. Het zwembad is heerlijk om even af te koelen en het uitzicht is prachtig. De accommodatie is heel netjes en je komt niets te kort. En kom je dat wel? Dan zijn Rob en Renske altijd dichtbij. We hebben veel vakanties gehad, maar deze komt zeker in onze top 3! Hopelijk tot snel! En o ja, ze zijn zo lief voor onze dochter geweest. Dat maakt deze vakantie ook zo fantastisch!

• 10J&T07-05-2022

Paradijsje!

Het liefst willen we dit adres voor onszelf houden ;-) Rob en Renske zijn zeer gastvrije eigenaren waarbij je je snel “thuis” voelt. We verbleven in de safaritent, echt riant en van alle gemakken voorzien. Zwembad is super en de salamanders en de honden zijn heel interessant voor de kids :-). De omgeving is weerzinwekkend mooi! We komen zeker terug Liefs uit Nijmegen

• 10Edward Laterveer18-04-2022

Een plek met oprechte warmte!

Tussen de heuvels ligt het geweldige plekje van Rob en Rens waar de warmte vanaf straalt. De liefde voor het land, hun prachtige villa en de gasten. Ik reisde alleen, maar was niet alleen. Zij weten samen perfect de balans te geven om je verblijf zo comfortabel en fijn mogelijk te hebben. Samen met hun honden Soof en Sophie leven ze hun droom samen met een ieder die dat met ze wil delen. Ik ga zeker terug komen is het niet voor het geweldige land dan wel voor deze twee mooie mensen!

• 10Debbie04-11-2021

Wat een geweldig verblijf !!!

Wat kan ik nog meer toevoegen aan alle lovende woorden die door de andere gasten zijn vermeld. Het huis en het appartement, waar onze vrienden verbleven, was top ! Voorzien van alle luxe maar toch heel knus en gezellig. Wat een paradijs om te verblijven met de goede zorgen van Rob en Renske ! Leuke tips voor uitstapjes en om een hapje eten. Wij hebben vanuit hier ook een dagje Lissabon gedaan. Prima aan te rijden. Een gezellige bbq gehad, heerlijk bij het zwembad gelegen op fantastische bedden. Een week was echt te kort ! Renske en Rob, het was super gezellig met jullie ! Bedankt voor al jullie goede zorgen, ook namens onze vrienden. Wij willen volgend jaar zeker weer komen en dan in het voorjaar. Benieuwd hoe jullie paradijs eruit ziet wanneer alles in bloei staat. En natuurlijk om jullie weer te zien !

• 10Rachel02-10-2021

Wat wil je nog meer?

Renske en Rob hebben het woord 'gastvrijheid' uitgevonden vermoed ik. Wat een liefdevolle ontvangst bij hun prachtige paradijs in Portugal. Alles aanwezig en als je iets mist hoef je het maar te vragen. Hele mooie omgeving en veel te ontdekken, zowel dichtbij als wat verder weg. Wil je graag met de andere gasten contact (samen BBQ-en), of liever meer op jezelf zijn? Alles kan, alles is goed. Echt een aanrader!

• 10Henk N07-09-2021

Rust en Ruimte

Twee weken genoten van de prachtige safari tent van Rob en Renske. Veel privacy en ruimte. s Avonds een sfeervolle en koele plek. In de omgeving is heel veel te doen en te bekijken. Leuk historische dorpjes, kloosters, prachtige stranden, Berlenga eilanden, dolfijnen kijken, golf surfen, etc. Rob en Renske hebben een neus voor de beste restaurantjes in de omgeving. De sfeer op het terrein is gastvrij en gezellig.

• 9Jeroen en Edwina26-08-2021

Heerlijk!

In augustus 2 weken van een heerlijke vakantie genoten in het knusse huisje Villamar. We werden heel hartelijk ontvangen door Rob en Renske en je voelt dan ook heel welkom. Genoten van de mooie tuin en de rust en het uitzicht over het mooie groene landschap. Prachtige autoritten gemaakt door dit mooie deel van Portugal, geslenterd door kleine dorpjes, genoten van Lissabon, geluierd op het strand en uitgewaaid op de rotsen langs de kust. Kortom een heerlijk relaxte vakantie gehad.

• 10Ruimte
  • 9Eelke10-08-2021

Prachtige plek, supergastvriendelijke eigenaren

Wij hebben een week verbleven in Villa Vista met 3 volwassenen en 1 kind van 9. Omdat andere gasten vanwege Corona moesten cancellen hadden we het hele complex voor onszelf. Prachtig uitzicht en een heerlijk zwembad (waar we helaas door een bewolkte week wel iets te weinig in hebben gelegen). Zoon van 9 die op tafeltennis zit heeft zich goed vermaakt met de uitstekende tafeltennistafel. Rob en Renske zijn enorm gastvrije en vriendelijke eigenaren. Er stond een fles wijn bij aankomst en nadat Rob hoorde dat we vegan aten verraste hij ons met veganistische Pastéis de nata. Superlief. Huisje was van alle gemakken voorzien. We hebben ook een kijkje genomen in de safaritent en die deed niet voor ons huisje onder, lijkt ons ook een hele leuke plek om in te verblijven. Al met al zeker een aanrader!

• 9Cheryl en Tim21-06-2021

Heerlijke ontspannen vakantie

Wij hebben genoten van ons verblijf in Villa Sophia. Wij verbleven in de Glamping Lounge Lodge. De tent is onverwacht groot en ligt beschut tussen struiken en bomen. Hierdoor heb je veel privacy. De tent is van alle gemakken voorzien en heeft een fijne regendouche. Er is een heerlijk zwembad. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en willen graag dat je een leuk verblijf hebt. In de omgeving zijn veel gezellige dorpjes met bezienswaardigheden, goede eettentjes en mooie stranden. Met de huurauto ben je hier zo! Al met al, wij hadden een heerlijk ontspannen vakantie.

• 9Evelien11-09-2020

Geweldig!

Fantastische plek en Rob en Renske zijn enorm gastvrij. Kinderen hebben genoten van het ( bijna prive) zwembad. Veel mooie steden in de buurt. Huur wel een auto🚗

Vakantiehuis Villa Sophia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)