Appartement Albufeira Jardim I & II

Portugal, Algarve, Albufeira

4Onvoldoende

• 3.6Inrichting
  • 4.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

307 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 2019
    1Annoniem21-11-2019

Nooit meer in deze deprimerende accomodatie

Zeer oude gedateerde studio waar je denkt te kunnen koken. 2 van de 3 pitten werkten maar waarvan 1 goed. Op de vraag of ze ernaar wilde kijken werd het antwoord gegeven dat de 3e was afgekoppeld omdat de stoppen anders door sloegen. Koelkast met de deur op half 11 die dus niet goed dicht ging. Heel oud hard bed... een plank met matras erop, hele dunne lakens, 1 deken per persoon, niet eens een dekbed en een kussen zo dun als een postzegel. Kamer werd niet schoon gemaakt, alleen handdoeken net gelegd. Op het terras 2 plastic kuip stoeltjes waarvan 1 stuk, geen tafel of gezellig zitje. Deprimerende bedompte kamer.

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    9Natasja14-11-2018

Veel te kort en snel weer!

De recensies brachten ons aan het twijfelen, maar wat hebben we geniten. We hadden een studio. Niet modern maar wel echt a la porugal, super. En schoon!!!! Elke dag schone handdoeken, niets was te gek, ze deden alles voor je. We hadden een stroomstoring, 2 min later stond er 2 man sterk aan de deur en is keurig en snel opgelost. Zelfs een pizza laten bezorgen is geen probleem, de receptionist heeft een kaart, uitzoeken maar en hij belt de bestelling door. De jeep safari geboekd bij de receptie, werden voor de deur opgehaald en afgezet, echt een super accomodatie. Een mooie plek, wel klauteren en klimmen maar een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 2Anoniem28-04-2018

Nooit meer, ga er niet heen!!

Niet naar toe gaan. Vieze oude kamers, muf, balkondeuren gaan bijna niet open, geen airco, wasbak door de helft gebroken, bruin water, lichtknoppen vallen van de muur, kei harde kleine bedden, brommende smerige koelkast, kluisje zonder slot, en een keukenraam wat midden in de nacht openklapt, en geen handdoeken op de kamer. Aangegeven maar niet gekregen die dag niet echt fijn aankomen op je 1e dag. Wij zijn opgestapt en een ander hotel gaan boeken. Gevalletje red mijn vakantie!! Oja je moet heel veel trappen lopen hier.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Dhr de Jong01-03-2018

leuke ervaring voor eerste keer portugal

leuk gezellig albufeira in mooi simpel apphotel met onbijt

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Bert visser30-01-2018

Binnenkort weer

Super mooi, lekker gezellig

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10J.S20-07-2017

Fantastisch appartement,kustlijn,dorpjes

Ik heb app geboekt om mijn dochter daar op te zoeken die n jaar in Portugal was tijdens vrijwilligerswerk. Zij kon toen bij mij in app logeren. Geweldige week samen gehad. Mogelijkheid was om te ontbijten/dineren in hotel wat bijbehorend bij appartement was. Heel simpel en zonder problemen auto gehuurd en heerlijk door nostalgische dorpjes gereden en langs n geweldige kustlijn met kleine strandjes.

Alleen gereisd in september 2015

• 8hans van der werf16-05-2017

Goede verhouding prijs en kwaliteit.

Goede sfeer, live muziek.Geen wifi op appartement,het avondbuffet kan wel beter. Prima liggging.

Gereisd met partner in november 2016

• 7Gerry05-05-2017

Verouderd maar schoon complex

Geen luxe appartementen, maar meestal ben je daar alleen om te slapen. Alles is aanwezig, maar beperkt. De bedden zijn prima, het appartement ruim genoeg. Op een heuvel gelegen dus lastig om lopend te bereiken, taxi vanuit het oude centrum kost maar €3,25 ;)

Gereisd met partner in maart 2017

• 4Sofie20-06-2016

Zeer slechte accommodatie!

Mensen konden zo op ons balkon, deuren konden we niet goed afsluiten! Hierdoor hebben ze ook in ons appartement ingebroken en zijn er zaken gestolen. We hadden geen warm water, dit werd gemaakt waarna de hele badkamer vol met water stond. De service was erg slecht! Het was wel schoon, maar zeer oud! Wij adviseren dit complex niet aan anderen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7Sjang van Hooff02-05-2016

Low budget maar de moeite waard....

Het grote Aparthotel ligt hoog boven Albufeira en heeft een mooi uitzicht over stad en zee. Van het centrum naar hotel is een hele klim, dus niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Het apartementencompex is oud en wat gedateerd, maar is redelijk onderhouden. Veel (rumoerige) engelse gasten. Het ontbijt en avondeten is eenvoudig en wat veel van hetzelfde. Ondanks de minpunten gezien prijs/kwaliteit zeker voldoende.

Gereisd met partner in september 2015

Appartement Albufeira Jardim I & II info