Appartement Albufeira Jardim I & II

Appartement
Appartement Albufeira Jardim I & II
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

300 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II in het Nederlands

Veel te kort en snel weer!

Natasja
14-11-2018

De recensies brachten ons aan het twijfelen, maar wat hebben we geniten. We hadden een studio. Niet modern maar wel echt a la porugal, super. En schoon!!!! Elke dag schone handdoeken, niets was te gek, ze deden alles voor je. We hadden een stroomstoring, 2 min later stond er 2 man sterk aan de deur en is keurig en snel opgelost. Zelfs een pizza laten bezorgen is geen probleem, de receptionist heeft een kaart, uitzoeken maar en hij belt de bestelling door. De jeep safari geboekd bij de receptie, werden voor de deur opgehaald en afgezet, echt een super accomodatie. Een mooie plek, wel klauteren en klimmen maar een echte aanrader.

Nooit meer, ga er niet heen!!

Anoniem
28-4-2018

Niet naar toe gaan. Vieze oude kamers, muf, balkondeuren gaan bijna niet open, geen airco, wasbak door de helft gebroken, bruin water, lichtknoppen vallen van de muur, kei harde kleine bedden, brommende smerige koelkast, kluisje zonder slot, en een keukenraam wat midden in de nacht openklapt, en geen handdoeken op de kamer. Aangegeven maar niet gekregen die dag niet echt fijn aankomen op je 1e dag. Wij zijn opgestapt en een ander hotel gaan boeken. Gevalletje red mijn vakantie!! Oja je moet heel veel trappen lopen hier.

leuke ervaring voor eerste keer portugal

Dhr de Jong
1-3-2018

leuk gezellig albufeira in mooi simpel apphotel met onbijt

Binnenkort weer

Bert visser
30-1-2018

Super mooi, lekker gezellig

Ik heb app geboekt om mijn dochter daar op te zoeken die n jaar in Portugal was

tijdens vrijwilligerswerk. Zij kon toen bij mij in app logeren. Geweldige week samen gehad. Mogelijkheid was om te ontbijten/dineren in hotel wat bijbehorend bij appartement was. Heel simpel en zonder problemen auto gehuurd en heerlijk door nostalgische dorpjes gereden en langs n geweldige kustlijn met kleine strandjes.

Goede verhouding prijs en kwaliteit.

hans van der werf
16-5-2017

Goede sfeer, live muziek.Geen wifi op appartement,het avondbuffet kan wel beter. Prima liggging.

Verouderd maar schoon complex

Gerry
5-5-2017

Geen luxe appartementen, maar meestal ben je daar alleen om te slapen. Alles is aanwezig, maar beperkt. De bedden zijn prima, het appartement ruim genoeg. Op een heuvel gelegen dus lastig om lopend te bereiken, taxi vanuit het oude centrum kost maar €3,25 ;)

Zeer slechte accommodatie!

Sofie
20-6-2016

Mensen konden zo op ons balkon, deuren konden we niet goed afsluiten! Hierdoor hebben ze ook in ons appartement ingebroken en zijn er zaken gestolen. We hadden geen warm water, dit werd gemaakt waarna de hele badkamer vol met water stond. De service was erg slecht! Het was wel schoon, maar zeer oud! Wij adviseren dit complex niet aan anderen.

Low budget maar de moeite waard....

Sjang van Hooff
2-5-2016

Het grote Aparthotel ligt hoog boven Albufeira en heeft een mooi uitzicht over stad en zee. Van het centrum naar hotel is een hele klim, dus niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Het apartementencompex is oud en wat gedateerd, maar is redelijk onderhouden. Veel (rumoerige) engelse gasten. Het ontbijt en avondeten is eenvoudig en wat veel van hetzelfde. Ondanks de minpunten gezien prijs/kwaliteit zeker voldoende.

Oud complex waaraan gewerkt wordt,

Bert Beekhof
1-5-2016

Ligging ligt hoog tov de stad, je moet goed ( omhoog ) kunnen lopen ( trappen ) om vanuit de stad naar Jardim te komen. Daardoor wel mooi uitzicht.

Bedden waren goed, keuken met weinig spulletjes ( net voldoende ). Badkamer redelijk, douchen in bad, de doucheslang bleef maar net hangen. Wel goed warm water. WIFI in de receptie, veel engelsen, ongezellige centrale eetruimte, ik zou er nooit allinclusive nemen. Zwembad werd verbouwd, maar waarome moet dit zo diep zijn > 3 meter??

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albufeira Jardim I & II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albufeira Jardim I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.