Appartement Albufeira Jardim I & II

6.1Voldoende

• 5.1Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 2018
    9Natasja14-11-2018

Veel te kort en snel weer!

De recensies brachten ons aan het twijfelen, maar wat hebben we geniten. We hadden een studio. Niet modern maar wel echt a la porugal, super. En schoon!!!! Elke dag schone handdoeken, niets was te gek, ze deden alles voor je. We hadden een stroomstoring, 2 min later stond er 2 man sterk aan de deur en is keurig en snel opgelost. Zelfs een pizza laten bezorgen is geen probleem, de receptionist heeft een kaart, uitzoeken maar en hij belt de bestelling door. De jeep safari geboekd bij de receptie, werden voor de deur opgehaald en afgezet, echt een super accomodatie. Een mooie plek, wel klauteren en klimmen maar een echte aanrader.

Met vrienden

• 2Anoniem28-04-2018

Nooit meer, ga er niet heen!!

Niet naar toe gaan. Vieze oude kamers, muf, balkondeuren gaan bijna niet open, geen airco, wasbak door de helft gebroken, bruin water, lichtknoppen vallen van de muur, kei harde kleine bedden, brommende smerige koelkast, kluisje zonder slot, en een keukenraam wat midden in de nacht openklapt, en geen handdoeken op de kamer. Aangegeven maar niet gekregen die dag niet echt fijn aankomen op je 1e dag. Wij zijn opgestapt en een ander hotel gaan boeken. Gevalletje red mijn vakantie!! Oja je moet heel veel trappen lopen hier.

• 9Dhr de Jong01-03-2018

leuke ervaring voor eerste keer portugal

leuk gezellig albufeira in mooi simpel apphotel met onbijt

• 7Bert visser30-01-2018

Binnenkort weer

Super mooi, lekker gezellig

• 2017
    10J.S20-07-2017

Fantastisch appartement,kustlijn,dorpjes

Ik heb app geboekt om mijn dochter daar op te zoeken die n jaar in Portugal was tijdens vrijwilligerswerk. Zij kon toen bij mij in app logeren. Geweldige week samen gehad. Mogelijkheid was om te ontbijten/dineren in hotel wat bijbehorend bij appartement was. Heel simpel en zonder problemen auto gehuurd en heerlijk door nostalgische dorpjes gereden en langs n geweldige kustlijn met kleine strandjes.

Alleenreizend

• 8hans van der werf16-05-2017

Goede verhouding prijs en kwaliteit.

Goede sfeer, live muziek.Geen wifi op appartement,het avondbuffet kan wel beter. Prima liggging.

• 7Gerry05-05-2017

Verouderd maar schoon complex

Geen luxe appartementen, maar meestal ben je daar alleen om te slapen. Alles is aanwezig, maar beperkt. De bedden zijn prima, het appartement ruim genoeg. Op een heuvel gelegen dus lastig om lopend te bereiken, taxi vanuit het oude centrum kost maar €3,25 ;)

• Oude reviews

4Sofie20-06-2016

Zeer slechte accommodatie!

Mensen konden zo op ons balkon, deuren konden we niet goed afsluiten! Hierdoor hebben ze ook in ons appartement ingebroken en zijn er zaken gestolen. We hadden geen warm water, dit werd gemaakt waarna de hele badkamer vol met water stond. De service was erg slecht! Het was wel schoon, maar zeer oud! Wij adviseren dit complex niet aan anderen.

Met vrienden

• 7Sjang van Hooff02-05-2016

Low budget maar de moeite waard....

Het grote Aparthotel ligt hoog boven Albufeira en heeft een mooi uitzicht over stad en zee. Van het centrum naar hotel is een hele klim, dus niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Het apartementencompex is oud en wat gedateerd, maar is redelijk onderhouden. Veel (rumoerige) engelse gasten. Het ontbijt en avondeten is eenvoudig en wat veel van hetzelfde. Ondanks de minpunten gezien prijs/kwaliteit zeker voldoende.

• 5Bert Beekhof01-05-2016

Oud complex waaraan gewerkt wordt,

Ligging ligt hoog tov de stad, je moet goed ( omhoog ) kunnen lopen ( trappen ) om vanuit de stad naar Jardim te komen. Daardoor wel mooi uitzicht. Bedden waren goed, keuken met weinig spulletjes ( net voldoende ). Badkamer redelijk, douchen in bad, de doucheslang bleef maar net hangen. Wel goed warm water. WIFI in de receptie, veel engelsen, ongezellige centrale eetruimte, ik zou er nooit allinclusive nemen. Zwembad werd verbouwd, maar waarome moet dit zo diep zijn > 3 meter??

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4