Camping Forteca

Camping Forteca
9,1

74 reviews over Camping Forteca in het Nederlands

Landelijk, relaxed en met een positieve sfeer.

Fam. Van Langerak
2-9-2018

Heerlijke relaxte camping. Soort oase in een mooie landelijke omgeving. Eigenaar doet zijn best om met zo min mogelijk regels een fijne sociale sfeer in stand te houden. Sanitair is eenvoudig, maar wordt schoongemaakt of is net schoongemaakt. Groot pluspunt is de vrijheid in aankomst- en vertrek dag en tijd. In de omgeving is van alles te doen en de informatie die je daarover ontvangt is uitgebreid.

Complimenten voor de eigenaars, want je ziet ze met een blij gezicht heel hard werken. Campinggasten, houd deze mooie camping in stand en draag met je gedrag hier je steentje aan bij. Ruim je rommel op, kijk achterom op het toilet en zaag geen bomen om voor je kampvuur.

Een aanrader!

Peter
24-8-2018

Prachtige en ruim opgezette camping in een mooi gebied in Polen. We mochten onze eigen kampeerplek bepalen waarbij er ruim voldoende keuze was. Restaurant is super met een mooi terras en een kaart met lekkere Poolse gerechten. Ook ideaal op de dag van aankomst of voor vertrek of wanneer je gewoon geen zin hebt om te koken. Personeel is erg vriendelijk en doen alle moeite voor een aangenaam verblijf. Toiletgebouw achter op de camping is wel wat krap met kleine douches. Sanitair wordt prima schoongehouden. Een aanrader.

Er is volop ruimte om een vuurtje te stoken, al kan dit af en toe ook een nadeel zijn. Dat ligt dan niet aan de camping maar meer aan de kampeerders ;-)

Dit doen we zeker nog een keer!

Familie Jans
13-8-2018

Wij hebben genoten van deze geweldige camping! Wij waren daar met onze twee kinderen van 7 en 11 jaar, die zich kostelijk vermaakt hebben op het meer. (wij ook trouwens :). Wij zaten in een van de blokhutten, die van alle gemakken is voorzien en in de schaduw is gelegen. (Wat heerlijk was gezien de temperatuur). De eigenaren zijn erg gastvrij en klantvriendelijk! Deze camping is een echte aanrader voor iedereen! Ook Polen is een prachtig vakantieland, dat ons hart gestolen heeft. Wij komen zeker terug!

Geweldig

Charles Willems
9-8-2018

We hebben ruim twee fantastische weken op de camping doorgebracht. Al bij de kennismaking via mail hadden we een goed gevoel vanwege de uitgebreide antwoorden. Mathijs en Anna en hun personeel doen al wat binnen hun mogelijkheden ligt om het verblijf zo aangenaam mogelijk te laten zijn, elke dag opnieuw. Het ongedwongen karakter met een appėl op ieders eigen verantwoordelijkheid, maakt dat je er heerlijk op je gemak kunt verblijven met voor de wat oudere jeugd een kampvuurtje, voor de jongere jeugd de speeltuin en voor iedereen het water en het voetbalveldje. De omgeving is schitterend en bij aankomst krijg je hier voldoende info over. De doucheruimte in het nieuwe blok is wat aan de krappe kant en ook het feit dat je je wast terwijl er op nog geen meter van je iemand zit te poepen is wat minder. Wel wordt er gedurende de gehele dag schoongemaakt. Kortom: we komen nog een keertje terug!

Zoveel gastvrijheid nog nooit meegemaakt!

Fam Knol
3-8-2018

Wij kwamen voor de 2e keer op deze camping. Het is een geweldig leuke camping. Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Mathijs runt de camping met enorm veel plezier en energie.

De keuken is fantastisch, elke dag een extra menu en een ruime keus op de kaart. De bediening is erg vriendelijk. Elke dag verse broodjes te krijgen.

Wij huurden een blokhut aan het meertje. Heerlijke plek om tot rust te komen en af en toe een duik te nemen. Het huisje zag er keurig uit en is van alle gemakken voorzien.

Je kunt je geen betere camping wensen. Alles mag , er komen mensen van alle leeftijden. De jeugd kan zich hier ook goed vermaken.

Sanitair is in drie jaar tijd goed verbeterd. Alles wordt keurig bijgehouden door een aantal vriendelijke jongens, de hele dag door, complimenten!

Veel te zien in de omgeving.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

gezellige leuke vriendelijke camping met geweldige betrokken campingeigenaar, betaalbare blokhutten, heerlijk meer, gezellig restaurant met lekkere gerechten.Schoon sanitair, koelkast in blokhutten. Simpele camping , kampvuren mogen overal, heerlijk weer, prachtige omgeving, genoeg winkelgelegenheid. Allemaal bekende gezichten van mensen die toch iedere keer weer terugkomen . Voor kinderen ook heel erg leuk, hutten bouwen, leuke speeltuin.

Fijne camping!

Margot
27-7-2018

Prachtige camping met ruime, mooie plekken, zonder hegjes of andere afbakening!. Eigenaren zijn spontaan en staan voor je klaar, gastvrij. Sanitair is netjes en wordt goed bijgehouden. Sommige plekken zijn wel ver van het sanitair, zeker om af te wassen want dat kan maar bij 1 van de 2 gebouwen. In het nieuwste sanitairgebouw zijn de douches erg krap en is er weinig waterdruk. Maar, gezien de gestage uitbreidingen en verbeteringen aan de camping, zal dat vast nog wel goed komen! Prettige verblijfplek en ook voldoende in de omgeving te zien en te doen. O jaaa, ook lekker gegeten!!!

Fantastisch we komen volgend jaar weer

Nicoline van Dam
22-7-2018

Sanitair plek van de caravan en het personeel super aardig en behulpzaam

Corrie
18-7-2018

Prachtige camping, met een goed restaurant en vriendelijk personeel! Het sanitair was schoon en wordt veelvuldig schoon gemaakt. De camping heeft haar eigen meer en ligt vlakbij een aantal grote steden en het uilengebergte.

We gaan zeker terug

Ray
13-7-2018

Heerlijke camping met een mooi meer, prima plaatsen en voorzieningen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Forteca in Dzierzoniów, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Forteca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.