Camping Forteca

• 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

88 reviews over Camping Forteca

• 10Mister Vincent22-08-2019

Polen is een ondergewaardeert vakantieland.

Mooie rustige camping in een mooie omgeving met vriendelijke eigenaars. Niks op aan te merken.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Geurt-Jan Ploeg21-08-2019

Fantastische plek, gastvrije ontvangst

Vanwege een toernooi van onze dochter in Wroclaw gingen wij voor een luxe camping in plaats van een camping in een stad.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Angelique18-08-2019

Perfectie zonder alles perfect te hebben!

Gewoon geweldig leuke camping, niet perfect aangeharkt maar juist daardoor sfeervol, plezierig, ontspannen! Het grote meer, het heerlijke restaurant, de gastvrijheid. Ontzettend veel te zien en doen in de omgeving. Ziplinen, klimmen, goud zoeken, historische panden, mijnen, raften, rodelen. Meestal trekken we wat rond en komen zo om de paar vakanties weer eens aan op Forteca. Begonnen in 2009 met de tent, maar ook al eens in het 'geitenhuisje' en in de gastenkamers gelogeerd. Zo is er voor elk wat wils. Goed om te zien dat de camping floreert maar toch ook zijn eigenheid behoudt.

(Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de heerlijke oploskoffie met slagroom uit de beginjaren niet meer standaard in het assortiment zit ...)

• 7Staat v/h sanitair

• 10Afina Knol16-08-2019

Geweldig !!!!!

Voor de derde keer op camping Forteca geweest. Het blijft een prachtige camping. De ligging is erg mooi en de camping is gezellig en straalt rust uit. We werden weer hartelijk ontvangen door Anna en Mathijs. In het huisje aan het meer is het heerlijk vertoeven. Nieuwe matrassen, waterkoker, waterzak, alles weer lekker fris. De andere chalets hebben allemaal een nieuwe boxspring gekregen. Het sanitair is keurig en wordt de hele dag door bijgehouden. Helaas laten gasten het soms zelf niet netjes achter. Maar er wordt erg goed op gelet, ook door Mathijs zelf. We hebben het weer erg naar onze zin gehad. Je kunt daar echt onthaasten. Bij het restaurant kun je heerlijk zitten met een kopje capuchino en appeltaart plus uitzicht op het meer. Veel te bezichtigen, mooi om te wandelen. Met een kwartiertje lopen ben je in het dorpje Uciechow waar je een lekker ijsje kunt nuttigen bij de ijssalon. Het is ook een mooie omgeving om te hardlopen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8A van Til15-08-2019

We komen zeker terug.

Ik kan mij absoluut niet vinden in een review dat de hygiëne slecht is. Het toiletgebouw is wat verouderd en rommelig maar dat is heel wat anders dan hygiëne. Een personeelslid is de hele dag met regelmaat aan het schoonmaken. Achteraan op de camping is ook een sanitair unit en is netjes. Echt een camping zoals een camping moet zijn. Ook lawaai heb ik niet ervaren. Het was vroeg rustig. Wat betreft kampvuurtjes geen overlast maar vind wel dat sommige gasten moeten nadenken en het smeulende hout nat maken als ze naar bed gaan. -Eigenaren en personeel zijn vriendelijk. -Eten in restaurant (ook eten af te halen)is goed en lekker. Had graag wel wat meer van de typische Poolse gerechten op de kaart gezien. -Mooi meertje met kwalitatief zwemwater. -Speeltuin voor de kleintjes. -Geen afgebakende plaatsen waar ik persoonlijk wel van hou. Veel contact met anderen wat wel weer gezelligheid met zich meebrengt. -

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Gerard Verkerk08-08-2019

Hier komen we graag nog een keer kamperen!

Dit jaar wilde we eens iets anders dan Frankrijk en hebben deze camping gevonden op internet. We werden vriendelijk welkom geheten door de eigenaar en hebben zelf een plek kunnen kiezen. Na ons verblijf van drie weken kan ik zeggen dat het hele gezin enorm heeft genoten van de vakantie. De omgeving heeft veel te bieden. We hebben geraft (dobberen rivier af), een mooi kasteel bezocht, een werkkamp uit WOII, klimpark.....we hebben goed gebruik gemaakt van de brochure die we kregen bij aankomst. Kamperen op deze camping is zoals kamperen is bedoelt. 'S avonds een vuurtje bij de tent, praatje met de buren, verse broodjes bij de receptie. WC's en douches worden goed bijgehouden, eigenlijk niets op aan te merken. Samenvattend is dit voor ons een camping om nog eens te bezoeken in de toekomst. Vooral de ontspannen sfeer sprak ons erg aan.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Annelies07-08-2019

Mooie camping met wat aandachtspuntjes

Camping rondom een oude zandwinning waar je heerlijk kunt zwemmen. Verschillende soorten plekjes waar je uit kunt kiezen om te gaan staan. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die heel makkelijk zijn. Nadeel daarvan is dat er echt overal kampvuurtjes ontstaan met soms onveilige situaties. Toiletgebouw niet echt schoon , vooral ( rondom) urinoir vies en douches ook niet echt hygiënisch. Zeer rumoerig tot laat ( 2 uur is eerder regel dan uitzondering) Mathijs doet zijn uiterste best om dit op te lossen maar jeugd snapt dit blijkbaar niet zo goed. Informatie voorziening over de omgeving is ruum voldoende er is ontzettend veel te doen!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Van eekelen06-08-2019

Nergens beter dan hier zeker terug komen

Het is echt een geweldige camping. Wij komen hier nu al voor het 4e jaar en elk jaar is weer leuker. De camping eigenaar mathijs en anna zijn geweldig als je een probleem hebt staan ze voor je klaar om je te helpen. Ze willen gewoon voor iedereen een fijne vakantie en een echte vakantie sfeer geven en dat lukt heel goed. Het sanitair is heel mooi schoon. Elke keer als je naar de wc bent geweest komt de vaste schoonmaker die er de hele dag staad gelijk de wc schoonmaken als je bent geweest. In het restaurant is het heerlijk eten en is een gezellige sfeer iedereen praat met elkaar en er staat leuke muziek aan. Het eten is ook heerlijk. De omgeving is ook heel leuk en veel te doen in de informatie folder van de camping staan alle leuke bezienswaardigheden in de buurt wat heel fijn is. Je hoeft zelf eigenlijk niks op internet te gaan zoeken want er staat genoeg informatie in de folder. Kortom echt een camping om aan te raden.

• 10Staat v/h sanitair

• 7Richard05-08-2019

Mooie camping, top personeel, sanitair matig.

Wij waren hier 2e helft juli en begin augustus 2019. Hartelijk welkom geheten door Mathijs, we konden kiezen uit meerdere plekken op de camping. Zo ongeveer alles mag, zelfs kampvuur maken zo ongeveer waar je wilt, dit is leuk, maar ook een nadeel, want wanneer de buren een kampvuur stoken dan staat de caravan vol rook. Avondrust vanaf een uur of 10 's avonds wordt niet echt gehandhaafd (staat in de campingregels), regelmatig tot diep in de nacht erg rumoerig op de camping. Sanitair is aan renovatie toe, het gebouw op zich is nog redelijk, maar een douchebak waar een scheur in zit en waar dus douchewater onder loopt kan niet. Douchegordijnen ook niet erg hygiënisch, over de indringende urinelucht nog niet gesproken. Dan helpt schoonmaken met keukenpapier en glassex niet echt. Restaurant is super, heerlijk eten voor een goede prijs, vriendelijk personeel. Meer is ook lekker om in te zwemmen, schoon water, klein strandje en steiger.

• 9Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Liesbeth03-08-2019

Fantastische camping in een mooi gebied

Fijne camping met grote plekken. Wij stonden direct aan het meer met de vouwwagen. Er zijn veel kinderen in de leeftijd tussen 6 en 18 jaar op de camping. Je mag een vuur stoken voor je eigen tent. In de omgeving is veel te zien en doen bijvoorbeeld: rodelen, klimpark, kajakken, goudmijn, Wroclaw stad, en de oude steden Swidnica en Klodzkow. We zijn er twee weken geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. De camping eigenaren Marhijs en Anna zijn erg hulpvaardig en relaxed.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

10 tips over Camping Forteca

• Marc, 31-05-2014

Ga niet ver om te eten. Bij forteca is het goed eten.

• Marc, 26-07-2014

Ga zeker eens eten in het restaurant. Poolse soep, Russische noedels, en dat alles voor spotprijzen.

• Arend, 02-08-2013

Neem de alternatieve route die ze op de site hebben staan. Wij hebben dit niet gedaan en konden zodra we de Poolse grens over waren niet harder dan 45 km per uur voor dik 60 km.

2 vragen over Camping Forteca

• Gepke heijmel, 01-12-2016

vissen

hoi

is het meer ook geschikt om te vissen

• Mark, 22-03-2016

Vissen

Is het toegestaan in het meertje te vissen. Zo niet, is er in de directe omgeving een mogelijkheid om te vissen. Vissen en vakantie zijn namelijk onlosmakelijk vebonden bij onze zoon van 13.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig