Camping Forteca

CampingWeer vandaag15°7°
Camping Forteca
8,9

62 reviews over Camping Forteca in het Nederlands

Helemaal het einde en tot rust komen, geqeldig!

Fam. VanGrieken
9-5-2018

Wat een fantastische plek is dit, op onze rondreis door Tsjechië, Hongarije, Slowakije en Polen hier terecht gekomen. Heerlijk weer, rustig en prachtig weer. Ruime plaatsen en een fantastisch restaurant. Schoon sanitair

Super Relaxed!

Joyce
15-9-2017

Mathijs en Anna hebben een prachtige plek gecreëerd waar je heerlijk kunt genieten van je vakantie. Alles mag als het maar leuk is. Geen strenge regeltjes waar je je aan moet houden. Nee Familie de Koning, ik ben geen familie van ze!! Wij zijn er vorig jaar bij toeval terecht gekomen en dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar weer zijn geweest. Altijd vriendelijk en hartelijk. Een paradijs voor (jonge) kinderen. Kortom een aanrader. Ik zeg: tot volgend jaar.

Een fatastische camping een echte aanrader

André
14-9-2017

✔️De ontvangst is goed heel gastvrij

✔️Zeer vriendelijk personeel in het restaurant

✔️Het sanitair zag er verzorgt en schoon uit werdt zeer regelmatig schoon gemaakt. Er was een unit geplaatst met wc en douches deze zag er prima uit werdt ook regelmatig schoon gemaakt

✔️Camping plaatsen waren groot genoeg

✔️Eigenaar spreekt nederlands,engels,pools,duits

Gastvrouw spreekt pools en engels

Personeel spreekt pools en engels

✔️Camping is zéér mooi en vooral geschikt voor gezinnen met kinderen

✔️Dit is gewoon een Fantastische camping👍

✔️Ik kom hier nu al 6 jaar op deze camping en het is altijd weer een thuis komen

Super

Henrietta
14-9-2017

Vriendelijke, gastvrije eigenaren. Staan altijd met raad en daad klaar. Ik kan me het eerste jaar 2005 nog herinneren hoe ik met ons gezin een keer een andere plek in Polen wilde bezoeken, vanaf dat moment is het onze uitvalsbasis geworden van vele mooie vakanties. Geen strakke camping waar iedereen verplicht in rijtjes moet staan maar gewoon je eigen plek in mag delen. Langzaam groeit de camping en ieder jaar komt er iets bij maar het blijft een gezellige camping. De jeugd vermaakt zich op en rond het meer en 's avonds met kampvuur maken.

De kinderen komen inmiddels zelf ook hier kamperen omdat alles kan en mag niets is te gek.

Nooit meer !

De koning
12-9-2017

Mooie camping maar er is blijkbaar maar 1 de baas... de vrouw van de eigenaar?

Ontvangst heel beroerd en we konden beter maar weggaan volgens de eigenaaresse die geen woord Nederlands wenst te spreken.

Dus kent u geen Pools of Engels......heb je een probleem als Mathijs er niet is.

Voor mensen met tieners....... is er niks te doen voor hun, dus niet gaan!

Geen amusement. Lekker eten kan men er wel en dat is het enige positieve.

Klant is hier geen koning, men heeft meer interesse in bruiloften of partijen in het (mooie) luxe restaurant.

Plaatsen zijn goed, maar toiletten in het noodgebouwtje worden zomaar afgesloten bij slecht weer en moet men 250 meter lopen naar de ingang voor de andere toiletten en douches.

Toiletten en douches absoluut onvoldoene schoon, geen of te weinig privacy en in het hoofd toiletten-douches gebouw zitten de vogels boven je te poepen.

Ook absoluut onvoldoende naar Nederlandse maatstafen.

Gelet op de ontvangst van de eigenaresse en diens houding daarna, komen wij nooit meer terug en besteden liever ons geld aan een ander.

Jammer voor Mathijs dat hij geen "gastvrouw"" heeft. Wij zijn horeca mensen en weten waarover we praten.

Voor enig vermaak moet je hier niet zijn. geen kantine, geen Tv etc. als het slecht weer is.

Wij hebben heel wat Poolse en Ned.-Poolse campings bezocht die er minder uitzagen, maar met beter sanitair en in ieder geval voelt men zich daar thuis.

Wij komen hier nooit meer terug!!!

Fam. De Koning

p.s. Waarom bijna iedereen zulke hoge cijfers geven aan deze camping...die mensen zijn niet opjectief en vast vrienden en/of familie.

Mathijs, Campingeigenaar, 16-9-2017

Beste fam. De Koning,

Dat was even schrikken, een 5 en een titel: nooit weer! Dat is zeker niet de bedoeling als we gasten verwelkomen op onze camping en eerlijk gezegd ook niet verwacht nadat we met u hebben kennis gemaakt.

We kunnen het waarderen dat u onze camping 'mooi' vindt en u goed te spreken bent over de eetgelegenheid en de plaatsen op de camping. U heeft ook gelijk als u zegt dat mijn vrouw de baas is en ik zou me niet anders willen wensen.

Toch wil ik een aantal punten ophelderen.

Jammer dat u het sanitair onvoldoende schoon vindt en niet conform de Nederlandse standaard. We hebben continu een schoonmaker op het gemoderniseerde sanitair, over het algemeen krijgen we nooit klachten. Het extra sanitair gebouw gaat eind augustus inderdaad dicht, maar niet ivm regen maar omdat het aantal gasten dusdanig afneemt dat we te veel capaciteit hebben. De afstand van uw plek naar het hoofdsanitair bedraagt 160m. Er vliegt soms wel eens een vogel het hoofdgebouw in die dan een poepje doet. Dat ruimen we uiteraard meteen weer op.

Het restaurant is tegelijk ook de kantine, hier kunnen de gasten spelletjes doen of gewoon relaxen. Een tv hebben we niet, maar wel een scherm met beamer voor films, formule 1, voetbal of andere uitzendingen.

Kinderen vermaken zich met zwemmen, kampvuren, beachvolleybal, voetbal, badminton, jeux de boules, speeltuin, ping-pong en soms hebben we op vrijdag een clown of een bonte-avond.

Ik kan u vertellen dat we echt niet zo'n grote familie -en kenissenkring hebben die de overige revies hebben geschreven. Dit zijn objectieve meningen.

Ik denk dat u zo negatief bent over onze camping, vooral door de ontvangst. Die verliep niet ideaal, mede doordat mevr. de Koning (Poolse van origine) goed Pools spreekt maar dit niet wil laten blijken, hierdoor werd een vreemde situatie gecreeerd. Een glimlach of enige vorm van positiviteit had dit kunnen voorkomen.

Jammer dat we die kritiek niet rechtstreeks hebben mogen vernemen.

perfect

geke
23-8-2017

supergezellige camping met geweldige eigenaren voor mensen die houden van no nonsens

Gemoedelijke camping.

Ramon van de Laar
16-8-2017

Fijne camping op een mooie plek in Polen.

Knap hoe Mathijs en Anne van een zandafgraving een relaxte camping hebben kunnen maken.

Fikkie stoken voor de tent, op de bon je drankjes, ijsjes en eten regelen, gastvrijheid en behulpzaamheid van Mathijs is ongekend.

Sanitair biedt nauwelijks luxe of comfort maar is altijd superschoon. Strandje is wat aan de kleine kant.

Tips voor de omgeving.

- Nachtje Krakau

- Klodsko

- Wandeling door de bergen.

gemoedelijke camping met fijn zwemmeer

Fam. Nagtzaam
8-8-2017

We hebben het prima naar ons zin gehad op deze gemoedelijke camping. Het meer op de camping is heerlijk bij warm weer. De campingplaatsen liggen niet vast en zijn daardoor heel divers met veel mogelijkheden. Er is een goed en betaalbaar restaurant en de broodjesservice is perfect. De eigenaren en medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is niet luxueus, maar is prima en het wordt goed schoon gehouden. In de omgeving is voldoende te doen. Info die we via email van de camping kregen is daarbij een goede hulp geweest. Supermarkten zijn dichtbij.

Hou er rekening mee, dat op de 2-baanswegen in Polen, de rijtijd doorgaans een stuk langer is dan in in NL.

Tips voor verbetering:

- in het extra sanitair gebouw valt de waterdruk van de douches soms weg, bij veel gebruik van de wc's 's ochtends.

- de ventilatie van de douchecabines

- een extra zwemsteiger aan de andere kant van het meer misschien?

Voor herhaling

anjo en lea van gameren
8-8-2017

Een week in een blokhut verbleven. Was prima. Gezellige familiecamping. Prettige eigenaren, Matthijs en Anna. Heerlijk meer om te zwemmen en rond te dobberen. Sanitair is wat verouderd, maar werd wel heel goed schoongemaakt! Lekker brood en bolletjes te bestellen. Voldoende supermarkten in Dzierzoniow. Eten in het restaurant was heerlijk. Het is een prachtige omgeving, waar voldoende te doen is. Uitgebreid informatieboek beschikbaar, waar van alles instaat. Zijn ook nog naar een hotel Tournet in Kraukau geweest, en van daaruit een bezoek in Auschwitz. Hotel kun je vooraf laten boeken door Matthijs. Super geregeld. Kortom, wij hebben het heerlijk gehad in Polen en voor Nederlandse begrippen is het zeker niet duur.

Heel relaxte fijne camping

Leonie van der Wal
4-8-2017

We hebben erg genoten van ons verblijf op deze camping. Het meertje op de camping is ronduit heerlijk, de kinderen lagen er 3x per dag in, incl. luchtbed /opblaasboot. Vanaf een steiger en vanaf enkele mini strandjes kan je in het water. Onze campingplaats had voldoende schaduw en een heerlijk uitzicht over het meertje en de graanvelden rondom de camping. De campingplaatsen liggen rondom het meer en zijn verder heel divers en veel schaduwmogelijkheden. (Er zijn enkele nieuwe velden die nog wel wat moeten groeien) Ook de hutjes die je kan huren liggen op ideale plekken aan het water. Er is een goed restaurant (met volledige kaart) op de camping, heel relaxt en tot laat open. De eigenaren zijn zeer sympathiek, vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is niet heel erg strak maar is prima en wordt voortdurend schoon gehouden. In de omgeving is voldoende te doen. Stadje is dichtbij (met auto of fiets). Enige minpuntje was dat de WiFi (tijdelijk) alleen bij het restaurant aanwezig was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Forteca in Dzierzoniów, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Forteca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Forteca scoort een 8.9 uit 10 op basis van 62 reviews.