Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

99 Reviews over Forteca

• 7DJV14-08-2022

Heerlijk, maar minder rustig dan verwacht/gehoopt

Camping ligt prachtig rond een zwemmeer. Plekken zijn royaal, maar niet afgebakend. Nederlandse beheerder is erg vriendelijk en joviaal. Wel vonden wij de camping erg druk. Dit lag met name aan lokale bevolking die het restaurant bezoeken (en met de auto de camping op komen) en arbeiders die een gastenverblijf huren en zeer vroeg (0530u) met hun diesels over de camping rijden. Het oude 'hoofdsanitair' is echt aan een opknapbeurt toe. Veel dingen zijn kapot en ook niet altijd schoon. Het nieuwe sanitair aan de andere kant van de camping is basic, maar een stuk beter. Het zwemmeer is heerlijk, de waterfietsen kun je gewoon gebruiken en ook de relaxte houding van Mathijs maken deze camping tot een mooie plek.

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Vanthielen14-08-2022

Camping forteca..zeeer aangenaam

Heel rustig gelegen camping met zeer vriendelijke uitbater.een Nederlander mathijs met zijn vrouw .op de camping kan je eten en drinken geen uitgebreide kaart .maar zeker voldoende.familiale sfeer Wij zouden deze camping zeker aanraden S'morgens kan je broodjes afhalen witte of bruine zachte pistolets.de omgeving is prachtig.mahijs besteld een taxi voor je en het dichtbijzijnde dorpje uchichow is 23.90 slzts dus ongeveer vijf euro. Ze zijn redelijk eerlijk op een euro na..helaas is er zeer weinig eet en drankgelegenheid dus echt zoeken naar een terrasje wat je buiten 1 ding naturel ( koffie ..ijs en taart geen hieraan had. Wel voldoende kledingwinkels..de camping was voortreffelijk onderhouden ..heel veel Nederlanders.wel leuk..Poolse mensen in het stadje niet echt vriendelijk..eerder neutraal.vind ik persoonlijk spijtig..voor de rest alles super.gaan eten met twee voor tien euro

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Familie van Velzen26-07-2022

Prachtige Camping

Prachtige Camping aan een meer waar je heerlijk kunt zwemmen en varen , super vriendelijke eigenaren en geweldige sfeer op de camping. Voor kinderen een absoluut leuke camping waar ze zich heerlijk kunnen vermaken in het meer of de speeltuin. In de omgeving is Wroclaw waar van alles te beleven is , en wat verder het prachtige Krakau en zeker bezoek waard is Auschwitz zeer indrukwekkend.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9familie Homan24-08-2021

Leuke camping !!

Na een zeer prettig ontvangst door Matthijs samen met hem een mooi plekje uitgezocht.De camping is ruim van opzet en ziet er verzorgt uit.Mooie omgeving en leuke stadjes/dorpen waar je heen kan.Matthijs en Anna zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam .We zij er 3 weken geweest met 4 kinderen die zich elke dag vermaakt hebben.Het restaurant bied heerlijke maaltijden voor een leuke prijs,echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Robin Timmerman10-08-2021

Heerlijke vakanties beleefd

Prachtige en gezellige camping, goed sanitair en een heerlijk restaurant. Met een aardige en behulpzame eigenaar en een geweldige omgeving met veel te zien en te doen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Vos10-08-2021

Relaxte gemoedelijke campjng

Bij aankomst wordt samen met de eigenaar langs de vrije plekken gelopen en kun je kiezen waar je wilt gaan staan. We hadden een mooie plek met uitzicht op het meer. Smorgens broodjes halen bij restaurant. Restaurant was goed te doen. Vuurtje maken voor de caravan. Douches zijn erg klein. Wasbakken zitten direct naast de toiletten dus kan het zijn als jij je tanden poetst dat je buurman net zijn behoefte zit te doen, maar ook hier raak je aan gewend. De eigenaars zijn erg vriendelijk en zeer gastvrij. We hebben hier genoten en komen hier vast nog wel een keer terug. In de omgeving is heel veel te doen, bij aankomst krijg je een boekje waar alles in staat.Zelf had ik niet verwacht dat Polen zo mooi is.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Agnieszka Pietkiewicz06-10-2020

Het was een prachtig verblijf en wat een waanzinnig uitzicht en rust! Niet op elkaar gepropt maar ruimte en veel natuur! Met een prachtig restaurant en een heerlijk ruim terras aan het water! Het eten was ongelooflijk lekker! Ook voor de kinderen was het een paradijs waar ze konden zwemmen en in de speeltuin konden spelen. Alles was zeer overzichtelijk! Voor de deur kan je barbecueën en een kampvuurtje maken. Het was echt zoooo gezellig! Dikke vette aanrader! Wij hebben voor de komende 2 jaar alvast bij geboekt!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Jozien26-09-2020

Geweldige camping

Wat een leuke camping met gastvrije Nederlandse eigenaren. De plekken zijn heel erg ruim en niet afgebakend. Toiletgebouwen zijn netjes schoon, maar eenvoudig. Op het terrein een leuk restaurant. Het leuke stadje Dzierzoniow ligt op fietsafstand. In de omgeving kun je trouwens meerdere leuke fietstochten maken, de camping geeft je desgevraagd een fietskaart mee. Normaal blijven wij max 4 nachten op een camping, maar hier zijn we een hele week gebleven. De sfeer is echt heel goed, er waren wel voornamelijk Nederlanders toen wij er waren. Echt een aanrader en een kandidaat voor camping van het jaar wat ons betreft.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Angelique19-08-2020

Ik wil zo'n schommelbank!

We zijn al vaker op de camping geweest. Dat we dan toch regelmatig nog even weer aanwaaien zegt genoeg. We zaten nu in een gastenkamer. Gezellig ook dat er meer Polen op de camping zijn en/of een feestje houden in het restaurant!

Genoten van de schommelbank -ons favoriete plekje bij het meer, de gastvrijheid en het lekkere eten. Zoover vraagt naar samenstelling gezin; vroeger was dat met 3 kleine kinderen, nu nog maar met 1 grote en bij ons volgende bezoek zijn we vast een bejaard paar. Maak maar vast een rollatorproof plekje voor ons klaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Bunink11-08-2020

Geweldige vakantie ervaring

geweldige vakantie ervaring. op korte loopafstand van het dorp en met de auto kan je alles makkelijk bereiken. in vergelijking met West-Europese campings spotgoedkoop en het weer is even goed. met een zwem meer in het midden van de camping kan je rustig de hele dag door zwemmen of afkoelen.

Camping Forteca info

Camping-informatie