Tijdelijk €25 aanbetaling

Schmidsendl

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Schmidsendl voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 147 reviews

Meer appartement info

147 Reviews over Schmidsendl

• 10Fam. Hendrix07-09-2022

Top vakantie!

Wauw, wat hebben wij een fantastische vakantie gehad bij Trudy en Fred. Wat een gastvrijheid! Mooi appartement met balkon met een geweldig uitzicht op de bergen. De kinderen (4 en 6) hebben zich uitstekend vermaakt in de tuin of met een van de vele spelletjes die aanwezig zijn. Wat we ook erg leuk vonden was het contact met de andere gasten, onder het genot van een drankje de dag doorspreken of de plannen van de volgende dag delen. Trudy en Fred hebben veel tips voor uitjes in de omgeving. We kwamen dagen te kort om alles te doen wat we wilden doen. Dus we moeten zeker nog een keertje terug 😉 Alle voorzieningen zoals de bakker, slager, supermarkt en de lift zijn op loopafstand. Lofer is een gezellig dorp waar s’zomers geregeld een muzikale avond op het programma staat. De kinderen hebben een traantje gelaten op de terugreis, dat zegt genoeg lijkt me.

• 10Bart Hermans16-08-2022

Super verblijf in een van de mooiste gebieden in Oostenrijk. Het was weer een geweldige tijd bij de familie van Loon! Altijd gastvrij, gezellig en alles tot in de puntjes verzorgd. Mooie wandeltocht gedaan met Fred, avontuurlijke uitjes gemaakt en de kinderen heerlijk genoten van het zwembad. Ik kan het iedereen aanraden. Lofer is een heel fijn dorp met leuke evenementen. Gezellige avonden gehad met iedereen! Gelukkig mogen we over 4 maanden weer terug!

• 10Familie Bekkers30-08-2021

Genoten in een prachtige omgeving.

Er zijn vele fantastische locaties in Oostenrijk maar juist het contact met andere gasten en zeker met de familie van Loon maakt voor ons het verschil. Dit was voor ons de reden om ook voor de 5e keer voor Schmidsendl te kiezen.

• 10m van meurs23-08-2020

gastvrij

Weer een hele fijne vakantie gehad al voor de tiende keer. Familie van Loon zijn zeer gastvrij en hebben elke keer weer nieuwe tips voor wandelen en fietsen. Het appartement is ruim en schoon en met balkon waar je ook lekker op kunt realexen.Lofer is een gezellig dorp en de gondels zijn op loop afstand.

• 10Familie Bekkers05-08-2020

Wederom genoten!

Mooie ruime appartementen in het prachtige Lofer met alle voorzieningen op loopafstand. Met de Saalachter Card o.a. gratis entree tot het prachtige zwembad, gebruik van de bus naar Salzburg en Zell am See, entree tot 2 prachtige klammen. Gastheer en gastvrouw zijn erg gastvrij en behulpzaam met tips over de omgeving. Verder verzorgen zij ook regelmatig een wandel- of fietstocht waardoor je op de mooiste plekken komt.

• 10Familie Bekkers29-07-2019

Genieten!

Na enkele jaren weer terug bij Schmidsendl in Lofer. Leuke plaats met alle noodzakelijke voorzieningen (supermarkt, bakker, slager, zwembad, en liften naar de Loferer Alm) op loopafstand. Mooie ruime appartementen, mooie tuin met fijn terras en overkapping en voor 's-avonds een gezellige stube. Wederom twee supergezellige weken mede door de gastvrijheid van de familie van Loon. Ook de E-bike tochten onder leiding van de gastheer zijn een aanrader. Tevens is er altijd tijd voor een goed gesprek en weten zij veel te vertellen over de omgeving.

• 9Sonja Fuit02-03-2019

Wij werden zeer gastvrij ontvangen! Het Appartement was erg netjes en ruim. Wij verbleven er met 4 volwassenen en 4 kinderen. De ligging van het appartement was ook ideaal, zeer dichtbij de gondel, de bakker en de spar. Wij hebben echt een heerlijk verblijf gehad. Een echte aanrader!

• 9fam. Raes24-01-2019

was weer geweldig en super gastvrij , een aanrader

blijft een mooi ski gebied voor het gezin , de gondel lift start midden in het dorp en alles is op loopafstand te doen. We zijn zoals inmiddels gewend zeer gastvrij ontvangen door Fred en Trudy en het appartement was super voor ons gezin. onze kinderen van 13-16-18 vermaken zich uitstekend.

• 10Fam Dierx23-01-2019

geweldig

wij verbleven met gezin voor wintersport in dit appartement

• 10Anja23-01-2019

Bij Fred en Trudy voel je je meteen thuis. Brabantse gezelligheid. Lofer is een authentiek dorpje. Mocht je uit willen wijken naar de grotere skigebieden zoals Zell am See is dat ook heel goed te doen. Perfect.

Appartement Schmidsendl info

• CafeBeschikbaar (1)