Hotel Worldhotel Wings Rotterdam

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Worldhotel Wings Rotterdam voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Worldhotel Wings Rotterdam in het Nederlands

Super

Melvin, 25-3-2018

De kamer ging wel, ik kom wel regel matig mooie nette kamers toen in het begin werd verzorgd door vriendelijke kamer dames werken goed als n team

De supervisor die donkere dame zeer vriendlijk de kamers zien er altijd tip top uit. Sinds kort valt de kamer tegen geen rituals mooie doos? Geen pen stoffig tip behoud je personeel goed zeer vriendelijke mensen

Hotel kamers zijn super! Lekker ruim en luxe ingericht. Wij hebben het via een bon geboekt met diner erbij. Dit diner was niet helemaal onze smaak en het vlees was nog niet helemaal gaar. Ontbijt was daar in tegen wel heel lekker en uitgebreid. Al met al een heerlijk weekend gehad met toch wat verbeterpuntjes voor het restaurant.

Op 2 minuten loopafstand van airport terminal en bushalte (lijn 33 vanaf Centraal Station). Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Goede hotel bar met sport TV's. Ruime kamer, koffie/thee goed sanitair, separate toiletruimte. Goede bedden! Airco, spinkler en thermostaat op kamer. Koffie / thee faciliteit. Ruim, licht en modern hotel. Betaald parkeren.

Ger & Ria Thijssen, 8-8-2017

Zeer klantvriendelijk personeel ontbijt en diner waren uitstekend

Rotterdam centraal goed bereikbaar met lijn 33

En Rotterdam heeft erg veel te bieden TOPPIE

Zakelijk hotel, super personeel

Suzan, 21-11-2016

Top:

-service van het personeel

-bedden

-schoon

-kwaliteit van het eten (live-cooking)

-goede WiFi

Tip:

-érg veel chinezen die tijdens het ontbijt nogal aanwezig zijn. Lees: hardop FaceTime met volume op maximaal. Alle gassen loslaten tijdens en vooral na afloop van het ontbijt en S'nachts om 05:30 3x gebeld op de hotelkamer (spreek geen chinees dus geen idee wat ze wilde ;) )

- lakens waren gescheurd

- vanuit de gang op de 5e etage (553) klinkt het alsof er een airco staat die redelijk wat geluid maakt.

- parkeerkosten (€18 p.n) en ontbijt (€15 p.d) aan de hoge kant

Opmerking:

-Het hotel doet zakelijk aan door het gekozen kleurenpalet

-geen last van externe geluiden

-grote lobby met tafel en zitbanken

-geen rookzone (dient buiten voor de deur zonder overkapping)

-gym

-winebar boven enkel op verzoek geopend.

Heerlijk genieten

Djahm, 1-11-2016

Alles was goed! Het avondeten, ontbijt en de kamer. De bedden lagen ook heerlijk (als je van zachte bedden houdt). Het hotel ligt naast het vliegveld, maar er is verder niet zoveel bedrijvigheid, het is vooral fijn als uitvalsbasis. Wij waren hier omdat we de dag er na gingen winkelen.

In een woord Geweldig!

Manuela, 20-7-2016

Ontzettend gastvrij en superschoon hotel. Zelfs voor de honden stond een groot hondenbed voer en drinkbak klaar. Het ontbijt en avondeten is werkelijk niks op aan te merken. Voor ons is dit hotel 'thuis' echt heerlijk ff weg en genieten!

Het was fantastisch

Irma, 27-6-2016

Alles was goed. Het hotel is pas nieuw. Wij zijn met een groep van 8 personen geweest omdat de dames van onze groep het NK trampoline springen hadden en we een weekend Rotterdam ervan gemaakt hebben.

De kamers waren super schoon de bedden sliepen fijn, het ontbijt zeer uitgebreid. Het personeel erg vriendelijk, de sportbar erg luxe bij elke tafel hing een tv dus konden we ook nog voetbal kijken. We zijn allemaal zeer tevreden over het hotel.

Wat een super hotel!

Danielle, 29-5-2016

Dit weekend met vrienden een weekendje rotterdam. We verbleven via bon in dit hotel. Met de reservering was wat fout gegaan. Werd prima opgelost. Heerlijk eten...ook het ontbijt was gewoon super. Enorm veel.keuze en erg vers. Op verzoek werd er een ei of pannenkoeken gebakken.

Ideaal gelegen. Direct naast de luchthaven en de bus stopte direct voor de deur.

De kamers waren keurig. Heerlijke rituals spulletjes in de badkamer.

We komen zeker terug!

Gewoon geweldige ervaring

Jos Bindels, 1-3-2016

Zeer vriendelijk, perfect restaurant en zeer goed verzorgd ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Worldhotel Wings Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Worldhotel Wings Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Worldhotel Wings Rotterdam scoort een 8.55 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: