Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport ****

Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport ****

Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport
Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Rotterdam Airport voor je op een rij gezet:

160 reviews over Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport in het Nederlands

Goed hotel om Rotterdam te bezoeken.

Miranda, 14-2-2018

Kamer 303: jammer dat de doodgeslagen muggen op muur en plafond overvloedig aanwezig zijn. Melkjes op kamer waren over datum.

Vriendelijk onthaal, gratis parking, ontbijt is best wel ok.

Goed hotel en dichtbij Rotterdam.

Mooie locatie voor een weekend Rotterdam

Maurice, 12-2-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding. 15 min met de bus naar het centrum. Kamers waren mooi en schoon. Ontbijt erg uitgebreid en lekker.

Heerlijk hotel voor een prima prijs

Kaylee E, 5-2-2018

We zijn altijd enthousiast over Best Western en ook deze locatie is geen uitzondering. We werden vriendelijk ontvangen, de kamers zijn stijlvol ingericht en het ontbijt heeft alles wat je mag verwachten. We hebben dit hotel gekozen voor een weekendje Rotterdam om te winkelen en om naar Diergaarde Blijdorp te gaan. Het is slechts 15 minuten vanaf het centrum en 5 minuten vanaf Diergaarde Blijdorp.

Prima hotel, wat ver buiten de stad

Jan, 29-1-2018

Prima stek, voor nachtje, licht ver buiten het centrum.

Chapeau voor nachtwaker die ons na een avondje Ahoy nog wilde voorzien van drankje!

Nadeel, kamers erg warm en matras lag 'door'.

Prettig verblijf!

SDaans, 16-1-2018

Goede service aan balie! Mogelijkheden voor evt ontbijt worden netjes uitgelegd. Na afloop goed geholpen met het uitchecken.

Credit kaart 2x belast

Aart van Driel, 11-10-2017

Op zich niet veel commentaar op dit hotel. Maar bij thuiskomst zag ik dat het te betalen bedrag tweemaal was afgeboekt van mijn creditkaart. Bellen leverde tot nu toe niets op, "we kunnen het nu niet uitzoeken, niet de juiste papieren....". Dit geval staat niet op zichzelf, eerder dit jaar ook al een zeer onjuiste afboeking bij het zelfde hotel. Pas na veel heen en weer gemailt te hebben is via de ING fraudehelpdesk het bedrag terug gestort.

Mijn advies: betaal bij dit hotel nooit met een creditkaart, ze zijn daar of niet capabel of frauduleus bezig.

incredible

HEMA, 22-8-2017

+vriendelijk personeel

+vrolijke kamer

+goed bed

+heerlijk eten

-sluiting douchedeur niet in orde

-er lagen nog twee dingen van vorige huurder onder kussen op de bank

prima

De Vries, 7-8-2017

Dichtbij vliegveld, verder rondom niet veel te doen

Super

Kelly Dieteren, 1-8-2017

Goed ontvangen op alle vragen vriendelijk antwoord super verblijf

Nette ruime kamers en goed schoon. Ook de grote douche is fijn. Ondanks dat het naast het vliegveld ligt, heb je door goede isolatie geen last van de overkomende vliegtuigen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport scoort een 8.09 uit 10 op basis van 160 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: