Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport

Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Rotterdam Airport voor je op een rij gezet:

166 reviews over Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar!

Carin
16-7-2018

Prettig, rustig hotel met fijne schone kamer en top ontbijt en service! Vliegveld Rotterdam op loopafstand en in nabijheid bushalte waardoor je snel in het centrum van Rotterdam bent.

De wispelaere pascal
11-6-2018

Zeer net en verzorgd hotel op een toplocatie

gewoon plain gezegd "een goed hotel"

Petra
28-5-2018

Dit was een zakelijk en een familie verblijf. Wij zijn tevreden met het hotel, we hadden andere reviews gelezen. Een van de opmerking over het ontbijt. Maar deze vinden wij onterecht. Er komen hele grote groep Aziatische mensen en die gedragen zich heel erg onbeschoft. Wij dachten dat Nederlanders onbeschoft konden doen in het buitenland. Wij hebben met grote verbazing er naar gekeken hoe deze groep mensen. Wel drie keer hun borden vol sjouwde en ook nog in hun tassen het eten in verdwenen. Daar kon niemand tegen op. Misschien toch in de toekomst dat soort groepen apart houden en serveren. Wij vonden deze gewoon plain gezegd een goed hotel

Leuk voor een nachtje

Tam
28-5-2018

Mooie locatie, vriendelijk personeel, ontbijt prima, niet uitbundig. Kamer redelijk, mag nodige aandacht aan worden besteedt.

We komen zeker een keer terug.

sandra
10-4-2018

Heel erg net en gezellig hotel. Heel erg vriendelijk personeel, net buiten het centrum, goede verbindingen met openbaar vervoer.

Aanrader

Arwolt
10-4-2018

In het hotel verbleven ivm het lopen van de marathon van Rotterdam. Geweldige service van het hotel. Water en bananen lagen klaar in de ochtend vd marathon, busjes werden ingezet om gasten te vervoeren en na afloop nog de mogelijkheid om je te kunnen douchen. Complimenten wat een service!!

Goed hotel om Rotterdam te bezoeken.

Miranda
14-2-2018

Kamer 303: jammer dat de doodgeslagen muggen op muur en plafond overvloedig aanwezig zijn. Melkjes op kamer waren over datum.

Vriendelijk onthaal, gratis parking, ontbijt is best wel ok.

Goed hotel en dichtbij Rotterdam.

Mooie locatie voor een weekend Rotterdam

Maurice
12-2-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding. 15 min met de bus naar het centrum. Kamers waren mooi en schoon. Ontbijt erg uitgebreid en lekker.

Heerlijk hotel voor een prima prijs

Kaylee E
5-2-2018

We zijn altijd enthousiast over Best Western en ook deze locatie is geen uitzondering. We werden vriendelijk ontvangen, de kamers zijn stijlvol ingericht en het ontbijt heeft alles wat je mag verwachten. We hebben dit hotel gekozen voor een weekendje Rotterdam om te winkelen en om naar Diergaarde Blijdorp te gaan. Het is slechts 15 minuten vanaf het centrum en 5 minuten vanaf Diergaarde Blijdorp.

Prima hotel, wat ver buiten de stad

Jan
29-1-2018

Prima stek, voor nachtje, licht ver buiten het centrum.

Chapeau voor nachtwaker die ons na een avondje Ahoy nog wilde voorzien van drankje!

Nadeel, kamers erg warm en matras lag 'door'.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Rotterdam Airport scoort een 8.12 uit 10 op basis van 166 reviews.