Camping Molenperk

9.7Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.7Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

115 reviews over Camping Molenperk

• 10Sjef en Matty Mol24-07-2020

Fantatisch

Hele fijne schone camping met riante plaatsen en zeer gastvrije en aardige behulpzamen eIgenaren. En heel centraal gelegen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Anita17-07-2020

Rustig gelegen camping

Mooie verzorgde camping met grote plaatsen omringd door hoge hagen, dus veel privacy. Op fiets afstand van strand en dorpen. Net sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Wim Verwaal13-07-2020

Een heelijke Camping om te verblijven,

Hier is dat wat je zoekt, rustig gelegen en met alle mogelijkheden zoals wandelen en fietsen. Grotere dorpen/steden in korte afstanden bereikbaar. Zeer schoon en het is opvallend dat Carolien, haar man en dochter enorm veel plezier hebben in het voeren van deze Minicamping.....niets is te veel gevraagd van dit gezin........zijn de hele dag daarmee bezig het de gasten het naar hun zin te maken. Als je rust zoekt en de kinderen onder handbereik wil zien dan is dit een absolute aanrader... Geheimtip. Niet verder vertellen want dan moeten ze vast en zeker uitbreiden...............

Wij gaan zeker nogmaals en wij zijn absoluut overtuigd dat we niet de einige zijn die hier weer terug willen komen voor een heerlijke Vakantie in het mooie Zeeuwse dorpje Serooskerke........bij Carolien op Minicamping de Molenperk

Nogmaals bedankt

Inka & Wim

Gereisd met partner in juli 2020

• 10R. Van Wingerden07-06-2020

Nette camping ruime plekken, Zeer vriendelijke eigenaren.ruim en netjes sanitair. Leuke speelplaats midden van camping. Goede en snelle communicatie via de mail.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    9Annelies Tange17-11-2019

Heerlijk!

We hebben hier twee weken gecampeerd. Op plek nummer 8: veel privacy en toch ook zicht op de speeltuin. Erg handig met een zoontje van dik 2. De plekken zijn sowieso ruim en het ziet er allemaal netjes uit. Kinderclub is ook geweldig (zelfs voor ons jonge zoontje dus;-). Eigenaren zijn erg aardig! Je krijgt zelfs leuke tips op een A4. Dat is ook echt service. Kortom: geweldige camping! Een tip: misschien een net om de trampoline of hem ingraven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Hans & Ivon Lenting26-10-2019

Fantastische

5 Weken op deze camping gestaan 👍 Grandioos heb geen woorden er aan toe te voegen , alles Op & Top👏 . Dank voor jullie fijne gastvrijheid en wij komen zeker nog terug😉🤗. Groetjes Hans & Ivon.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Sjef en Matty Mol23-07-2019

Nette gastvrije minicamping

Gereisd met partner in juli 2019

• 9H en C Wevers01-07-2019

Camping die mede door de zeer vriendelijke eigenaren door ons al jaren bezocht wordt. Camping ligt heel centraal op Walcheren en is schoon met zeer ruime plaatsen. Wij hebben voor volgend jaar alweer gereserveerd. Aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9F Bloem17-05-2019

Geweldig. We willen nu al terug.

Voor ons een eerste ervaring op Molenperk. We maakten gebruik van een chalet. Wat onze ervaringen zijn: - ontzettende aardige beheerders Carolien en Peter van de Kreeke. - een centrale ligging. - veel privacy op de camping en nabij het chalet. - beschut en toch ook volop zon. - het ziet er allemaal zeer verzorgd en netjes uit. - autovrij is ook 100 % autovrij. Goede parkeer gelegenheid. - grote kruiwagens beschikbaar voor vervoer bagage. - overdekte en 's nachts afgesloten fietsenstalling. - voorzieningen voor e-bikes. -Walcheren is prachtig en alle uithoeken fietsend bereikbaar.

Kortom: geen woord te veel gezegd en voor herhaling vatbaar. Aan te bevelen!!

Frits en Anneke Bloem uit Burgum.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ubags08-05-2019

Zo is kamperen bedoeld!

Op deze boerderijcamping ontbreekt het aan niets. Geweldige grote en zeer goed onderhouden plekken. Keurig schoon sanitair, echt top! Carolien en Peter zijn op en top gastvriendelijk, echt oprecht vanuit hun hart. Een camping waar je heerlijk tot rust komt, maar waar er ook leuke dingen georganiseerd worden voor de kinderen. Wij komen hier vast en zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Camping Molenperk info