Camping Molenperk

100 reviews over Camping Molenperk in het Nederlands

Vakantastisch

Henk van Loenen
10-8-2018

Een vakantiebestemming is gevoel. Wat is het dan fantastisch om weer op Walcheren te zijn en de eerste week van de vakantie door te mogen brengen op Boerderij-camping Molenperk. Alles klopt daar gewoon. Uitermate vriendelijke eigenaren, mooie en goed onderhouden plekken. Sanitair, niets op aan te merken. Kind-, midlife- en senior vriendelijk. Je hebt verschillende mini campings, ik blijf mij verbazen hoe goed over deze minicamping 'op' Serooskerke is nagedacht en nog steeds nagedacht wordt.

Echt een erg leuk verblijf hier m

Sander Boersen
5-8-2018

We zijn hier drie weken geweest . Het was echt super leuk en gezellig . Elke Week organiseerde Caroline een boeren les over o.a graan , suikerbiet en aardappels . Heel erg leerzaam en leuk .

Je hebt hele grote plaatsen met mooi gras . Leuke trampoline en kinderspeeltuin . Onze kinderen van 8 t/m 13 jaar hebben zich erg goed vermaakt .

De camping ziet er erg goed en schoon uit en alles rond de boerderij ziet er ook netjes uit .

De camping ligt lekker rustig .

We hebben meerdere watergevechten met de kinderen (en ouders ) gehad . Dus leuk mensen hier

Fantastische plek!

Familie Roegiest
27-7-2018

Heerlijke, rustige camping. Carolien is echt een warme gastvrouw. Alles is supernetjes, je fiets kan in een stalling staan, er zijn fietskaarten voorhanden, de speeltuigen zijn gloednieuw, er heerst een gemoedelijke sfeer... Het grootste pluspunt voor ons is de zekerheid dat het na 22u muisstil is. Wij komen terug, wellicht deze zomer nog!

We hadden het niet beter kunnen treffen!

Fam. Goossens
4-7-2018

Een geweldige Camping waar gewoon alles perfekt was. . Mooi en schoon Chalet. Zelfs een bloemetje stond op tafel. Voor onze kinderen was het ontzettend mooi het dagelijks leven op de boerderij te beleven. Doorschlaggevend was ook de zeer vriendelijke Familie Van de Kreeke. Altijd bereid om te helpen. Het is mooi om te zien als mensen met zoveel passie werken. We hebben ons er zeer thuis gevoelt! We komen zeker weer terug!

Wevers
4-7-2018

Al voor het 3e jaar in de maand juni op camping Molenperk gestaan. Dit jaar 4 weken en dat was eigenlijk nog te kort. De tijd ging veel te snel. Camping Molenperk ligt lekker centraal, dicht bij het strand en prima startpunt voor fietsknooppunt routes. Het is een heerlijk rustige camping met zeer ruime goed onderhouden plaatsen, schoon sanitair en ontzettend enthousiaste lieve eigenaren. Je voelt je gelijk op je gemak. Op de camping wonen ook nog 2 paarden van dochter Jasmijn, poes v dochter Fleur, de hond, kippen en geitjes. Leuk voor kinderen. Ook in de omgeving is genoeg moois te zien. Walcheren is prachtig om te fietsen en heeft veel leuke dorpen en steden. Wij hebben nu al weer gereserveerd voor volgend jaar. Een aanrader!

Een opsteker na hard werken

Henk & Joke
3-7-2018

Al jaren regelmatige gasten. Zeer nette camping, Leuke Chalets met goed en vooral zeer schoon sanitair. Gastvrij ontvangst en als het mogelijk is altijd een praatje bij vertrek. Mooie ligging met zee, en bezoekwaardige plaatsen in de nabijheid. Dit houden we nog wel een paar jaar aan.

Een geweldige Mini-Camping bij geweldige mensen

Wim en Liesbeth Geverink
30-6-2018

Wederom hebben we genoten en dan niet alleen van het mooie zonovergoten Zeeland, maar zeer zeker ook van ons verblijf op Mini-Camping "Molenperk" in Serooskerke op Walcheren (4 juni tot 8 juli 2018). Een Mini-Camping met de uitstraling van een 5 sterren Camping. Geweldige mensen(Carolien en Peter v.d. Kreeke), die met passie dit bedrijf bestieren. Schoon sanitair, geweldige plekken en een zeer goed onderhouden terrein. Daarnaast erg vriendelijke mensen, altijd klaar voor een praatje en behulpzaam als er om gevraagd wordt. Zeker een aanrader voor hen die er om vragen en voor ons een plek om zeker weer te komen.

Aanbevolen voor je vakantie.

H de Boer
27-6-2018

Prima camping. Schoon sanitair, goede uitvalbasis voor Walcheren.

Zeer goede/vriendelijk eigenaren.

Geweldig!

Jonathan Schröder
25-6-2018

Heerlijke camping. Ruime plaatsen, schoon en mooi sanitair. Er is een openbare ruimte in een schuur waar een koelkast, combimagnetron en wasmachine aanwezig zijn. Hier kun je tafeltennissen, boeken lenen en er ligt speelgoed voor de kinderen.

Bij aankomst wordt je ontzettend vriendelijk ontvangen.

Mooie speeltuin voor de kinderen en de camping is autovrij.

Ook is er een schuur met een fietsenstalling waar electrische fietsen kunnen worden opgeladen.

Super toller kleiner Campingplatz

Antonia Witzke
17-6-2018

Sehr schöner kleiner und ruhiger Campingplatz. Die Parzellen sind wirklich groß und jeweils durch Hecken abgetrennt. Es ist jede Menge Platz. Es ist auch ein toller Spielplatz vorhanden, der von den Stellplätzen des einen Platzteils super eingesehen werden kann (damit Eltern jederzeit ein Auge auf die Kinder haben). Der Platz ist sehr gepflegt. Der Sanitär- und Spülbereich ist wiklich sehr sauber :-). Es ist ein Aufenthaltsraum mit Tischtennisplatte und auch ein Raum zum Abstellen der Fahrräder da. Die Campingplatzbetreiber sind sehr nett und hilfsbereit.

Für mich liegt der Campingplatz sehr günstig, weil man fast überall in nur wenigen Kilometern, besonders mit dem Fahrrad, hinfahfen kann. Z. B. Ortschaften, Supermarkt, Strand. Hier macht man tollen Urlaub und kommt gerne wieder!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenperk in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenperk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molenperk scoort een 9.68 uit 10 op basis van 100 reviews.