Géén boekingskosten

Meer camping info

126 Reviews over Molenperk

• 10Suzan17-06-2022

Prachtig

Een prachtige camping. Het is een boerencamping, dus de faciliteiten zijn beperkt. Maar dat weet je vantevoren. Wat ze aanbieden is allemaal perfect en de gastheer en vrouw zijn super aardige mensen. Wij komen zeker terug

• 10Thijs en Hennie de Ruijter16-05-2022

ECHTE AANRADER

ECHTE AANRADER! Geweldig mooie camping. afgelopen weekend hebben we samen met de kids en kleinkids enorm genoten van de 2 chalets. deze zijn zeer compleet ingericht. heerlijke bedden die zijn opgemaakt bij aankomst, prima sanitair wordt elke dag diverse keren schoongemaakt. en en fijne speeltuin voor de kleine kids. groot compliment voor de geweldige gastvrouw Carolien die altijd klaar staat om het ons naar de zin te maken. Niets is Carolien te veel. je kunt er heerlijk fietsen naar Veere, Domburg, Middelburg. zeer dicht bij de zee. nogmaals De Molenperk is een echte aanrader. 13 september gaan we weer voor een week terug. we kijken er al naar uit! Voor ons krijgt de Molenperk een dikke 10! DANK JE WEL CAROLIEN.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fred en Sienie Smallegange14-10-2021

Een camping om nog eens terug te komen.

Hele fijne camping om te verblijven. Grote plaatsen, prima en schoon sanitair. Carolien en Peter zijn hele aardige eigenaren die hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Ideale ligging om (op de fiets) het mooie Walcheren te verkennen. In de directe omgeving veel te ontdekken en te zien. Wij waren hier voor de tweede keer, dat doen we niet vaak. Maar komen vast nog eens een keer terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Renske Van Gils10-08-2021

Fantastische camping

Heerlijke camping, met hele betrokken en behulpzame eigenaren. Grote plaatsen, die er super verzorgd bij liggen. 1 veld met speeltoestellen voor elke leeftijd wat. Sanitair zeer schoon !boerenles voor de kinderen in de zomer is geweldig, je leert er zelf ook wat van.dichtbij het strand, fruit winkel paar meters lopen

• 10Mary en Herman10-08-2021

Mooiste plekje van Zeeland

We waren voor het eerst in Zeeland. Meteen op de mooiste plek met een superlieve gastvrouw. Een warm welkom. Meteen een thuis gevoel. Vanuit hier kun je overal naar toe fietsen. Chalet was keurig.

• 10Els en Bas10-08-2021

Heerlijke camping

Heerlijk camping met mooie grote plekken omgeven met heggen, niet te hoog maar bieden wel privacy zonder dat je je opgesloten voelt en superschoon sanitair.Carlolien en Peter doen er alles om je een fijne vakantie te laten krijgen.Het veldje voor heeft een klein speeltuintje. De caravan wordt netjes op je plek gezetDe omgeving is leuk om te fietsen en de camping ligt rustig maar toch centraal.Uitspanning de Jonge Johannes ligt op loopafstand

• 10Bas en Els10-08-2021

Heerlijke camping

Heerlijke camping met prachtige, zeer ruime plaatsen omringd door heggen maar niet zo hoog dat je je opgesloten voelt. Wij kamperen al jaren maar hebben nog nooit zulke vriendelijke eigenaars ontmoet, Carolien en Peter doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bieden.Ook zijn er twee chalets die je kunt huren, een overdekte fietsenstalling is ook aanwezigAlles perfect onderhouden en schoon. Er is genoeg te beleven in de omgeving, mooie fietsroutes en de uitspanning Jonge Johannes ligt op loopafstand van de camping.Wij komen zeker weer terug.

• 9Harrie Maria (Tilburg)10-08-2021

Geweldig

Wat een behulpzame en vriendelijke eigenaren.prachtige camping, zeer ruime plaatsen, zeer schoon sanitair.mooie omgeven om te fietsen en te wandelen

• 10Van de Pol09-08-2021

Top camping

Prachtige camping, ruime plaatsen, rust op en rondom de camping, brandschoon sanitair , heerlijke ruime en warme douche.En hele vriendelijke beheerders. Voor oudere kinderen niet veel te doen, maar onze meiden , 14 en 16 jaar, houden van rust😉 . Als we dan toch iets moeten bedenken zou een mogelijkheid om handen te drogen na toiletbezoek wel fijn zijn.Kortom, een echte aanrader

• 9van Dooren09-08-2021

Heerlijk

Heerlijke kleine, rustige en kindvriendelijke camping in een prachtige omgeving. Kinderen (3 en 5) hebben zich (in hoogseizoen) heel goed vermaakt met andere kindjes. Boerin Carolien kan haar enthousiasme goed overbrengen tijdens de wekelijkse boerderijlessen! Boer Peter kreeg ook alle kids (en ouders) enthousiast toen de combine eindelijk na veel regen naar buiten ging om op het land het graan te oogsten. Wij zoeken steeds weer naar kleinschalige, groene en rustige campings en Molenperk is in ons optiek echt een (Zeeuws) pareltje!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Molenperk info