Camping Molenperk

9,7

85 reviews over Camping Molenperk in het Nederlands

Prima!

Marin van Gastel, 21-5-2018

Mooie camping met zeer ruime plekken. Zeer schoon sanitair. Prima speelgelegenheid voor de kinderen die ook genoten van alle dieren die aanwezig waren.

De Jonge Johannes was op loopafstand, waar de kinderen ook heerlijk gespeeld hebben en rondgekeken.

Een heerlijk kampeerweekend gehad met vrienden en alle kinderen: absoluut voor herhaling vatbaar!

Voor ons al weer jaren de camping tijdens ons verblijf in zeeland. Enthousiaste eigenaren, schoon en goed onderhouden en interesse voor hun gasten.

Heerlijke camping waar je je echt thuis voelt

Els en Bas, 10-5-2018

Wat een heerlijke camping! Zeer ruime plaatsen, sanitair een dikke 10. Je caravan word keurig op zijn plaats gezet, de camping is auto vrij wat heel veel rust geeft en veilig voor de kindjes. De veldjes zijn ruim met mooi gras en omzoomd met heggetjes. Carolien, Peter en hun twee kinderen zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt tijdens je verblijf. De camping ligt gunstig om allerlei leuke dingen te ondernemen.Er staan twee mooie chalets die echt super netjes en schoon zijn.Wij hebben respect voor Carolien en Peter, echt harde werkers en ontzettend vriendelijk. Een echte aanrader dus

Katja, 4-5-2018

Het was een week in een gespreid bedje. Wat een warm welkom in een prachtig chalet. Iedereen staat voor je klaar en niks is teveel. Wat een geweldige camping die we Iedereen zouden aanraden. Carolien en peter en kinderen dikke complimenten en ga zo door. Bedankt voor alles en zeker tot ziens

Het was weer thuiskomen, in een woord fantastisch

Wil vermeeren, 9-12-2017

Hele mooie, goed verzorgde en schone 'mini' camping. Hele vriendelijke eigenaren!

Zeer aan te bevelen minicamping.

Herbert Verboom, 30-11-2017

Heerlijk rustig gelegen minicamping met grote plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Centraal gelegen t.o.v. strand, steden en attracties.

Ik heb van 14-21 oktober een chalet gehuurd op Molenperk. Dat is me uitstekend bevallen! Een heerlijk ruim modern chalet, gezellig en compleet ingericht . Een fijne afgeschermde plek met heggen op stahoogte voor voldoende privacy. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik vrijwel de enige gast was. Voor oktober was het erg warm de afgelopen week. Ik heb de kachel amper aangehad. Ook 's nachts heb ik het absoluut niet koud gehad. Het bed was al heerlijk opgemaakt, wat een luxe! Carolien is een prima gastvrouw die er voor je is wanneer dat nodig is. Dat maakte 1 nachtje wat minder slapen vanwege het ophalen van de bietenoogst meer dan goed! Zéker voor herhaling vatbaar.

Super

Westendorp, 4-9-2017

Super leuke camping. Lekker rustig.

Zeer nette camping

Eckie, 1-8-2017

Aardige camping eigenaren. Zeer netjes. Rustige camping. Superruime plekken. Sanitair perfect onderhouden. Speeltuintje en trampoline en aantal leuke dingen voor de kids georganiseerd door eigenaresse.

Super camping !!

de Haan, 10-7-2017

De perfecte minicamping. Mooie ruime plekken, prachtig sanitair en super vriendelijke beheerders. Zeker een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenperk in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenperk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molenperk scoort een 9.65 uit 10 op basis van 90 reviews.