Camping Molenperk

9.7Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.7Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

111 reviews over Camping Molenperk

• 2019
    9Annelies Tange17-11-2019

Heerlijk!

We hebben hier twee weken gecampeerd. Op plek nummer 8: veel privacy en toch ook zicht op de speeltuin. Erg handig met een zoontje van dik 2. De plekken zijn sowieso ruim en het ziet er allemaal netjes uit. Kinderclub is ook geweldig (zelfs voor ons jonge zoontje dus;-). Eigenaren zijn erg aardig! Je krijgt zelfs leuke tips op een A4. Dat is ook echt service. Kortom: geweldige camping! Een tip: misschien een net om de trampoline of hem ingraven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Hans & Ivon Lenting26-10-2019

Fantastische

5 Weken op deze camping gestaan 👍 Grandioos heb geen woorden er aan toe te voegen , alles Op & Top👏 . Dank voor jullie fijne gastvrijheid en wij komen zeker nog terug😉🤗. Groetjes Hans & Ivon.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Sjef en Matty Mol23-07-2019

Nette gastvrije minicamping

Gereisd met partner in juli 2019

• 9H en C Wevers01-07-2019

Camping die mede door de zeer vriendelijke eigenaren door ons al jaren bezocht wordt. Camping ligt heel centraal op Walcheren en is schoon met zeer ruime plaatsen. Wij hebben voor volgend jaar alweer gereserveerd. Aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9F Bloem17-05-2019

Geweldig. We willen nu al terug.

Voor ons een eerste ervaring op Molenperk. We maakten gebruik van een chalet. Wat onze ervaringen zijn: - ontzettende aardige beheerders Carolien en Peter van de Kreeke. - een centrale ligging. - veel privacy op de camping en nabij het chalet. - beschut en toch ook volop zon. - het ziet er allemaal zeer verzorgd en netjes uit. - autovrij is ook 100 % autovrij. Goede parkeer gelegenheid. - grote kruiwagens beschikbaar voor vervoer bagage. - overdekte en 's nachts afgesloten fietsenstalling. - voorzieningen voor e-bikes. -Walcheren is prachtig en alle uithoeken fietsend bereikbaar.

Kortom: geen woord te veel gezegd en voor herhaling vatbaar. Aan te bevelen!!

Frits en Anneke Bloem uit Burgum.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ubags08-05-2019

Zo is kamperen bedoeld!

Op deze boerderijcamping ontbreekt het aan niets. Geweldige grote en zeer goed onderhouden plekken. Keurig schoon sanitair, echt top! Carolien en Peter zijn op en top gastvriendelijk, echt oprecht vanuit hun hart. Een camping waar je heerlijk tot rust komt, maar waar er ook leuke dingen georganiseerd worden voor de kinderen. Wij komen hier vast en zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    10Ries en Annette Vermeulen21-10-2018

uitstekend

Alles is super schoon. Carolien maakt graag een praatje en is belangstellend. Geeft bruikbare tips over de omgeving. Ze accepteert geen geluidsoverlast. Ze is behulpzaam in alles.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Bart en Tineke Koekkoek04-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Alleen maar positieve meldingen over ons verblijf. Carolien en Peter super gastvrij echtpaar. Carolien maakt bijna dagelijks een rondje over de camping of alles goed gaat. Grote plaatsen en goed en schoon sanitair.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Bea Pieters03-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie verzorgde minicamping met grote plaatsen en prima sanitair. We werden persoonlijk rondgeleid door Caroline en voelden ons meteen thuis. Camping ligt centraal om plaatsen rondom per fiets of auto te bezoeken. We hebben er twee heerlijke weken gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Kees Ligtvoet26-08-2018

Het is bijzonder om op Walcheren te zijn.

Al 15 jaar trouwe bezoeker van Walcheren en op camping de ,,Kalfhoek,, in Oost Kapelle. Deze camping gaat stoppen en wij bezoeken Molenperk in september wanneer wij voor de laatste keer op de Kalfhoek zijn. En wanneer deze even goed of nog beter is en welkom zijn dan..... zijn wij weer hoogst tevreden. Want in Zeeland zijn wij thuis.

Gereisd met partner in juni 2018

4 tips over Camping Molenperk

• Fam van der Priem, 29-08-2012

rondwandeling met gids in Middelburg. Portaal van Terneuzen, planetarium, shoppen in Middelburg en Vlissingen. Strandtent Noordduine in Domburg. Surfen en kiten. En huur eens een tandem.

• Erwin, 20-06-2012

De Molen (ruime speeltuin met restaurant die op loopafstand ligt van de camping). Veere is een leuk, klein plaatsje.

• marga verhoof, 11-10-2014

Veerse bos, natuurgebied Oranjezon, de Manteling, hotel rest de Kroon in Wissenkerke erge vriendelijke bediening,

1 vraag over Camping Molenperk

• nellappels, 16-08-2015

stacaravan

bij de informatie staat dat er geen mobielhome's zijn, maar bij de foto's zie ik een chalet EN een stacaravan. graag wil ik weten hoe het werkelijk is en wat de prijzen zijn eind september en begin oktober. hartelijk dank! Mevrouw Geerse-Appels Schönberglaan 157 5654kc Eindhoven tel. 0402521365

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig