Camping Molenperk

99 reviews over Camping Molenperk in het Nederlands

uitstekend

Ries en Annette Vermeulen,
21-10-2018

Alles is super schoon. Carolien maakt graag een praatje en is belangstellend. Geeft bruikbare tips over de omgeving. Ze accepteert geen geluidsoverlast. Ze is behulpzaam in alles.

Voor herhaling vatbaar

Bart en Tineke Koekkoek,
4-10-2018

Alleen maar positieve meldingen over ons verblijf. Carolien en Peter super gastvrij echtpaar. Carolien maakt bijna dagelijks een rondje over de camping of alles goed gaat. Grote plaatsen en goed en schoon sanitair.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Bea Pieters,
3-9-2018

Mooie verzorgde minicamping met

grote plaatsen en prima sanitair. We werden persoonlijk rondgeleid door Caroline en voelden ons meteen thuis. Camping ligt centraal om plaatsen rondom per fiets of auto te bezoeken. We hebben er twee heerlijke weken gehad.

Het is bijzonder om op Walcheren te zijn.

Kees Ligtvoet,
26-8-2018

Al 15 jaar trouwe bezoeker van Walcheren en op camping de ,,Kalfhoek,, in Oost Kapelle. Deze camping gaat stoppen en wij bezoeken Molenperk in september wanneer wij voor de laatste keer op de Kalfhoek zijn. En wanneer deze even goed of nog beter is en welkom zijn dan..... zijn wij weer hoogst tevreden. Want in Zeeland zijn wij thuis.

Beter kan niet!!

Familie ter Braak Delden,
26-8-2018

Helaas weer in huis na drie weken Molenperk. Wat was het weer genieten voor de derde keer in het mooie gezellige Walcheren op deze mooie rustige camping. Fijne grote plekken, mooi super schoon sanitairgebouw, prachtige veldjes, mooi speeltoestel (nieuw), zandbak, schommel trampoline voor de kleine (en grotere) kinderen. Je fiets staat mooi droog in de schuur. En dan even op de fiets boodschappen doen, naar het strand, of zomaar een rondje op Walcheren naar leuke, mooie gezellige plaatsjes fietsen. Onze kinderen willen elk jaar wel naar Molenperk. (10 en 13 jaar). We zien ze (bijna) de hele dag niet bij de tent. Ze zijn vooral veel aan het spelen met de andere kinderen op de camping. Iedereen speelt met elkaar. Samen een potje voetbal, vollybal, het maakt niet uit. Caroline, Peter, Jasmijn en Fleur doen er echt alles aan om het naar je zin te maken. En dat is dan ook weer goed gelukt!! In één woord, het was weer GENIETEN!!

Vakantastisch

Henk van Loenen,
10-8-2018

Een vakantiebestemming is gevoel. Wat is het dan fantastisch om weer op Walcheren te zijn en de eerste week van de vakantie door te mogen brengen op Boerderij-camping Molenperk. Alles klopt daar gewoon. Uitermate vriendelijke eigenaren, mooie en goed onderhouden plekken. Sanitair, niets op aan te merken. Kind-, midlife- en senior vriendelijk. Je hebt verschillende mini campings, ik blijf mij verbazen hoe goed over deze minicamping 'op' Serooskerke is nagedacht en nog steeds nagedacht wordt.

Echt een erg leuk verblijf hier m

Sander Boersen,
5-8-2018

We zijn hier drie weken geweest . Het was echt super leuk en gezellig . Elke Week organiseerde Caroline een boeren les over o.a graan , suikerbiet en aardappels . Heel erg leerzaam en leuk .

Je hebt hele grote plaatsen met mooi gras . Leuke trampoline en kinderspeeltuin . Onze kinderen van 8 t/m 13 jaar hebben zich erg goed vermaakt .

De camping ziet er erg goed en schoon uit en alles rond de boerderij ziet er ook netjes uit .

De camping ligt lekker rustig .

We hebben meerdere watergevechten met de kinderen (en ouders ) gehad . Dus leuk mensen hier

Fantastische plek!

Familie Roegiest,
27-7-2018

Heerlijke, rustige camping. Carolien is echt een warme gastvrouw. Alles is supernetjes, je fiets kan in een stalling staan, er zijn fietskaarten voorhanden, de speeltuigen zijn gloednieuw, er heerst een gemoedelijke sfeer... Het grootste pluspunt voor ons is de zekerheid dat het na 22u muisstil is. Wij komen terug, wellicht deze zomer nog!

We hadden het niet beter kunnen treffen!

Fam. Goossens,
4-7-2018

Een geweldige Camping waar gewoon alles perfekt was. . Mooi en schoon Chalet. Zelfs een bloemetje stond op tafel. Voor onze kinderen was het ontzettend mooi het dagelijks leven op de boerderij te beleven. Doorschlaggevend was ook de zeer vriendelijke Familie Van de Kreeke. Altijd bereid om te helpen. Het is mooi om te zien als mensen met zoveel passie werken. We hebben ons er zeer thuis gevoelt! We komen zeker weer terug!

Wevers,
4-7-2018

Al voor het 3e jaar in de maand juni op camping Molenperk gestaan. Dit jaar 4 weken en dat was eigenlijk nog te kort. De tijd ging veel te snel. Camping Molenperk ligt lekker centraal, dicht bij het strand en prima startpunt voor fietsknooppunt routes. Het is een heerlijk rustige camping met zeer ruime goed onderhouden plaatsen, schoon sanitair en ontzettend enthousiaste lieve eigenaren. Je voelt je gelijk op je gemak. Op de camping wonen ook nog 2 paarden van dochter Jasmijn, poes v dochter Fleur, de hond, kippen en geitjes. Leuk voor kinderen. Ook in de omgeving is genoeg moois te zien. Walcheren is prachtig om te fietsen en heeft veel leuke dorpen en steden. Wij hebben nu al weer gereserveerd voor volgend jaar. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenperk in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenperk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.