Hotel Van der Valk Breukelen

Airport hotel, MotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°10°
Hotel Van der Valk Breukelen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Breukelen voor je op een rij gezet:

749 reviews over Hotel Van der Valk Breukelen in het Nederlands

Anders

Maak er maar weer een chinees restaurant van

van de Berg
18-8-2018

Zeer klantonvriendelijke vestiging. De medewerkerkers van de receptie en frontoffice zijn blijkbaar ex schooljuffrouwen of meesteres geweest. Je wordt er als een kleinkind behandeld en niet als een gast.

Mocht je hobby treinen kijken zijn dan zit je hier goed, er komen er genoeg langs als je een kamer hebt aan de achterkant.

De kamers zijn helemaal om te huilen, de muren zijn van karton en even snel door een paar oostblokkers gerenoveerd, badkamers vol met schimmel en kussens gevuld met lucht.

fantastisch

heleen
11-8-2018

schoon , ruime slaapkamers, ontbijt buffet was top, goede bediening

Goed, maar niet voor herhaling vatbaar.

Trijn Swart
20-7-2018

Goed hotel dat volledig verbouwd wordt. Ontbijt fantastisch en prima restaurant. Kamer modern ingericht. Geen mooie locatie. Je kunt niet vanuit het hotel wandelen. Ligt wel vlakbij station. Helaas veel last gehad van luidruchtige hotelgasten. Ondank s dat we vooraf hadden gevraagd om rustige ligging qua kamer (daar we onze hond mee hadden), een kamer gekregen aan een volle luidruchtige gang. Voor ons dus 1x maar niet weer in van der Valk Breukelen. We hebben betere Balkjes gehad.

We hebben genoten!

Sandra Soer
24-6-2018

Ik heb al heel wat hotels bezocht in mijn leven, maar kritisch als ik ben was er altijd wel wat. Echter deze keer was werkelijk alles perfect. Alles was schoon, verzorgd, vreselijk vriendelijk en puntioneel personeel echt perfect. De royaal suite was een waar paradijs!

Andere van der valk hotels meer aan te raden

Fam. Jongerius
29-4-2018

Wij hadden de wellnes suite. Prachtig mooi ingericht en schoon. Vriendelijk personeel. Het eten in andere van der valk hotels is ons beter bevallen. Bed in de suite zeer hard, zeer onprettige nacht hierdoor gehad.

Fijn hotel

Gianinni
5-3-2018

Erg schoon hotel. Fijne faciliteiten en vriendelijke service.

Leuk hotel voor herhaling vatbaar

Verwest
1-3-2018

Leuk hotel,lekker eten en heel goed ontbijt en je kunt lekker relaxen in de bar en evt in het zwembad/sauna.ook vlakbij het treinstation.

Nooit meer

Claudia van Gorp
24-12-2017

Kamer was netjes, avond eten was heerlijk. Jammer dat de verschillende gangen snel na elkaar kwamen. Je staat erg snel buiten. Roomservice ontbijt was heel slecht! De warme ontbijtenproducten waren koud. De yoghurt was lauw. Zonde want je betaald er wel voor.

Verrassend, mooie kamers

noelll
25-10-2017

Verrassend mooi. Als je er langs rijdt weer je eigenlijk niet hotel gevestigd zit. Wij zaten in het nieuwe gedeelte. Ontbijt was heerlijk. Welness klein maar schoon en netjes. Kamers waren echt heel schoon en nieuw!

Heerlijk hotel

Karin
20-9-2017

Fijn hotel met grote kamers. Heerlijk ontbijt

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Breukelen in Breukelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Breukelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.