Kleine hotelsWeer vandaag5°-4°

150 reviews over Hotel Hoog Holten in het Nederlands

Hotel met mooiste Kerst decoratie

Tijger Deriga,
4-12-2018

Sinds 3 jaar wordt Hotel Hoog Holten omgetoverd in een Kerst WinterWonderland.

We zijn er weer 3 dagen geweest en steeds zie je nieuwe dingen. Ongelooflijk hoeveel moeite ze doen om er iets bijzonders van te maken. Alle ruimtes zijn met een ander thema gedecoreerd. Zo smaakvol en een heerlijke sfeer om de Kerst te voelen.

Het personeel is ook zo super attent. En het eten was heerlijk. Weer Genoten

Gereisd met partner in december 2018

Koopman,
14-8-2018

Een prachtige omgeving heerlijk gegeten en genoten. Een beetje jammer van de regen maar dat kan in dit prachtige hotel de pret niet drukken. Ook me dochter heeft genoten van de omgeving heerlijke avond wandeling gemaakt. Dus een dikke 10 plus waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Asociale benadering

Maaike,
21-5-2018

Mijn mening:

Mooie ligging. Maar we werden asociaal behandeld. Kregen nog net 1 x wat drinken omdat je een betalende klant bent. Voor de rest deden ze net of ze ons niet zagen. Genoeg personeel, niet te druk.

Walgelijk, als je zo met mensen omgaat.

Nooit weer, ook niet net met geld toe.

Uiteindelijk eindcijfer 1, ook al is de ligging ok. Meer vinden we t niet waard.

Voelt absoluut niet als ontspannen welkom

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

zeker voor herhaling vatbaar

Gert,
14-5-2018

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam, geduldig en kundig personeel.

Ligging erg goed, m.n. met het mooie weer van 11 en 12 mei.

Goede bedden.

Zenderontvangst van de tv op de kamer was erg slecht.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Kan niet beter!

B. Frederiks,
28-3-2018

Hotel Hoog Holten. Wij hebben één nacht verbleven in dit heerlijke hotel. Alleen al de uitstraling van het hotel als je aankomt is geweldig, maar dat zegt nog niets. De warme ontvangst en de kamer die helemaal naar wens was en als klap op de vuurpijl het heerlijke 5-gangen menu waar we van genoten hebben, hebben de doorslag gegeven en ons doen beseffen dat we een nieuwe favoriet hotel hebben ontdekt!!!

Gereisd met partner in maart 2018

Geweldig

Stefanie,
21-1-2018

Wat een top hotel en restaurant. Genoten van een voortreffelijk verrassings diner, heerlijk schone hotelkamers, ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel en dat te midden van de prachtige natuur. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2018

nooit meer

verboven,
19-12-2017

wij waren er met 4 pers in 2 kamers hadden er 2x ontbijt en 1x diner bij het is ons alle 4 niet zo geweldig bevallen de bedden waren niet super slechte nachten gehad in de douche was er van alles kapot het ontbijt op de laatste dag was niet aangevuld er was geen kaas en ham meer op het moment dat ik wat wilde pakken waren de schalen leeg ook bij het diner kreeg je maar 2 hele kleine aardappeltjes om toch voldoende te hebben gegeten zelf maar friet bijbesteld daarvoor moesten we wel heel diep in de buidel tassen want dat heeft zo maar bijna 10€ gekost erg jammer dat je voor een voldoening zo veel nog bij moest betalen of met honger weg gaan

later nog wat te drinken meegenomen naar de kamer maar na de schoonmaak stond het vuile glas en lege flesje nog steeds op de kamer ook erg slordig voor ons niet meer voor herhaling in dit hotel verder was de (kerst)versiering wel erg mooi maar dit was voor ons allen dan ook het enige voor dit geld hadden we wel meer verwacht helaas

Gereisd met vrienden in december 2017

Helemaal goed!

Anouschka,
29-11-2017

Sfeervol hotel aan de bosrand. Heerlijke rituals producten op de badkamer, vriendelijk personeel doen echt stapje extra.

Bedden, heerlijk! Eerste keer dat we dit oer een hotel kunnen zeggen! Ook welkom met hond zonder moeilijk gedoe. Mensen met hond kunnen alles eten uit restaurant in brasserie. Prachtig kerstversiering, veel maar smaakvol. Kortom top! Wij komen nog een keer terug!

* tip: stoelen in brasserie zijn wel beetje aan vervanging toe, zie bekleding en douche hoek zou iets groter mogen, nu beetje krap.

Voor ons een dikke 8!

Gereisd met partner in november 2017

Fantastische locatie,vriendelijk personeel.

Riek Luijk-Kwaks,
3-9-2017

Wandelschoenen niet vergeten want je zit midden in de prachtige natuur. Vogelaars kunnen hun hart ophalen, wij zagen 2 zwarte spechten, wat niet alle dagen voorkomt.De keuken is geweldig en het personeel is van laag tot hoog bijzonder vriendelijk. Het hotel is met veel liefde ingericht en ik denk dat de eigenaresse ook veel van vogels houd, gezien de leuke vogelhuisjes in de tuin.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ontspannen fietsen, eten, drinken en slapen.

J. en W. van Hellemond,
17-8-2017

Lokatie, omgeving, sfeer, gastvrijheid en prijs/kwaliteit waren uitstekend.

Gereisd met partner in augustus 2017

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoog Holten in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoog Holten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.