Tijdelijk €25 aanbetaling

Bavelds Dennen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Bavelds Dennen voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 122 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

122 Reviews over Bavelds Dennen

• 7Thecla12-05-2022

Mooie omgeving maar niet weer !

Bungalowpark gelegen achter enorm tuincentrum de Oosterik. Het gerenoveerd huisje was van alles voorzien wat nodig was, incl vaatwasser. Huisje ligt tegen de achterkant van het tuincentrum wat regelmatig geluidsoverlast veroorzaakt. Vooral de aan- en afvoer van plantjes met een trein van rammelende lorrie’s. Topdag was de zaterdag voor moederdag: 18 treintjes heen en weer. Groot nadeel is dat er op dit gedeelte van het terrein veel huisjes staan die van de eigenaar zijn die er ook permanent wonen. En die ook veel aan het klussen zijn. Zij zoeken ook geen contact met vakantiegangers. (Om ons heen stonden 4 van deze huisjes: hierdoor hadden wij niet echt het vakantiegevoel wat je hebt op vakantie maar meer van thuis)

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 4Agnes10-08-2021

Niet schoon huisje van particulier

Het huisje was niet schoon. Had hond in gezeten en de kwijl zat nog op meerdere ruiten. Er zaten maden in het overloop systeem van de gootsteen. In de informatie staat opgerenoveerd. Nou als dat zo is, is dat wel 40 jaar geleden gebeurd. De tuin is niet netjes en de tegels rondom groen van de aanslag. Buitenom ook allemaal spinraggen.Kortom zeer teleurstellend.

• 5Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 10Ronald10-08-2021

Geweldig

Geweldig huisje nummer 107.Heerlijk grote tuin.Super voor 4 personen. Goede bedden en super schoon allemaal. Het was helemaal top.Geweldige gastheer en gastvrouw. Gewoon helemaal af.Super.

• 10Ronald24-06-2021

Geweldig

Geweldig huisje nummer 107. Goede bedden en super omgeving. Tuin super groot en erg netjes. Geweldige gastheer en gastvrouw. Gewoon helemaal af. Gaan we vaker naar terug. Geweldig voor 4 personen. Top dagen gehad.

• 10Gerrit Komrij24-06-2021

Geweldig

Huisje 107 op bavels dennen was super gezellig. Erg grote tuin ,gezellig ingericht. Goede slaap plaatsen. Geweldig voor 4 personen. Echt een aanrader.

• 8Marije02-06-2021

Ruim bungalowpark zonder faciliteiten

Een park met circa 130 bungalows van particulieren. Ruim opgezet waardoor veel privacy. Toen wij er waren was het super rustig en heerlijk stil. We hoorden eigenlijk alleen de vogeltjes fluiten, terwijl toch veel huisjes bezet waren. De receptie is sinds begin dit jaar gesloten en eigenlijk zijn er geen faciliteiten. Alleen bij restaurant Fox een schommel en klimtoestel. Vanwege corona waren er geen feesten en/of partijen bij Fox dus we kunnen niet beoordelen of die overlast kunnen geven. Er is een tennisbaan maar onbekend van wie deze is en door wie deze gebruikt kan worden. De ligging van het park is 3 km van Denekamp. De omgeving leent zich heel goed voor prachtige wandel- of fietstochten. In de buurt ook oa Ootmarsum en Oldenzaal.

• 9fam. Schiphorst18-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Fijne plek, ruim opgezet. Wij zaten in huisje 66. Mooi huisje! Gezellig, sfeervol en compleet ingericht. Absoluut voordeel waren de goede bedden.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6magda de ruijter18-08-2018

soms overlast

Een park met weinig faciliteiten. Wel veel ruimte rondom de huisjes. Regelmatig feesten in het restaurant wat op het park gelegen is en daardoor geluidsoverlast dat kan duren tot in de late uurtjes. Wij vonden dit onaangenaam.

• 2Activiteiten
  • 9S. van der Berg27-07-2018

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk genoten van een weekje Bavelds dennen. Genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes! We hebben ons met onze dochter van 2 jaar geen moment verveeld. Zwemmen in een openlucht zwembad en in een meer met strandje in duitsland, bezoek gebracht aan de dierentuin (zelden zo’n schone dierentuin gezien!) rond gevaren in een boot, heerlijk gefietst. Veel ijsjes gegeten bij verschillende ijssalons. Vraag bij de receptie naar leuke lekkere restaurantjes. Genoeg tips gehad (namen vergeten helaas..). We hebben het heerlijk gehad en komen zeker nog eens terug!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Marton17-05-2018

Ruime park, gevoel dat je midden in de natuur bent

Heerlijk weekendje gehad met de familie. Ondanks de grootte van het park heb je door de zeer ruime tuinen en goede afschutting het gevoel dat je helemaal alleen bent. Door de ligging voelt het alsof je midden in de natuur zit, het enige geluid wat we hoorden was dat van vogels die aan het fluiten waren. Het huisje is wat aan de kleinere kant voor 6, maar alsnog wel goed te doen. De service was top, vriendelijke mensen die veel voor je willen doen.

Vakantiepark Bavelds Dennen info

Camping-informatie