Vakantiepark Bavelds Dennen

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten5,4

117 reviews over Vakantiepark Bavelds Dennen in het Nederlands

• Onderkomen7

Heerlijk weekendje gehad met de familie. Ondanks de grootte van het park heb je door de zeer ruime tuinen en goede afschutting het gevoel dat je helemaal alleen bent. Door de ligging voelt het alsof je midden in de natuur zit, het enige geluid wat we hoorden was dat van vogels die aan het fluiten waren. Het huisje is wat aan de kleinere kant voor 6, maar alsnog wel goed te doen. De service was top, vriendelijke mensen die veel voor je willen doen.

Heerlijk rustig park

Paul Baars
25-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Rustig bungalowpark met vooral particuliere huisjes, dus erg compleet ingericht.

Heerlijk rustig park, veel privacy, grote tuinen. Veel goede fietsmogelijkheden in de buurt.

Fantastische plek

M. Brinkman
12-8-2017
  • Onderkomen9

Een prachtige bungalow met alles erop en erin en een omheinde tuin

Mooi rustig park.

Familie Pieterse
4-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Jammer: weinig te doen voor de kinderen al geeft de website aan dat het een kindvriendelijk park is.

Positief: Vriendelijke mensen. Goede service.

• Activiteiten3
  • Onderkomen9

Rustig, mooi park, helaas te rustig voor kinderen. Wij hadden een paar dagen slecht weer dus dachten we dat de kinderen gebruik konden maken van de indoorspeeltuin. Maar deze bleek aan 't begin van de week gesloten. Dat was erg jammer. Er is geen buiten speeltuin, alleen een glijbaan en schommel. Erg weinig. In het weekend veel overlast van 't restaurant Fox gehad tot in de kleine uurtjes. Het huisje waar wij in zaten was modern ingericht en super schoon. Huisjes staan op een groot perceel. Goede service bij de receptie. Vriendelijke mensen.

We hebben genoten

Anne en Anneke
22-12-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We wilden even ontspannen en dat werd Bavelds Dennen. Heerlijk, behulpzame receptie, huisje met alles op en er aan, inclusief wifi en grootbeeld tv, wasmachine en centrifuge enz. Prachtige omgeving voor fietstochtjes en het bezoeken van plaatsen in de omgeving. Aanrader!

heerlijke plek!

Tineke
20-12-2016
  • Onderkomen8

Wat een heerlijk rustig park! We werden hartelijk welkom geheten , een goede service.

Huisje 40 lag aan de zijkant van het park, met een ruim stuk bos ernaast. Dit geeft veel vrijheid en privacy!

Het huisje is

s gerieflijk en comfortabel ingericht: alles aanwezig wat je nodig hebt. Het heeft een goede sfeer, zeker in combinatie met de fijne ligging!

Mooie omgeving

Christina Graumans
19-12-2016
  • Onderkomen7

Mooi park en wij hadden een huisje met een stukje bos. Heerlijk voor de kids in de natuur bezig. Het was een weekend maar we komen echt weer terug hier. Receptie erg vriendelijk en zeer behulpzaam met informatie.

Geweldige omgeving

Van der Vorst
19-12-2016
  • Onderkomen8

Lekker ruim op gezet park, met grote tuinen om de huisjes. De omgeving is werkelijk schitterend, de plaatsen Nordhorn, Ootmarsum, Tubbergen en Denekamp zelf zijn heel erg mooi.

Wandelen in de bossen en een bezoek brengen aan Oosterik.

We gaan hier heel zeker vaker komen op lekker te ontspannen

Oude reviews (archief)

bungalow nummer 40, geen aanrader

Carien
23-10-2016
  • Onderkomen3

Het park Bavelds Dennen is zeer klantvriendelijk, hartelijke ontvangst! Hebben service hoog in het vaandel staan.

Helaas was de bungalow matig, het Electra zag er gevaarlijk uit, de installatie van keuken, cv en gas aansluiting was ronduit slecht, we hebben zelf een lekkage verholpen aan de cv en de ketel bijgevuld. Stoffig, alhoewel het schoon leek op eerste gezicht.

De eigenaar van nr 40 had beter een vakman in de arm kunnen nemen voor de renovatie, dat was zeer amateuristisch gedaan

We hebben een aantal aanbieders voor Bavelds Dennen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bavelds Dennen in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bavelds Dennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bavelds Dennen scoort een 7.44 uit 10 op basis van 117 reviews.