Vakantiepark Bavelds Dennen

Voor herhaling vatbaar!

fam. Schiphorst
18-9-2018
  • Onderkomen8

Fijne plek, ruim opgezet. Wij zaten in huisje 66. Mooi huisje! Gezellig, sfeervol en compleet ingericht. Absoluut voordeel waren de goede bedden.

soms overlast

magda de ruijter
18-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Een park met weinig faciliteiten. Wel veel ruimte rondom de huisjes.

Regelmatig feesten in het restaurant wat op het park gelegen is en daardoor geluidsoverlast dat kan duren tot in de late uurtjes. Wij vonden dit onaangenaam.

Voor herhaling vatbaar!

S. van der Berg
27-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijk genoten van een weekje Bavelds dennen. Genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes! We hebben ons met onze dochter van 2 jaar geen moment verveeld. Zwemmen in een openlucht zwembad en in een meer met strandje in duitsland, bezoek gebracht aan de dierentuin (zelden zo’n schone dierentuin gezien!) rond gevaren in een boot, heerlijk gefietst. Veel ijsjes gegeten bij verschillende ijssalons. Vraag bij de receptie naar leuke lekkere restaurantjes. Genoeg tips gehad (namen vergeten helaas..). We hebben het heerlijk gehad en komen zeker nog eens terug!

• Onderkomen7

Heerlijk weekendje gehad met de familie. Ondanks de grootte van het park heb je door de zeer ruime tuinen en goede afschutting het gevoel dat je helemaal alleen bent. Door de ligging voelt het alsof je midden in de natuur zit, het enige geluid wat we hoorden was dat van vogels die aan het fluiten waren. Het huisje is wat aan de kleinere kant voor 6, maar alsnog wel goed te doen. De service was top, vriendelijke mensen die veel voor je willen doen.

Heerlijk rustig park

Paul Baars
25-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Rustig bungalowpark met vooral particuliere huisjes, dus erg compleet ingericht.

Heerlijk rustig park, veel privacy, grote tuinen. Veel goede fietsmogelijkheden in de buurt.

Fantastische plek

M. Brinkman
12-8-2017
  • Onderkomen9

Een prachtige bungalow met alles erop en erin en een omheinde tuin

Mooi rustig park.

Familie Pieterse
4-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Jammer: weinig te doen voor de kinderen al geeft de website aan dat het een kindvriendelijk park is.

Positief: Vriendelijke mensen. Goede service.

• Activiteiten3
  • Onderkomen9

Rustig, mooi park, helaas te rustig voor kinderen. Wij hadden een paar dagen slecht weer dus dachten we dat de kinderen gebruik konden maken van de indoorspeeltuin. Maar deze bleek aan 't begin van de week gesloten. Dat was erg jammer. Er is geen buiten speeltuin, alleen een glijbaan en schommel. Erg weinig. In het weekend veel overlast van 't restaurant Fox gehad tot in de kleine uurtjes. Het huisje waar wij in zaten was modern ingericht en super schoon. Huisjes staan op een groot perceel. Goede service bij de receptie. Vriendelijke mensen.

We hebben genoten

Anne en Anneke
22-12-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We wilden even ontspannen en dat werd Bavelds Dennen. Heerlijk, behulpzame receptie, huisje met alles op en er aan, inclusief wifi en grootbeeld tv, wasmachine en centrifuge enz. Prachtige omgeving voor fietstochtjes en het bezoeken van plaatsen in de omgeving. Aanrader!

heerlijke plek!

Tineke
20-12-2016
  • Onderkomen8

Wat een heerlijk rustig park! We werden hartelijk welkom geheten , een goede service.

Huisje 40 lag aan de zijkant van het park, met een ruim stuk bos ernaast. Dit geeft veel vrijheid en privacy!

Het huisje is

s gerieflijk en comfortabel ingericht: alles aanwezig wat je nodig hebt. Het heeft een goede sfeer, zeker in combinatie met de fijne ligging!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bavelds Dennen in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bavelds Dennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.