Vakantiepark Bavelds Dennen

120 reviews over Vakantiepark Bavelds Dennen

• 2018
    9fam. Schiphorst18-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Fijne plek, ruim opgezet. Wij zaten in huisje 66. Mooi huisje! Gezellig, sfeervol en compleet ingericht. Absoluut voordeel waren de goede bedden.

• 6magda de ruijter18-08-2018

soms overlast

Een park met weinig faciliteiten. Wel veel ruimte rondom de huisjes. Regelmatig feesten in het restaurant wat op het park gelegen is en daardoor geluidsoverlast dat kan duren tot in de late uurtjes. Wij vonden dit onaangenaam.

• 7Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 9S. van der Berg27-07-2018

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk genoten van een weekje Bavelds dennen. Genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes! We hebben ons met onze dochter van 2 jaar geen moment verveeld. Zwemmen in een openlucht zwembad en in een meer met strandje in duitsland, bezoek gebracht aan de dierentuin (zelden zo’n schone dierentuin gezien!) rond gevaren in een boot, heerlijk gefietst. Veel ijsjes gegeten bij verschillende ijssalons. Vraag bij de receptie naar leuke lekkere restaurantjes. Genoeg tips gehad (namen vergeten helaas..). We hebben het heerlijk gehad en komen zeker nog eens terug!

• 9Activiteiten

Met jonge kinderen

• 8Marton17-05-2018

Ruime park, gevoel dat je midden in de natuur bent

Heerlijk weekendje gehad met de familie. Ondanks de grootte van het park heb je door de zeer ruime tuinen en goede afschutting het gevoel dat je helemaal alleen bent. Door de ligging voelt het alsof je midden in de natuur zit, het enige geluid wat we hoorden was dat van vogels die aan het fluiten waren. Het huisje is wat aan de kleinere kant voor 6, maar alsnog wel goed te doen. De service was top, vriendelijke mensen die veel voor je willen doen.

• 7Onderkomen

Met vrienden

• 2017
    8Paul Baars25-08-2017

Heerlijk rustig park

Rustig bungalowpark met vooral particuliere huisjes, dus erg compleet ingericht. Heerlijk rustig park, veel privacy, grote tuinen. Veel goede fietsmogelijkheden in de buurt.

• 7Activiteiten

• 10M. Brinkman12-08-2017

Fantastische plek

Een prachtige bungalow met alles erop en erin en een omheinde tuin

Anders

• 7Familie Pieterse04-08-2017

Mooi rustig park.

Jammer: weinig te doen voor de kinderen al geeft de website aan dat het een kindvriendelijk park is. Positief: Vriendelijke mensen. Goede service.

• 2Activiteiten

Met oudere kinderen

• 6Fam.K.29-07-2017

Mooi park, geluidsoverlast van Fox restaurant

Rustig, mooi park, helaas te rustig voor kinderen. Wij hadden een paar dagen slecht weer dus dachten we dat de kinderen gebruik konden maken van de indoorspeeltuin. Maar deze bleek aan 't begin van de week gesloten. Dat was erg jammer. Er is geen buiten speeltuin, alleen een glijbaan en schommel. Erg weinig. In het weekend veel overlast van 't restaurant Fox gehad tot in de kleine uurtjes. Het huisje waar wij in zaten was modern ingericht en super schoon. Huisjes staan op een groot perceel. Goede service bij de receptie. Vriendelijke mensen.

• 3Activiteiten

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Anne en Anneke22-12-2016

We hebben genoten

We wilden even ontspannen en dat werd Bavelds Dennen. Heerlijk, behulpzame receptie, huisje met alles op en er aan, inclusief wifi en grootbeeld tv, wasmachine en centrifuge enz. Prachtige omgeving voor fietstochtjes en het bezoeken van plaatsen in de omgeving. Aanrader!

• 7Activiteiten

• 8Tineke20-12-2016

heerlijke plek!

Wat een heerlijk rustig park! We werden hartelijk welkom geheten , een goede service. Huisje 40 lag aan de zijkant van het park, met een ruim stuk bos ernaast. Dit geeft veel vrijheid en privacy! Het huisje is s gerieflijk en comfortabel ingericht: alles aanwezig wat je nodig hebt. Het heeft een goede sfeer, zeker in combinatie met de fijne ligging!

Met oudere kinderen

10 tips over Vakantiepark Bavelds Dennen

• Henk van Buuren, 15-03-2012

Wij hebben heerlijk gefietst en ook het eten bij het restaurant op het bungalowpark is goed. Het park heeft geen eigen zwembad, maar er kan gratis van meerdere zwembaden gebruikt gemaakt worden (vraag hiernaar bij de receptie). Zo heeft mijn man 3 verschillende zwembaden in de nabije omgeving uitgeprobeerd!

• Fam. de Groot, 24-01-2014

Dierentuin Nordhorn Gratis Zwembad Eten bij De Zoeke Binnenspeelhuis balorig Pannenkoekenhuis Bolle Jos

• Lianne, 08-08-2013

we zijn naar tuincentrum Oostenrik geweest een aanrader en Nordhorn(Duitsland)

0 vragen over Vakantiepark Bavelds Dennen

Vakantiepark info