Géén boekingskosten

Het Oude Atelier

Appartement
NederlandNoord-HollandSchoorl / Groet

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Het Oude Atelier voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 443 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 443 reviews
  • 9.8Natuur
  • 9.6Inrichting
  • 9.7Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

443 Reviews over Het Oude Atelier

• 9Theo en Ammie10-09-2022

Voor herhaling vatbaar

Hartelijke ontvangst door Maritha en Simon. We hebben genoten van de duinen, het strand en de bossen, maar vooral van het van alle gemakken voorziene knusse appartement en de prachtige tuin. Een aanrader!

• 9Natuur
  • 10Tineke Beikes26-08-2022

Afgelopen zomer verbleven we voor de derde keer in het oude atelier en wederom weten we zeker dat we hier nog eens terug gaan komen. De appartementen zijn werkelijk van alle gemakken voorzien en schoon. Ook de tuin is een dikke plus met alle gezellige zitjes. Simon en Maritha zijn hartelijke mensen en willen alles voor je doen om er een onvergetelijke tijd van te maken. Kortom: een dikke aanrader.

• 9Huib Klop24-08-2022

Geweldig

Prachtig appartement, fijn bed, keuken voor als je zelf wat wil klaarmaken, balkon en een tuin met verschillende zitjes,heerlijk. Ook kun je je fiets droog weg zetten en evt.de batterij opladen als je electrisch fietst. De eigenaren doen alles om je een fijne tijd te laten hebben en staan altijd klaar voor tips of als er iets is. Een super plaats

• 10Theo Quaak23-08-2022

Helemaal voortreffelijk, maar dan ook ECHT!!!

Fantastisch appartement met werkelijk alles erop en eraan. Fijne en lieve beheerders. Schoonmaak bij aankomst is top en bij vertrek nog een leuke attentie meegekregen. Helemaal ons dingetje en we komen zeker weer terug!!!

• 9Marco en Marjolijn18-11-2021

Heerlijke en mooie appartementen!

My Beauty en My Light zijn mooie appartementen met hele vriendelijke, hartelijke eigenaren. In de keuken is alles aanwezig, zelfs een uitgebreid assortiment aan kruiden. Ook de bedden sliepen heerlijk. Tevens een prachtige tuin, maar in november helaas te koud om van te kunnen genieten 😉. Wat ons betreft een aanrader voor een verblijf in de prachtige Schoorlse Duinen. We komen hier graag terug.

• 9E. Delgado29-10-2021

Het Oude Atelier: ons tweede thuis

Zoals wij ons na ons eerste bezoek in het afgelopen voorjaar al hadden voorgenomen, hebben mijn man en ik onze herfstvakantie wederom in 'Het Oude Atelier' doorgebracht. Ook dit keer werden wij heel warm en hartelijk ontvangen door gastheer en - vrouw, Simon en Maritha en bij binnenkomst in "ons" appartement (My Precious) voelden we ons meteen weer helemaal thuis. We hebben opnieuw volop genoten van de zeer sfeervolle en compleet ingerichte accomodatie en natuurlijk ook van de prachtige omgeving van Schoorl (bos, duin en strand). Ons volgende bezoek staat alweer vast!

• 10Jack28-10-2021

Perfect

We zochten rust, vertrouwde omgeving en mogelijkheid om de natuur in te gaan.

• 10Suzan25-09-2021

Aanrader!!

warm ontvangst door 2 lieve gastheer/gastvrouw. attent in hun meeleven, adviezen, maar ook flesje wijn of sap is wat je wil. Alles is met aandacht dat zie je in het appartement terug. Het is een mooie omgeving, je zit zo in de duinen, bos of bij zee. Ik was alleen maar voelde me er helemaal thuis. Absoluut de moeite waard. ik zat in het app van 70m2 "het oude atelier" oh ja.... en alles is er!! dus ook kruiden, olie voor het bakken, vaatwas en afwasmiddel, handdoeken, WC papier genoeg, shampoo etc etc. zeer compleet! echt top!

• 10Ruimte
  • 10Rob en Soenia14-09-2021

Een inspirerende, ontspannen omgeving.

Warme gastvrijheid, fantastisch ruim, licht en smaakvol ingericht zeer volledig appartement. Bijzonder ruime, harmonieuze, uitnodigende tuin.

• 10Suzan06-09-2021

Thuiskomen!