Géén boekingskosten

Appartement Het Oude Atelier

NederlandNoord-HollandSchoorl / Groet

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Het Oude Atelier voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 438 reviews

Meer appartement info

Contact

438 Reviews over Het Oude Atelier

• 9Marco en Marjolijn18-11-2021

Heerlijke en mooie appartementen!

My Beauty en My Light zijn mooie appartementen met hele vriendelijke, hartelijke eigenaren. In de keuken is alles aanwezig, zelfs een uitgebreid assortiment aan kruiden. Ook de bedden sliepen heerlijk. Tevens een prachtige tuin, maar in november helaas te koud om van te kunnen genieten 😉. Wat ons betreft een aanrader voor een verblijf in de prachtige Schoorlse Duinen. We komen hier graag terug.

• 9E. Delgado29-10-2021

Het Oude Atelier: ons tweede thuis

Zoals wij ons na ons eerste bezoek in het afgelopen voorjaar al hadden voorgenomen, hebben mijn man en ik onze herfstvakantie wederom in 'Het Oude Atelier' doorgebracht. Ook dit keer werden wij heel warm en hartelijk ontvangen door gastheer en - vrouw, Simon en Maritha en bij binnenkomst in "ons" appartement (My Precious) voelden we ons meteen weer helemaal thuis. We hebben opnieuw volop genoten van de zeer sfeervolle en compleet ingerichte accomodatie en natuurlijk ook van de prachtige omgeving van Schoorl (bos, duin en strand). Ons volgende bezoek staat alweer vast!

• 10Jack28-10-2021

Perfect

We zochten rust, vertrouwde omgeving en mogelijkheid om de natuur in te gaan.

• 10Suzan25-09-2021

Aanrader!!

warm ontvangst door 2 lieve gastheer/gastvrouw. attent in hun meeleven, adviezen, maar ook flesje wijn of sap is wat je wil. Alles is met aandacht dat zie je in het appartement terug. Het is een mooie omgeving, je zit zo in de duinen, bos of bij zee. Ik was alleen maar voelde me er helemaal thuis. Absoluut de moeite waard. ik zat in het app van 70m2 "het oude atelier" oh ja.... en alles is er!! dus ook kruiden, olie voor het bakken, vaatwas en afwasmiddel, handdoeken, WC papier genoeg, shampoo etc etc. zeer compleet! echt top!

• 10Ruimte
  • 10Rob en Soenia14-09-2021

Een inspirerende, ontspannen omgeving.

Warme gastvrijheid, fantastisch ruim, licht en smaakvol ingericht zeer volledig appartement. Bijzonder ruime, harmonieuze, uitnodigende tuin.

• 10Suzan06-09-2021

Thuiskomen!

• 10Ruimte
  • 10Ine van den Heuvel23-08-2021

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!!

De grote gastvrijheid van Maritha en Simon, de liefde en aandacht die voelbaar is in alles, de ruimte en vrijheid om lekker je eigen gang te gaan, de prachtige tuin en mooie omgeving om te fietsen, wandelen, te lummelen ….

• 8Margo09-08-2021

Ga nog zeker een keer terug!!

Een heel mooi groot appartement, vriendelijke eigenaren.

• 10odilia08-06-2021

droomplek

een prachtig verzorgd en sfeervol appartement, zeer goed ingericht ook voor langer verblijf, met fijn zonnig balkon.

• 9Margo13-04-2021

Ga nog zeker een keer terug!!

Een heel mooi en schoon en ruim appartement, heel vriendelijke eigenaren.

Appartement Het Oude Atelier info

• CafeNiet beschikbaar