Appartement Het Oude Atelier

Meer appartement info

419 reviews over Appartement Het Oude Atelier

• 10Cees06-07-2020

Geweldig

Prachtig appartement zeer gastvrij en warm onthaal. Hele mooie verzorgde tuin je kijk je ogen uit. Alles is aanwezig ook om te koken, Goed verblijf om te fietsen en te wandelen. Veel uitleg gekregen van de omgeving. Als je van rust houd is dit een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10André & Wilma29-05-2020

TOPPERTJE!

De communicatie verliep moeiteloos met Maritha & Simon. Na een warm welkom voelde we ons meteen thuis. Een gezellig licht ingericht appartement, een electrische haard, mooie kunst aan de muren en alles mooi op elkaar afgestemd. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, een uitgebreide keuken met de nodige koffie, thee, kruiden, olijfolie ed., lekker bed, goede douche en een heerlijk balkon. Tevens ook de mogelijkheid om in een ligstoel te luieren in de tuin. Wat wij erg prettig vonden is de rust dat alles uitstraalde. Een Topper! Komen zeker gauw weer terug! :-)

• 9Hilda27-05-2020

Fantastische appartement.

Rust, ruimte en reinheid. Fantasche appartement. Prachtige tuin om in alle rust van te kunnen genieten. In 1 woord zen.

• 9Gonny Smit25-05-2020

Een heerlijk midweekje Schoorl, bij Simon& Maritha

Voor ons geen onbekende plek,we hebben hier eerder vertoefd ,toen het nog een B & B was. Waren ook heerlijke dagen en de moeite waard om zo,n geweldig adres te onthouden en terug te komen. Nu in een prachtig appartement en als je binnenkomt voel je de liefde waarmee dit is ingericht , met veel gevoel voor natuurlijke kleuren en er ontbreekt echt helemaal niets. Overal is aan gedacht .Ook heel belangrijk is, super goed geslapen, in een heerlijk mooi opgemaakt bed .We hebben weer genoten van de prachtige omgeving ,heerlijk gefietst en ondanks de trieste coronatijd ,goed vermaakt. Ook na de fietstocht lekker ontspannen in de prachtig aangelegde tuin en de bijzondere kunst van dit artistieke stel, af en toe een gezellig praatje samen. 2 Lieve mooie mensen Simon en Maritha

• 10Loeka en Anouk21-05-2020

Heaven in Schoorl!

Heaven in Schoorl! My Precious is een fenomenaal appartement. Een van de drie fijne appartementen die Het Oude Atelier telt. Het ontbreekt je aan werkelijk niets. Ter plekke bijgeboekt en alvast een week voor de zomer gereserveerd. Hele fijne eigenaren ook. Meer dan genoten!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 10Mieke Lagcher01-05-2020

Een onvergetelijk weekend

Van 24 t/m 26 april verbleven mijn vriend en ik in het Oude Atelier in Schoorl. Middenin coronatijd. En dat maakte dit weekendje weg misschien nog wel des te bijzonder. Want bijzonder was het, bijzonder gastvrij, bijzonder mooi, bijzonder schoon en vooral bijzonder fijn. Wat een zalige admosfeer, wat een rust. Maritha en Simon laten je het aan niets ontbreken en voelen precies aan waar de juiste balans tussen persoonlijk en privacy zit. E n in het fantastisch ingerichte appartement (de zolder in ons geval) ontbreekt het je werkelijk aan niets. Wij zouden er zo permanent in kunnen trekken en dat heb ik echt nog nooit gevoeld in een vakantie-appartement! Tweeëneenhalve dag op deze plek en in die zalige tuin was echt veel te kort. Wij komen terug, dat is zeker! Dank je wel Maritha en Simon voor jullie warme welkom en gastvrijheid. Het was een onvergetelijk weekend in een onvergetelijke tijd...

Gereisd met partner in april 2020

• 10Eva27-02-2020

Helemaal heerlijk!!!!!

Alleen maar pluspunten! lieve mensen, lekker bed, alles super schoon. openhaardje, flesje heerlijke rode wijn op tafel voor ons, goeie douche, vloerverwarming, mooie tuin en super plek zo i n Schoorl. Alles op afstand te lopen. Winkels in het dorp voor alle boodschappen. Heerlijke duinen om in te struinen en pierewaaien langs de zee. Fantastische plek! Gaan zeker een keer terug! Jan & Eva

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Ingrid van Lieshout & Frank Weimar11-02-2020

Fantastisch verblijf gehad!!!!!!

Wat een heerlijke plek! Wij logeerden in appartement My beauty op de begane grond. Alles is af en zeer compleet. Hele mooie comfortabele inrichting met prachtige details. De schilderijen van Simon en de heerlijke haard maken het af... We komen jaarlijks terug hier en ervaren de warme ontvangst van Maritha en Simon echt als een warm bad. Niets op of aan te merken op dit heerlijke appartement!

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Kor&Judith04-02-2020

Rust en van alle gemakken voorzien

Heerlijke dagen gehad. Het appartement straalt rust en sfeer uit. Heerlijk bed, loungebank en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Omgeving is prachtig. Voor het ontvangst wordt echt even de tijd genomen, fijne info over de omgeving. Gastvrij en hartelijk. Wij konden nog gebruik maken van het ontbijt - wat ook helemaal top was! Kleine details die het verschil maken en bij vertrek zelfs een cadeautje voor onze kleine op komst.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Monique02-02-2020

Heerlijk!

Een heerlijke locatie met de duinen, leuke restaurants en winkels op loopafstand. Met veel aandacht voor sfeer en kleur ingericht en voorzien van alles wat je nodig hebt. Zeer vriendelijke ontvangst en veel goede tips gekregen. Heerlijk gewandeld in de omgeving die zelfs bij druilerig weer eind januari mooi is. Een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2020

Appartement Het Oude Atelier info