Appartement Het Oude Atelier

Meer appartementinfo

407 reviews over Appartement Het Oude Atelier

• 10Gerrie01-09-2019

Genieten

Heerlijke plek. Met liefde ingerichte appartementen, ruim en rustig, gelegen in een prachtige tuin. Hele mooie omgeving, zee, strand, duinen, polder, Schoorl (met klimduin) en Bergen. Fietsen, wandelen, zwemmen, kunst en architectuur bekijken, leuke restaurantjes en terrassen. Warme ontvangst door heel behulpzame gastheer en gastvrouw (o.m. met zorg samengestelde infomap). In alle jaargetijden aan te bevelen.

• 10Leo en Sandra27-07-2019

Heerlijk

Mooi wandelgebied Vriendelijke, behulpzame eigenaren

• 10Gea15-07-2019

Great!

mooi,schoon en net verblijf.

Alleenreizend

• 10Ine01-07-2019

Liefdevol, warm en in alle opzichten fantastisch!

Deze accommodatie won o.a. in 2017 de prijs voor de beste B&B van Noord-Holland, met een gemiddelde review van 9,8! Dat schept natuurlijk verwachtingen. Al mijn verwachtingen werden waargemaakt, en meer!! Het meer dan warme welkom door Maritha en Simon, de liefde die er in deze B&B is gelegd, het oog voor werkelijk álle details, de kwaliteit van de bedden en alles wat er verder in het interieur aanwezig is, de prettige atmosfeer, de prachtige tuin, de harmonie die er gecreëerd is, de dienstbaarheid, het gewéldige ontbijt, de ligging, de persoonlijke touch in de vorm van eigen gemaakte kunst, de tips die er gegeven werden voor het verkennen van de omgeving: ik zou niet weten wat hier nog te verbeteren valt. Het enige minpuntje: ze hebben de markt verpest, want waar vind ik ooit nog zo'n fijne B&B? :-)

Alleenreizend

• 10Vera Jas18-06-2019

Fantastisch!

Wauw!!!!Geweldig mooi appartement. Alles maar dan ook alles aanwezig. Heel erg schoon. Heerlijk bed, echt een geweldige douche, en een mooi formaat bad. De gastvrouw Maritha: Gastvrouw met een hoofdletter. Liefde voor haar kunst, haar B&B en de tuin. Wat een paradijsje. Wij komen zeker terug. En oh ja, niet vergeten het ontbijt. Elke dag weer een verrassing. Dank je wel Maritha. Volgende keer als we weer komen hopen we Simon ook te ontmoeten.

• 9Nelly Hofman14-06-2019

Heel gastvrij geweldig appartement .

Met vrienden

• 9Russ12-06-2019

Heel mooi en schoon apartment op een super locatie naast de Schoorls Duinen.

• 10Sandra Obdam.12-06-2019

Super accommodatie, echte aanrader.

Tijdens Pinksterweekend met The Family alle accomodaties geboekt, we hebben een heerlijke tijd gehad. Alle accomodaties zijn met oog voor detail ingericht, zien er schitterend uit, van alle gemakken voorzien, ruim opgezet en brandschoon opgeleverd. De omringende tuin en veranda maakt het aangename onderkomen, helemaal af..... zo sfeervol en rustgevend. Tijdens ons verblijf informeerden de eigenaren Maritha en Simon elke dag even of alles nog naar wens verliep, bijzonder lieve, hartelijke en gastvrije mensen.

Met vrienden

• 10Wout en Hetty Vochteloo25-05-2019

Zeer de moeite waard.

Heel mooi appartement en hartelijke ontvangst.

• 10R. Wink16-05-2019

Alles was super!

Aankomst 9 mei. Vertrek 16 mei / Fantastisch verblijf. Zeer compleet. Zeer vriendelijke ontvangst. Niets dan lof!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

15 tips over Appartement Het Oude Atelier

• monique, 08-06-2014

Als je van wandelen houd is de wiite route die Simon aanbeveeld werkelijk prachtig, wat hebben wij genoten. ook het restaurant "lekker puh" is zeker een aanrader.

• edith de rooij, 29-04-2014

vanuit de B&B zit je na 100m in de brede duinen waar je heerlijk kunt wandelen. ook de fietstocht langs de kust is prachtig echt de moeite waard om eens heen te gaan we hadden de kleinste kamer maar die was erg knus!

• Koos, 31-10-2013

Lekker eten bij GNAP of de Zilte Zoen.

0 vragen over Appartement Het Oude Atelier

Appartement info