Hotel Zee Bergen

Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°10°
Hotel Zee Bergen
9,2

239 reviews over Hotel Zee Bergen in het Nederlands

een uitstekend hotel met zeer goede kamers, uitmuntend ontbijt en diner dit alles in een gemoedelijke sfeer met vriendelijke bediening, een aanrader.

Het was weer een heerlijke vakantie, tot ziens!

Fam. Schotpoort
1-9-2018

In augustus 2018 hebben wij onze vakantie voor de 5e keer in familiehotel Zee-Bergen doorgebracht. Wij hebben tijdens ons verblijf opnieuw van de persoonlijke aandacht en verzorging van de hoteleigenaren en hun medewerkers kunnen genieten, we zijn enorm in de watten gelegd.

De kamer waar wij verbleven en de bedden waren schoon en fris en ook voor mij (Pauline) ondanks mijn fysieke beperking prima.

Het ontbijt was zoals altijd weer heel uitgebreid met veel verse broodsoorten en fruit. Na het ontbijt en het samenstellen van het gratis lunchpakket verkenden we steeds ontspannen de prachtige omgeving van Bergen met onze eigen e-bikes. Het diner en het saladebuffet waren, zoals we inmiddels gewend zijn, weer geweldig en er was altijd ruim voldoende. Samengevat kijken we beiden terug op weer een heerlijke vakantie.

Hartelijk dank voor alles, Jan en Elke. We kijken alweer uit naar ons volgende bezoek aan Zee-Bergen!

Gerrit en Pauline

Fantastisch!!

W.Muller van Moppes
9-8-2018

Alles was goed! Prettige persoonlijke, warme ontvangst. Prima kamer met een balkon en zitjes in een rustige omgeving. Uitgebreid ontbijt met fruit, muesli broodjes, gebakken en/of gekookt ei en veel verschillende soorten beleg. Lunchpakket kun je dan ook klaarmaken. 's Avonds uitstekend 3 gangen diner met daarbij nog een uitgebreid saladebuffet.

Kamers worden goed schoongehouden en van schone handdoeken voorzien.

Ook kinderen voelen zich hier

op hun gemak. Door de aanwezigheid van allerlei bordspelen vermaken die zich uitstekend.

Vriendelijk personeel (oud en jong).

Kortom: Een heerlijke ervaring, waar we gezien de prettige sfeer nog lang aan zullen terugdenken. Een Top adresje en een absolute aanrader!!

Cijfer 9+

fantastisch

cobie de bloois
9-8-2018

bijzonder aardige mensen en lekker schoon

uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Fam Hageman
2-8-2018

Familie hotel met persoonlijke aandacht.

Uitgebreid ontbijt met mogelijkheid voor het meenemen van lunchpakket en voor de avond een uitstekend gevarieerd diner.

Kamers eenvoudig maar compleet met wat je nodig hebt en schoon

Voor ons was dit de vierde keer dat wij er geweest zijn en niet de laatste.

dit hotel is echt de moeite waard

Kortenoeven
10-6-2018

gewoon naartoe gaan en je voelt je elke dag op vakantie

geweldig... graag opnieuw beleven.

Jan Vermulst
6-3-2018

Het was prachtige week! fantastisch... samen lang kunnen genieten van zon en strand. goed geregeld!

Geweldig

gerrit en hetty doornink.
28-9-2017

ontvangst vriendelijk, eten geweldig lekker, de kamer helemaal goed,

bedden geweldig, goed kunnen slapen, douche,wc alles schoon.

Geen opmerkingen.

Wat een gastvrijheid

Yvonne Rademaker
29-8-2017

Wij hebben zelden zo veel gastvrijheid ervaren als in dit hotel. Waar word je nog verwelkomt bij naam als je voor de eerste keer de drempel overstapt. Geweldig, lekker gegeten en kraakhelder.

Komen zeker terug.

Het is er heerlijk rustig.

van Horssen
25-8-2017

Het is daar fijn om te fietsen en te wandelen. Met openbaar vervoer is het moeilijk te bereiken.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zee Bergen in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zee Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.