Hotel Zee Bergen

234 reviews over Hotel Zee Bergen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

dit hotel is echt de moeite waard

Kortenoeven
10-6-2018

gewoon naartoe gaan en je voelt je elke dag op vakantie

geweldig... graag opnieuw beleven.

Jan Vermulst
6-3-2018

Het was prachtige week! fantastisch... samen lang kunnen genieten van zon en strand. goed geregeld!

Geweldig

gerrit en hetty doornink.
28-9-2017

ontvangst vriendelijk, eten geweldig lekker, de kamer helemaal goed,

bedden geweldig, goed kunnen slapen, douche,wc alles schoon.

Geen opmerkingen.

Wat een gastvrijheid

Yvonne Rademaker
    29-8-2017

Wij hebben zelden zo veel gastvrijheid ervaren als in dit hotel. Waar word je nog verwelkomt bij naam als je voor de eerste keer de drempel overstapt. Geweldig, lekker gegeten en kraakhelder.

Komen zeker terug.

Het is er heerlijk rustig.

van Horssen
    25-8-2017

Het is daar fijn om te fietsen en te wandelen. Met openbaar vervoer is het moeilijk te bereiken.

SUPER

fam. Zoetekouw
    27-7-2017

mooie omgeving...fijn personeel, heerlijk eten...TOP

"Home from home"

Joh.van den Berg
    8-7-2017

Het is altijd erg persoonlijk en warme ontvangst.De eigenaar komt je persoonlijk begroeten.Wij komen her al een aantal jaren, elke keer fantastisch!

De kamers zijn altijd erg netjes en ruim.Prima badkamer.

Heel erg leuk personeel.

Het ontbijt en avondeten is zeer goed, ook heel gezellig om met andere mensen in de eetzaal te zitten.

Eigen tafel om aan te eten.

Het is niet te massaal..

Ligging is prima, je kunt er fietsen huren,is niet te ver van het strand.

Prachtige omgeving en vlakbij het schilderachtige dorp Bergen.

Een aanrader.

Mijn cijfer is een 10+!

En dit voor alles!

Fantastiache, gastvrije service

Dorathe
    25-6-2017

Een weekend met 4 vriendinnen in dit hote gezetenl. Bijzonder gastvrije en vriendelijke medewerkers en eigenaar. Dit maak je niet vaak meer mee. Zeer schone kamers. Wel wat gedateerd maar geen probleem en niet storend. Een heerlijk ontbijt. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Voor onze 3 daagse fiets vakantie super.

Magda
    23-6-2017

Schoon hotel en zeer vriendelijk personeel.

Per dag 1 menu beschikbaar jammer dat er geen menu (dag) kaart was.

De tuin is wat klein en doet benauwd aan, tijdens de warme dagen waren er geen parasols aanwezig.

Op het balkon voor 3 kamers waren slechts 2 zitjes aanwezig.

Het personeel is zeker vriendelijk en het eten is redelijk tot goed. ( buffetsalade zelfs erg goed ) Maar de kamer ( kamer 3 ) was verschrikkelijk. Oude ( Leen Bakker-achtige ) gammele troep en heel klein. Vloerbedekking heel vies. De badkamer ook heel klein en sterk verouderd. Hotel zeer gehorig. Alle WC';s hoorde je de gehele nacht doortrekken van mede gasten. Je krijgt geen keuze menu. Je eet maar wat de pot schaft. Voor de ( oude )fietsen betaal je 7,50, wat al in de meeste hotels niet meer gebeurd. We zijn eerder weer vertrokken, omdat mijn geliefde ( toch een bekende Nederlander...) er niet meer tegen kon om hier te slapen. Jammer misschien, maar we komen niet meer terug. De ligging naar het strand is ook nog behoorlijk ver er vandaan.
    Hotel Zee-Bergen, mede-eigenaar, 18-6-2017

Geachte heer Richard B.

Bedankt voor uw review, maar wat jammer, dat het verblijf u tegenviel en de kamerinrichting niet uw smaak was . Het blijkt, dat het in onze branche moeilijk is, het iedereen naar de zin te maken.

Het kleinschalige hotel is ooit gegroeid uit een kleine oudere villa en is niet gebouwd als een modern en ruim opgezet hotel – wat ook te zien is op de folder en website. Dit heeft zijn charme, maar helaas soms ook nadelen, wat de gehorigheid betreft: alleen is het ook weer niet zo, dat onze gasten “de gehele nacht door” de Wc’s doortrekken!

Wij hebben een dagelijks wisselend menu met veel variatie en indien de gasten ons vooraf mededelen dat zij sommige gerechten niet mogen eten of gewoon niet lusten, houden wij daar uiteraard rekening mee.

De huurfietsen zijn bij een groot aantal arrangementen inbegrepen, alleen niet in sommige reeds scherp geprijsde aanbiedingen – en dan zijn € 7,50 nog altijd voordeliger dan € 8,50 - € 9,50 bij de plaatselijke fietsenverhuur.

Als redenen voor u vertrek na 2 nachten (na het avondeten in plaats van de volgende ochtend na het ontbijt – u kreeg nog een aantal drankjes van het huis voor het niet gebruikte ontbijt!) gaf u een familiaire kwestie aan. Was dan toch zo eerlijk geweest ons meteen de ware redenen te vertellen en niet pas achteraf online! Of was uw “geliefde” (een bekende Nederlander…?...) misschien teleurgesteld, dat niemand haar herkende?!?

Overigens is het algemeen bekend (zie ook onze website), dat het gezellige dorp Bergen 5 km van het strand vandaan ligt. Indien u aan het strand wilt wonen, moet u in Bergen aan Zee zijn!

We hebben een aantal aanbieders voor Zee Bergen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zee Bergen in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zee Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zee Bergen scoort een 9.21 uit 10 op basis van 335 reviews.